РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 40 (12 жовтня 2007)
  • Випуск №40 12 жовтня 2007
    Зміст
    1. З високими нагородами (влас. інф.)
    2. Вантажні перевезення: Крок назустріч клієнтам (Оксана Климчик)
    3. Це бентежить (Никифор ЛИСИЦЯ)
    4. «Зайці» через турнікети не пройдуть (Ганна БОГОВІС)
    5. Про мозок і серце Києва-Пасажирського (Анатолій РОМАНОВ)

    З високими нагородами

    Днями начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин вручив робітникам підприємств залізничного транспорту високі урядові нагороди


    Начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин після вручення нагород Віктору Губському, Івану Слуговіну та Віктору Макодзебі

    У витягу із протоколу № 35 засідання Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 р. зазначається:

    Нагородити Почесною грамотою Кабінету Міністрів України за вагомий особистий внесок у забезпечення розвитку залізничного транспорту, за багаторічну сумлінну працю та високий професіоналізм -

    ГУБСЬКОГО Віктора Трохимовича - слюсаря з ремонту рухомого складу вагонного депо станції Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці;

    МАКОДЗЕБУ Віктора Миколайовича - майстра локомотивного депо Жмеринка Південно-Західної залізниці.

    Олексій Мефодійович вручив також відзнаки Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків чорнобильської катастрофи за сумлінне і високопрофесійне виконання службового обов`язку та з нагоди відзначення Дня працівників цивільного захисту:

    СЛУГОВІНУ Івану Івановичу - заступнику начальника служби відомчої воєнізованої охорони з пожежного нагляду Південно-Західної залізниці (Почесна відзнака МНС України);

    ЖУРАКІВСЬКОМУ Віталію Олександровичу - першому заступнику начальника Південно-Західної залізниці (Почесна відзнака МНС України);

    ЛАПІНУ Володимиру Павловичу - начальнику служби відомчої воєнізованої охорони Південно-Західної залізниці (відзнака МНС України «За відвагу в надзвичайній ситуації» І ступеня).

    ***

    Відзнакою Міністерства із надзвичайних ситуацій України «За відвагу у надзвичайній ситуації» ІІ ступеня нагороджено начальника пожежного поїзда на станції Жмеринка Костянтина Загороднього, начальника відділення цього ж поїзда Ігоря Марущака та старшого пожежного Петра Коцюдима.

    А Почесною грамотою МНС України нагороджено заступника начальника стрілецької пожежної команди на станції Гречани Андрія Кирилюка.

    Крім того, усіх пожежних нашої залізниці, які брали участь у ліквідації наслідків аварії поблизу Ожидова, відповідно до наказу начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина, заохочено грошовими преміями у розмірі одного місячного окладу.

    влас. інф.

    Вантажні перевезення: Крок назустріч клієнтам

    Обсяги навантаження по Коростенській дирекції залізничних перевезень з початку року постійно зростають. Ця позитивна тенденція свідчить, що все більше підприємств довіряють свої вантажі залізниці. Так спільними зусиллями працівників станцій і відділу перевезень вдається досягати непоганих результатів. Звісно, передусім, завдання залізничників - забезпечити вантажовідправників вагонами, і над цим працює відділ перевезень. Якщо ж проаналізувати, які види продукції транспортують зі станцій Коростенської дирекції, то тут перелік досить розмаїтий. А пальму першості тримають будівельні матеріали, серед яких, звичайно ж, продукція кар`єрів, щебзаводів та інших підприємств Житомирщини.

    У Коростенській дирекції вже стало доброю традицією турбуватися про те, аби співпраця з вантажовідправниками була взаємовигідною. Про це свідчить чимало конкретних справ. Скажімо, свого часу для оперативнішого забезпечення клієнтів рухомим складом як альтернативу піввагону для перевезення щебеню почали використовувати й цементовози. Для низки підприємств таке нововведення виявилося позитивним. Спільними зусиллями вдалося зрушити з місця і проблему скорочення часу перебування вагона під однією вантажною операцією та деякі інші. Загалом же залізничники роблять все для того, аби вантажовідправник міг безпечно і швидко транспортувати свою продукцію, і, звісно ж, аби вчасно і в повному обсязі надходили кошти в казну залізниці.

