РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 47 (6 грудня 2008)
  • Випуск №47 6 грудня 2008
    Зміст
    1. Микола ЯНКОВСЬКИЙ: «Люди у нас - золоті» (Анатолій РОМАНОВ)
    2. Новорічні перевезення. Не користуйтесь послугами ділків (Сергій ГУК)
    3. Алло, Козятин! Звершення і сподівання (Влас. інф.)
    4. 5 грудня - День працівників статистики Звітність та облік вимагають особливої ретельності (Ганна БОГОВІС)
    5. Освіта. Вступна кампанія, або Навіщо абітурієнтові знати (Віктор ЗАДВОРНОВ)

    Микола ЯНКОВСЬКИЙ: «Люди у нас - золоті»

    Для колективу Центру механізації колійних робіт Південно-Західної залізниці нинішній рік був щедрим на виробничі досягнення. Начальник підприємства Микола ЯНКОВСЬКИЙ нагадує, що за підсумками першого півріччя колектив ЦМКР здобув перемогу в галузевому змаганні серед виробничих колективів служби колії нашої залізниці.

    - Можна сказати, люди у нас - золоті, потрудилися вони на славу, - починає розповідь Микола Петрович. - Приміром, екіпажі колійних машин ДКМ-1 №006 та №010, які виконують виправлювальні роботи на стрілочних переводах, за півроку подолали річний план у приведених кілометрах, - робить наголос мій співрозмовник. - А екіпажі чотирьох машин ВПР-1200 - №№ 247, 267, 271 і 325 - річний план виконали за дев’ять місяців.

    - Без участі нашої колійної техніки не обходяться будь-які масштабні ремонтно-колійні роботи. Наші машини забезпечують роботою всі структурні підрозділи галузевої служби колії залізниці, надаючи змогу вивільнити ручну працю і прискорити виконання робіт, - продовжує керівник підприємства. - Сьогодні наш підрозділ має 46 одиниць колійної техніки, з них нові 22 машини (тобто 47%) надійшли на підприємство впродовж останніх десяти років. Поточного року надійшло шість одиниць, з них у жовтні - дві австрійські виправлювально-підбивально-рихтувальні ВПР-09-32 DUOMATIK з динамічним стабілізатором колії. Ці машини обслуговуються трьома фахівцями за зміну, таким чином, їхні екіпажі складаються з шести осіб. Проте для посилення екіпажів зараз досвідчені фахівці проходять підготовку на курсах у Золотоноші. Їхня мета - пересісти на нову техніку, а для цього необхідно пройти перекваліфікацію.

    Треба відзначити, що екіпажі колійних машин укомплектовано професійними кадрами. 90% складають фахівці із вищою та середньо-технічною освітою. Варто нагадати: праця на сучасній колійній техніці вимагає гарної освітньої підготовки. Адже зараз техніка дуже складна, як мовиться, вся насичена електронікою. Знаєте, як працює така високопродуктивна машина, як ВПР-09-32? Перед початком комплексу робіт фахівці займаються параметричною зйомкою дільниці,

    отримуючи інформацію про виробничі обсяги. Потім цю інформацію електроніка опрацьовує, робить програмний запит, програма «прив’язується» до якої-небудь точки і від тієї точки ВПР береться за справу. «Розумниця» виправляє всі вади і дефекти дільниці, проводячи виправлення, рихтування та стабілізацію колії. Бригада монтерів із 16 осіб на кілометровій дільниці такі роботи виконувала б упродовж двох діб, не кажучи про стабілізацію колії. Адже для повної стабілізації слід пропустити через відремонтовану дільницю чималу кількість поїздів з обмеженою швидкістю. А після роботи нашої «вепеерки» відразу встановлюється необхідна швидкість.

    - Основне завдання ЦМКР Південно-Західної залізниці полягає у наданні послуг колійним підрозділам під час ремонтних робіт комплексами машин, - веде далі Микола Петрович. - Водночас працюють п’ять таких комплексів на різних напрямках залізниці. Наші машини працюють також разом з машинами Центру механізації колійних робіт Укрзалізниці. Ми надаємо колегам спеціальний рухомий склад для вивозу відпрацьованого баласту під час роботи щебенеочисних машин.

    Впродовж останнього місяця виконано 145,5 приведених кілометрів при плані 125, тобто 113,8% на суму 38 млн. 884 тис. грн., з них по ремонту колії - на 38 млн. 811 тис. грн., решта - зі снігоборотьби та послуг для інших підприємств залізниці. Також виконано майже на мільйон гривень робіт для інших залізниць України, а саме Придніпровської, Одеської, Донецької.

