РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 23 (11 липня 2008)
  • Випуск №23 11 липня 2008
    Зміст
    1. Дозріває врожай
    2. Переможці в огляді-конкурсі
    3. Ешелон з військовою технікою прибув за призначенням
    4. «Мозковий штурм» заради удосконалення технології (Іван СОТНИКОВ)
    5. До Дня бухгалтера. Юрій ТРЕТЬЯКОВ: «Перш за все - відповідальність» (Сергій ГУК)
    6. Чи завжди дебет співпадає з кредитом? (Ганна БОГОВІС)
    7. Ставка на оперативність (Сергій ГУК)
    8. Подяка за допомогу і небайдужість

    Дозріває врожай

    На Південно-Західній залізниці інвентарний парк вагонів-зерновозів складає 747 одиниць.

    Для здійснення якісних перевезень усі вагони повинні бути справними, технічно підготовленими. Як повідомили в службі вагонного господарства, кожен зерновоз має проходити деповський ремонт один раз на два роки. У цьому році в першому півріччі відповідно до планових завдань такий ремонт повинні були пройти 298 одиниць рухомого складу. Однак цей показник перевиконано на 22 вагони: загальне число склало 320. У липні поточного року з деповського ремонту повинно вийти 76 зерновозів - це теж на 22 більше, ніж передбачалося спочатку. Таким чином, Південно-Західна магістраль до транспортування високого врожаю 2008 р. готова.


    Переможці в огляді-конкурсі

    На виконання п. 5 наказу Укрзалізниці від 10.05.2007 № 258-Ц та з метою поліпшення роботи зі створення безпечних і нешкідливих умов праці, профілактики травматизму у 2007 р. на залізницях проводився огляд-конкурс на краще підприємство з охорони праці.

    В ході огляду-конкурсу протягом 2007 р. на підприємствах і в структурних підрозділах залізниць не збільшено виробничий травматизм зі смертельними наслідками, досягнуто значне зниження виробничого травматизму з інвалідними наслідками - з 52 випадків у 2006 р. до 27 випадків у 2007 р.

    Враховуючи проведену на магістралях роботу з поліпшення умов праці та профілактики виробничого травматизму та згідно з рішенням Центральної комісії Укрзалізниці по проведенню огляду-конкурсу на краще підприємство з охорони праці в 2007 р., наказом генерального директора Укрзалізниці нагороджено переможців огляду-конкурсу:

    Серед галузевих служб

    Галузеву службу будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Південно-Західної залізниці.

    Серед дирекцій залізничних перевезень

    Коростенську дирекцію залізничних перевезень.

    Серед структурних підрозділів:

    - Хмельницький завод залізобетонних конструкцій;

    - Вокзал ст. Київ-Пасажирський;

    - Будівельно-монтажне експлуатаційне управління ст. Коростень.


    Ешелон з військовою технікою прибув за призначенням

    Розпочато підготовку до параду

    Днями зі ст. Шепетівка-Подільська відправився дещо незвичний для нашого сьогодення поїзд - ешелон з бойовою військовою технікою. Через Шепетівку - Козятин - Фастів він попрямував до своєї кінцевої станції - Біла Церква. Тут поїзд завершив свій маршрут.

    Як зазначив військовий комендант комендатури військових сполучень залізничної дільниці на ст. Козятин підполковник Юрій КРИМЧЕНКО, це було планове перевезення бойової військової техніки для участі у проведенні в Києві військового параду на честь Дня Незалежності України. У ці дні така військова техніка доставляється до Білої Церкви з усіх регіонів країни, де на сусідньому з містом аеродромі «Гайок» буде проведено репетиції з підготовки до параду.


    «Мозковий штурм» заради удосконалення технології

    Нещодавно у вагонному депо Козятин відбувся семінар-нарада, присвячений обговоренню актуальних питань у сфері розробки технологічних процесів.

    Редакція звернулась до заступника начальника служби вагонного господарства залізниці Михайла САБАТА з проханням прокоментувати низку питань, які аналізувались під час цього форуму.

