РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 1 (4 січня 2008)
  • Випуск №1 4 січня 2008
    Зміст
    1. Асоціації ветеранів війни та праці - 15 років
    2. Справи вагонні (Володимир ЦАСЮК)
    3. Києву-Пасажирському 75 (Ганна БОГОВІС)

    Асоціації ветеранів війни та праці - 15 років

    Асоціації ветеранів війни та праці залізничного транспорту України днями виповнилося 15 років. Ця організація об`єднує 240 тисяч ветеранів-залізничників, серед них - майже 80 тисяч ветеранів Великої Вітчизняної війни.

    Керівництво Укрзалізниці опікується пенсіонерами залізничної галузі. Ветерани, зокрема, забезпечуються побутовим паливом, безкоштовним обслуговуванням у відомчих лікувальних закладах, пільговим користуванням телефонним зв`язком залізничних мереж, безкоштовним лікуванням у відомчих оздоровчих закладах тощо. Так, за 10 місяців 2007 р. 135 тисяч ветеранів отримали безкоштовно медичні страхові поліси, майже 7,5 тисяч отримали грошову допомогу на лікування та придбання ліків, 14,7 тисячі були забезпечені пільговим побутовим паливом.

    Укрзалізниця не забуває про старше покоління на державні свята та визначні дати. Ветеранам вручаються пам`ятні відзнаки, подарунки, для них організовуються святкові концерти.

    З початку 2007 р. 954 тисячі ветеранів подорожували залізницею на пільгових умовах у міжміському сполученні, а приміськими поїздами перевезено майже 9 млн. осіб. За ініціативою Укрзалізниці інвалідам війни, при проїзді за пільговими проїзними документами, постільна білизна та чай надаються безкоштовно.


    24 грудня в актовому залі управління столичної магістралі відбулося розширене засідання Ради об`єднання ветеранів залізниці з нагоди 15-річчя від дня заснування Асоціації ветеранів війни і праці залізничного транспорту України. В президії - заступник начальника залізниці з кадрів та соціальних питань Іван Миколайович Соловей, перший голова Асоціації Петро Степанович Левашов, голова Ради об`єднання ветеранів війни і праці Південно-Західної залізниці Юрій Семенович БІлоус, заступник голови Дорпрофсожу Олександр Олександрович Чабаненко.

    Юрій Білоус привітав присутніх із знаменною датою, наголосивши, що саме 24 грудня 1992 р. відбулася установча конференція Асоціації ветеранів залізничного транспорту України. Біля її витоків стояв перший Президент Укрзалізниці Борис Степанович Олійник. Конференція тоді обрала першим головою Асоціації Петра Степановича Левашова, затвердила статут і обрала раду та всі органи, згідно із Законом України про громадські організації.

    Заступник начальника залізниці Іван Миколайович Соловей зазначив, що керівництво залізниці не стоїть осторонь від турбот і проблем ветеранів. Зокрема, непрацюючі пенсіонери забезпечені безкоштовним медичним страхуванням, постійно діє комісія, яка розглядає звернення ветеранів про допомогу щодо оплати рахунків на придбання ліків, протезування, хірургічних операцій.

    Наприкінці засідання начальник служби кадрів Ірина Михальченко зачитала накази генерального директора Укрзалізниці і начальника Південно-Західної про нагородження та матеріальне заохочення активістів ветеранського руху. Багатьом із присутніх нагороди було вручено тієї ж миті.

    Враховуючи вагомий внесок ветеранів-залізничників у розбудову залізничного транспорту, виховання молодого покоління залізничників, плідну роботу на громадських засадах у ветеранських організаціях галузі та з нагоди 15-річчя утворення Асоціації ветеранів війни та праці залізничного транспорту України, наказом генерального директора Укрзалізниці нагороджено Почесною грамотою Державної адміністрації залізничного транспорту України:

    БІЛОУСА Юрія Семеновича - голову Ради ветеранів Південно-Західної залізниці;

    КОТІЛЯ Володимира Миколайовича - колишнього голову Ради ветеранів Південно-Західної залізниці;

    ЛЕВАШОВА Петра Степановича - колишнього голову Ради ветеранів Південно-Західної залізниці.