    А нещодавно, безперечно за вагомої участі залізничників, зроблено ще один крок назустріч вантажовідправникам Овруцького регіону - відкрито пункт прикордонного та митного контролю на ст. Овруч. Власне, про це вже досить давно вели перемовини з органами державної влади керівники щебеневих заводів, либонь, маючи на увазі перспективу для зростання відправлень у напрямку Білорусі. Відтак тепер вагони не потрібно буде відправляти до Коростеня для митних оформлень, а здійснити усю процедуру можна буде в Овручі.

    Відкриття пункту прикордонного та митного контролю стало незвичайною подією для Житомирщини і відбувалося за участю багатьох керівників, у тому числі й голови Житомирської ОДА Юрія Павленка. Як зазначалося в ході цього небуденного заходу, відкриття прикордонного переходу в Овручі є результатом взаємодії Житомирської ОДА та Гомельського обласного виконавчого комітету (Республіка Білорусь), спільної роботи Коростенської дирекції залізничних перевезень, Житомирської митниці та Житомирського прикордонного загону. Відкриття цього переходу було ініційоване керівниками щебеневих заводів - основними експортерами щебеню в Овруцькому районі, зазначалося на відкритті. Передбачається, що проведення митного контролю в Овручі значно спростить процедуру оформлення документів, здешевить вартість експортованого щебеню - на одній тонні економиться один долар. Водночас, це дозволить розвантажити залізничну станцію Коростень.

    Оксана Климчик

    Це бентежить

    «Крива крадіжок повзе угору»,- до такого висновку прийшли учасники наради, яка нещодавно відбулась у Жмеринській дирекції залізничних перевезень

    Для участі в нараді було запрошено керівників транспортних прокуратур, лінійних відділень міліції та окремих залізничних підприємств. Відкриваючи її, начальник Жмеринської дирекції залізничних перевезень Анатолій ЛюбІнІн зазначив, що останнім часом почастішали випадки крадіжок залізничного майна, в тому числі й деталей верхньої будови колії. Що особливо небезпечно, адже це може призвести до катастроф.

    Більш детально ситуацію проаналізував перший заступник начальника дирекції Василь Богінський. Він назвав конкретні приклади, що засвідчують небезпечну тенденцію: крива крадіжок пішла угору. Так за перше півріччя нинішнього року сталось 38 випадків викрадення матеріальних цінностей та деталей верхньої будови колії на суму понад 30 тис. грн. Для порівняння зазначимо, що минулого року було зафіксовано 11 таких крадіжок, збитки від яких склали понад 10 тис. грн.

    Найнебезпечніші з них - викрадено 26 підкладок Р-65 та 160 костилів на перегоні Вороновиця - Фердінандівка, чотири акумуляторні батареї з панелі ПРЛ-2 з бази колії на станції Калинівка, 43 підкладки Р-50 та 202 костилі в ранжирному парку станції Жмеринка, 82 закладні болти на перегоні Ярошенка - Рахни, 36 підкладок Р-65 на перегоні Скібнево - Буйволівці та деякі інші. Зафіксовано також випадки пошкодження та крадіжки засобів сигналізації та автоблокування. Зокрема на станції Деражня побито світлофільтр, а на перегоні Вікторія - Лісоводи викрадено три металеві приставки (рубки)… І лише завдяки пильності працівників залізниці, які вчасно помітили і належним чином відреагували на несанкціоновані втручання сторонніх осіб в роботу залізниці, ці злодіяння не призвели до важких наслідків.

