РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 48 (14 грудня 2007)
  • Випуск №48 14 грудня 2007
    Зміст
    1. 22 грудня - День енергетика (Сергій ГУК, Микола ПАВЛЮК)
    2. Підсумки. Висновки (Ганна БОГОВІС)
    3. «МАГІЯ» ЦИФР І… ВТРАЧЕНІ КОШТИ (Анатолій РОМАНОВ)

    22 грудня - День енергетика

    Начальник галузевої служби електропостачання Валерій Сухомлинов:


    Валерій Сухомлинов

    «90% усіх видів перевезень - на електротязі»

    Щорічно 22 грудня, в день зимового сонцестояння, в Україні святкується День енергетика. Символічно, що це свято випадає на самий короткий день і саму довгу ніч року, коли робота енергетиків найбільш потрібна. Служба електропостачання одна з ведучих на Південно-Західній залізниці. Про те, з яким надбанням зустрічає професійне свято майже трьохтисячний колектив енергетиків, - наша розмова з начальником галузевої служби електропостачання Валерієм СУХОМЛИНОВИМ.

    - У поточному році виконано будівельно-монтажні роботи з електрифікації 11 бокових колій станцій дільниці Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівка, - говорить Валерій Олександрович.

    Збудовано лінію електропередачі на дільниці Конотоп - Дубов`язівка для резервного живлення поста електричної централізації Дубов`язівка, а також виконано роботи з реконструкції електромереж для забезпечення заміни залізничного мосту на 1103 км перегону Гнівань - Браїлів.

    Виконується реконструкція пристроїв електропостачання усіх видів (контактна мережа, електроосвітлення, забезпечення електричною енергією пристроїв СЦБ і зв`язку тощо) на об`єктах Дарницького вузла та мостового переходу через річку Дніпро.

    Перевиконано планові завдання з реконструкції і модернізації контактної мережі із заміною опор. Статистика більш красномовна: план - 131 опора, замінено на 1.11.07 р. - 332 опори. А ось цифри, що свідчать про заміну: контактного дроту (план - 10 км, замінено 21,8 км); несучого тросу (план - 5 км, замінено 42,3 км); ізоляторів контактної мережі усіх типів (план - 6460 шт., замінено 9914 шт.); з розчищення просік і трас (план - 313,4 км, розчищено майже 444 км).

    Виконуються також інші роботи для безперебійного постачання електричної енергії, з метою забезпечення прискореного і швидкісного руху поїздів, гарантії безпеки руху поїздів і техніки безпеки працюючих.

    І це ще не все. Проводяться роботи з підключення до автоматичної системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) додаткових пунктів споживання електроенергії по різних регіонах залізниці. Одночасно переводимо облік електричної енергії на 110-кіловольтових тягових підстанціях: «Іско-рость» станції Коростень-Житомирський, Яготин, Мельня, Чуднов-Волинський з установленням додаткового обладнання та електролічильників типу «Євро-Альфа». Усі роботи виконуються силами і засобами служби електропостачання.

    - Відомо, що повної електрифікації Південно-Західної ще не відбулося. Але ми до цього прагнемо. Що це дасть залізниці?

    - На даний час виконується на електротязі більш 90% усіх видів перевезень. Це при тому, що електрифіковано лише 45,5% колій. Це свідчить про те, що Південно-Західна ще не вийшла на світові стандарти електрифікації. В розвинутих країнах Європи показник 55% електрифікованих ліній вважається оптимальним. Для столичної магістралі необхідно ще електрифікувати 2600–2700 км. А це, насамперед, такі лінії, як Жмеринка - Могилів-Подільський, Гречани - Кам`янець-Подільський, Чернігів - Горностаївка, Коростень - Овруч - Товкачівський, які мають вихід до кордонів України з Молдовою та Білорусією. Також необхідно перевести на електротягу дільниці Коростень-Подільський - Житомир - Бердичів та Конотоп - Ворожба. Подальша електрифікація дільниць залізниці дасть економію паливно-мастильних матеріалів, підвищить швидкість руху поїздів, сприятиме появі додаткових робочих місць, покращенню екології навколишнього середовища, зменшенню витрат коштів на покриття екологічного податку.

