РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 30 (7 серпня 2015)
  • Випуск №30 7 серпня 2015
    Зміст
    1. Перша сторінка насиченого дня Олександра ЛУГОВИКА (Микола ПАЦАК)
    2. Місячник: заходи визначено (Влас. інф.)
    3. Стан колії - стабільний (Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ)
    4. Благодарность
    5. На альтернативні види палива. З досвідом та економією (Володимир КУТУМОВ, заступник директора санаторію МЦРЗ «Хмільник» з технічних питань)
    6. Без зайвих витрат (Оксана КЛИМЧУК)
    7. Антидепресанти від станції Чернігів (Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Галини КОСАЧ)
    8. Швидка вода вихованців «Локомотиву» (Альона ЯКИМЕНКО, заст. директора СДЮСШОР «Локомотив»)
    9. Відкриття храму (Анна ПОЛЮШКО, м. Щорс)

    Перша сторінка насиченого дня Олександра ЛУГОВИКА

    У першому півріччі пасажирське вагонне депо Бахмач виконало план деповського ремонту пасажирських вагонів, капітальний ремонт першого обсягу - 37 вагонів при плані 36, капітальний другого - теж перевиконання. Бахмачани оновлюють електропоїзди, і за шість місяців поточним ремонтом ними відремонтовано 154 вагони. Успіх? Безперечно. Успіх великого колективу трудівників, працьовитого і дружного.

    У цих результатах є частка і слюсаря Олександра Луговика. Не стверджуватиму, що його робота залишалася непоміченою. У 2007 році його нагороджено іменним годинником від начальника столичної магістралі, у 2010 р. - знаком до 140-ліття Південно-Західної залізниці, в одинадцятому - грамотою Укрзалізниці. І ось знову відзнака, знову Олександр Григорович приймає вітання від друзів та колег. Цього разу його удостоєно найвищого залізничного звання.

    Трудова біографія Олександра Луговика скромна - записів у трудовій книжці мало: вивчився на помічника машиніста електровоза, шість років працював помічником у локомотивному депо Конотоп, а з осені 1991-го - слюсар із ремонту рухомого складу в Бахмачі, точніше, слюсар із ремонту вагонних візків. Хто хоч раз бачив цей процес, не міг не відзначити, що справа ця і важка, складна, відповідальна, і, чого гріха таїти, руки бруднить добре. Але вже ось двадцять чотири роки буде, як Олександр Григорович ремонтує візки.

    - І не виникало бажання перейти в інший цех? - запитую.

    - Виникало. В деревообробний, коли КВР освоювали. День там попрацював, а на другий підходить майстер із вагоноскладального і просить повернутися - там хтось тоді у відпустку пішов. А візки ж ремонтувати треба… Так і повернувся.

    Олександр Григорович - трудівник. Робота у депо - це лише перша сторінка його насиченого дня. Друга - домашній клопіт. Бо живучи в Курені, селі поблизу Бахмача, ніяк не можна утриматися від спокуси засадити город, виплекати сад, завести корову і всяку іншу живність. Тож і тут є робота, робота до темна. А там, тільки засіріло, знову треба давати лад домашньому господарству. Із дружиною Ольгою Олександрівною, із дітьми, які вже підросли - син навчається на аудитора, дочка, з медаллю закінчивши школу, теж стане студенткою.

    Олександр Григорович - людина скромна. Просить не перехвалювати. Мовляв, не він один такий - бригада ремонтує візки. Але що тут перехвалювати, коли майстер вагоноскладального цеху Геннадій ПередерІй сказав: «Зарекомендував себе із найкращого боку. З роботою справляється на відмінно. Претензій до нього із мого боку немає… Хороший чоловік…» А в характеристиці, підписаній начальником депо Сергієм КуЧеренком та головою профкому Анжелою Рожновою, тон іще вищий: «Олександр Григорович є взірцем високої дисциплінованості та відповідальності за доручену справу. Вимогливий до себе в питаннях трудової та технологічної дисципліни, сумлінно працює та сповна віддає свої знання для покращення діяльності залізничного транспорту. Свій досвід передає молоді, є її наставником…»

    Додавати тут уже зовсім нічого. Просто висока нагорода знайшла достойну людину.