    - Михайле Степановичу, спочатку - про головне. У першому пункті Правил технічної експлуатації залізниць - одному із головних законів у межах сталевих колій - наголошується: найголовнішим обов`язком кожного залізничника є забезпечення безпеки руху поїздів. Наступні пункти ПТЕ присвячені також цій темі. Отже, це «альфа» і «омега» у налагодженні безперебійного транспортного конвеєру. Розкажіть, будь ласка, яким чином налагоджено технологічні процеси з технічного обслуговування та ремонту вантажних вагонів на нашій залізниці. Хто займається їх розробкою та удосконаленням відповідно із потребами часу?

    - Насамперед про те, що документальним оформленням усіх виробничих процесів із звичайного технічного обслуговування, технічного обслуговування з відчепленням, з деповського та капітального ремонтів вагонів є технологічний процес. Нагадаю: останній має відповідати вимогам типових технологічних процесів, усіх діючих інструкцій та нормативних документів, враховуючи місцеві умови. Ясна річ, ці важливі документи мають відображати всі наявні дефекти; водночас бути «читабельними» для всіх працівників, від керівного складу до слюсарів, електрозварників, газорізальників, інших працівників депо, які мають середню освіту або освіту нетехнічного напрямку.

    Зазначу, технологічні процеси для технічного обслуговування та ремонту вагонів розробляються інженерами-технологами вагонних депо на базі типових аналогів, розроблених Київським проектно-конструкторським технологічним бюро по вагонах. Зрозуміло, для створення відмінних способів ремонту рухомого складу необхідний власний досвід, примножений завдяки знанням про передові методи виявлення несправностей. Потрібні знання та навички з усунення дефектів, а також про обладнання нового покоління, що масово впроваджується у виробничі процеси.

    Але, на жаль, практика доводить: типові технологічні процеси є дуже недосконалими, тому що не відображають усіх недоліків, які виникають під час експлуатації та виявляються під час ремонту.

    Враховуючи те, що у штаті вагонних депо працюють дуже досвідчені інженери-технологи, які мають величезний виробничий досвід, керівництво служби вагонного господарства прийняло принципове рішення щодо організації семінару-наради. Участь у заході взяли начальники технічних відділів депо та інженери-технологи. Мета зустрічі - розробка технологічного процесу роботи ПТО вантажних вагонів, обмін досвідом та відпрацювання подальшої стратегії роботи. Це слугуватиме прикладом для фахівців вагонного господарства. У науці такий метод називається «мозковий штурм».

    Проте я дотримуюсь думки, що ідеального технологічного процесу в природі не існує. Саме тому Південно-Західна залізниця взяла на себе зобов`язання перед головним управлінням безпеки руху та екології Укрзалізниці розробити такі технологічні процеси, які будуть враховувати найновіші світові досягнення. Маємо максимальні відомості про основні несправності та дефекти, які можуть бути виявлені при огляді вузлів та деталей вагонів.

    Із цією метою інженери-технологи під час семінару-наради працювали над створенням так званих карт дефектації «хворих» вузлів та деталей рухомого складу. Безумовними лідерами процесу створення важливих галузевих документів виступили провідний інженер-технолог із експлуатації, який працює у вагонному депо Коростень, Іван МАКОВСЬКИЙ, головний технолог ВЧД Козятин Оксана МАРТИНЮК, інженер-технолог із експлуатації з цього ж депо Олександр БАТЮК. Під час роботи вони демонстрували феноменальні знання нормативної документації. Став у нагоді також їх неоціненний практичний досвід та вміння знаходити компроміси у вирішенні спірних питань.

    - Михайле Степановичу, чи випадково для проведення заходу було обрано Козятинське вагонне депо?

    - Ні, цей вибір не є випадковим. Козятинські фахівці є передовиками на Південно-Західній залізниці з впровадження у виробництво новітніх технологій та раціоналізаторських розробок.

    - Газета «Рабочее слово» вже повідомляла про успіхи місцевих винахідників і раціоналізаторів. Чи підтримують фахівці служби вагонного господарства творчу думку козятинських кулібіних?

    - Погоджуюсь з вами, творчий запал підтримувати необхідно. Обов`язковим розділом плану проведення семінару-наради було ознайомлення з виробничими цехами цього вагонного депо. Тут, без перебільшення, є, що показати, є, на що подивитися та перейняти досвід.

    Так тільки за останній рік впроваджено низку інновацій. А саме: комплекс приладів для автоматичного визначення розмірів та підбору елементів колісних пар «Робокон». Унікальною властивістю даного комплексу є те, що їх обладнано комп`ютерами. Це дозволяє проводити незалежний від людського фактору контроль за параметрами деталей та зберігання їх на необхідний термін у базі комп`ютера.