    Хочу додати, що експлуатація електротягового рухомого складу в 4–7 разів ефективніша за дизельну тягу. Тому електротяга рік від року буде зростати. Хоча електроенергія також піднімається в ціні, але не так стрімко, як дизельне пальне. Головне у тому, що електрифікація, крім економічної ефективності, має суттєвий екологічний ефект. Тільки із введенням електротяги між Коростенем і Шепетівкою залізниця скоротила витрати коштів на сплату екологічного збору більше ніж на 200 тис. грн. Тому не дивно, що в Європі, де за екологію сплачують великі податки, електрифікують усі напрями, навіть другорядні. Для прикладу, у Швейцарії 100% залізниці електрифіковано.

    - Якими є основні перспективні напрямки роботи?

    - Якщо глянути на схему Південно-Західної, то побачимо, що за останні роки, а саме за роки незалежності України, столична магістраль зробила значний крок у сфері електрифікації. Лінія Жмеринка - Деражня - Гречани - Підволочиськ з`єднала міжнародний пасажирський хід Москва - Київ - Львів, що прискорило рух поїздів майже на три години, а вантажі з Причорноморських портів пришвидшили свій хід до кордонів України із Західною Європою. Важливо й те, що міжнародний залізничний коридор Берлін - Краків - Львів - Київ і далі на схід став електрифікованим. А напрямок Ніжин - Чернігів практично дав початок електрифікації дев`ятого міжнародного транспортного коридору (МТК) зі Скандинавії до Греції. Від Чернігова до Кучургана (Одеська залізниця) транспортний коридор електрифіковано. З електрифікацією лінії Коростень - Шепетівка, крім вантажних поїздів, на цю лінію переведено п`ять пар швидких поїздів. Таким чином, вивільнено лінію Фастів - Козятин - Шепетівка для проходження тут вантажних поїздів.

    Найближчим часом перед нами постануть багато завдань. А саме: почати електрифікацію третьої колії перегону Київ-Московський - Дарниця; закінчити спорудження стаціонарної тягової підстанції на ст. Комарівці (з виконанням робіт з реконструкції районної підстанції у м. Бар для підключення тягової підстанції на ст. Комарівці та розробкою проектно-кошторисної документації); провести будівельно-монтажні і пуско-налагоджувальні роботи стаціонарної тягової підстанції нового модульного типу на ст. Новоград-Волинський; підготувати вихідні дані для розробки проекту електрифікації дільниці Конотоп - Ворожба (75 км); виконати перенесення обліку електроенергії на межу балансової незалежності електромереж. Далі - більше, варто встановити облік кіловат/годин на стороні високої напруги трансформаторів струму з встановленням додаткового обладнання. А ще продовжити роботи з реконструкції і модернізації пристроїв електропостачання, систем телеуправління та спеціального рухомого складу, особливо на дільницях, що були електрифіковані 40–50 років тому. Цілком зрозуміло, без впровадження заходів із забезпечення безпеки руху, охорони праці і соціального захисту працюючих не обійтись.

    - Валерію Олександровичу, яке Ваше бачення реформування галузі та в якому напрямку воно має відбуватися в господарстві електропостачання?

    - Організаційні перетворення у господарстві служби електропостачання будуть відбуватися згідно з документами, які розробляються головним управлінням із реформування галузі Укрзалізниці.

    - Тепер - про кадри. Кого із своїх підлеглих Ви можете відзначити з нагоди свята і за що?

    - По-перше, це колектив Козятинської дистанції електропостачання, якому за досягнуті успіхи в роботі у другому кварталі 2007 р. вручено Перехідний прапор Укрзалізниці і Федерації профспілок транспортників України - профспілки залізничників і транспортних будівельників України. Треба відзначити також колективи Коростенської дистанції електропостачання та Будівельно-монтажного поїзда № 392 - за значний вклад у виконання комплексу будівельно-монтажних робіт під час електрифікації дільниці Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівка, що дозволило відхилити вантажопотік із Дарниці до Шепетівки через Коростень. Цей комплекс робіт дав можливість вивільнити дільницю Київ - Козятин - Шепетівка для швидкісного пасажирського руху. І, звичайно, колектив «Енергозбуту» - за успіхи при впровадженні АСКОЕ та багатофункціональних мікропроцесорних лічильників електроенергії. Це дає значну економію споживання електроенергії та покращує ефективність контролю за її споживанням.

