РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 16 (24 травня 2008)
  • Випуск №16 24 травня 2008
    Зміст
    1. Розпочинається літній сезон
    2. Відремонтовано майже 200 км колії
    3. «ПОЛІКЛІНІКУ» ДЛЯ ВАГОНІВ РОЗШИРЕНО (Никифор ЛИСИЦЯ)
    4. ПІВВІКУ І П’ЯТЬ РОКІВ - НА СТОРОЖІ ЗДОРОВ’Я ЗАЛІЗНИЧНИКІВ (Никифор ЛИСИЦЯ)
    5. Чия ракетка найметкіша? (Анатолій РОМАНОВ)

    Розпочинається літній сезон

    Завтра впроваджується в дію новий графік руху поїздів. Отже, процес підготовки до літніх пасажирських перевезень завершується.

    У сезон масових відпусток, студентських та шкільних канікул пасажиропотоки збільшуються. Це вимагає від залізничників здійснення величезної роботи у всіх сферах пасажирського господарства. Перш за все, це впровадження у графік додаткових поїздів, які б охочих погрітися на літньому сонечку доставили до узбережжя Чорного та Азовського морів, бажаючих заховатися від літньої спеки - довезли до тінистих лісів Карпат.

    Як повідомили у пасажирській службі Південно-Західної залізниці, до сезону масових перевезень пасажирів підготовлено 1270 вагонів, 460 з них обладнано системами кондиціонування повітря. Найближчим часом планується придбати ще 20 нових вагонів з кондиціонерами.

    Із зростанням попиту на пасажирські перевезення виникає й необхідність у збільшенні кількості квиткових кас для продажу проїзних документів. Тому весь літній період на залізниці працюватиме 52 додаткові квиткові каси, 19 з яких - в Українському центрі обслуговування пасажирів (УЦОП) у Києві та одна пересувна - у місті-курорті Хмільник.

    Прелюдією до літніх пасажирських перевезень, а може й головною репетицією, завжди є Великодні та травневі свята. Цьогоріч на цей період Південно-Західною залізницею призначено 16 додаткових поїздів, якими разом з графіковими, перевезено понад 316 тис. пасажирів.

    Та найбільше значення для кожного пасажира має комфорт під час самої поїздки з того часу, як він зайняв місце у вагоні і прибув до місця призначення. Саме цей комфорт на Південно-Західній залізниці створюють працівники Вагонної дільниці ст. Київ-Пасажирський. Про підготовку вагонів до рейсу, обслуговування пасажирів у дорозі - наша розповідь у наступному номері «Рабочего слова».


    Відремонтовано майже 200 км колії

    У 2008 р. Південно-Західна залізниця продовжує модернізувати колійне господарство. Станом на середину травня цього року вже відремонтовано 197 км колії.

    При цьому лише у квітні було відремонтовано більше ніж 77 км. Зокрема, підприємствами колійного господарства залізниці виконано наступні обсяги робіт: модернізація колії - 42 км; капітальний ремонт - 50,5 км; середній ремонт - 57,5 км; комплексно-оздоровчий ремонт колії - понад 46 км.

    Особливу увагу залізничники приділили роботі стрілочних переводів: з січня по квітень поточного року замінено на нові 37 комплектів стрілочних переводів та 20 старопридатних.

    Усього в планах залізниці на 2008 р. передбачено модернізувати 220 км колії, виконати капітальний ремонт - 94 км, середній - 250 км та комплексно-оздоровчий ремонт - 150 км. Планується також замінити 360 комплектів стрілочних переводів.


    «ПОЛІКЛІНІКУ» ДЛЯ ВАГОНІВ РОЗШИРЕНО


    начальник Жмеринського вагонного депо Віктор ДЗЮНИК (праворуч) знайомить з новою лінією начальника галузевої служби вагонного господарства нашої залізниці Дмитра ФОРСЮКА (в центрі) та начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень - заступника нач

    Потреба у вантажних перевезеннях майже щодня зростає. Тому й рухомий склад дедалі стає дефіцитнішим. Нових вагонів надходить мало, а старі - далеко не в кращому стані. Доводиться їх, перед тим як подати замовнику, направляти у, застосую медичну термінологію, поліклініки - пункти підготовки вагонів під завантаження (ППВЗ). Тут вони проходять обстеження, підготовку та й часто - «лікування». Втім, уже й в окремих таких «поліклініках» стає тісно. Приміром, ППВЗ Жмеринського вагонного депо, що базується на ст. Гнівань, уже не справлявся з напливом «пацієнтів» на колесах. Тому й вирішили його значно розширити.