    На справу працюють потужні вихрострумові дефектоскопи для визначення всіх видів тріщин та дефектів литва у надресорних балках та бокових рамах вагонних візків.

    І це ще не все. Комплекс приладів для вихрострумової дефектоскопії внутрішніх та наружних кілець підшипників, установка для зачищення торців роликів, стенд для ремонту та перевірки автоматичних регуляторів режимів гальмування САР-1, верстат для фрезерування опорних поверхонь бокових рам візків - далеко не повний перелік потужного обладнання. Найближчим часом у вагоноскладальному цеху буде встановлено автоматизований стенд для перевірки автогальм.

    А тепер - декілька слів про місцевих раціоналізаторів, які власноруч з, так би мовити, підручних матеріалів виготовляють унікальне обладнання. Останнє - пристрій для правки кузовів вагонів, який працює не гірше, ніж славнозвісна машина «Донбас».

    У творчому здобутку місцевих умільців - два електрогайковерти для відкручування гайок підтримуючої плити авто-

    зчепного пристрою. Унікальність даного винаходу є в тому, що він дозволяє забути про важку ручну працю. Подібні позитивні якості мають пристрої для холодного розпресування внутрішніх кілець підшипників.

    Учасники семінару-наради звернули увагу і на вдало виготовлені кольорові поворотні стенди, розміщені в ремонтних цехах, на яких докладно представлено основні вимоги технологічних процесів та охорони праці. Подібні засоби технічного навчання допомагають добре засвоїти секрети залізничної професії.

    - Підсумки вчать. Які враження залишились у Вас після закінчення семінару-наради?

    - Подібні заходи необхідно проводити частіше. Це є позитивним для налагодження виробничого процесу. У даному разі було розроблено техкарти дефектів вузлів вагонів.

    Кожен представник відмітив для себе позитивні моменти розвитку вагонного депо Козятин, які необхідно обов`язково впровадити в «своєму» депо. Є плюси і від того, що тепер учасники наради знайомі один з одним, обмінялись телефонами. Це дозволить в подальшому більш оперативно вирішувати виробничі питання та обмінюватись передовим досвідом.

    І на завершення хочеться подякувати начальнику Козятинського вагонного депо Віктору БІЛАНУ, головному інженеру Сергію ВАСИЛЯЦІ, начальнику технічного відділу Олександру НІКІТЮКУ за їх щоденну копітку працю, яку видно, як говорять, неозброєним оком в усіх сферах виробничого процесу. Це і приведена до зразкового стану територія депо, виробничі та невиробничі приміщення, робочі місця спеціалістів. Усюди підтримується максимально можливий для виробництва порядок. Милує око унікальне обладнання, впроваджене в депо. А на успіх працюють підібрані та, як мовиться, розставлені на своїх місцях професіонали. Досвіду козятинців та їх вмінню працювати може по-доброму позаздрити кожне підприємство галузі.

    Інтерв`ю провів

    Іван СОТНИКОВ

    До Дня бухгалтера. Юрій ТРЕТЬЯКОВ: «Перш за все - відповідальність»

    16 липня в Україні відзначається День бухгалтера. Напередодні свята кореспондент «Рабочего слова» зустрівся із заступником начальника фінансово-економічної служби по бухгалтерському обліку Юрієм ТРЕТЬЯКОВИМ і поцікавився в нього особливостями професії.

    - Юрію Вікторовичу, всі знають, хто такий бухгалтер, але мало кому відомі тонкощі цієї професії. Які риси характеру повинна мати людина, щоб добре виконувати цю роботу?

    - По-перше, скажу, що ця професія не дуже романтична. Людина повинна знати багато документів, володіти інформацією. А риси характеру, які мають бути притаманні фахівцеві, - це, передусім, уважність, працьовитість, моральна стійкість тощо. Бухгалтеру доводиться працювати з великою кількістю контролюючих органів, тому він завжди повинен бути готовим до раптових перевірок. І мати, як-то кажуть, залізні нерви. А взагалі у фінансистів велика відповідальність, да і, скажу відверто, професія небезпечна. Наприклад, якщо зробити помилку в написанні якогось твору - скажуть, що це писала безграмотна людина, а якщо її зробити в грошових документах, то це вже підпадає під відповідну статтю Карного кодексу.

