РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 44 (9 листопада 2007)
  • Випуск №44 9 листопада 2007
    Зміст
    1. Полювання на «зайців» продовжується
    2. ДОРОГИ НАШІ ЗАЛІЗНІ, А ЛЮДИ У НАС - ЗОЛОТІ! (Ганна БОГОВІС)
    3. Нам є чим і ким пишатися (Володимир ЦАСЮК)
    4. На поліських перегонах і переправах (Володимир ЦАСЮК)

    Полювання на «зайців» продовжується

    На зв`язку – Жмеринка

    Місячник з недопущення безквиткового проїзду у приміському залізничному транспорті, що проходить на магістралі, досяг апогею. Тому можна говорити про певні результати. От і у Жмеринській дирекції залізничних перевезень уже зроблено у цьому напрямку немало. Лише за першу десятиденку жовтня до вагонів електричок та дизельних поїздів не допущено понад двох тисяч безквиткових пасажирів. До речі, більшість із них змушені були поквапитись до квиткових кас і оплатити проїзд.

    За даними сектору пасажирських перевезень дирекції, громадськими контролерами охоплено більше двохсот п`ятдесяти потягів, це майже усі, що рухались у приміському сполученні за декаду. А для проведення цієї роботи було задіяно майже 600 працівників залізниці. Участь брали фахівці практично з усіх підприємств, що розташовані на території дирекції.

    Успішно боролись із безквитковими пасажирами на вокзалі ст. Вінниця. Тут уже давно виручають, так би мовити, технічні засоби. А це - огорожа між коліями біля ділянки першої платформи, на яку подаються електропоїзди, причому як з непарної, так і з парної магістральної колії. А на вході до платформи встановлено турнікети, через які не пройдеш без відповідного проїзного документа. Тут постійно працюють штатні контролери, а їм допомагають ще й спеціально призначені фахівці, за графіком, із вокзалу та інших залізничних структур, що знаходяться у Вінниці. Усе це й забезпечує надійний контроль за оплатою проїзду у приміському залізничному транспорті та збільшує касові надходження. Думається, досвід вінничан можна поширити на вокзали Хмельницького, Жмеринки та й деякі інші.

    Проведення місячника вимагає і більш відповідального ставлення до роботи й провідників-касирів, які працюють у електричках та дизель-поїздах. І можу засвідчити, що в багатьох випадках вони почали працювати активніше. От і під час поїздки дизель-поїздом від Кам`янця-Подільського до Гречан помітив, що провідник-касир Сергій Гула майже на кожному перегоні між станціями проходив вагонами і перевіряв проїзні документи. На запитання, що спонукає його до більш інтенсивної роботи, він відповів:

    - План виручки залишився попереднім, а на станціях більший контроль під час місячника, тому подорожан без квитка у вагони заходить менше. До того ж похолоднішало і «дачників» стало менше. Тому доводиться бігати, щоб зібрати необхідну суму...

    Відверте зізнання мого співрозмовника засвідчує, що проведення місячника дає певні позитивні результати. Проте полювання на «зайців» продовжується.


    Алло, Коростень!

    Місячник завершився. Які результати?

    З 1 по 22 жовтня в ході проведення місячника з підвищення дохідності від приміських перевезень по Коростенській дирекції маємо такі результати. Виручки в приміському сполученні за 22 дні отримано 346,16 тисяч гривень. Це на 34,24 тисячі гривень більше до торішнього рівня.

    Що ж до планових показників, то з цим поки що складніше, і 44 тисячі до плану не виконали. Однак є низка станцій, де вдалося підвищити дохід і покращити показники надходжень від приміських перевезень як до минулорічного рівня, так і до доведеного плану. Серед станцій, де значно збільшено дохідність від приміських перевезень, - Білокоровичі, Горбаші, Олевськ, Яблунець.



    ДОРОГИ НАШІ ЗАЛІЗНІ, А ЛЮДИ У НАС - ЗОЛОТІ!

