РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 2 (11 січня 2008)
  • Випуск №2 11 січня 2008
    Зміст
    1. ...З поправкою на зиму (Никифор ЛИСИЦЯ)
    2. Конкурс на кращого оглядача вагонів (Микола Пацак)
    3. Подарунок напередодні свят (Ганна БОГОВІС)
    4. У дні новорічних та Різдвяних свят (Володимир ЦАСЮК)
    5. Подяка (Євгенія СТЕШЕНКО, голова правління)

    ...З поправкою на зиму

    Середа - День безпеки руху. Цю фразу у Вінницькій дистанції колії уже давно з категорії лозунгу втілено у практику дії. Щоправда, й в інші дні тут не забувають про контроль за справною роботою усього обладнання, яке забезпечує рух поїздів. Однак посеред тижня в дистанції жодного керівника не застанеш у кабінеті - усі на лінії.

    Начальник дистанції Антон КОЗУБОВСЬКИЙ направився на станцію Гнівань. Мета цілком зрозуміла. Перш за все тому, що поруч зі станцією вже завершуються роботи з монтажу нової секції для залізничного мосту через Південний Буг. А також проводиться спорудження тимчасових опор, за допомогою яких буде замінено стару секцію новою. Тож, Антон Антонович і приїхав сюди, щоб на власні очі усе побачити і, як кажуть, бути у курсі справи.

    Та головним об`єктом для перевірки була ст. Гнівань. Підрозділ є другим за величиною, після Вінниці, на цій дистанції, а за об`ємами відвантажень й перевершує сусідку в обласному центрі. Інтенсивна робота потребує й надійного забезпечення з боку колійного господарства. В першу чергу - стрілочних переводів. На них і зосередив увагу Антон Козубовський. А, зважаючи на зимовий період, то й перевірив роботу системи обдування стрілок.

    - У Гнівані обладнано компресорну станцію для подачі стиснутого повітря до стрілок, - пояснив у розмові з кореспондентом начальник дистанції колії. - У встановлені терміни тут було виконано усі підготовчі роботи, і спеціальна комісія усе перевірила. Однак не було зайвим ще раз провести опробування роботи системи обдування. Вона спрацювала добре.

    У подальшій розмові з А. Козубовським торкалися не менш актуальної теми. Про підготовку до зимових примх. Виявляється, на дистанції повністю виконано весь об`єм робіт, заготовлено необхідні матеріали, пальне та інструменти, включаючи лопати та мітли. Готова до використання й спеціальна техніка. Це два снігоочисники СДП, СДПР та машина СМ-2 для прибирання та вивезення снігу зі станцій. І хоч великого снігу на території дистанції ще не було, заметіль не повинна застати колектив зненацька.

    Заступник начальника Вінницької дистанції колії Валерій СлободЯн у День безпеки руху працював на дільниці Кордишівка - Голендри і візуально перевіряв стан колії. Але і він здійснював перевірку з поправкою на зиму.

    - Під час заметілі найбільш вразливими місцями на залізниці є стрілочні переводи та залізничні переїзди, - пояснив мій співрозмовник. - А на цій дільниці немає систем обдування стрілок. Їх потрібно очищати лопатами, спеціальними скребками та мітлами. Тому й поцікавився, чи усе є? Переконався: потрібним інвентарем для прибирання снігу наші працівники забезпечені.

    Для головного інженера Вінницької дистанції колії Миколи ПОДОЛЯНА День безпеки руху співпав із проведенням робіт з реконструкції колії поруч зі станцією Тюшки (неподалік від Вінниці). Тому він виконував двоєдину задачу. Забезпечував безперебійну роботу фахівцям колійної машинної станції і перевіряв стан безпеки руху на станції. Тюшки - транзитна станція на магістральній лінії, тому головним завданням її працівників є безперебійний пропуск пасажирських та вантажних поїздів. Тож, головні та станційні колії, стрілочні переводи постійно мають бути у робочому стані. Чи це дійсно так? Значних зауважень з боку Миколи Васильовича не було. Поцікавився він і наявністю інструментів для снігоборотьби. Усе потрібне тут є.

    Перевірка безпеки руху з поправкою на зиму, яку здійснили керівники Вінницької дистанції колії, не була зайвою. З першими випробуваннями зимою колійники впоралися успішно.

    Никифор ЛИСИЦЯ

    Конкурс на кращого оглядача вагонів

    Молодь перемагає


    кращий оглядач вагонів залізниці Віталій Комлик

    Названо кращого оглядача вагонів Південно-Західної залізниці. Ним у 2007 р. став Віталій КОМЛИК із вагонного депо Конотоп, переможець конкурсу оглядачів, який фінішував 19 грудня.