    На момент нашої розмови з Миколою Петровичем ще йшли роботи на Тетерівському напрямку Київської дирекції, на дільниці Попільня - Брівки та Здолбунівському напрямку Козятинської дирекції.

    - Наразі основна проблема - підготовка техніки до наступного сезону, - плавно змінює тему мій співрозмовник. - Взимку, як ведеться, колійна техніка проходитиме профілактику. Є положення про планово-запобіжний ремонт спеціального самохідного рухомого складу, затверджене наказом Укрзалізниці. У ньому все передбачено. Згідно з цією інструкцією, поточні ремонти виконуються силами власника техніки, середні - власником або спеціалізованим підрозділом, капітальні - силами спеціалізованого заводу, який має ліцензію на право виконання таких робіт.

    Отож більшість нашої техніки ми ремонтуватимемо самотужки під рідним дахом. Одна машина ВПР відправляється до Дніпропетровська на завод «Дніпроспецмаш» для капітального ремонту, дев’ять одиниць пройдуть оновлення за технологією капітального та середнього ремонтів на Житомирській КМС-295. На нашому підприємстві проблеми забезпечення матеріалами і запчастинами вирішено за допомогою АТ «Укрзалізничпостач» та служби матерально-технічного постачання залізниці. Придбано матеріалів і запчастин на

    10 млн. грн. Іншу проблему - забезпечення людей житлом на період зимових ремонтних робіт - вирішуємо самотужки. Для цього переобладнується побутове приміщення адміністративного корпусу, а також колишній господарський будинок на території підприємства. Наші машиністи роблять це власноруч, а керує ними виконроб Шепетівської дільниці Віктор Митюк. Це завдяки його ентузіазму та організаційним здібностям вирішуються численні будівельні питання.

    Існує проблема з ремонтом турного рухомого складу. До весни, до початку сезону колійних робіт необхідно відремонтувати 14 побутових вагонів. Взагалі парк таких вагонів на підприємстві складає 32 одиниці. Це рухомий склад, що, як мовиться, майже відпрацював робочий ресурс. Він потребує постійного догляду. Дуже сподіваємося, що керівництво вагонного депо Київ-Пасажирський забезпечить якісний ремонт цих вагонів.

    Анатолій РОМАНОВ

    Новорічні перевезення. Не користуйтесь послугами ділків

    Нещодавно заступник начальника залізниці - начальник галузевої пасажирської служби Олександр ТОЛКАЧОВ, його колеги та начальник управління МВС України на Південно-Західній залізниці генерал-майор міліції Павло ГУЦОЛ провели спільну прес-конференцію з питань організації перевезення пасажирів на новорічні свята.

    Олександр Толкачов поінформував журналістів, що столична магістраль на період зимових свят додатково призначила 11 пар поїздів на 96 рейсів. Іншими залізницями України та Російської Федерації призначено ще 27 пар на 142 рейси. Крім того, статистика пасажиропотоку і надалі буде вивчатися та, за можливості, додаватимуться причіпні вагони або призначатимуться нові поїзди.

    Начальник Українського центру з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті Ольга ЛЕВЧУН підкреслила, що в касах є квитки на всі напрями. Навіть цього року спостерігається зменшення пасажиропотоку в порівнянні з роком попереднім - набагато менше колективних заявок. Зокрема, за листопад п.р. касами УЦОПу за розрахунками буде реалізовано 350 тис. квитків, що на 50 тис. менше за показники листопада попереднього року.

    Генерал-майор міліції Павло Гуцол, охарактеризувавши оперативну ситуацію на залізниці, зауважив, що зазвичай на період свят криміналітет активізується. У зв’язку з цим, спільно з керівництвом залізниці, правоохоронці відслідкували масову купівлю залізничних квитків на останні дні грудня. Це свідчить про можливість появи перекупників проїзних документів.

    - Ми запросили представників ЗМІ саме з метою, щоб вони попередили громадян, що залізничних квитків вистачить для всіх. Нехай вони не витрачають зайві гроші - не користуються послугами ділків, - наголосив Олександр Толкачов.

