РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 38 (28 вересня 2007)
  • Випуск №38 28 вересня 2007
    Зміст
    1. Єднаючи береги (Володимир ЦАСЮК)
    2. Здобутки, наміри та перешкоди (Віктор ЗАДВОРНОВ)
    3. Високий пріоритет ветеранам (Анатолій РОМАНОВ)
    4. Родина прискорених розширюється (Володимир ЦАСЮК)
    5. Є вагоме підґрунтя для подальшого розвитку (Оксана КЛИМЧУК)
    6. На вопросы «Рабочего слова» отвечает генеральный директор Укрзализныци (Анна БОГОВИС,Никифор ЛИСИЦА)

    Єднаючи береги

    У Києві відбулися урочистості з нагоди завершення першої черги будівництва залізнично-автомобільного мосту через Дніпро. В них взяли участь: перший віце-прем`єр України Андрій Клюєв, міністр транспорту України Микола Рудьковський, генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, голова Дорпрофсожу Анатолій Фурса та інші офіційні особи.


    Учасники урочистостей оглядають будівництво моста

    Відкриваючи мітинг, перший віце-прем`єр України, як досвідчений будівельник, пояснив журналістам і усім присутнім, що виробнича операція, заради якої відбувається зібрання, на мові мостобудівників іменується перекриттям русла ріки. Він додав, що цей об`єкт є найпотужнішим серед усіх мостових переходів через Дніпро. З впровадженням його в експлуатацію суттєво покращиться дорожньо-транспортна ситуація у столиці України. Урядовець нагадав, що залізничний рух по мосту планується відкрити вже в першому півріччі наступного року.

    На мітингу також виступили міністр транспорту України Микола Рудьковський, генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак. Вони відзначили ту звитяжну працю, яку демонструють будівельники, подякували працівникам Південно-Західної залізниці на чолі з Олексієм Кривопішиним за наполегливість в реалізації виробничих планів і завдань.

    А шлях до успіху був тернистий. Нагадаємо, що на початку 2005 р. фінансування будівництва мостового переходу було призупинено, що призвело до значної затримки проектно-вишукувальних робіт і, як наслідок, до відставання від графіка на 18 місяців.

    Будівництво поновлено лише у 2006 р., для чого було виділено 1865 млн. грн. для розрахунків із проектними організаціями та вирішення питань, пов`язаних із перенесенням мостозагону та ін. А кошторисна вартість новобудови складає понад дев`ять мільярдів грн.

    Будівництво триває цілодобово. До кінця 2007 р. планується влаштування верхового автомобільного проїзду на мосту та завершення робіт з монтажу верхньої будови колії на підхідних естакадах до мосту, підготовка Березняківського шляхопроводу.

    Зараз на мостовому переході побудовано 86 опор з 210, змонтовано 52 прогінні споруди. Будівництво ведеться на трьох ділянках: правому і лівому берегах, а також в руслі Дніпра, де попередньо було штучно намито технологічний острів.

    На лівобережній залізничній естакаді, довжина якої 615 м, збудовано всі 18 опор. Залишилося змонтувати кілька прогінних споруд.

    На залізничному шляхопроводі на вул. Березняківській під дві запроектовані залізничні колії і платформи виконано бетонування всіх опор і прогінних конструкцій. Змонтовано три ліфтові шахти і весь маршовий схід.

    На правобережній залізничній естакаді (довжина - 830 м) закінчено будівництво 14 з 23 опор і змонтовано 12 прогінних споруд.

    На правобережній автомобільній естакаді закінчуються роботи з бетонування паль під опори.

    Після урочистого перерізання стрічки з нагоди з`єднання берегів Дніпра гості оглянули будівництво, макет та проектні розробки майбутнього моста, разом з учасниками урочистостей та журналістами пройшли щойно змонтованою балкою перекриття над лоном древнього Славутича.

    Володимир ЦАСЮК

    Здобутки, наміри та перешкоди


    Під час нещодавньої прес-конференції, яку провів заступник генерального директора Укрзалізниці Анатолій Лашко, було наголошено, що Державна адміністрація залізничного транспорту України планує залучити на підготовку залізничного транспорту до чемпіонату з футболу «Євро-2012» 29,8 млрд. грн., у тому числі 25,7 млрд. грн. на підготовку транспортної інфраструктури.

    Керівництво Укрзалізниці має намір діяти згідно із Програмою впровадження швидкісного руху на залізничному транспорті до 2015 р., проект якої вже існує.

    Згідно із цим документом планується з`єднати Київ із тими містами, де проходитимуть футбольні матчі.