    - Дозвольте не погодитись з Вами. На сьогодні відомі факти, що і за написання творів можна потрапити до буцегарні.

    - Мабуть, це так, але у бухгалтера опинитися там шансів набагато більше.

    - Чи буває бухгалтер за покликанням душі?

    - Відверто кажучи, ніколи не замислювався над цим питанням. Але є такий вислів - бухгалтер від Бога. І, якщо людині притаманні ті риси, про які я говорив раніше, то, мабуть, є і бухгалтер за покликанням.

    - Що краще - одразу після школи розпочати працювати в бухгалтерії, чи спочатку пройти спеціальне навчання?

    - Розпочинати працювати в бухгалтерії без будь-якої освіти це буде не вірно. У всіх випадках необхідно мати базові знання. Більш того, бухгалтер - не просто рахівник. Особливо зараз - в нашій непростій політичній ситуації, коли кожний новий уряд, який приходить до влади, переробляє під себе закони, які регулюють фінансові, соціальні питання, змінює бюджет. Тому, я вважаю, що одразу після школи розпочинати цю відповідальну діяльність недоцільно. Людина повинна спочатку десь попрацювати, набратися життєвого досвіду і лише потім остаточно визначитися з вибором професії.

    - Чи реально влаштуватись на роботу в бухгалтерію без вищої освіти?

    - Звичайно, розпочинати можна і без вищої освіти. Але в подальшому, для того, щоб досягти певних вершин у кар`єрі, вищу освіту все ж таки необхідно здобувати.

    - Відомо, що в бухгалтерській роботі велика конкуренція. При оформленні працевлаштування дотримуються вікового цензу - до 40 років. Але ж, саме в 40 років людина набуває певного професіоналізму. Як готується резерв бухгалтерських кадрів?

    - Можу одразу сказати, що у нас такого поняття, як віковий ценз, не існує. Якщо людина добре працює, віддана, то вона необхідна, незважаючи на вік. Бухгалтерська робота потребує великого практичного досвіду. Але одночасно хочу сказати, що в нашій професії багато і молоді. Поступово ми направляємо їх у профільні навчальні заклади. І таким чином готуємо кадри на майбутнє. Звичайно, плинність кадрів є і у нас. Трапляється, що фахівці йдуть на престижні фірми, де заробітна платня краща. Але ж, керівництво залізниці робить все можливе, щоб запобігти цьому. Це, як ви знаєте, і підвищення з липня посадових окладів і тарифних ставок на вісім відсотків, і, так звана «київська надбавка», і соціальний пакет для залізничників.

    - Яка різниця в роботі головного бухгалтера і звичайного?

    - Головний бухгалтер - це людина, яка повинна приймати рішення. Як я казав, часті зміни в фінансовому законодавстві потребують постійного перенавчання. А при цьому багато статей законів виписані не чітко, допускають подвійне тлумачення. Тому тут важливо прийняти вірне рішення. І відповідальність за це покладається саме на головного бухгалтера. У нас є такі люди, які могли б працювати головними бухгалтерами, але вони відмовляються - дуже велика відповідальність.

    - Як роботодавцю розпізнати доброго бухгалтера?

    - Спочатку треба дати людині трошки попрацювати. Якщо людина приходить з бажанням до праці, ґрунтовними професійними знаннями і з перших днів виявила себе професіоналом в справі, таку людину можна сміливо приймати на роботу - не помилитесь.

    - «Рибалка рибалку бачить здалека». Чи можна це прислів`я віднести до бухгалтерів? В чому їхня схожість? Чи впізнає фінансист з перших хвилин спілкування у своєму візаві колегу?

    - Звичайно, бо професійна діяльність відбивається на характері людини. Під час розмови так чи інакше будуть застосовуватися специфічні терміни. Тому кожний фахівець - бухгалтер або хтось інший - одразу впізнає свого колегу.

    - Робота - роботою, а у кожної людини є захоплення. Які хобі найбільш притаманні працівникам бухгалтерії?

    - Робота бухгалтера - вона сидяча. А, як звісно, кращий відпочинок - зміна роду діяльності. Тому найбільш притаманні - заняття спортом, фізична робота на городі або дачі.

    - А яке особисто у Вас?