    - Ваші побажання колегам і підлеглим…

    - Поздоровляю колег і всіх працівників галузі з Днем енергетика, бажаю міцного здоров`я, щастя, благополуччя вам і вашим сім`ям, успіхів у роботі на благо нашої Вітчизни.

    - Дякуємо за змістовну розмову.

    Інтерв`ю провели

    Сергій ГУК, Микола ПАВЛЮК

    Підсумки. Висновки

    За підсумками 11 місяців 2007 р. колектив Південно-Західної залізниці покращив роботу майже з усіх кількісних та якісних показників.

    План з вантажообігу перевиконано на 9% та на 13,6% перевищено цей показник за аналогічний період 2006 р. Загалом же, залізницею понад план за вказаний період перевезено 3,2 млрд. тонно-кілометрів вантажів, а відносно рівня минулого року - більше на 6 млрд. тонно-кілометрів.

    Так само успішно колективи залізниці працювали й щодо навантаження та відправлення вантажів, виконавши план на 106,8%, а в порівнянні з минулим роком - на 113,5%. Таким чином колективами станцій навантажено й відправлено понад план 1,9 млн. т, у порівнянні з цим же періодом минулого року цей показник більше на 3,7 млн. т.

    Згідно з наданою статистикою Південно-Західна магістраль з вантажообігу, навантаження й відправлення свій трудовий рік завершила 9 грудня 2007 р., з чим «Рабочее слово» вітає всіх залізничників магістралі.

    При відчутному дефіциті рухомого складу протягом всього року велике значення для залізниці має такий показник, як вивантаження вагонів. Завдяки злагодженій роботі всіх станцій з вантажоотримувачами, вивантаження збільшилось на 15,7% порівняно з цим же періодом 2006 р., або на 220 вагонів більше в середньому за добу. Це давало можливість задіяти вивільнений рухомий склад під додаткове навантаження й сприяло перевиконанню (на 0,7%) планових завдань.

    Усі дирекції залізничних перевезень змогли не лише підвищити пропускну спроможність магістралі попри зростаючі обсяги доставки вантажів, але й відчутно збільшили тоннокілометрову роботу у порівнянні з минулим роком (Київська дирекція - на 15,1%, Козятинська - на 3,4%, Жмеринська - на 21,9%, Коростенська - на 32,6%, Конотопська - на 24,5%).

    Із плановими завданнями з навантаження справились колективи всіх дирекцій, однак Київська і Конотопська знизили обсяг навантажень у порівнянні з минулим роком відповідно на 8,6% та 3,9%, допустивши відставання на 239,5 та 115 тис. т.

    Київська дирекція, робота якої є найбільш вагомою в масштабі залізниці з вивантаження вантажів, не справилась із плановими завданнями, допустивши недовивантаження однієї тисячі вагонів, що склало три вагони в середньому за добу.

    Позитивних результатів за обсягами перевезень вдалося досягти, головним чином, за рахунок поліпшення якості роботи з рухомим складом. Чітка й злагоджена робота диспетчерського апарату з пропуску вагонопотоків на дільницях, вдосконалення технології роботи станцій щодо скорочення часу знаходження транзитних вагонів на технічних станціях сприяло успішному виконанню цього показника. Так, середньо-статистичний вагон знаходився на технічній станції 5,87 години, що на 1,84% години менше до планового завдання та на 1,58 години менше до рівня цього ж періоду минулого року. А найвагоміші у перевізному процесі станції Козятин, Жмеринка, Конотоп, Дарниця простій транзитних вагонів без переробки скоротили у порівнянні з минулим роком від 0,5 до 0,8 год., а Миронівка, Коростень, Шепетівка - більше ніж на 1,3 год.

    Це - хороший показник, однак з поставленим завданням - затримувати на цих станціях транзитні поїзди на 1,5 години - у звітному періоді справився лише колектив ст. Шепетівка.

    Разом з тим, завдяки значному скороченню часу обробки транзитних вагонів з переробкою на всіх сортувальних станціях усі дирекції скоротили загальний час їхнього простою на одній технічній станції і прискорили обіг вагона до планових завдань в цілому по залізниці на 0,42 доби, а відповідно до показників минулого року на 0,37 доби або більше ніж на 10 год.