    Микола ПАЦАК

    Місячник: заходи визначено

    З метою покращення санітарно-технічного стану вагонів електропоїздів, дизель-поїздів та рейкових автобусів, покращення якості обслуговування пасажирів у приміському сполученні, ухвалено рішення в період з третього серпня по друге вересня провести місячник.

    Головна мета заходу - покращення санітарно-технічного стану рухомого складу та якості обслуговування пасажирів, а також привернення уваги керівників і кожного працівника до усунення недоліків та з метою формування загальної культури пасажирів до збереження вагонів електропоїздів.

    Розпорядженням голови комісії з реорганізації - в. о. начальника залізниці Володимира ТЯГУЛЬСЬКОГО зобов’язано організувати щоденні перевірки командно-інструкторським, інженерно-технічним складом моторвагонних, локомотивних, вагонних депо, галузевих служб приміських перевезень, пасажирської й локомотивного господарства та структурних підрозділів. Зокрема, рекомендовано приділити особливу увагу санітарно-технічному стану салонних дверей, туалетних приміщень вагонів, механізмів закриття дверей електричних шаф, наявності води у баках туалетів тощо. Після перевірок заплановано проведення наради щодо підбиття підсумків проведеного місячника з прийняттям організаційно-технічних заходів.

    Влас. інф.

    Стан колії - стабільний

    Безпека руху - одне із найважливіших завдань на залізничному транспорті. А технічний стан залізничної колії відіграє значну роль у забезпеченні безпечного руху поїздів зі встановленими швидкостями, тож і потребує більш детального аналізу та діагностики для запобігання виникнення несправностей.


    Начальник вагона Сергій ЗВОЛЕЙКО (у центрі) разом із своєю командою проводять ранкову оперативку.

    Саме для якісної перевірки технічного стану колії згідно з наказами Укрзалізниці та Південно-Західної залізниці з 1 січня 2012 р. було створено дорожню лабораторію діагностики залізничної колії (КЛД), яка є структурним підрозділом відповідної галузевої служби зі штатом 113 одиниць. Лабораторія має три відділи. Окрім цього у підрозділ входять два вагони-дефектоскопи, дефектоскопна мотриса, вагон-лабораторія дефектоскопії, дефектоскопні візки та вагони-колієвимірювачі.

    Вагони-колієвимірювачі обладнані апаратурою для високоякісної діагностики стану колії, саме вони здійснюють суцільний швидкісний контроль стану рейкової колії під динамічним навантаженням рухомого складу.

    Минулого тижня журналісти газети «Рабочее слово» разом із залізничниками проїхали маршрутом Київ-Пасажирський - Гребінка, щоб на власні очі пересвідчитись, як проходить обстеження дільниць, як працює вагон-колієвимірювач №085 на столичній магістралі.

    …Начальник вагона Сергій Зволейко, а з ним ще шість членів команди о 8-ій годині ранку уже сиділи за моніторами і чекали на відправлення поїзда. На великих моніторах поїзну ситуацію на всій дільниці видно як на долоні. Комп’ютерів у вагоні п’ять, на них висвітлювалися діаграмні зображення та бали щодо стану колії. У цей же час весь маршрут записується на відеореєстатор. Після проходження кожного кілометра принтер автоматично роздруковує діаграми стрічки для паперового архіву.

    Роботу фахівців вагона-колієвимірювача можна порівняти з роботою лікарів, чиє завдання полягає не тільки в тому, щоб виявити «хвороби» рейкової колії, але й запобігти їх розвиткові на ранній стадії.