    Відлуння свята

    Звертаючись до присутніх, начальник столичної магістралі Олексій КРИВОПІШИН наголосив на тому, що, традиційно відзначаючи своє професійне свято, залізничники підбивають підсумки, і з задоволенням повідомив, що колективи всіх без виключення служб працювали в хорошому ритмі по виконанню поставлених завдань.

    Першого листопада у Києві в Національному академічному драматичному театрі ім. І. Франка відбулися урочисті заходи Південно-Західної магістралі з нагоди святкування Дня залізничника.

    ...Скоротивши майже на 11 годин обіг вагона, підкреслив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, залізничники столичної магістралі тим самим вивільнили велику кількість вагонів, що сприяло значному збільшенню обсягів вантажообігу. За дев`ять місяців Південно-Західною перевезено майже 100 млн. тонн вантажів. Певним досягненням можна вважати й те, що залізницею за дев`ять місяців поточного року освоєно майже 1,6 млрд. грн. (майже удвічі більше, ніж у 2006 р.). О.М. Кривопішин відзначив високопродуктивну працю колективів колійного господарства, енергетиків та інших служб. Поточний рік вже ознаменувався такими визначними подіями, як відкриття першої черги Дарницького вокзалу, завершення перекриття над руслом Дніпра залізнично-автомобільного мостового переходу тощо.

    Це означає, що кожен член колективу на своєму робочому місці накопичував той позитивний потенціал, котрим пишається Південно-Західна залізниця.

    Трудівників столичної магістралі привітав генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак. Він повідомив, що в кінці жовтня виповнилося 170 років з того часу, як народилися залізниці Російської імперії, а День залізничника вперше святкували в 1896 р. Вшістнадцяте День залізничника відзначається вже в незалежній Україні.

    Генеральний директор наголосив, що колектив Південно-Західної залізниці одним із перших включився у виконання програм Укрзалізниці, зокрема таких, як оновлення рухомого складу, автоматизація виробничих процесів, робочих місць, соціального розвитку тощо. А такий показник, як модернізація й ремонт колії, що досягнутий у поточному році, перевершує річні показники за всю історію столичної магістралі. В наступному році одним із головних завдань є модернізація дільниці Миронівка - Козятин довжиною 140 км. Тут необхідно буде привести у відповідність до нормативів і вимог сьогоднішнього дня не лише колію, а також всю інфраструктуру, робочі місця. Відповідальним завданням буде відкриття залізничного руху по залізнично-автомобільному мостовому переходу через Дніпро у Києві.

    Вітаючи зі святом залізничників Південно-Західної, Володимир Васильович висловив упевненість, що колективу будь-які завдання під силу. Бо дороги наші залізні, а люди - золоті.

    З професійним святом залізничників привітав перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Анатолій Голубченко.


    Виконуючому обов`язки начальника медичної служби Олександру КАНЕВСЬКОМУ (ліворуч) вручено знак «Залізнична слава» II ступеня

    З нагоди свята кращих працівників магістралі було відзначено нагородами Міністерства транспорту та зв`язку України та Державної адміністрації залізничного транспорту України.

    В цей святковий день чудовим концертом залізничників порадували майстри мистецтв України й Росії. Справжню духовну насолоду присутні отримали від виступу народного артиста України - соліста Національного театру опери і балету ім. Т.Г. Шевченка Володимира Гришка та його юних учнів.

    Зачарувала глядачів своїми відомими хітами народна артистка України неперевершена Таїсія Повалій. Бурхливими оплесками було нагороджено кожен романс у виконанні народного артиста Росії Олександра Малініна.

    Ганна БОГОВІС

    Нам є чим і ким пишатися

    Напередодні Дня залізничника в Українському центрі обслуговування пасажирів проведено церемонію нагородження передових працівників, у якій взяв участь начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН. Він, зокрема, зазначив:


    - Мені особливо приємно вручити сьогодні нагороди кращим представникам 69-тисячного колективу залізничників Південно-Західної, котрі роблять значний внесок у загальний успіх, зміцнюють авторитет столичної магістралі і своїх трудових колективів. Кожен третій пасажир, котрий перевозиться залізницями України, і кожна третя тонна вантажу відправляються із столичної залізниці. Нам є чим пишатися, але потрібно і надалі дбати про покращення пасажирського сервісу, про зростання фінансово-економічних показників нашої магістралі.