    - На першому етапі до 2010 р. ми плануємо, - наголосив А. Лашко, - відповідно удосконалити для швидкісного руху напрямок Київ - Полтава. На другому етапі (2010 - 2011 р.р.) - Київ - Донецьк і Київ - Дніпропетровськ. Упродовж 2011 - 2012 р.р. - прокладення швидкісних векторів у бік Львова, Одеси, Харкова. А в 2015 р. - до Сімферополя. При впровадженні руху швидких пасажирських експресів швидкість денних поїздів збільшиться вдвічі, зросте рівень пасажирського комфорту. На цих маршрутах мають бути задіяні швидкісні експреси та поїзди вітчизняного та іноземного виробництва.

    Ясна річ, вищезазначені перетворення з метою задоволення потреб держави та підтримки конкуренції на транспортному ринку мають проходити паралельно з вирішенням сучасних залізничних проблем. Залізничний транспорт сьогодні забезпечує 89% вантажообігу і майже половину всього пасажиропотоку, що здійснюються всіма видами перевезень. Нарощування їх обсягів, підвищення швидкостей руху поїздів неможливо без справжньої технічної революції в інфраструктурі українських залізниць. Адже сьогодні потребує заміни 30% верхньої будови колії, 56% від усього рухомого складу, 40% систем тягового енергозабезпечення та понад 11% дефектних мостів, інших штучних споруд, що потребують реконструкції. За розрахунками фахівців Укрзалізниці, знос основних залізничних фондів складає у цілому 78%. Яка причина? На переконання А. Лашка, починаючи з 1992 р., потреби залізничного транспорту в інвестиціях задовольнялись лише на 25 - 30%. Тож на часі - реформування залізничної галузі, основною метою якого є підвищення ефективності функціонування і прискорення розвитку транспортного комплексу. Проведення структурної реформи підтримав Уряд України, який у грудні минулого року схвалив Концепцію Державної програми реформування залізничного транспорту. Згідно із передбаченими у цьому документі заходами впродовж 2007 - 2015 р.р. планується інвестувати у галузь 94,5 млрд. грн. (у цінах 2006 р.)

    Основним джерелом фінансування стануть амортизаційні відрахування на суму 68,2 млрд. грн. Для цього здійснюється переоцінка наявних основних фондів, що дозволить привести їх вартість до ринкового рівня. Це забезпечить збільшення амортизаційних відрахувань. Саме ці кошти мають піти на просте відтворення залізничної інфраструктури. Інші кошти у сумі 26,3 млрд. грн. планується залучити в результаті ринкових перетворень галузі. Зокрема шляхом здійснення заходів щодо залучення зовнішніх інвестицій, кредитів та механізмів лізингу. Отже інновації - попереду. Яскравим прикладом того, що інвестиції від іноземних фінансових структур вже прийшли в Україну, - кредит від «Барклайз кепітал банк» у сумі 550 млн. доларів США. Ці кошти будуть спрямовані на оновлення залізничної інфраструктури, зокрема на модернізацію верхньої будови колії та оновлення рухомого складу. У цьому році вже придбано 2100 вантажних вагонів, 10 електровозів, 17 електропоїздів, чотири рейкових автобуси. При цьому, як зазначив А. Лашко, використання нової техніки не впливатиме на вартість пасажирських перевезень. До кінця п.р. та у першому кварталі 2008 р. планується придбати ще 147 нових пасажирських вагонів.

    На часі - удосконалення колійного господарства українських залізниць. За словами А. Лашка, рейки і деталі скріплення від вітчизняного виробника можуть витримати певні навантаження при швидкостях руху до 200 км/год. А якщо локомотиви розвиватимуть більшу швидкість? Схоже, що у такому разі варто буде прокладати іноземні сталеві колії.

    Укрзалізниця планує з 2008 р. закупити два дослідних зразки двосистемного двоярусного електропоїзда компанії SKODA TRANSPORTATION s.r.o. у рамках підготовки до чемпіонату Європи з футболу «Євро-2012». Але перед тим, як закуповувати двоярусні електропоїзди, українські залізничники розробили технічні завдання щодо цього виробництва рухомого складу. Поїзд має бути розрахований на використання на колії шириною 1520 мм. Особливу увагу приділятимуть приладам безпеки, розміщенню крісел у вагонах тощо.

    Величезні перетворення очікують на системи СЦБ. На зміну автоблокуванню мають прийти тональні мережі.

    Відповідаючи на запитання кореспондента «Рабочего слова» щодо можливих скорочень у залізничній галузі у зв`язку з її реформуванням, А. Лашко відповів, що жодних потрясінь у цій царині не передбачається. Навпаки, галузева програма із закріплення виробничого потенціалу галузі має вирішити сучасний дефіцит у фахівцях.

    Віктор ЗАДВОРНОВ

    Високий пріоритет ветеранам

    17 вересня в приміщенні актової зали управління залізниці відбувся семінар-нарада активістів рад ветеранів війни і праці Південно-Західної залізниці з нагоди Міжнародного дня людей похилого віку й Дня ветерана. На зустріч прибуло 75 ветеранів-залізничників - голів первинних, вузлових та регіональних ветеранських організацій нашої залізниці. Урочисто і в той же час по-родинному гостинно й доброзичливо зустріли їх начальник залізниці та представники Дорпрофсожу.