    - Також займаюсь спортом. А ще полюбляю ходити на вистави до театрів, відвідую інші мистецькі заходи.

    - І наостанок - Ваші поради молодим людям при виборі життєвого шляху.

    - Я хотів би не порадити, а побажати, щоб життєвий шлях був пов`язаний з цікавою, улюбленою справою. Якщо людина закохана в свою роботу - вона щаслива. Обирайте те, що до вподоби.

    Одночасно, користуючись нагодою, хочу через газету поздоровити всіх колег з професійним святом і побажати успіхів у роботі та особистого щастя!

    Сергій ГУК

    Чи завжди дебет співпадає з кредитом?

    Діапазон діяльності, яку виконує колектив сектору екології технічної служби Південно-Західної залізниці, достатньо обширний. Головним же завданням працівників є координація й організація роботи в структурних підрозділах магістралі. Загалом же вся діяльність спрямована на зменшення шкідливого впливу від результатів діяльності підприємств залізничного транспорту на навколишнє середовище.

    Незважаючи на те, що серед інших залізничний транспорт вважається найбільш екологічно чистим, однак і залізниці забруднюють навколишнє середовище виробничими стоками, викидами шкідливих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних та пересувних засобів техніки. До групи ризикових відносяться також випадки утворення аварійних ситуацій у результаті перевезення небезпечних вантажів тощо. А накопичення величезної кількості як виробничих, так і побутових відходів у лісосмугах, на виробничих територіях, в інших місцях перетворюється на справжнє стихійне лихо.

    На здійснення природоохоронних заходів залізницею спрямовуються значні кошти. В 2007 р. структурними підрозділами столичної магістралі на ці заходи витрачено майже 90 млн. грн., що склало 86% до виділених запланованих коштів. У минулому році передбачалося встановити вагономийний комплекс у вагонній дільниці ст. Київ-Пасажирський та склади для збору забруднювачів у службі колії на загальну суму 28,8 млн. грн. Названі заходи не було виконано через порушення договірних умов з поставки обладнання відповідними організаціями.

    Найбільш значні потоки коштів спрямовуються на охорону та раціональне використання земель, природних ресурсів, охорону атмосферного повітря, раціональне використання, зберігання та знешкодження відходів виробництва тощо.

    За забруднення навколишнього природного середовища (викиди забруднюючих речовин у атмосферне повітря від пересувних джерел, скиди у природні водні об`єкти та ін.) залізницею загалом у 2007 р. сплачено до бюджету країни 1 млн. і майже 600 тис. грн.

    Оскільки охорона навколишнього середовища - справа загальнодержавна, тому всі види виробничої діяльності регламентуються згідно з величезною кількістю державних нормативних актів. А виконання й дотримання їх у процесі діяльності контролюється відповідними державними органами, екологічними структурними підрозділами Укр- залізниці та залізниць. У травні поточного року головним управлінням безпеки руху та екології Укрзалізниці було здійснено перевірку організації роботи з охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки на Південно-Західній залізниці. Як відзначив заступник начальника головного управління з безпеки руху та екології Укрзалізниці Анатолій ПАВЛЮК, позитивним у діяльності залізниці в 2007 р. в цілому виявилось те, що зменшено викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, скидання зворотних вод у поверхневі водойми, а також скидання недостатньо очищених зворотних вод тощо. Але одним із негативних показників виявилось збільшення скидання вод без очищення.

    Однак під час перевірки було виявлено і досить серйозні недоліки. Зокрема - розбіжності у статистичній звітності даних, які стосуються, скажімо, спожитої води, користування земельними ресурсами та ін. і відповідно оплати за них. Ці розбіжності бувають часом досить великі, що виливається, в свою чергу, у відчутні невиправдані фінансові витрати з бюджету залізниці.

    Сектором екології Південно-Західної залізниці було здійснено перевірки розрахунків податкових платежів до бюджету за забруднення навколишнього природного середовища усіх підпорядкованих залізниці структурних підрозділів. Було виявлено цілу низку порушень, які врешті призвели до переплати коштів до державного бюджету. Насамперед, була виявлена тенденція до збільшення платежів від пересувних джерел (автомобілів) через застосування нормативу збору на бензин етилований. І це при тому, що з першого січня 2003 р. вступив у дію Закон України «Про заборону ввезення й реалізації на території України етилованого бензину та свинцевих добавок до бензину». Виявлено також неправильне застосування нормативів збору, індексу інфляції тощо при розрахунках платежів за викиди в атмосферу від стаціонарних джерел. Перш за все, це стосується структурних підрозділів служб колії, локомотивного господарства, вагонного господарства, сигналізації та зв`язку.