    Згодом заступник начальника залізниці з кадрових і соціальних питань Іван Соловей зачитав накази про заохочення кращих працівників на честь професійного свята. Чимало з них відзначені міністром транспорту та зв`язку України, генеральним директором Укрзалізниці. Проте найбільшу кількість залізничників столичної, звісно, нагородив начальник Південно-Західної.

    Після урочистого зібрання я поспілкувався з декотрими його учасниками, попросив хоча б коротко розповісти про себе, про свої здобутки.

    Володимир КАРПІНСЬКИЙ, начальник Житомирської дистанції сигналізації і зв`язку:

    - Я сьогодні отримав знак «Почесний працівник транспорту України». Це визнання не лише моїх заслуг, а всього нашого колективу, з яким мене пов`язують десятиліття. А розпочинав я свій шлях електромонтером у цій самій дистанції, куди потрапив у 1969 р. після служби у війську. Пройшов всі робітничі посади, і вже шість років очолюю підприємство. Пригадується, наприкінці 60-х було лише 44 стрілки електричної централізації. Тепер їх - понад 400, проведено повну електрифікацію дільниць, які обслуговуємо. Використовуємо резерви для підвищення виробничих показників.


    Нагороду отримує Наталія МОРЩУК

    Наталія МОРЩУК, провідний інженер служби охорони праці залізниці:

    - Мені сьогодні вручили годинник від генерального директора Укрзалізниці. Приємно, що тема охорони праці знаходиться у центрі уваги керівництва транспортної галузі. За підсумками минулого року, у конкурсі на краще підприємство з охорони праці наша залізниця посіла перше місце серед залізниць України. Сподіваюся, що так буде й надалі.

    Олена ПЕКАРЄВА, провідний інженер-технолог галузевої служби приміських пасажирських перевезень:

    - Генеральний директор Укрзалізниці відзначив мою скромну працю цінним подарунком. Це надихає на досягнення нових результатів. Наш колектив молодий, але активний, діючий, цілеспрямований. Впевнена, що у майбутньому гарних справ у нас ще побільшає.


    Надія АФАНАСЬЄВА

    Надія АФАНАСЬЄВА, інкасатор УЦОПа:

    - До двох знаків залізничної слави у мене додався ще один - знак «Залізнична слава» І ступеня. Для мене, ветерана праці на залізниці, якій я віддала багато років, - це велика честь. Вдячна своєму колективові, з яким мене пов`язує понад 20 років спільної праці.

    Володимир ЦАСЮК

    На поліських перегонах і переправах

    Колійники без кордонів

    З Чернігова до Овруча залізницею найкоротший шлях - через станції Іолчу і Янів. Від фарватеру Дніпра до 106 км - це територія Республіки Білорусь. Відтинок - 20 км. Південно-Західна залізниця орендує цю частину залізничної колії у північних сусідів і робить усе можливе, аби пасажирам було добре і зручно їхати з кінця в кінець маршруту.



    начальник Чернігівської дистанції колії Сергій ЯКОВЧУК

    Звичайна справа

    - Поточне утримання двадцятикілометрової дільниці і смуги відводу «Бєларускай чигункі» (БЧ), - розповідає начальник Чернігівської дистанції колії Сергій Яковчук, - стало для нас звичайною справою. Хоча комусь може здатися інакше. Наприклад, коли мотовозом групи колійників зі станції Неданчичі виїздять до Іолчі або до Янова - вони проходять обов`язковий прикордонний контроль. У них перевіряють документи, оглядають техніку. Особливо прискіпливі наші стражі кордону. Білоруські ж виходять лише до електропоїздів, що їдуть до станції Іолча. До нас їм нема діла. Бо бачать: не на торги їдемо і не на відпочинок, а на працю. Нелегку працю.