    Цей конкурс проводився у два етапи. Спершу визначилися фіналісти на підприємствах. А до Конотопа позмагатися у фаховій майстерності приїхали Ігор Беляєв, Анатолій Пастух, Михайло Рибачук, Петро Прощенко, Микола Думінський й Михайло Семенюта. Сьомим учасником став конотопчанин Віталій Комлик, чи не наймолодший серед них.

    Шанс перемогти й одержати винагороду мали всі. Але, як говориться, у рідній хаті і стіни допомагають. Конкурсанти один за одним повинні пройти, оглянути тридцять вагонів, що стоять у парку станції Конотоп, і виявити несправність. Власне, серйозних причин відчіплювати вагони не могло бути - вони уже оброблені і готові до відправки. Та зауваження є. Оглядачі їх фіксують у блокнотах, щоб потім комісія під головуванням заступника начальника галузевої служби Анатолія КОЛЬБИ визначила, наскільки слушні ці зауваження, та дала оцінку практичній частині конкурсу.

    Далі оглядачі беруться за теорію й у спеціальному вагоні-класі сідають письмово відповідати на запитання тестів. Кожна правильна відповідь - один бал. Ці бали додаються до попереднього результату - за огляд вагонів. Хто перший, хто останній, ніхто не знає до самого фіналу.

    І ось він настає - комісія рахує результати. Найбільшу кількість балів набрав Віталій Комлик - 85. За ним із невеликим відривом йде Михайло Рибачук із вагонного депо Козятин. Третє місце дістається оглядачу вагонів зі Жмеринки Анатолію Пастуху.

    Віталій Комлик справді виявляється наймолодшим конкурсантом - стаж роботи оглядачем - шість років. У перемогу, зізнається в розмові відразу після оголошення підсумку, аж не віриться. Не віриться, що став кращим оглядачем залізниці, що переміг.

    - Щозміни таку роботу виконую, - говорить під кінець юнак. - Можна сказати, що чогось надскладного й не було. Важко, коли мороз, сніг, дощ. Та хоч і каміння з неба, а працювати треба. І працювати з повною віддачею.

    Микола Пацак

    Подарунок напередодні свят


    Напередодні Нового року мешканці міста Біла Церква отримали подарунок: після реконструкції здано в експлуатацію залізничний вокзал. Вхід до нього святково прикрашений, на велелюдній привокзальній площі грає духовий оркестр. О десятій ранку розпочинаються урочистості.


    під час урочистостей

    Відкриваючи мітинг, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН зазначив, що столична магістраль перевозить третину пасажирів від усього пасажиропотоку Укрзалізниці. Виконуючи програму покращення обслуговування пасажирів, керівництвом залізниці велика увага приділяється модернізації залізничного господарства, пасажирського рухомого складу, створенню кращих умов на вокзалах. На новорічні та Різдвяні свята через станцію Київ-Пасажирський курсувало 62 додатково призначених поїзди.

    Вокзал ст. Біла Церква - один із 15, котрі пройшли капітальний ремонт і реконструкцію у 2007 р. Тут виконано значний обсяг робіт. Це - посилення конструкцій стін, перекриття будівлі вокзалу, зовнішнє та внутрішнє оздоблення будівлі, реконструкція покрівлі. Здійснено також герметизацію вводів та випусків інженерних мереж, підключено систему водовідведення та дощової каналізації до інженерних мереж міста. Зазнали реконструкції енергетичні системи вокзалу, зокрема, зовнішнє електроосвітлення, здійснено зарежимлення вокзалу. Реконструйовано також берегову пасажирську платформу та облаштовано високу острівну платформу, каси далекого та приміського сполучення.

    Виконано заміну 2,5 км колійної решітки, здійснено модернізацію першої та другої головних колій та капітальний ремонт 6-ї колії. Виконано перевлаштування маршових сходів з пішохідного мосту до пасажирських платформ, реконструйовано контактну мережу. У приміщенні вокзалу діятиме готель, сервісний центр з обслуговування пасажирів. Залізничники виконали взяті перед білоцерківцями зобов`язання: заплановані роботи завершили на один день раніше.

    Це лише перший етап реконструкції вокзального комплексу ст. Біла Церква. Вони продовжуватимуться і в 2008 р.

    Тут буде обладнано сучасний пост електричної централізації, здійснено реконструкцію будівлі приміського вокзалу, службово-технічних та санітарних приміщень станції.