    Як уже згадувалося вище, за діяльністю підприємств залізничного транспорту здійснює контроль щодо дотримання норм екологічної безпеки чимало державних органів. Зокрема, державні управління екології та екологічні інспекції, органи прокуратури, внутрішніх справ, управлінь водних ресурсів, податкових інспекцій тощо. За минулий рік у сектор екології залізниці надійшло 63 копії приписів. За виявлені порушення на посадових осіб окремих підприємств накладено адміністративні штрафи.

    До речі, що стосується приписів, начальник сектору екології технічної служби залізниці Валентина ГОЛОПАПА розповіла, що вони не завжди бувають обґрунтованими. Часом важко зрозуміти, чим керуються перевіряючі, коли приписують побудувати очисні споруди впродовж дуже короткого терміну. Це при тому, що за, скажімо, визначений ними час освоїти досить значні кошти неможливо. Тому у зв`язку з цим залізничні екологи кроком вперед вважають введення з першого січня 2008 р. Закону України «Про засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», який регламентує, які контролюючі органи та з яким інтервалом часу мають право здійснювати перевірки. Раніше такого правового акта не існувало, тому могли прийматися й необ`єктивні рішення. Тепер це значною мірою дозволить зменшити невиправдані штрафи, більш об`єктивно оцінювати екологічну ситуацію на залізниці.

    Ганна БОГОВІС

    Ставка на оперативність

    Аналізуючи роботу Київського загону відомчої воєнізованої охорони, можна дійти висновку, що значну увагу було приділено організації та проведенню оперативно-профілактичної роботи з попередження злочинів на залізничному транспорті та недопущення крадіжок вантажів, матеріальних цінностей і розукомплектування рухомого складу.

    Спочатку - мовою протоколу. За перші три місяці року на оперативний облік загону взято 15 випадків крадіжок на загальну суму майже 25 тис. грн. При цьому затримано 19 осіб. Розкриття склало 67%. Крім того, за цей період затримано 407 порушників правил поведінки на залізничному транспорті.

    Найбільш гучними були випадки, коли, при проведенні оперативно-профілактичної роботи, стрілецькою командою ст. Коростень було затримано чотирьох неповнолітніх за побиття 30 вікон в електропоїзді, що зупинився на ст. Малин. А бійці стрілецько-пожежної команди ст. Житомир відзначилися двічі, попередивши крадіжку двигуна снігоприбиральної машини на ст. Житомир та 30 метрів рейки з під`їзної колії ст. Пряжево.

    Значну увагу підрозділами загону, які розташовані на стикових станціях з іншими залізницями та державами, було приділено наявності комерційних несправностей у вагонах з номенклатурними вантажами. Таких було виявлено 186. Мав місце один випадок повернення вагона на Білоруську залізницю по ст. Коростень.

    Розповідаючи про показники роботи, начальник загону Олександр КАРЧЕВСЬКИЙ звернув увагу на те, що в порівнянні з 2007 р. кількість пред`явлених поїздів до супроводження зросла на 8%. Збільшилися обсяги роботи по станціях Коростень та Дарниця. Особливу увагу він звернув на подовжені плечі обслуговування, коли під час супроводження вантажів стрільці виконують завдання на території суміжних залізниць.

    Також Олександр Павлович розповів про випадок, коли на перегоні Миколаїв-Вантажний - Морський порт (Одеська залізниця) стрільцем Дарницької стрілецької команди було застосовано зброю для захисту вантажу. А майже нещодавно, уже в квітні п.р., стрілець цієї ж команди на ст. П`ятихатки - Стикова Придніпровської залізниці - під час спроби викрадення вантажу теж змушений був взятися за зброю.

    Підрозділами загону, що здійснюють охорону особливо важливих об`єктів, теж виконано значний обсяг робіт. У службовій діяльності особливу увагу приділено забезпеченню схоронності об`єктів, дотриманню перепусткового режиму, правил особистої та пожежної безпеки. За незаконне перебування в заборонених зонах затримано 43 порушники, з яких одного ділка передано до органів внутрішніх справ, а інших, після проведення ретельної перевірки та роз`яснювальної роботи, попереджено та відправлено за межі заборонених зон.