    Колись, розповідають ветерани, у період розвалу Союзу, коли у Білорусії в грошовому обігу були пресловуті «зайці», а в Україні - купони, в дистанції працювали мешканці Брагінського району республіки-сусідки. І зарплатню, звісно, отримували в наших тодішніх грошових одиницях. Тепер залучення працівників із-за межі не практикується. Але насправді прикордонним колійникам більше властивий космополітизм, ніж навіть певним політикам. Адже колію не поріжеш на частини і не загородиш парканом. Вона єднає території. А ще - справжніх професіоналів, котрі роблять одну звичну для себе справу.


    Мостам - стояти, а нам - працювати

    Однією з особливостей Чернігівської дистанції колії є наявність мостів - через Дніпро, Десну і Прип`ять. Всі належать до категорії позакласних, довжина кожного з них - понад 500 м.

    - Ці мости, - розповідає заступник начальника дистанції зі штучних споруд Володимир Трухін, - ми старанно доглядаємо і підтримуємо у належному стані. Наприклад, у поточному році вже пофарбували 500 тонн металоконструкцій, уклали 110 м безбаластного мостового полотна, 270 м мостових дерев`яних брусів.

    Але ж рік ще не закінчився. Значить, буде можливість покращити дані показники. Над розв`язанням цих питань і працюють бригади під керівництвом мостових майстрів Сергія Гуза і Олексія Лемешка. Фахівці займаються поточним утриманням споруд: розшивкою швів устоїв, ремонтом підферменних майданчиків і т.і.

    ...Ці мости-красені збудовано ще в 20-х роках минулого століття. Та виглядають міцними, надійними. При гарному догляді, переконані чернігівські колійники, майстри справ мостових, - вони стоятимуть не одне сторіччя. «Спорудам - стояти, а нам - працювати», - кажуть вони. А всього місцеві колійники доглядають за стадесятьма штучними спорудами.


    монтер колії Валерій ОЗЕРЯНИК


    І вічний бій, спокій лиш сниться…

    Разом із начальником дистанції Сергієм Яковчуком та його заступником Юрієм Щитовим ми побували на дільницях, де працювали колійні бригади: на парній горловині станції Чернігів група під керівництвом майстра Ігоря Яковчука усувала провисання у стрілочних дерев`яних брусах. На 66-му кілометрі траси, на перегоні Голубичі - Грибова Рудня інша група монтерів на чолі з Миколою Коржевським та Сергієм Примаченком займалася виправкою колії за рівнем, готуючись до проходження вагона-шляховимірювача.

    - Це є поточне утримання колії та усунення недоліків згідно з актом осіннього комісійного огляду, - пояснили нам керівники підприємства.

    Склалося позитивне враження від праці чернігівських колійників. Хоча нелегко їм доводиться. Нерідко до них звертаються за допомогою київські, новгород-сіверські колеги з питань комплексно-оздоровчого ремонту, вирізки вихлюпів, впорядкування баластної призми тощо. Двадцять осіб на той день були у відрядженнях. Якби не часті відрядження, то до зими можна було б підготуватися ще краще. А роботи вистачає. Особливо чернігівчани хвилюються за північний відрізок до Горностаївки. Поїзди тут допоки що не розвивають високих швидкостей, бо стан колії цього не дозволяє. Хоча лінія не надто завантажена, і, дякувати Богу, неприємностей тут не виникало.

    В дистанції працює багато досвідчених фахівців, є професійні династії. Одну з них продовжує і Сергій Яковчук. Його батько, мати стали у витоків родинної любові до професії. А Сергій Петрович, його дружина, брат і братова достойно продовжили сімейну традицію.


    Що ж, успіхів вам, поліські залізничники!


    майстер Сергій ПРИМАЧЕНКО і заступник начальника дистанції Юрій ЩИТОВ (праворуч) оцінюють зроблене колійниками на перегоні Голубичі - Грибова Рудня


    дружній колектив голубицького відділка
    Володимир ЦАСЮК

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05