    Працюючи в складних умовах, пов`язаних з виконанням значних обсягів капітальних робіт, Південно-Західна не лише не допустила зниження швидкості руху поїздів, але й досягла збільшення дільничної швидкості на 0,1 км/год і технічної швидкості - на 0,4 км/год.

    Більш ефективно, ніж у минулому році, використовувався локомотивний парк господарства перевезень та локомотивне господарство. За рахунок збільшення на вісім км планових завдань та на 12 км за 2006 р. середньодобового пробігу локомотива підвищилась продуктивність локомотива на 1,6% до плану та на 2,7% - до рівня минулого року.

    В результаті більш якісної «підв`язки» локомотивів та збільшення довжини плечей обслуговування залізниця вивільнювала із робочого парку до трьох електровозів на добу.

    Отже досягнуті показники зобов`язують колективи всіх дирекцій залізничних перевезень не збавляти виробничих темпів на завершальному етапі року.

    Ганна БОГОВІС

    «МАГІЯ» ЦИФР І… ВТРАЧЕНІ КОШТИ

    Безпека руху

    - Хоча кількість транспортних подій зменшилась на 7,2%, проте стан з безпекою руху залишається напруженим… -

    так розпочав селекторну нараду щодо стану безпеки руху поїздів на столичній магістралі впродовж 11 місяців і листопада 2007 р. заступник начальника залізниці - головний ревізор з безпеки руху Костянтин Азаренко. Найбільше транспортних подій трапилося в локомотивному господарстві - 64 випадки або 41% від загального числа. В господарстві колії сталося 32 випадки (20,5%), у вагонному - 28 (18%), у пасажирському - 12 (7,7%), у господарстві електропостачання - 11 (7%), перевезень - 5 (3,2%), сигналізації та зв`язку - одна аварія та один інцидент, у будівельно-монтажному експлуатаційному господарстві та службі приміських перевезень - по одному випадку.

    Транспортні події зафіксовано в 42 структурних підрозділах залізниці (в минулому році - в 40). У «лідерах» - локомотивне депо Київ-Пасажирський - 18 випадків, вагонне депо Жмеринка - 13, моторвагонне депо Фастів і Київська вагонна дільниця - по 10.

    Серйозні інциденти сталися на Конотопській та Дарницькій дистанціях колії та станції Святошин.

    Серед загального числа транспортних подій - одна аварія, три серйозні інциденти, 11 сходів рухомого складу під час виконання маневрової роботи. А ще багато випадків затримки поїздів понад одну годину, три випадки саморозчеплення вагонів… Одне слово - цифри бентежать уяву. А за їх «магією» - реально втрачені з галузевої скарбниці суттєві кошти.

    З 156 випадків транспортних подій 44 завдали матеріальної шкоди залізниці на суму майже 997 тис. грн., з якої відшкодовано лише близько 27 з половиною тисяч грн. (0,3%).

    Непотоплюваний «фактор» виплив на ст. Жмеринка

    За підзвітний період у господарстві перевезень трапилося п`ять транспортних пригод (один серйозний інцидент, три інциденти і одне порушення). «Відзначились» Київська та Жмеринська дирекції. По Київській дирекції - це серйозний інцидент на ст. Святошин та інцидент на ст. Київ-Волинський. У Жмеринській дирекції сталося два інциденти та порушення - всі на ст. Жмеринка. В чому ж причини цих транспортних подій? Службове розслідування довело: всі вони трапились через не-правильні дії працівників та грубе порушення ними своїх посадових обов`язків при виконанні маневрових робіт. Тобто причиною транспортних подій знову виступає горезвісний «людський фактор». Це свідчить про те, що профілактична робота щодо забезпечення безпеки руху поїздів на залізниці кульгає.

    Якби не послаблення контролю з боку командного складу господарства за виконанням посадових обов`язків працівниками станцій, напевне, не сталося б того випадку 4 листопада, коли ст. Жмеринка «відзначилась» втретє впродовж року. Не виникали б питання: як могло статися, що чергова по станції дала дозвіл машиністу під час маневрів рухатись на заборонний сигнал? А куди дивилися при цьому машиніст та його помічник?

    Практично на всіх дирекціях відправлення довгосоставних поїздів та спеціального рухомого складу, необладнаних пристроями безпеки (АЛС), відбувається з порушеннями, а саме, без надання поїзними диспетчерами наказів черговим по станціях їхніх дільниць щодо прямування таких поїздів.