    Сергій ГУК

    Алло, Козятин! Звершення і сподівання

    Відповідно до річного плану навантаження промислової продукції фахівці Козятинської дирекції залізничних перевезень мали б відправити впродовж 12 місяців на адресу вантажоотримувачів 4 млн. 842 тис. 750 тонн. Приємна новина, якою з «Рабочим словом» поділився начальник Козятинської дирекції - заступник начальника Південно-Західної залізниці Василь ГОЛОВКО: «Станом на 21 листопада поточного року підприємствами дирекції навантажено

    4 млн. 851 тис. 46 тонн». Отже річний план перевиконано майже за півтора місяця до початку 2009 р.

    Є всі підстави стверджувати, що козятинські залізничники виконають і галузевий план навантаження на останній місяць 2008 р., а саме - 372 тисячі тонн. Адже станом на 1 грудня дирекцією понад річний план вже навантажено більше 100 тисяч тонн. За розрахунками В. Головка, річну «норму» тут значно перекриють. Так тримати, козятинці!

    Влас. інф.

    5 грудня - День працівників статистики Звітність та облік вимагають особливої ретельності

    Статистична служба залізничного транспорту у вересні поточного року відзначила 135-річчя від часу її створення. Сьогодні сучасна людина не уявляє своєї діяльності без короткого та всім зрозумілого слова «статистика». А походить цей термін від латинського слова «status», що означає певний стан речей та явищ. Спеціальні підручники повідомляють, що особливості статистики полягають у тому, що вона досліджує кількісну сторону суспільних явищ у єдності з їх якісною стороною.

    У 1873 р. основною діяльністю Міністерства шляхів сполучення Російської імперії було будівництво залізниць. Перевезення будматеріалів здійснювалося, звісна річ, тільки гужовим транспортом. Та вже тоді «высочайшим повелением императора Алексадра ІІ» у відомстві було створено статистичний відділ. В імператорському наказі говорилося: «Статистические данные приобретают первостепенное значение - собирание, проверка и обработка статистических материалов для ограждения казенного интереса» (виділено автором). Цікавим видається те, що деякі чиновники чинили величезний опір запровадженню й розвитку статистичної звітності на будівництві залізниці. Та, незважаючи на це, вибірковий облік витрат матеріалів та казенних коштів все ж таки було запроваджено.

    Перехід від вибіркового до безперервного обліку на залізничному транспорті було здійснено лише у жовтні 1920 р. Особливою директивою НКШС було створено Центральне бюро статистики та картографії, й визначено його головні завдання.

    Хоча на початку зародження залізничного транспорту статистичної служби ще не існувало, до нас дійшли цікаві відомості тих часів. Історія вітчизняної транспортної мережі яскраво відображає умови та особливості її формування й розвитку, що визначили загальний характер цієї системи і можливості її розширення.

    - Документи про те, коли статистична звітність з’явилася на Південно-Західній залізниці, в архіві Управління столичної магістралі, на жаль, не збереглися, - розповідає заступник начальника служби статистики Галина КРИМСЬКА. - Тому історія розвитку підрозділу ведеться від листопада 1943 року. З цього часу керівні посади підрозділу обіймало чимало високопрофесійних фахівців. Ще багато нинішніх працівників пам’ятають і поважають тих керівників, котрі тривалий час присвятили цій роботі та зробили великий внесок у розвиток та розбудову служби. Перш за все, це - Володимир Григорович ЛЬОВОЧКІН, який очолював колектив з 1971 по 1985 роки (на жаль, його вже немає серед нас). Тетяна Захарівна ГЕРАСИМОВА керувала підрозділом майже дев’ять років, коли відбувалося становлення залізничного транспорту після розподілу рухомого складу вже в незалежній Україні. Праця обох цих керівників була відзначена, їх нагороджено знаком «Почесний залізничник». Нам приємно також, що кадри Південно-Західної магістралі цінує керівництво Укрзалізниці. Там гідно оцінили знання, досвід, професіоналізм начальника служби статистики Південно-Західної Наталії Володимирівни КОТІЛЬ, і сьогодні вона працює начальником управління статистики. Сьогодні підрозділ статистики столичної магістралі очо- лює Наталія СТОРОЖУК. Наталія Михайлівна розпочинала роботу у відділі статистки у 1987 році на посаді економіста. Пройшла сходинки провідного економіста, начальника відділу. Коли утворилася служба, стала заступником начальника, а з 2007 року - її керівник.