    Варто назвати й крадіжки, які нанесли найбільшого матеріального збитку нашій залізниці, це - викрадення двох рейок довжиною по 25 метрів, загальною вартістю понад чотири тисячі гривень та сорока залізничних підкладок на базі комплектації матеріалів на станції Гречани. На жаль, ці матеріали не повернуто і крадіїв не виявлено. А скільки ж тоді порушено кримінальних справ? Лише дев`ять. Чому?

    Річ у тім, що відповідно до нашого законодавства кримінальна справа порушується за умов, коли загальна сума викраденого сягає шестисот гривень. Так вирішили наші законодавці. Але ж в більшості із названих вище випадків йдеться не про викрадення простого залізяччя, а деталей верхньої будови колії чи обладнання, відсутність або несправність яких можуть призвести до надзвичайно важких наслідків. Не враховуються при цьому й затрати на відновлення тих чи інших пошкоджень, а вони чималі.

    У той же час на нараді відзначалось, що на окремих підприємствах, а це дистанції колії, сигналізації та зв`язку, що розташовані на території дирекції, недостатньо кваліфіковано здійснювалось реєстрування фактів крадіжок. А це не відповідає вимогам інструкції про «Порядок документування фактів крадіжок, пошкоджень, псувань рухомого складу, елементів верхньої будови колії, засобів енергопостачання, сигналізації та зв`язку», яку впроваджено в березні нинішнього року, і цей документ має №Ц-1/313. А відтак, то й окремі кримінальні справи не було порушено.

    Однак проблема полягає не лише у вірному оформленні паперів. Як зазначив у своєму виступі на нараді начальник Жмеринського відділу міліції на залізничному транспорті Олександр Прозоровський, крадуть здебільшого те, що погано лежить і не надійно охороняється. За його свідченнями, викрадають у багатьох випадках ті матеріали, які залізничники залишають після завершення ремонтних робіт. Такі випадки були на дільниці Гречани - Кам`янець-Подільський, при проведенні там ремонту колії. Є чимало крадіжок деталей на під`їзних коліях, що знаходяться у незадовільному стані. Працівник міліції навів приклад, коли затриманого привели на місце скоєння злочину для проведення слідчого експерименту. І той на під`їзній колії, без застосування знаряддя, повибивав ногою із-під рейок накладки та руками повитягував із прогнилих дерев`яних шпал костилі.

    Звертали правоохоронці увагу залізничників і на те, щоб їх вчасно попереджали про скоєні злодіями крадіжки та пошкодження, адже за «свіжими» слідами легше розкрити той чи інший злочин. Просили й про допомогу в наданні автотранспорту. Коли до місця умисного пошкодження колії чи засобів сигналізації та зв`язку виїздять ремонтники, то не зайвим було б повідомляти про це й чергового по відділку міліції. Це задля того, щоб він координував роботу слідчих. Це дозволяло б своєчасно провести розслідування та й скористатись залізничним транспортним засобом. А то в міліції своїх «моторів» не багато, та й з пальним сутужно. А відстані, на які необхідно їздити, чималі.

    Утім, на нараді лунали не лише взаємні звинувачення, а й відзначались успішні спільні дії. Рейди воєнізованої охорони та міліції з перевірки пунктів прийому металобрухту часто-густо дозволяють виявити серед зданого деталі від рухомого складу залізниці та верхньої будови колії. Проводились спільні рейди в парках станцій, а також операції під назвами «Вантаж», «Метал», «Вугілля». Під час проведення цих заходів оперативними групами попереджено дев`ять крадіжок матеріальних цінностей на загальну суму понад вісім тисяч гривень. Затримано й крадіїв.

    Під час наради було визначено напрямки спільної роботи та конкретні заходи. Тому є сподівання, що крадіжок в подальшому поменшає.

    Никифор ЛИСИЦЯ

    «Зайці» через турнікети не пройдуть

    Відповідно до наказу начальника Південно-Західної залізниці з першого по 31 жовтня 2007 р. проводиться місячник з підвищення доходності від приміських перевезень.