    - За результатами слідування вагона-колієвимірювача №085 ми одержуємо вичерпну інформацію про стан магістральних колій, - розповідає Сергій Зволейко. - На практиці це виглядає таким чином: обслуговуючий персонал, в т.ч. начальник вагона (зміни), під час проїзду здійснює технічну характеристику стану залізничної колії. У нас унікальний галузевий вагоновимірювальний вагон-лабораторія, він повністю відповідає нормам. До того ж - новий і модернізований. Зокрема, були встановлені додаткові магнітні датчики визначення стикових зазорів. Обладнання вагона дозволяє визначити такі параметри, як ширина колії, рівень перекосу, геометрія в плані (рихтування), просадка шляху. Поза цим станція вимірює спрацювання по боках головок рейок, стикові зазори, інші параметри та дефекти рейкових ниток.

    Зміна із семи чоловік, а це начальник вагона, він же керівник зміни, інженери, налагоджувальник приладів колієвагонного вимірювання та провідники працюють 15 днів. Саме стільки триває зміна залізничників. Вагон поділений на дві зони: відпочинку та роботи. У цьому є все необхідне для комфортного відпочинку і продуктивної праці. Тут працюють захоплені люди, справжні фанати своєї справи. Ми спостерігаємо за тим, як висококваліфікований і досвідчений персонал працює на лінії. До того ж всі працівники лабораторії мають вищу та середню спеціальну освіту.

    Вагон обов’язково супроводжує керівник дистанції колії або його заступник, тобто керівництво, яке обслуговує дільницю. Разом вони моніторять ситуацію. В режимі реального часу виявляються дефектні та гостродефектні рейки. Того ж дня отримана дефектограма додатково розшифровується фахівцями з метою більш детального аналізу отриманої інформації. При виявленні дефектів у дистанцію колії надається вказівка про термінову їхню заміну, а якщо є в чомусь сумнів - повторно оглянути колію. По мережі передачі даних інформація про стан рейок надходить на сервер Укрзалізниці.

    Контроль за тим, як слідує вагон, ведеться безпосередньо спеціалістами служби колії, аналіз проводять інженери, які працюють у зміні, а дані надаються галузевій службі. Протягом одного дня спеціалісти колієвимірювального вагона обстежують до 400 км сталевої магістралі на предмет відступів в утриманні колії.

    Втім залізничники добре знають проблемні дільниці. Особлива увага приділяється стану колії на перегонах, де підходять терміни виконання ремонтних робіт. Також підвищено увагу контролю на дільницях, де впроваджено швидкісний рух поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті до 160 км/год. Нині обстеження дільниць столичної магістралі здійснюється з особливою увагою. У спекотні дні колійники запобігають небезпеці виплеску рейок через надмірне нагрівання металу.

    Результати обстеження:

    - За I півріччя 2015 р. середня бальна оцінка стану колії у межах столичної магістралі становила 43 одиниць, - повідомили у лабораторії. - Цей показник зменшився на 11 балів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

    - Через наявність відступів в утриманні колії начальниками змін колієвимірювальних вагонів упродовж І півріччя 2015 р. видано 341 обмеження швидкості руху поїздів. Їхня кількість у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася на 266.

    Найбільшу кількість обмежень швидкості руху - 159 - видано через наявність відступів за напрямком у плані. Виявлено 133 факти перекосів рейкової колії, осідання колії становило 12 випадків.

    Стан колії на напрямках швидкісного руху поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті в І півріччі 2015 р. - стабільний.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Благодарность

    Руководству Юго-Западной железной дороги, Дорпрофсожу, председателю профкома Информационно-вычислительного центра Тамаре Борисовне БИЛОШЫЦКОЙ, председателю совета ветеранов Юго-Западной дороги Юрию Семёновичу БЕЛОУСУ, члену совета ветеранов ИВЦ Елене Николаевне МАСЛОВСКОЙ.