    - Основний обсяг робіт ми виконали власними силами, - розповідає начальник Жмеринського вагонного депо Віктор ДЗЮНИК. - Поруч із діючою дільницею, робота на якій не припинялась ні на годину, ми облаштували доволі просторий майданчик - вирівняли грунт, засипали щебенем, виклали бетонні плити, бордюри... Після цього фахівці Жмеринської колійної машинної станції проклали дві під’їзні колії для подачі вагонів для огляду, технічного обслуговування й поточного ремонту. Допомогли й енергетики зі Жмеринської дистанції електропо-стачання: встановили опори, облаштували освітлення, забезпечили подачу електроенергії до обладнання. А наші фахівці відремонтували та прилаштували над колією ще одну машину «Донбас» для забезпечення ремонту вагонів. Вона вже була в експлуатації, та при скороченні обсягів перевезень стала начебто зайвою. Проте її ми не здали в металобрухт, а приберегли. Тепер вона ще нам послужить.

    До розповіді керівника підприємства варто додати, що оновлення зазнав увесь ППВЗ у Гнівані. Тут відремонтували виробничі та побутові приміщення, встановили нові меблі, деяке обладнання. Змінилась на краще й територія пункту. На вільному місці заклали яблуневий сад, який обнесли виплетеним із дерев’яних прутів тином - щоб зайці не обдирали кору на саджанцях. Заклали тут і клумбу, що згодом, коли зазеленіє, матиме форму футбольного м’яча - своєрідна підготовка до Євро-2012.

    Роботи проводились за народною толокою. В них брали участь майже всі працівники вагонного депо. Окремі бригади працювали і вночі. Усе це дозволило за рекордно короткий термін виконати роботи з розширення пункту підготовки вагонів під завантаження у Гнівані. Менше двох тижнів пройшло від початку робіт до тієї миті, як перший вагон пройшов повне обстеження та «лікування у медпункті».

    - Що дасть проведена реконструкція? - запитую у начальника галузевої служби вагонного господарства нашої залізниці Дмитра ФОРСЮКА, який завітав до Гнівані, щоб оглянути оновлений ППВЗ.

    - До сьогодні на цьому пункті щодоби готували під завантаження по 40 вагонів, - пояснює він. - Віднині, із впровадженням другої лінії, ця кількість зросте удвічі. А незабаром над третьою колією буде встановлено козловий кран. За його допомогою фахівці депо обслуговуватимуть ще по 20 вагонів щодоби. Таким чином загальна кількість одиниць рухомого складу зросте до сотні. Постійно тут працюватиме уже не одна, а дві, чи й три бригади. Для цього штат Жмеринського вагонного депо збільшиться на 22 фахівця.

    - Чи є потреба у такій кількості вагонів? - звертаюсь до начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень - заступника начальника Південно-Західної залізниці Анатолія ЛЮБІНІНА, який очолює комісію з приймання до експлуатації нової лінії Гніванського ППВЗ.

    - На сьогодні багато підприємств, які обслуговують залізничні станції нашої дирекції, значно збільшують своє виробництво. В першу чергу, ті, що виготовляють будівельні матеріали. Тому потреба у вантажному рухомому складі, зокрема у піввагонах, щодня зростає. У Гнівані діє доволі потужне кар’єроуправління, на якому виробляють щебінь декількох фракцій - це чи не головний будівельний матеріал. Покупців на нього є чимало. Завантажують у Гнівані і щебінь із Демидівського кар’єру, тож для доставки продукції будівельникам потрібно все більше вагонів. На повну потужність працює в цьому містечку й Завод залізобетонних конструкцій, що належить Укрзалізниці. І тут потрібний рухомий склад.

    - Зростають відвантаження й на інших станціях, - продовжив свою розповідь Анатолій Олексійович. - На деякі з них ми подаватимемо рухомий склад із Гнівані. Але вже постає питання про збільшення обсягів підготовки вагонів й на інших пунктах Жмеринського вагонного депо. Зокрема, на станціях Кам’янець-Подільський, Холонівська. Тому, очевидно, запуском однієї додаткової лінії у Гнівані ми не обмежимось.

    Що ж, про збільшення виробничих потужностей Жмеринського вагонного депо ми ще розповімо. А на сьогодні констатуємо: розширення «поліклініки» для вантажних вагонів у Гнівані пройшло успішно. Думається, це зменшить кількість «хворих» вагонів на нашій залізниці.