    Що являє собою залізнична статистика в наш час? Передусім, це - звітність та облік однієї з найбільших галузей народно-господарського комплексу країни. Однак за умови виконання загальних положень у діяльності статистичної служби на залізничному транспорті ця робота вимагає необхідності застосування специфічних методів. Перш за все тому, що продукція залізничного транспорту не має речового вираження, а являє собою послуги з переміщення вантажів і пасажирів за допомогою транспортних засобів. Значна частина цих основних засобів - рухомий склад - постійно змінює своє місце розташування. До того ж, залізничний транспорт діє безперервно у часі, що обумовлює застосування своєрідного підходу до встановлення звітного періоду.

    За час існування залізничної служби статистичного обліку та звітності основні функції її діяльності не змінювались. Однак, враховуючи інтенсивність розвитку залізничного транспорту, зазнавала певних змін структурна побудова підрозділів, створювались і розвивалися нові напрямки у роботі. Сьогодні в структурі служби статистики функціонують відділи використання рухомого складу; технічної озброєності, праці та заробітної плати; ведення картотек; контрольно-ревізійної роботи та відділи статистики в дирекціях залізничних перевезень.

    Серед основних завдань служби статистики Південно-Західної залізниці сьогодні - своєчасне забезпечення достовірною оперативною інформацією керівників залізниці та її структурних підрозділів, а також організація оперативно-статистичного обліку та звітності відповідно до вимог Держкомстату України. Працівники здійснюють збір, формування звітних даних, установлених Укрзалізницею та Держкомстатом України, які характеризують виробничо-економічну діяльність залізниці, та своєчасно надають їх до управління статистики Укрзалізниці, керівництву Південно-Західної та місцевим органам.

    Розширення діяльності залізниць, а отже і спектру звітності та обліку стало помітним поштовхом до активного впровадження електронно-обчислювальної техніки та подальшого розвитку інформаційних технологій. Внаслідок цього поширення набула розвитку автоматизація обліково-звітних форм, яких нараховується більше сотні. Найголовніші серед них - це звітність про перевезення вантажів, про виконання графіка руху поїздів тощо. Успішній роботі сприяє тісна співпраця з усіма службами залізниці, дирекціями та підприємствами дорожнього підпорядкування.

    Після розподілу парку рухомого складу в 1991 р. гостро постало питання про створення власної бази даних Укрзалізниці. На Південно-Західній магістралі з 1992 р. ведеться картотека вантажних вагонів інвентарного парку.

    Оскільки залізниця, як живий організм, постійно змінюється, оновлюється, служба щорічно бере участь у проведенні перепису вантажних вагонів та контейнерів, а також здійснює обробку та аналіз цих матеріалів

    Дорожній підрозділ статистики виконує величезний обсяг робіт. В його складі трудиться понад 80 працівників. Розмовляючи з заступником начальника служби Галиною Кримською, запитую, якими, в першу чергу, якостями повинен володіти фахівець.

    - Високий професіоналізм - це головна якість кожного працівника, - говорить Галина Юліанівна. - Враховуючи, що показники нашої роботи відображають абсолютно весь спектр діяльності залізничного транспорту на Південно-Західній магістралі, то працівникові статистичної служби необхідно обов’язково бути дуже ретельним, старанним та уважним у своїй роботі, досконало знати специфіку діяльності кожної галузевої служби тощо. А такі риси найбільше притаманні жінкам. Мабуть тому колектив у нас майже жіночий. Чоловіків всього шестеро. У відділах підрозділу працює багато досвідчених економістів.

    У день професійного свята ми бажаємо всім працівникам служби успіхів, високого злету думки, натхнення, міцного здоров’я та родинного благополуччя!

    Ганна БОГОВІС

    Освіта. Вступна кампанія, або Навіщо абітурієнтові знати

    Кажуть, вченого вчити - тільки псувати. Проте сьогоднішній матеріал про прес-конференцію, яка відбулася днями за ініціативи директора Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Ігоря

    ЛІКАРЧУКА, буде цікавим для тих, хто зараз вчиться в 11 класі середньої школи або, не зважаючи на вік, збирається вступати у 2009 р. до вищого навчального закладу. Як неодноразово наголошував Ігор Леонідович, реєстрація учасників зовнішнього оцінювання 2009 р. триватиме протягом трьох місяців - з 1 грудня 2008 р. до 3 березня 2009 р. Увага: процедура реєстрації 2009 р. має низку відмінностей від минулорічної, на які слід звернути увагу майбутнім учасникам тестувань.