    От имени пенсионеров Информационно-вычислительного центра столичной магистрали выражаем искреннюю признательность и сердечную благодарность за организацию отдыха и лечения, теплые поздравления с днями рождения, государственными праздниками, за теплые проводы на пенсию, доброту, неравнодушие и милосердие!

    Помощь оказанная вами - это неоценимый вклад и несомненно ощутимая поддержка пенсионеров. Полученные путевки в санатории помогли пенсионерам почувствовать заботу и внимание в оздоровлении. Оказывая помощь, вы дарите не просто материальные ценности, даёте радость и надежду.

    Пусть ваши доброта и щедрость вернется к вам сторицей. Добрые дела не остаются незамеченными.

    Желаем вам, вашим семьям и всему коллективу Юго-Западной железной дороги крепкого здоровья, долголетия, личного счастья, добра, удачи, достатка, мира, интересных замыслов и благополучных воплощений, ярких значительных событий, неиссякаемой энергии и дальнейшего процветания!

    По поручению неработающих пенсионеров Информационно-вычислительного центра Н.Д. ЧМЫРА, Н.П. КОВАЛЬСЬКА, Л.П. СТЕНИЧКИНА, Т.Г. ГАРАМАГА, Л.Н. БОНДАРЕНКО, Г.Е. ВИТРУК, А.М. КОВАЛЬЧУК, Н.Л. ГЛАДКОВА, г. Жмеринка


    На альтернативні види палива. З досвідом та економією

    Постійно зростаючі ціни на енергоносії - головна причина того, що людство звертає увагу на альтернативні види палива. До того ж це ще й у багатьох випадках збереження екології! Одним із перших у використанні пеллет з деревини на нашій залізниці є колектив санаторію МЦРЗ «Хмільник». Що ж такий досвід дійсно вартий уваги та наслідування.

    У зв’язку із значним підвищенням вартості природного газу на опалювальний 2014-2015 років та враховуючи те, що котельня оздоровниці - санаторію «Медичний центр реабілітації залізничників» працює тільки на природному газі і не має альтернативних джерел палива, адміністрація отримала погодження і дозвіл від керівництва залізниці та уклала договір на проведення робіт спеціалізованим підприємством з реконструкції котельні на альтернативні види палива (пеллети і дрова).

    Підрядник розробив проект реконструкції котельні у дві черги. Першою чергою передбачалось ввести у дію два твердопаливних котли на пелетах з деревини, потужністю по 300 кВт кожний, які надають можливість зменшити використання природного газу в опалювальний період та зовсім відмовитись від його використання з квітня по жовтень (у цей період на підігрів води оздоровниця використовує від 20 до 30 тисяч м3 природного газу щомісяця). На час проектування та до травня 2015 р. пеллети з деревини вироблялися безпосередньо у місті Хмільнику. Загальна вартість першої черги реконструкції котельні згідно з договором - 774 тисячі грн.

    Другою чергою проекту реконструкції котельні санаторію передбачалось встановлення твердопаливного котла потужністю 1 МВт (піролізного типу) з використанням дров, брикетів, щепи, соломи, лушпиння, тирси, що надало б можливість повністю відмовитись від природного газу.

    У листопаді попереднього року виконано монтажні та пусконалагоджувальні роботи по введенню у дію двох твердопаливних котлів (на пеллетах з деревини) потужністю 300 кВт кожний, вироблених на Україні. З першого грудня 2014 р. ці котли були введені у експлуатацію і повністю забезпечували бальнеологічний комплекс санаторію теплоносієм.

    За час роботи з грудня 2014 р. по теперішній час економія природного газу склала 130-140 тисяч м3 у порівнянні з таким же періодом минулого опалювального сезону. При вартості природного газу 11380,32 грн. за одну тисячу м3 , грошова вартість економії природного газу складає понад 1 млн. 200 тис. гривень. За цей же час замість природного газу було придбано і використано 220 тонн пеллет з деревини, при вартості до 1850 грн. за одну тонну, на суму 400 тисяч грн. Чистий прибуток від використання пеллет - понад 800 тисяч грн. Кошти витрачені на придбання пеллетних котлів повернуті повністю.