    оновлена машина «Донбас» готова до роботи
    Никифор ЛИСИЦЯ

    ПІВВІКУ І П’ЯТЬ РОКІВ - НА СТОРОЖІ ЗДОРОВ’Я ЗАЛІЗНИЧНИКІВ


    Медичний центр реабілітації залізничників (МЦРЗ)

    Медичний центр реабілітації залізничників (МЦРЗ) вигідно вирізняється своїм ошатним виглядом серед інших оздоровниць на курорті Хмільник. Та у цей день, 14 травня, він засяяв по-особливому. Кидається в очі зразковий порядок, чистота - акуратно підстрижені газони, виметені та й вимиті доріжки... А весняні квіти, дерева з молодим листям, яких тут безліч, придають території оздоровчого закладу особливу привабливість. Постаралась у цей день й погода. Після дощових похмурих днів, що передували цьому, дійсно по-весняному засяяло сонце. Своїм яскравим промінням воно підкреслює всю красу природних та рукотворних витворів у оздоровниці залізничників. Усе це створює святковий настрій у кожного, хто заходить на територію медичного центру.

    І дійсно, тут - свято. У ці травневі дні виповнюється 55 років від дня заснування дорожньої клінічної лікарні, яку з часом перетворено на Медичний центр реабілітації залізничників Південно-Західної залізниці на курорті Хмільник - така повна офіційна назва медичного закладу.

    А на день народження, звичайно ж, завітали гості: керівники медичних установ, науковці й ті, хто бажав висловити вдячність та привітати колектив медичного центру із знаменною датою.

    Знайшов можливість відвідати оздоровницю цього святкового дня начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН. Перед початком урочистого зібрання він оглянув виставку медичної апаратури та спеціального обладнання, на якій представили свої вироби вітчизняні та зарубіжні фармацевтичні та медичні фірми. Багато чого із представленого на виставці потрібно для оснащення лікувальних закладів.

    - Нам, для лікування хворих на остеохондроз, а серед залізничників таких доволі багато, дуже знадобився б ось цей спеціальний масажний стіл із електронним обладнанням для виправлення хребта, - зауважив у розмові із начальником залізниці при огляді виставки Віктор ПІКУШ, директор - головний лікар МЦРЗ.

    - Що ж, зробимо центру такий подарунок, - відповів Олексій Мефодійович.

    - Дві п’ятірки на прапорі нашого найкращого медичного закладу - це своєрідні оцінки за роботу 374-м його працівникам, - ці слова лунають із вуст керівника Південно-Західної вже під час урочистого зібрання, що розпочалось у клубі центру. - І вони цілком заслужені, адже щороку тут проходить оздоровлення більше семи тисяч чоловік. А всього за роки існування оздоровниці в ній поправили здоров’я понад 300 тисяч відпочиваючих. Більшість із яких - залізничники.

    - За останні п’ять років у ремонт та переоснащення медичного центру вкладено чималі кошти, - підкреслив також у своєму виступі Олексій Мефодійович. - Та впевнений, що вони окупляться сторицею. Адже тут поправляють здоров’я наші працівники. Соціальна сфера - це не те, на чому варто економити. І ми не збираємось зупинятись на півдорозі... Будемо і надалі розвивати її.

    Після вітального виступу Олексій Кривопішин вручив нагороди, заохочення та цінні подарунки кращим працівникам оздоровниці. А їх, відповідно до наказу Укрзалізниці, отримали завідувачка відділення №2

    Т. Теличко та кухар Т. Коваль. А заступник директора - головного лікаря з технічних питань В. Кутумов та водій М. Овчарук - іменні годинники від генерального директора Укрзалізниці. Медаль Південно-Західної залізниці «Кращому працівнику» - старший інспектор кадрів Н. Єлізарова. А почесні грамоти Південно-Західної залізниці отримали оператор котельні Н. Волощук і медсестра М. Грогуль. Молодша медсестра Н. Харківська та оператор пральних машин Я. Чугуєва тепер мають іменні годинники від начальника Південно-Західної залізниці. Ще 17 працівників було заохочено преміями у розмірі одного місячного окладу. Втім, начальник нашої дороги доручив преміювати всіх працюючих у медичному центрі.

    …Зі сцени клубу одне за одним лунають привітання на адресу колективу МЦРЗ від представників різних організацій, структур та підприємств. І, що приємно для господарів, від кожного надходять подарунки. Деякі - символічні, а й багато - цінних. Усі вони із вдячністю приймаються господарями.

    - В травні 1953 р. було прийнято перших залізничників на лікування у невеличкому будиночку, що знаходився тут, на території нашої оздоровниці, - зазначив у своєму виступі директор - головний лікар МЦРЗ, заслужений лікар України Віктор Пікуш. - Це й стало відліком нашої історії. На сьогодні до послуг наших пацієнтів є все необхідне для глибокого оздоровлення та повноцінного відпочинку. Нашу медичну базу оснащено унікальною вітчизняною та зарубіжною апаратурою. На курорті діють три основні природні чинники: радонові ванни, цілющі грязі та лікувальна мінеральна вода. Але, чи не головне, ми запропонуємо нашим гостям прекрасне харчування, сучасний комфорт з атмосферою домашнього затишку, піклування та милосердя від персоналу. Для кожного пацієнта ми розробимо індивідуальну програму обстеження та лікування. Ці програми базуються на авторських методичних розробках та новітніх медичних досягненнях у боротьбі з тими чи іншими недугами.