    Для зручності пасажирів в районі залізничного вокзалу планується також будівництво автовокзалу. Таким чином пасажири зможуть, за потреби, продовжувати подорож, не витрачаючи багато часу й зусиль.

    Після виступу начальника залізниці відбувається нагородження робітників, інженерно-технічних працівників підприємств залізничного транспорту, котрі за короткий термін здійснили реконструкцію вокзалу.

    Зі словами подяки керівництву, всім трудівникам Південно-Західної залізниці звернулися заступник голови Київської обласної Ради Лариса ПІотровиЧ та міський голова Білої Церкви Василь САВЧУК. Василь Петрович вручив начальнику залізниці Олексію КривопІшину та іншим працівникам підрозділів магістралі найвищу відзнаку міста «За заслуги перед містом».

    Настає найбільш урочиста мить: начальник залізниці Олексій КривопІшин, голова Дорпрофсожу Анатолій ФУРСА та почесні гості перерізують стрічку. Олексій Мефодійович вручає символічний ключ начальнику вокзалу ст. Біла Церква Галині ГІТЧЕНКО. Далі проводиться церемонія освячення вокзального комплексу.

    Після урочистостей начальник Південно-Західної залізниці Олексій КривоПІшин відповів на запитання журналістів. Говорячи про роботу залізничників у 2007 р., він наголосив, зокрема, на виконанні будівельних робіт: здано в експлуатацію приміський вокзал Дарницького комплексу, перекрито русло Дніпра при спорудженні автомобільно-залізничного мостового переходу, здійснено ремонт і реконструкцію 15 пасажирських будівель і вокзалів. Біла Церква - це вінець будівельним капітальним роботам, справжній новорічний подарунок для мешканців більш як 200-тисячного міста, яке є містом-супутником Києва. Майже половина працездатного населення працює у столиці, тому їм і створюються найліпші умови. Тут курсує п`ять пар приміських поїздів, а у вересні впро-ваджено в експлуатацію електропоїзд підвищеної комфортності, котрий відправляється в зручний час: вранці в столицю, а увечері повертається назад.

    А щодо планів, Олексій Мефодійович повідомив: якщо 2007 р. був спрямований на покращення стану колійного господарства, то в 2008 р. планується спрямувати зусилля на облаштування пасажирського господарства. Для підвищення якості обслуговування пасажирів значні кошти спрямовуватимуться на придбання пасажирських вагонів, на ремонт і реконструкцію пасажирських споруд і вокзалів. Буде продовжено роботу на будівництві Дарницького вокзального комплексу, моста через Дніпро тощо.

    Ганна БОГОВІС

    У дні новорічних та Різдвяних свят

    Понад дев`ять тисяч дітей залізничників Південно-Західної магістралі взяли участь у культурно-мистецьких заходах, що їх організували керівництво залізниці та Дорпрофсож.

    Діти відвідали цікаві вистави, які пройшли в театрах ім. Івана Франка, Ляльок, Льодовому палаці, цирку, у центрі розваг «Дивосвіт».

    Найяскравішим заходом, без сумніву, стала вистава «Попелюшка», яка пройшла у Міжнародному центрі культури і мистецтв м. Києва. Вона стала складовою частиною новорічного балу-маскараду. А розпочалося свято з привітання учасників свята керівниками столичної магістралі та Дорпрофсожу. Заступник начальника залізниці з кадрів та соціальних питань Іван Соловей, голова Дорпрофсожу Анатолій Фурса, голови територіальних комітетів профспілки щиро привітали дітей з Новим роком та Різдвом Христовим, побажали їм змістовного відпочинку під час зимових канікул та гарного навчання.

    Володимир ЦАСЮК

    Подяка

    Шановний Олексію Мефодійовичу!
    Шановний Анатолію Олексійовичу!


    Спілка матерів розумово відсталих інвалідів Оболонського району м. Києва «Сонячний промінь» від щирого серця дякує Вам та Вашому колективу за виділені квитки на Новорічну виставу до Національного академічного драматичного театру ім. І. Франка та подарунки для наших дітей.

    Лише допомога людей з добрим серцем дозволяє нашій спілці та її членам вижити у такий скрутний час.

    Щиро дякуємо і сподіваємося на Вашу підтримку у майбутньому.

    Вітаємо Вас та очолюваний Вами колектив з новорічними та Різдвяними святами, бажаємо міцного здоров`я, творчих успіхів, довголіття та благополуччя!

    З повагою

    Євгенія СТЕШЕНКО, голова правління

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05