    З настанням теплої погоди, тобто з 25 квітня, котельня майже повністю припинила використовувати природний газ і забезпечує гаряче водопостачання, роботу бальнеологічного комплексу та плавального басейну за рахунок застосування пеллетних котлів. До речі, 1,6 - 1,8 тонни пеллет заміщують споживання 1 тисячі м3 природного газу.

    Колектив санаторію готовий поділитися своїм досвідом з підрозділами залізниці, яких зацікавить використання твердопаливних котлів на пеллетах з деревини.

    Володимир КУТУМОВ, заступник директора санаторію МЦРЗ «Хмільник» з технічних питань

    Без зайвих витрат

    Хоча ще літо в розпалі, але про підготовку до зими вже варто дбати. Особливо в нинішній непростий час, коли виходять на перший план питання економного використання енергоресурсів, пошук альтернативи газовому опаленню.

    У Коростенській дирекції залізничних перевезень, готуючись до роботи взимку, особливу увагу звертають на те, щоб у виробничих і адмінприміщеннях в осінньо-зимовий період було тепло, і при цьому ощадливо використовувалися енергоресурси. Фахівці дирекції підрахували, що встановивши теплові лічильники в приміщеннях, які підключені до центральної міської мережі комунального підприємства, можна зекономити значні кошти. Отож тепловий лічильник встановили вже в адмінприміщенні ст. Коростень. В адміністративній будівлі дирекції до початку опалювального періоду також будуть встановлені теплові лічильники.

    Щодо лінійних станцій Коростенської дирекції, то майже всі вони на електроопаленні. Газова котельня ще лишалася на ст. Кодня, але цьогоріч, як сказав начальник станції Володимир ГАВРИЛОВСЬКИЙ, відмовляться від дорогого блакитного палива. Водночас зроблять все, аби людям на робочих місцях взимку все одно було тепло. Зараз тут розпочаті роботи по обладнанню в приміщеннях станції електроконвекторів. На даний час встановили вже додатковий електролічильник.

    Проблема заощадження теплових і енергоресурсів сьогодні надзвичайно актуальна. І фахівці залізничних підрозділів постійно працюють над тим, щоб не допускати зайвих витрат.

    Оксана КЛИМЧУК

    Антидепресанти від станції Чернігів

    Виставка робіт майстринь-залізничниць із бісероплетіння, миловаріння, декупажу, вишивки - так яскраво відзначили 87-ий рік народження ст. Чернігів столичної магістралі. Від розмаїття представлених робіт і технік виконання розбігалися очі: тут тобі і квілінг (візерунки, аплікація із паперових стрічок - ред.), і вироби із соломи та лози, і макети визначних будівель, й індивідуальний пошив. Та осереддям все таки була вишивка.

    На виставці представлено багато картин на різну тематику: квіти, тварини, природа, романтичні відносини. Серед цих вишуканих робіт є кілька на релігійну тематику. Привертали увагу всіх присутніх рушники. Майстрині, працюючи над рушниками, ставлять насамперед завдання зберегти пам’ять про обряди, звичаї та побут рідного краю. Загалом понад 100 робіт представили чернігівці.


    Під час виставки.



    Цей захід діяв кілька днів. Кожному учаснику було присвоєно номер, що в підсумку допомагало визначити переможців. Бо кожний відвідувач мав нагоду поставити бал за ту роботу, яка йому найбільше сподобалась. Самі залізничники дали високу оцінку такому заходу.