    В управлінні залізниці та в дирекціях залізничних перевезень з метою контролю за ходом проведення місячника та для узагальнення його результатів створено штаби. Крім того, керівним складом дирекцій здійснюються раптові перевірки роботи провідників-касирів приміських поїздів щодо виявлення ними безквиткових пасажирів, а також з відповідності вартості квитка пасажира до фактичної станції проїзду.

    Матеріали про хід місячника в службу приміських пасажирських перевезень надаються щодекадно. На 10 жовтня 2007 р. лише на тих станціях, де встановлено турнікети, було виявлено 3763 пасажири, у котрих термін дії проїзних квитків вже давно скінчився, 37 - пред`явили недійсні проїзні квитки форми 4, восьмеро - їздили за чужими посвідченнями. Ці документи забираються й направляються на підприємства, котрі їх видали.

    На 10 жовтня ще не було даних про економічний ефект від проведення місячника, однак морально-психологічний аспект цієї акції очевидний.

    Ганна БОГОВІС

    Про мозок і серце Києва-Пасажирського

    Якщо торкнутися історії виникнення станції Київ-Пасажирський, то треба подумки перенестися в ХІХ ст., і саме в 1870 р., той рік, який поклав початок й Південно-Західній залізниці. Тоді в районі нинішньої Вокзальної площі в долині ріки Либідь були побудовані станція і перший Київський вокзал за проектом архітектора Вишневського. Одноповерхова дерев`яна будівля була приречена на трирічне існування, однак прослугувала значно довше. І лише у 1927 р. приступили до будівництва вокзалу вже за проектом, розробленим професором архітектури О.М. Вербицьким і архітектором П.Ф. Альошиним. Будинок споруджено у стилі українського бароко з елементами конструктивізму. Споруду, як зараз говорять, здали в експлуатацію у 1932 р. У період Великої Вітчизняної війни будинок Київського вокзалу було частково зруйновано, та вже у 1949 р. його повністю відновлено.

    Нової масштабної реконструкції станція Київ- Пасажирський зазнала у 2001 р., та це ще не історія, а сучасність, якої ми всі є свідками.

    «Чи є різниця між Київським вокзалом і станцією Київ-Пасажирський?» Відповідь пересічних пасажирів неважко передбачити: «Якщо і є, то нам байдуже, аби лише поїзди не запізнювалися», - певне, промовлять вони й будуть абсолютно праві у своєму… невігластві. Залізничники, без сумніву, краще розуміються на смисловому значенні цих понять і залюбки розтлумачать вам, що вокзал Київ-Пасажирський і станція тієї ж назви - зовсім різні структурні підрозділи. Перший підпорядковано пасажирській службі Південно-Західної залізниці, й займається обслуговуванням пасажирів. А другий - Київській дирекції залізничних перевезень. Тут переймаються виключно технічним забезпеченням руху поїздів. Ось саме про діяльність другого, тобто станції Київ-Пасажирський, ми й ведемо мову з її головним інженером Віталієм Пантелеймоновичем Сабодашем. Віталій Пантелеймонович - старожил цієї станції, працює на ній на керівних посадах понад півтора десятка років і, звичайно, обізнаний у її діяльності досконально. Тому наша розмова з ним виявилася цікавою й змістовною.


    - Віталію Пантелеймоновичу, розкажіть, будь ласка, що являє собою нині станція Київ-Пасажирський?

    - Насамперед, необхідно відзначити, що ця позакласна станція є найбільшою пасажирською станцією в нашій країні. Це справжня міцна ланка, що з`єднує столицю з усіма обласними центрами, а також з багатьма містами зарубіжжя, як близького, так і далекого.

    Станція утримує величезне колійне господарство, яке розподіляється на перонний парк, де на 14 коліях обслуговуються пасажирські поїзди далекого сполучення; приміський парк, назва якого говорить сама за себе, та технічну станцію. Саме на коліях технічної станції, яка в свою чергу складається з чотирьох парків, проводиться відстій, екіпірування та формування пасажирських поїздів. До речі, виробничі обсяги тут складають майже 70% нашої загальної діяльності.