    Підтвердження заяви начальника медичного центру про цілющі можливості природних факторів оздоровниці пролунали у виступах багатьох науковців, лікарів-практиків, які зробили доповіді під час науково-практичної конференції «Теорія та практика курортної справи». А вона розпочалась одразу ж по завершенні урочистого зібрання.

    Зокрема, професор Костянтин Бабов із Українського науково-дослідного інституту медичної реабілітації та курортології доволі переконливо розповів у своїй доповіді про природні лікувальні ресурси, що знаходяться на курорті Хмільник. За його словами, окрім радонової води, цілющої грязі та мінеральної лікувальної води у цій місцевості, якщо добре пошукати, то можна знайти й озокерит - корисний мінерал, схожий за зовнішнім виглядом на бджолиний віск. Усе це дає підстави для оголошення місцевості Хмільника курортом державного значення.

    Про перспективи розвитку курорту як оздоровниці державного значення, говорив у своїй доповіді й вчений Броніслав Омецинський із Києва.

    Євроінтеграційні шляхи вітчизняної курортології висвітив у своїй доповіді професор Віктор Єжов із Сімферополя...

    Словом, майбутнє, за свідченнями науковців, у оздоровниці залізничників, що у Хмільнику, - світле та перспективне. Та воно залежить не лише від цілющих можливостей природи, а й від уміння фахівців. Цього у залізничних медиків достатньо. Підтвердженням тому - численні виступи та доповіді на семінарі лікарів-практиків МЦРЗ, а також їх наукові публікації, що увійшли до збірки «Теорія та практика курортології». Її випущено у світ напередодні 55-ї річниці МЦРЗ.

    Та більш красномовно свідчать про можливості та результати роботи залізничної оздоровниці у Хмільнику підсумки практичної роботи, на які наголосив під час виступу Олексій Кривопішин. Думається, вони будуть ще більшими. Адже для цього є усе: і природні лікувальні фактори, і сучасне медичне обладнання, і досвідчений персонал.

    І, головне, - розуміння та підтримка керівництва нашої залізниці. Тому є підстави вважати, що півстоліття та п’ять років у біографії оздоровчого центру залізничників - це лише проміжна дата. Попереду - нові позитивні результати роботи та тисячі оздоровлених залізничників.

    Никифор ЛИСИЦЯ

    Чия ракетка найметкіша?

    17 травня в спортивному залі ДФСК «Локомотив» у Києві відбулися фінальні змагання Південно-Західної залізниці з настільного тенісу, в яких взяли участь команди всіх п’яти дирекцій залізничних перевезень та Управління магістралі.

    На урочисте відкриття змагань прийшли почесні гості: заступник начальника залізниці з кадрів та соціальних питань Іван СОЛОВЕЙ, голова Дорпрофсожу Анатолій ФУРСА, голова молодіжної ради Андрій ОВСІЄНКО, провідний фахівець Дорпрофсожу Володимир КРАВЧЕНКО.

    О 10.30 учасники змагань вишикувалися для параду. Директор ДФСК «Локомотив» Олександр ГОРБАЧ віддає рапорт про готовність спортсменів до змагань. Розпочинається напружена спортивна боротьба, по закінченні якої головний суддя змагань Тетяна КОВАЛЬ зафіксує такі результати: в командному заліку перше місце вибороли тенісисти Київської дирекції, друге - Козятинської, третє - Коростенської.

    В особистому заліку серед жінок перше місце виборола киянка Оксана ЧИЧЕНЬОВА, друге - Раїса ПРОТОЗАНОВА з Фастова, третє - Олена КОРЖУК із Коростеня. Серед чоловіків трійка найсильніших визначилася так: Микола КОРЖУК (Коростень), Олександр КОСТЕНКО (Київ), Олександр КУШПИРА (Козятин).

    Команди-переможниці отримали в нагороду красиві спортивні кубки, а призери в особистому заліку - оригінальні медалі з символікою Південно-Західної залізниці.

    Лідери, які зайняли перше та друге місця, увійшли до складу збірної команди нашої залізниці й завоювали право відстоювати її спортивну честь у фінальних змаганнях турніру з настільного тенісу на першість Укрзалізниці, які відбудуться наприкінці травня в Запоріжжі.

    Анатолій РОМАНОВ

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05