    Цим же наказом оголошено подяку:

    БАРБАРУКУ Станіславу Антоновичу - голові Ради ветеранів Кам`янець-Подільського залізничного вузла Південно-Західної залізниці;

    КРИВИЦЬКОМУ Дмитру Андрійовичу - голові Ради ветеранів Київського залізничного вузла;

    ФУРМАН Ларисі Федорівні - голові Ради ветеранів Жмеринського залізничного вузла.


    Справи вагонні

    Вагонне депо Шепетівка відоме на Південно-Західній залізниці як сталий, працездатний колектив. Його особливість - ремонт рухомого складу, який належить стороннім клієнтам. Цим питанням шепетівчани займаються вже другий рік, і результативно. За 10 місяців поточного року відсоток самофінансування склав близько 35%. Прибуток від виконання замовлень власників сягнув за мільйон гривень. Впродовж звітного періоду поставлено на рейки близько 800 вагонів так званої «негалузевої» клієнтури. Підприємство вчасно сплачує податки, упевнено розвиває виробництво. Люди не скаржаться на заробітки. Складається враження, що працювати тут вміють, а про рідне підприємство добре піклуються.

    Ми приїхали до Шепетівки у той час, коли в депо працювала комісія з прийому-передачі певної частини обладнання та матеріальних цінностей. Річ у тім, що, удосконалюючи структуру вагонного господарства, керівництвом галузевого главку прийнято рішення про передачу експлуатаційної роботи Козятинському вагонному депо, а шепетівчани зосередяться виключно на ремонті. Тим паче, що у них дана справа йде як по маслу.

    Начальник ВЧД-6 Віктор Чехов вибачився, що не в змозі приділити нам достатньо уваги через участь у роботі комісії, проте його помічники - головний інженер Володимир НедІлько, заступник з експлуатації Роман Вихристюк - допомогли розібратися в деповських справах.

    Мандруючи цехами, ми звертали увагу на зосередженість токарів, слюсарів, фрезерувальників, дефектоскопістів. На обладнання робочих місць, на виробничу атмосферу, що панувала біля вагонів, колісних пар, верстатів. Тут, під дахом, ремонтуються криті вагони, піввагони, залізничні платформи, хопер-дозатори, вагони-самоскиди, котуновози.

    З 2002 р. шепетівчани відновлюють і пожежні цистерни.

    Влітку поточного року вагонним главком Укрзалізниці підприємство було атестоване на проведення капітального і деповського видів ремонту для вантажних вагонів. Є відповідний сертифікат. Є чим пишатися: першими на столичній магістралі шепетівчани мають такі права і, звісно ж, обов`язки.

    Вміють тут берегти копійку

    Нове обладнання не з дешевих. Тому за справу беруться раціоналізатори. І замість супер-верстата, вартість якого визначається цифрою з багатьма нулями, працює «старичок» радянської епохи, якому повернули «сили» і «смак» до життя і який непогано витримує необхідні виробничі параметри. Йдеться про верстат для обробки упорної плити боковини, про пристосування для заміни п`ятника (клепальна дуга). Торкнувшись теми заощаджень, як тут не згадати про котельню, яку з мазутного палива переведено на газ.

    Інженер-технолог Валерій Кульба розповів про одну не властиву для аналогічних підприємств справу. А ось шепетівчани її опанували: це переобладнання рефрижераторних вагонів. Під що б ви думали? Під вагони-майстерні та вагони-насосні для пожежних поїздів. І паралельно - модернізація залізничних цистерн під водосховища для тих же пожежних поїздів. За рік до ладу стає цілий комплект (тобто 4 вагони) рухомого складу спеціального призначення: майстерня, насосна і два водосховища на колесах. Такі комплекти було підготовлено для Київської та Козятинської дирекцій залізничних перевезень. І це тільки початок.

    Шепетівські вагонники плідно співпрацюють з такими гігантами промисловості та індустрії, як «Укренерготранс», «Рівне-Азот», «Волинь-цемент», «Хмельницька атомна», «Славутський Будфарфор». Всього на теперішній час - 34 клієнти-власники рухомого складу. І це не остаточна цифра, бо колектив ВЧД-6 накопичив чималий досвід партнерської співпраці. Вже на наступний 2008 р. укладено договори на ремонт 1200 вагонів приватної власності. На адресу 24-х підприємств розіслано пропозиції. До кінця 2007-го кількість роботодавців для шепетівських вагонників ще більше розширилася. А це означає, що без хліба вони не залишаться.