    Перевірки виявили «білі плями» у професійній підготовці працівників станцій і диспетчерів дирекцій, зокрема, у знаннях порядку закріплення рухомого складу на станційних коліях. Чи припустимо, аби чергові по станції не знали, як користуватися ТРА для визначення кількості гальмових башмаків? Адже через неправильне закріплення вагонів на ст. Святошин стався серйозний інцидент - відхід вагонів.

    На деяких станціях (зокрема, Боярка та Расава Київської дирекції) робочі місця чергових по станції розташовані досить далеко від пульта-табло, з якого проводиться підготовка маршрутів. Постає питання: чи сприяє це безпеці руху, якщо під час ведення поїзної документації або переговорів по службовому зв`язку черговий не бачить показань пульту-табло? Всі розуміють, що це може призвести до непередбачених наслідків, але ні в дирекції, ані в службі сигналізації та зв`язку, як то кажуть, і за вухом не чешуть.

    На станціях Київ-Петрівка, Дарниця, Козятин-1, Шепетівка, Жмеринка, Вінниця-Вантажна, Гречани 59 колій не відповідають вимогам ПТЕ. Особливо тривожить стан колій у сортувальних парках, де вагони, збігаючи з гірки, нерідко починають рухатись у зворотному напрямку, назустріч тим вагонам, що рухаються з гірки. Проте ніякої роботи щодо усунення такого стану ще не проводилося.

    Ремонти ще за горизонтом

    Загальна кількість випадків транспортних подій по локомотивному господарству зменшилась з 71 до 65, проте в депо Київ-Пасажирський, Жмеринка та Шепетівка їх чисельність зросла.

    Більш за все в тяговому господарстві бентежить стан приписного парку пасажирських електровозів (33% транспортних подій!)

    Неякісний ремонт спричинив появу 30 випадків транспортних подій проти 21 у минулому році.

    Впродовж 11 місяців не виконано програму ремонтів тягового рухомого складу. З простроченим терміном КР-1 експлуатуються п`ять електровозів ЧС4 і один ЧС8 приписки депо Київ-Пасажирський, а також три електровози ВЛ80 приписки депо Козятин. Три електровози ЧС4 і вісім ВЛ80 експлуатуються з простроченим терміном на КР-2. 32 електровози та 51 тепловоз ЧМЕ3 - на ПР-3.

    Це лише частина зауважень, що стосується найбільших депо, де проводяться капітальні та поточні ремонти. Керівникам служби локомотивного господарства пора вже «засукати рукава» й рішуче братися за усунення всіх недоліків.

    Двічі на ті ж граблі

    У господарстві колії найбільші зростання транспортних подій сталися на Київській, Дарницькій, Жмеринській дистанціях та Бахмацькій колійній машинній станції.

    З причин поломки колійних машин і через незадовільне утримання колії в листопаді сталося три інциденти і одне порушення.

    Кажуть, найсуворіший вчитель - гіркий досвід. Та чи завжди? 19 листопада в непарному сортувальному парку ст. Дарниця три вагони зійшли з рейок. Причина - розширення колії на кривій. Через тиждень практично на тому ж місці сталося повторне сходження трьох вагонів. Виникає питання: як розслідувався перший випадок, чи достатньо заходів було вжито для того, аби він не повторився?

    Проведення ремонтно-колійних робіт теж потребує уваги. Станом на 1 листопада з 314 км виконаних робіт з модернізації колії прийнято до експлуатації лише 179.

    Прийняття до експлуатації відремонтованої колії гальмують не завершені ще роботи зі зварювання плітей, установлення ізолюючих стиків, оновлення земляного полотна і баластної призми тощо. Ці роботи треба прискорити.

    І місяць не сплинув, як знову в депо!

    Доводиться зазначити, що у вагонному господарстві якість деповських ремонтів погіршилась. Так, під час перевірок вагонних депо на повторний ремонт було повернуто 30 колісних пар уже готових до монтажу. Повторна процедура деповського ремонту була прописана також 30-ти вагонам.

    Характерний приклад: у вагонному депо Козятин перед ремонтом візків та їх вузлів проводиться неякісна промивка холодною водою надресорних балок і боковин рам. Це, в свою чергу, призводить до неякісного дефекто-скопного контролю цих деталей за сухою магнітопорошковою методикою. І саме через те, що при дефектоскопії не було виявлено тріщини бокової рами візка вагона, стався її злом і, як наслідок, - сходження вагона на станції Чоп під час маневрової роботи.