    - Наша виставка стала знаменитою, - ділиться враженнями її організатор - інженер із охорони праці, голова профкому ст. Чернігів Галина КОСАЧ. - У ній брали участь 32 працівники станції зі своїми сім’ями. Під час виставки відвідувачі дізнались про нові, ще невідомі їм техніки оздоблення, ознайомились з різноманітними техніками декорування. Залізничники отримали безліч нових вражень та надихнулись на створення нових шедеврів. Наші люди все більше усвідомлюють, що саме творчість є найважливішою складовою особистого щастя і професійного успіху. Я переконана, що у депресивні часи варто переключатися на творчість. Адже творчі люди постійно йдуть уперед у роботі, щось вигадують, будують, живуть повноцінним життям.

    Хочеться подякувати начальнику станції Миколі КУБИШКО, який підтримав ініціативу профспілки, а всім учасникам, хто був причетним до виставки, побажати, щоб вони не залишалися байдужими, а робили свій посильний внесок в діяльність та розвиток станції Чернігів. Бо наступна виставка - не за горами.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Галини КОСАЧ

    Швидка вода вихованців «Локомотиву»

    У Дніпропетровську пройшли змагання з веслування на байдарках та каное, а саме: Особистий Чемпіонат України серед дорослих. Вихованці СДЮСШОР підтверджували та виборювали собі місце в збірній команді України, завойовували право участі на Чемпіонаті світу, котрий буде проходити в м. Мілан (Італія) 19-23.08. 2015 р. Так наші вихованки Людмила Галушко та Ольга ТопІха в байдарці-четвірці на дистанції 500 м були другими і здобули срібло. Також Людмила Галушко двічі стала переможницею на байдарці-одиночці на дистанції 1000 м та 5000 м. Ця перемога подарувала їй квиток на змагання до Мілану.

    Радують також і молодші вихованці нашої спортивної школи. Нещодавно в м. Києві на Трухановому острові в Матвіївській затоці пройшли Всеукраїнські зональні змагання «Стрімкі човни» пам’яті заслуженого працівника фізичної культури Ю.С. Бурмака. Ці особисто-командні змагання проходили серед юнаків та дівчат 1999-2000 р.н. та підлітків 2001-2002 р.н. У них брали участь 24 команди дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ) та спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву (СДЮШОР). Боротьба була запеклою. Незважаючи на спеку, вихованці СДЮСШОР «Локомотив» боролись за кожне очко. Серед представників спортивних шкіл центральних міст України, де в кожній команді брало участь 24 спортсмени, наша СДЮСШОР «Локомотив» посіла четверте командне місце і здобула право на поїздку всієї команди на фінал - Чемпіонат України серед закладів фізичної культури та спорту в м. Дніпропетровськ. Впродовж двох днів запеклої боротьби наші вихованці вибороли 10 нагород різного ґатунку:

    - двічі золото серед дівчат 1999-2000 р.н. в байдарці-одиночці на дистанції 500 м та 1000 м принесла Аліна Щупак;

    - Надія та Віра Ісаєви серед дівчат 2001-2002 р.н. в байдарці-двійці на дистанції 500 м та 1000 м здобули срібло;

    - Аліса Туз та Наталія Борисенко серед дівчат 1999-2000 р.н. в байдарці-двійці на дистанції 1000 м були другими, а на 500 м - третіми;

    - Михайло Хитрун та Ілля Чухлеб серед юнаків 2001-2002 р.н. в байдарці-двійці на дистанції 500 м були третіми;

    - Надія ІсаЄва в байдарці-одиночці серед дівчат 2001-2002 р.н. на дистанції 1000 м завоювала срібну нагороду;

    - Михайло Хитрун в байдарці-одиночці серед юнаків 2001-2002 р.н. виборов бронзу на дистанціях 1000 м та 500 м.

    Під час змагань відбувався відбір кандидатів до резервного складу збірної команди України.

    Проте це не всі новини. До складу СДЮСШОР входить не тільки веслування на байдарках та каное, а й ще академічне веслування. Спортсмени знаходяться в човні і веслують на дистанції спиною вперед. До речі, змагання з академічного веслування проводиться серед чоловіків та жінок на дистанції 2000 м. Розрізняють парне та розпашне веслування. Парне веслування виконується двома веслами, а розпашне - одним веслом. Склад човна формується із одного, двох, чотирьох чи восьми веслярів. Також розрізняють човни із стерновим чи без нього. Вага стернового гранична, якщо він менший за норму, то у човен кладуть додатковий баласт.