    Заяву заповнюйте власноруч

    Завдяки проведеній роботі з програмного забезпечення з боку фахівців з означеного Центру нинішні одинадцятикласники, як і раніше, зможуть зареєструватися у своєму навчальному закладі. Ті ж, хто закінчив школу раніше, а також учні професійно-технічних і студенти вищих закладів освіти І-ІІ рівнів акредитації мають звернутися до одного з єдиних пунктів реєстрації, незалежно від прописки та місця проживання. Загалом в Україні працюватимуть 183 таких пункти, із них у Києві - вісім. Адреси єдиних пунктів реєстрації розміщено на Інтернет-сайті УЦОЯО, (www.testportal.gov.ua) та на сайтах регіональних центрів.

    Як свідчить І. Лікарчук, реєстраційні пункти працюватимуть на базі управлінь освіти, відділів освіти, вищих (державних і приватних), загальноосвітніх навчальних закладів, інститутів післядипломної педагогічної освіти, коледжів, технікумів, училищ.

    Кожен учасник зовнішнього оцінювання зможе пройти тестування не більше ніж з п’яти предметів: з української мови та літератури - обов’язково; математики, фізики, хімії, біології, історії України, географії та іноземної мови (англійська, німецька, французька, іспанська) - за вибором. Тестування можна пройти лише з однієї іноземної мови.

    Під час реєстрації всі учасники ЗНО зможуть також обрати мову, якою будуть перекладені їхні тестові завдання (окрім, звісно, тесту з української мови та літератури). Переклад тестових завдань буде зроблено, наголошує директор УЦОЯО, - російською, польською, угорською, кримськотатарською, молдовською та румунською мовами.

    На пункті реєстрації майбутній учасник тестування отримає інформаційно-реєстраційний бюлетень. У ньому - відривні заяви. Останні матимуть відповідні номери. Цікаво: №1 та №2 заяв кожен з майбутніх абітурієнтів має заповнити власноруч. Після відповідного заповнення бланків документів їх слід передати реєстратору, який вводить дані до реєстраційної програми. При цьому майбутній учасник тестування матиме можливість перевірити правильність введених даних.

    Тепер уважніше. Після реєстрації учасник ЗНО-2009 р. отримає від реєстратора два примірники реєстраційної картки, один із яких потрібно надіслати (рекомендованим листом, кур’єрською поштою) або надати особисто не пізніше 4 березня 2009 р. до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.

    Ніхто не застрахований від помилок. Хоча освіта й сила, але, як стверджує народна мудрість, щоб піти в науку - треба терпіти й муку. Тож до 3 березня учасники матимуть можливість один раз внести зміни у свої реєстраційні дані. Раптом забажалося змінити предмети, вибрані для тестування, доповнити їхній перелік, уточнити власні персональні дані, адресу тощо. Жодних проблем не виникатиме, - стверджують чиновники з Міністерства освіти та науки України. Для цього потрібно заповнити бланк заяви №2 та здати його реєстратору за місцем проходження первинної реєстрації.

    Після завершення реєстрації на Інтернет-сайті www.testportal.gov. буде розміщено, як запевнював журналістів І. Лікарчук, індивідуальні сторінки з даними про кожного зареєстрованого учасника оцінювання. Доступ до цих даних здійснюватиметься за паролем, вказаним у реєстраційній картці. Подумалося, для чого оті шпигунські пристрасті? Лікарчук вважає, що це вкотре унеможливить будь-які корупційні дії під час прийому-вступу до вишів.

    Як з’ясувалося, усім зареєстрованим особам на адресу, вказану в заяві про реєстрацію, має надійти запрошення, де буде зазначено назви предметів, із яких юнка чи юнак проходитимуть тестування, місце знаходження пунктів тестування тощо.

    Якщо за 10 днів до початку першого тестування учасники не отримають запрошення поштою, то вони можуть або звернутися до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти, або роздрукувати запрошення, скориставшись персональною сторінкою, розміщеною на сайті УЦОЯО.

    Календар і коментар

    Запам’ятайте, майбутні абітурієнти та їхні батьки, дати проведення тестування у

    2009 р.:

    історія України - 6 травня;

    біологія - 8 травня;

    фізика - 12 травня;

    географія - 15 травня;

    українська мова та література - 19 травня;

    математика - 26 травня;

    англійська мова - 2 червня;

    німецька, французька, іспанська мови - 3 червня;

    хімія - 5 червня.