    Побували ми й на механізованому пункті підготовки вагонів (МППВ), що базується на станції Полонне. Там працює 13 чоловік у дві зміни. У середньому за місяць вони ремонтують близько 400 вагонів, а потужність рембази - 20 одиниць рухомого складу за восьмигодинний робочий день. Така кількість вагонів чи піввагонів, «вилікуваних» на МППВ, цілком влаштовує головного замовника порожняка - полонський щебеневий кар`єр, який щодоби відправляє споживачеві у середньому 50 вагонів своєї продукції.

    Виробничий процес на пункті підготовки вагонів дійсно добре механізований. Вагоноремонтна машина «Донбас-1» підтягує люки, вирівнює кузови з боків. Тішить робітників й продуктивність козлового крана, за допомогою якого при мінімальних витратах часу виконується багато виробничих операцій. У добрий час сказати, і порушення правил безпеки тут не було жодного.

    Колектив вагонників сміливо дивиться в завтрашній день і сподівається, що він дасть і роботу, і дохід.


    майстер котельні Валентин ХВЕЩУК


    дефектоскопіст Олена ЗІНЧЕНКО

    Володимир ЦАСЮК

    Києву-Пасажирському 75

    Вокзал європейського рівня

    Нещодавно вокзал ст. Київ-Пасажирський відзначив своє 75-річчя. Його головну споруду було впроваджено в експлуатацію в 1932 р. Працівників підприємства, ветеранів праці прийшли привітати керівники Південно-Західної залізниці, працівники керівництва Укрзалізниці, Київської міськ-держадміністрації та Солом`янської райдержадміністрації м. Києва.


    У своєму привітальному слові начальник столичної магістралі Олексій КривопІшин зосередив увагу на тому, що історію підприємств Київський вокзал і ст. Київ-Пасажирський не можна відділяти одну від одної, бо їх робота будується на однаково славних трудових традиціях. Сьогодні багато фахівців, котрі пройшли школу на станції Київ-Пасажирський, обіймають ключові посади в управлінні Укрзалізниці, столичної магістралі та на інших залізницях. З особливою теплотою Олексій Мефодійович говорив про ветеранів. Для них це - особливе свято, бо саме вони своєю невтомною працею піднімали із руїн зруйновані під час Великої Вітчизняної війни приміщення підприємства. В 1957 р. вокзал практично було відновлено. Згодом побудовано тунель, конкорс, який зв`язує приміщення вокзалу з усіма пасажирськими платформами. В рік проведення Олімпійських ігор в 1980 р. було здійснено реконструкцію Київського вокзалу. А в 2000 р., за ініціативою генерального директора Укр-залізниці Георгія Кірпи, проведено його генеральну реконструкцію, після якої виріс вокзальний комплекс, який сьогодні є найбільшим і найкрасивішим в Україні, а також займає чільне місце серед подібних споруд в Європі.

    Пряме залізничне сполучення пов`язує Київ із багатьма столицями країн СНД і європейських держав. Колектив вокзалу щодобово надає пасажирам велику кількість найрізноманітніших послуг. Та найбільшим капіталом підприємства є люди, котрі своєю працею створюють найкращі умови для пасажирів.

    Начальник залізниці вручив нагороди Укрзалізниці та Південно-Західної магістралі великій групі працівників вокзалу та ветеранам праці. Залізничники отримали привітання й подяку також і від Київського міського голови. Територіально вокзал розташовано в Солом`янському районі столиці. Голова райдержадміністрації Іван Сидоров особисто привітав залізничників.

    На урочистостях були присутні представники засобів масової інформації. Начальник залізниці відповів на запитання журналістів, підкресливши, зокрема, що сьогодні є нагальна потреба в завершенні комплексу та залізнично-автомобільного переходу через Дніпро. Це дозволить розвантажити не лише вокзал, а й ст. Київ-Пасажирський, тому що вже сьогодні відчувається обмеженість пропускної спроможності колій, особливо в літній період.

    Ганна БОГОВІС

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05