    І знову нікуди не дітися від колючих цифр. Після планових ремонтів упродовж місяця було відчіплено 48 вагонів.

    У листопаді сталося два випадки саморозчеплення вагонів, працівники вагонного депо Дарниця не виявили вчасно несправності в них.

    Через дефекти буксового вузла впродовж 11 місяців було відчіплено 13 вагонів. Також було зафіксовано 7 випадків несправності гальм і один випадок несправності візка.

    Про що волає така статистика? Не тільки кількістю, а й якістю ремонтів повинні перейматися керівники вагонної служби.

    Цоб-цабе! Не працюють СЦБ

    11 місяців у господарстві сигналізації та зв`язку принесли дві транспортні події, одну аварію, один інцидент і три порушення. За цей період виявлено 409 відмов у роботі пристроїв СЦБ.

    Отож, керівникам служби та дистанцій треба вжити всіх можливих заходів, аби не допустити експлуатацію прострочених пристроїв СЦБ.

    Є у зв`язківців давнє й болюче питання: утримання залізничних переїздів. Додає головного болю й механізована гірка на ст. Шепетівка: два уповільнювачі на ній вимагають термінової заміни, вийшов термін експлуатації й компресора, який працює вже 30-й рік.

    Про бідні гальма замовте слово

    З 12-ти транспортних подій, що сталися в пасажирському господарстві, дев`ять - на рахунку вагонного депо Київ-Пасажирський. Не може не тривожити стан гальмового обладнання вагонів, адже з дев`яти транспортних подій шість сталося саме через його незадовільний ремонт. Зростання кількості випадків транспортних подій пов`язане ще з тим, що керівництво депо недостатньо аналізує допущені порушення. Відповідальні фахівці не розробляють заходи, аби запобігти повторенню гірких помилок.

    Незадовільно підготували пасажирські вагони до роботи в зимових умовах у Київській вагонній дільниці. Можна сказати, що така підготовка обмежилась підписанням комісією акту з приймання вагонів після проведення ТО-2.

    Через такі прояви формалізму у керівників служби та підприємств стан безпеки руху в пасажирському господарстві залишається нестабільним.

    А що на совісті в енергетиків?

    Стан безпеки руху впродовж підзвітного періоду в господарстві електропостачання помітно погіршився. Окрім 11 транспортних подій, на совісті енергетиків ще 45 випадків відмов пристроїв СЦБ. Все це є цілком закономірними наслідками того, що турботи про виконання планово-попереджувальних ремонтів не дуже обтяжують керівників служби та дистанцій. Утримання пристроїв електропостачання також залишається незадовільним. Не виконується у визначені терміни план з вирубки «аварійних» дерев.

    Є недоліки. А де «ліки»?

    Комісія ЦРБ під час перевірки ще в травні зробила низку зауважень щодо недоліків у роботі комерційної служби залізниці, проте вони й досі залишаються без належної реакції з боку керівників служби.

    Впродовж підзвітного терміну на залізниці склалося 27 аварійних ситуацій під час перевезення небезпечних речовин, 25 з них класифікуються як витікання вантажу, два - як випарювання. Як лікувати такі «хвороби», фахівцям треба добре задуматись.

    Де найгарячіші точки?

    Кількість дорожньо-транспортних подій за підзвітний період зросла з 25 до 34. Збільшилося й число постраждалих. Найнебезпечнішими точками залишаються залізничні переїзди без чергового із сигналізацією. Саме тут кількість ДТП потроїлась. Службі колії необхідно поквапитись з облаштуванням переїздів системами подвійних шлагбаумів.

    Комісією ЦРБ було виявлено низку недоліків щодо питань безпеки дорожнього руху. Це, зокрема, допуск до роботи водіїв із простроченим терміном проходження медкомісії, понаднормова (більше 12 годин) праця, несправність транспортних засобів. Красномовна цифра: за 11 місяців повернуто в гараж і заборонено виїзд 201 транспортному засобу. Отож, для поліпшення ситуації в цій царині треба працювати й працювати.

    За матеріалами наради підготував

    Анатолій РОМАНОВ

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05