    Хоча станція суто пасажирська, проте доводиться нам займатися й вантажною роботою, яка полягає в обслуговуванні залізничних підприємств: локовотивного та вагонного депо, вагонної дільниці, а також ВАТ «Київський електровагоноремонтний завод». На двох коліях здійснюємо також пропуск вантажних поїздів.

    - Проте сама назва станції натякає на те, що це не є основний напрямок її діяльності…

    - Так. Основною діяльністю станції є ефективна організація процесу пасажирських перевезень і саме на це ми постійно спрямовуємо зусилля. Можу вас запевнити, що досягти цього на найбільшій вітчизняній пасажирській станції дуже не просто. Проте вважаю, що наш колектив має вагомі підстави пишатися виробничими досягненнями. Хоча б зважити на те, що за результатами галузевого змагання у минулому році станція посіла третє місце серед пасажирських станцій в мережі залізниць України. Її було нагороджено Почесним дипломом Укрзалізниці. Не пасемо, як то кажуть, задніх і в поточному році. Для підтвердження наведу хоча б такі цифри. Графік відправлення поїздів у першому півріччі витримано на 99,7%, план відправлення виконано на 100,9%. Ці показники досягнуто в умовах постійного зростання обсягів відпралення поїздів, яке спостерігається впродовж останніх років. І що дуже важливо, це зростання відбувається за рахунок поїздів свого формування й поїздів, для яких наша станція є пунктом обороту, тобто через найбільш трудомісткі транспортні технології…

    - Кажуть, що найвагоміший аргумент - статистика…

    - Будь ласка. Якщо у 2005 р. станція переробляла в середньому за добу 185 пар поїздів, причому з них 57 поїздів місцевого формування та оборотних, у 2006-му відповідно 191-у і 66, то в першому півріччі цього року - вже 192 пари поїздів за добу, з них 67 пар поїздів місцевого формування й оборотних.

    - Звичайно, за цими сухими цифрами стоять живі люди. Розкажіть про них.

    - У трудовому колективі нашої станції працює 240 фахівців. Основна робітнича професія - складач поїздів, їх відповідно до штатного розкладу має бути 42, а в наявності 40, дається взнаки та ж кадрова «хвороба», що і на інших станціях Київського вузла. І саме по цій професії спостерігається найбільша плинність. Приміром, упродовж року було прийнято 11 нових складачів, і стільки ж залишило станцію. Чого тут дивуватися? Ви, певне, знаєте, що робота складача поїздів взагалі дуже не проста й відповідальна, а на пасажирській станції цей критерій подвоюється, адже працювати доводиться з вагонами, де знаходяться люди. До того ж це робота підвищеної небезпеки. А отримувати за таку напружену працю 1700–1900 грн., що за столичними мірками нижче середнього рівня, погоджується не кожний. Ось і спробуй їх утримати, коли зараз робітникові працевлаштуватися в столиці на 2500 - 3000 грн. - не проблема.

    Не менш напружена робота й у чергових стрілочних постів. Таких фахівців на станції 28. Тут, щоправда, повний «комплект», ніхто з них не поспішає залишити рідну станцію в пошуках кращої долі, незважаючи на те, що зарплата в них ще менша, а умови праці досить важкі, адже на технічній станції досі збереглися райони з ручними стрілочними переводами. І таких стрілочних переводів понад чотири десятка, до того ж не всі централізовані стрілки обладнано засобами очищення від снігу. Так що клопоту, особливо взимку, вистачає. Ми визнаємо, що для жіночих рук це не найкраща робота, адже черговими стрілочних переводів у нас працюють саме жінки, і ми дуже вдячні їм за відданість рідній станції.

    - Бачу, що жінки, дійсно, прикраса вашого колективу. І це добре, коли вони своєю працею переконують, що жіноче серце вірне й стійке, і аж ніяк не «склонно к измене и перемене» в докір деяким чоловікам.