    І ось знову ж таки у Києві на Трухановому острові в Матвіївській затоці пройшов Чемпіонат м. Києва з академічного веслування. Вихованець СДЮСШОР Олександр Дзіс став чемпіоном в одиночці. Володимир Галтихін та Євген Нагірняк в розпашній двійці здобули бронзову нагороду. Також ці ж юнаки в класі суден вісімка із стерновим вибороли бронзову нагороду.

    Адміністрація СДЮСШОР та ДФСК «Локомотив» поздоровляє вихованців та їх тренерів з високими досягненнями: Євгена Леонідовича Баклана, Любов Феодосіївну ТопІху та Владислава Леонідовича ТОПІХУ (веслування на байдарках та каное), Валентину Іванівну Михайлову (академічне веслування). Бажаємо легкої води та попутного вітру.

    Альона ЯКИМЕНКО, заст. директора СДЮСШОР «Локомотив»

    Відкриття храму

    Не так давно, в лютому цього року, у нашій газеті було надруковано матеріал про відкриття у місті Щорсі Українського православного храму Київського патріархату, а згодом, у наступній статті, читачі змогли дізнатися, що стараннями Отця Андрія (Романюка) храм успішно функціонує, збирає все більше і більше прихожан. Здавалося б, вже чимало зроблено, але Отець Андрій на досягнутому не зупиняється. І саме завдяки його старанням 11 липня на Чернігівщині відбулася ще одна значна подія - у місті Городні теж було відкрито Український православний храм Київського патріархату.

    Це дуже велика подія - не тільки для невеликої Городні, але, не побоюся цього слова, для всієї нашої держави в цілому. Україна повинна мати свої церкви, молитися на рідній українській мові, відроджувати свою культуру і свої традиції, адже українці - велика і нескоренна нація. Та повернемося до церемонії відкриття. Церква поки що невелика, але це зовсім не найголовніше, в проекті - будування великого храму, а головне те, що саме тут збирається багато людей, які у своїй щирій молитві звертаються до Бога, просячи миру і спасіння нашій країні. На відкриття храму прийшло дуже багато як жителів міста, так і гостей. Прибув особисто архієпископ Чернігівської Української православної церкви Київського патріархату Євстратій (див. фото). Спочатку відбулася Божественна літургія. Все було настільки урочисто і захоплююче, що описати це словами дуже важко. Величний церковний спів, слова молитви, святі ікони, запалені свічки, сотні людських очей, сповнені вірою і надією. Зізнаюся, у деякий момент в мене навіть виникло відчуття нереальності всього, що відбувається, здавалося, ніби ми перенеслися у часі назад в минуле, туди, де наші незламні предки свято цінували звичаї свого народу та саме в українських церквах возносили молитву до Бога. І те, що зараз такі люди, як Отець Андрій, відроджують історію, є неоціненним подвигом. Після служби було багато урочистих і теплих промов, чимало людей бажало висловити слова подяки. Коли все закінчилося, присутні не хотіли розходитися, на душі кожного було світло і спокійно, а у серцях - надія.

    Ми, українці, обов’язково вистоїмо у ці непрості для нас часи і збудуємо перемогу за свою незалежність. Хтось - безпосередньо воюючи в АТО, хтось - молячись за мир у нашій державі в українських церквах. Тільки тримаюсь разом, ми мужньо перенесемо всі негаразди. Впевнена, наші потомки пишатимуться нами, а подвиг нашого нескореного українського народу увійде в історію!

    Анна ПОЛЮШКО, м. Щорс

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба: 0(44)-4069708 факс 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Для ділового листування та звернення громадян: pzz@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05