    Відчутну допомогу в роботі оперативних груп надає застосування службових собак. Без них не обходяться і під час оперативних рейдів, і на блок-постах… Але справа ця не з дешевих. Так, за перший квартал на утримання братів менших витрачено майже сто тисяч грн... Собівартість утримання одного службового собаки складає 487 грн. на місяць. До цієї суми входить і годування, і щеплення, і дезінфекція, дератизація, дегельмінтизація тощо. Але ж і відпрацьовують чотириногі охоронці свої харчі з лихвою. За їх допомогою було розкрито та попереджено більшість випадків крадіжок залізничного майна, затримано дев`ятьох розкрадачів, 214 порушників правил поведінки на залізничному транспорті та 30 осіб - за перебування у заборонених зонах.

    Попереду в колективу Київського загону відомчої воєнізованої охорони - напружені, по-справжньому бойові будні. По-перше, це виконання основних обов`язків із забезпечення схоронності вантажів, об`єктів, запобігання крадіжкам залізничного майна… А ще підлеглі Олександра Павловича планують цього року покращити умови праці особового складу стрілецької команди ст. Дарниця. Для цього на заводі залізо-бетонних конструкцій ст. Київ-Волинський замовлено п`ять модулів службових приміщень. Також буде продовжено ремонтні роботи службового приміщення стрілецького підрозділу ст. Київ-Товарний тощо.

    - Звісно, обсяги робіт і завдання великі, - підсумовує

    О. Карчевський, - але більшість з них намагаємося виконати самотужки. Відверто кажучи, нам не впоратися, тому сподіваємося на розуміння і допомогу начальника служби Володимира ЛАПІНА і підтримку з боку начальника залізниці Олексія КРИВОПІШИНА.

    ДовІдково:

    Залізниці зазнають збитків через розкрадання вантажів. Зокрема, за підсумками І кварталу 2008 р., збитки склали майже 1 млн. 500 тис. грн. проти майже 770 тис. грн. у І кварталі 2007 р. Найскладніша ситуація з розкраданнями на Придніпровській (65% від загальної кількості втрат) і на Донецькій (20%) залізницях.

    Відшкодування вартості вантажів, викрадених під час перевезення, склали 900 тис. грн. за І квартал 2008 р. проти 610 тис. грн. за аналогічний період минулого року.

    Сергій ГУК

    Подяка за допомогу і небайдужість

    Шановний
    Олексію Мефодійовичу!

    Із задоволенням повідомляємо Вам, що завдяки Проекту «Служба розшуку дітей» за минуле півріччя вдалось повернути до родин сімнадцятеро дітей: Христину МАЦАЛО (Миколаївська область), Катерину БІЛУГУ (м. Київ), Дениса БРЕЦКАНА (Одеська область), Миколу АНДРІЄНКА (Сумська область), Дениса ЩЕЛКУНОВА (Кіровоградська область), Рахту ЛУПАН (Чернівецька область), Дениса ЯСЬКА (м. Київ), Ярослава ШЕВЧУКА (Вінницька область), Інну ВЕРЕМІЄЦЬ (Чернігівська область), Ірину ОНІЩУК (Волинська область), Валерія ПОЛУЕКТОВА (Чернівецька область), Вікторію МАЛЬЧЕНКО (Вінницька область), Віталія ФРОЛОВА (Запорізька область), Геннадія УРСУ (Одеська область), Руслана КОЗЛОВСЬКОГО (Запорізька область), Максима СІКАЧА (Запорізька область), Катерину БІНЬКОВСЬКУ (Хмельницька область).

    Шановний Олексію Мефодійовичу! Ми дуже вдячні Вам за Вашу особисту участь у впровадженні «Служби розшуку дітей на Караваєвих дачах». Завдяки цьому ефективність розшуку дітей значно збільшилась! Від імені усіх батьків, до яких повернулися діти, щиро дякуємо Вам і всьому колективу Південно-Західної залізниці за допомогу і небайдужість!

    3 повагою,
    керівник Проекту
    «Служба розшуку дітей», генеральний директор телекомпанії «Магнолія-ТВ»
    Є.В. ТКАЧЕНКО


    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05