    - Так, на нашій станції працює багато жінок і вони справляються з найвідповідальнішою роботою. Приміром, чергові по парку, це у нас суто жіноча професія. Вони повинні обов`язково бути присутніми при відправленні кожного пасажирського поїзда. Видати машиністові попередження щодо обмеження швидкості на його дільниці, маршрутний лист. Обов`язково перевірити схему поїзда, тобто, чи відповідають кількість і типи вагонів у поїзді, що вирушає на маршрут, існуючій схемі.

    - З усього видно, що працювати на вашій станції дуже не просто. А що робиться, аби покращити людям умови праці?

    - Велику увагу керівництво станції приділяє розв`язанню соціальних задач, це стимулює кожного фахівця працювати з повною віддачею й відповідальністю. З року в рік зростає середньомісячна зарплата працівників (щоправда, хочеться, аби цей процес набув більшої інтенсивності). Покращуються побутові умови. Так останнім часом у службових приміщеннях встановлено вісім кондиціонерів, придбано холодильники та микрохвильові печі. Працівників станції вповні забезпечено спецодягом та індивідуальними засобами захисту. Дякуючи керівництву залізниці та Київської дирекції залізничних перевезень, проведено капітальний ремонт приміщень усіх станційних постів.

    Звичайно, велику увагу приділяємо впровадженню передових технологій і автоматизації виробничих процесів. На станції автоматизовано робочі місця інженера по ТРА, чергового по станції, прийомоздавальника і товарного касира та інші - всього впроваджено вісім автоматизованих місць.

    - Які фахівці, так би мовити, задають тон у виробничій діяльності станції, забезпечують їй позитивні результати?

    - Образно кажучи, «мозком» станції та її «серцем» є чергові по станції, маневрові диспетчери, оператори при черговому по станції. Ті фахівці, на котрих припадає оперативна робота із забезпечення руху, відправлення й приймання поїздів.

    Улітку відчутно зростає кількість поїздів, що переробляються, збільшується інтенсивність руху. Кількість маневрових тепловозів збільшується з семи до восьми. Наприклад, якщо в березні цього року на станції перероблялось 186 пар поїздів в середньому за добу, то в червні - 194 пари. Щодо інтенсивності роботи, то влітку в середньому кожні чотири хвилини виконувалось приймання або відправлення поїзда.

    Ті позитивні результати, які було досягнуто в роботі станції, стали можливими завдяки самовідданій праці, високому професіоналізму і суворій трудовій та технологічній дисципліні всіх працівників станції. Але хочеться відзначити тих трударів, які користуються в колективі безперечним авторитетом. Це станційний диспетчер В. Лобода, чергові по станції Н. Свята, Ю. Кулачок, маневровий диспетчер В. Дідик, чергові по парку В. Давидюк, О. Якименко, Є. Примак, складачі поїздів В. М`який, В. Пузій, М. Козін, Л. Ізюмцев.

    - Що робить керівництво залізниці та Укрзалізниці для полегшення роботи вашої станції?

    - Хочу зазначити, що при розробленні графіка руху поїздів на 2007 - 2008 р.р. керівництвом залізниці та Укрзалізниці було прийнято низку рішень для полегшення роботи як нашої станції, так і інших пасажирських станцій у літній період. Зокрема, поїздам формування інших залізниць було значно зменшено час обороту по станції, що скоротило час зайнятості колій станції й дало можливість використовувати це господарство для приймання, відправлення, відстою більшої кількості поїздів. Крім того, формування коротких поїздів в одному напрямку в один состав зменшує витрати часу й маневрових засобів на маневрові роботи.

    Колектив станції неодноразово демонстрував та продовжує показувати здатність вирішувати будь-які поставлені перед ним завдання.

    - Дякую за бесіду.

    Розмову вів

    Анатолій РОМАНОВ

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05