    Віддамо належне турботам про майбутнє абітурієнтів з боку фахівців з УЦОЯО. Зокрема, пан Лікарчук повідомив вже зараз про те, що відбуватиметься через півроку. Саме тоді тестування з усіх предметів розпочинатиметься об 11.00. Конкурсний відбір на навчання, за винятком творчих іспитів на окремі напрями та спеціальності, вищі навчальні заклади проводитимуть лише за вказаними вище предметами.

    Результати зовнішнього оцінювання випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2009 р. з усіх предметів будуть зараховуватися як результати державної підсумкової атестації за курс середньої школи.

    Запам’ятайте, майбутні абітурієнти: учас- ник зовнішнього оцінювання повинен обов’язково скласти тест з української мови та літератури. Окрім цього, кожен претендент на студентський квиток має право вибрати для складання ще кілька тестів, але їхня кількість не повинна перевищувати п’яти. Якщо ви братимете участь у зовнішньому оцінюванні, то матимете право на складання тесту лише з однієї іноземної мови, зазначеної в поданому вище переліку предметів.

    Кожен учасник оцінювання самостійно вибирає предмети для тестування, крім обов’язкового. І. Лікарчук радить:

    - детальну інформацію про тести, програми, на основі яких вони розробляються, а також тренувальні тести шукати на сайті УЦОЯО (www. testportal.gov.ua);

    - не відкладати підготовку до тестування на останні дні;

    - не намагатися придбати чи отримати іншим способом відповіді на тестові завдання. Система захисту інформації УЦОЯО унеможливлює появу таких матеріалів. Ви неминуче натрапите на шахраїв!

    Український центр оцінювання якості освіти нагадує:

    - під час реєстрації, заповнюючи бланк заяви №1, точно вкажіть персональні дані, повну поштову адресу тощо;

    - не забудьте отримати після реєстрації два примірники реєстраційної картки, один з яких необхідно надіслати рекомендованим листом, кур’єрською поштою або надати особисто не пізніше 4 березня 2009 р. до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти. Другий - залишається в учасника тестування;

    - у реєстраційній картці буде вказано ваш пароль доступу до майбутньої персональної сторінки на сайті УЦОЯО;

    - пам’ятайте: процедура реєстрації вважається завершеною лише після отримання реєстраційної картки регіональним центром оцінювання якості освіти;

    - ви маєте можливість один раз внести зміни у свої реєстраційні дані (змінити предмети, вибрані для тестування, доповнити їхній перелік, уточнити власні персональні дані). Для цього потрібно заповнити бланк заяви №2 (додається) та здати його реєстратору;

    - у разі необхідності підтвердити факт своєї реєстрації абітурієнт зможе, надавши оригінал заяви про реєстрацію, представити другий примірник реєстраційної картки та документ, що підтверджує надсилання (надання) реєстраційної картки до регіонального центру оцінювання якості освіти.

    Пароль доступу повторно надаватися не буде, категорично заявляють чиновники з УЦОЯО.

    Особи, які не зареєструвалися в установлені терміни, взяти участь у тестуванні не зможуть!

    Після завершення реєстрації будь-які зміни до бази даних УЦОЯО вноситися не будуть. Якщо ви цьому не надали значення, то можете мати певні ускладнення з допуском на тестування, отриманням сертифікатів і, як наслідок, - зі вступом до вищого навчального закладу.

    - Після завершення реєстрації учасників зовнішнього оцінювання ви повинні отримати запрошення, де зазначено назви предметів, із яких проходитимете тестування, місцезнаходження пункту тестування тощо, -офіційно заявив директор УЦОЯО.

    Якщо за 10 днів до початку першого тестування Вам не надійшло запрошення, то потрібно негайно звернутися до регіонального центру оцінювання якості освіти або роздрукувати запрошення, скориставшись персональною сторінкою, розміщеною на сайті УЦОЯО.

    - Не відкладайте реєстрацію на останні дні, - ще і ще раз радив І. Лікарчук. - Це зумовить додаткові проблеми для вас і для працівників системи оцінювання якості освіти.

    Прес-конференція, яку було присвячено обговоренню проблем з майбутнього вступу до українських вишів, відкрила багато цікавих фактів. У наступному номері «Рабочее слово» має намір ознайомити абітурієнтів з правами і обов’язками учасників зовнішнього оцінювання. І не тільки про це піде мова. Тож учися змолоду - пригодиться на старість.

    Віктор ЗАДВОРНОВ

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05