    Як розплутати клубок проблем?

    Необхідно зауважити, що до цього заходу в управлінні залізниці готувалися заздалегідь. Чимало служб і структурних підрозділів долучилися до цієї справи. Зокрема, центральна залізнична автобаза забезпечила ветеранів автотранспортом для перевезення їх з вокзалу й назад, медична служба виділила машину швидкої допомоги з лікарем та фельдшером на випадок потреби у медичній допомозі. Не залишилась осторонь служба відомчої воєнізованої охорони - внутрішній й громадський порядок під час проведення зустрічі було забезпечено. За чітку організацію наради відповідали фахівці служби кадрів. Багато турбот випало й на спеціалістів господарської служби: гостинно зустріти ветеранів, організувати обід, святковий концерт тощо.

    ...Коли людина виходить на пенсію й залишає роботу, кажуть, що вона знаходиться на «заслуженому відпочинку». Та не секрет, що для багатьох часто-густо цей «заслужений відпочинок» обертається таким тягарем турбот та нерозв`язних проблем, що кращею здається навіть найважча праця. Керівництво залізниці це добре розуміє, тому, аби якось допомогти розплутати тугий клубок проблем ветеранів-залізничників, й було організовано цю зустріч. Участь в ній взяли начальник столичної магістралі Олексій Мефодійович Кривопішин, голова Дорпрофсожу Анатолій Олексійович Фурса, начальники служб, інші посадовці.

    «Ваш досвід має слугувати молоді!»

    О 10.00 усі учасники наради зібралися в актовій залі залізниці. Зі сцени, святково прибраної квітами, голова Ради Об`єднання ветеранів ДТГО «Південно-Західна залізниця» Юрій Семенович Білоус оголошує порядок проведення й програму семінару-наради та надає слово для привітання начальнику залізниці Олексію Мефодійовичу Кривопішину.

    «Я хочу вас привітати від імені керівництва залізниці й Дорпрофсожу з Міжнародним днем людей похилого віку. Я з великою повагою ставлюся до вас й до всіх залізничників-ветеранів, адже ви своєю працею зробили неоціненний внесок у розвиток залізниці, а ваш великий виробничий і життєвий досвід має з користю слугувати молодшому поколінню залізничників», - сказав Олексій Мефодійович. Він також зазначив, що керівництво залізниці не залишає без відповіді жодного звернення ветеранів, які надходять через Раду ветеранів, й завжди намагається віддячити конкретною допомогою. На жаль, зауважив начальник залізниці, треба визнати, що дяка ця, мабуть, є ще незначною у порівнянні з тим, що зробили ветерани для магістралі.

    Олексій Мефодійович розповів присутнім про виробничі здобутки, яких досягла столична магістраль останнім часом. Зацікавили ветеранів відомості про те, що на сьогодні виконано масштабні роботи з модернізації колії, придбано 11 нових вітчизняних електровозів ДС-3 і 40 пасажирських вагонів, впроваджено автоматизовані робочі місця з багатьох залізничних спеціальностей, що дозволяють зробити труд залізничника якіснішим та продуктивнішим. Позитивні зміни торкнулися практично всіх галузевих служб. Упродовж поточного року значно зросли обсяги перевезень, що сприяло суттєвому підвищенню доходних надходжень у казну залізниці. Це дозволить збільшити й витрати на соціальну допомогу ветеранам магістралі.

    Начальник залізниці розповів про ті завдання, які належить здійснити найближчим часом, про перспективи подальшого розвитку столичної магістралі. Безсумнівно, успіхом є те, що вдалося укласти угоди з кредитування залізниці на вигідних умовах з низкою міжнародних банків, адже статті на фінансування розвитку залізниці в державному бюджеті не передбачено. Ці кредити дозволять зробити суттєві фінансові інвестиції в оновлення основних виробничих фондів, що вже зносилися майже на третину.

    Залізниця пишається своїми славними ветеранами, серед котрих - чотири Герої країни й два повних кавалери ордена Слави. Це і завдяки ним зроблено вагомий внесок у добрі виробничі традиції, на яких й досі тримається залізниця. Тому такі люди заслуговують на достойну шану й вдячність. Зараз зібралися представники ветеранів з усіх регіонів залізниці, хай вони через Раду ветеранів донесуть свої побажання до керівництва магістралі. Після їх розгляду, деякі з них буде внесено в колективний договір, наголосив О. Кривопішин.

    У ту ж мить присутні почули наказ начальника залізниці про нагородження групи ветеранів почесними грамотами, іменними годинниками. Олексій Мефодійович вручив ці нагороди власноруч.


    Сміливі думки

    Голова ради ветеранів станції Кам`янець-Подільський Станіслав Барбарук, отримавши нагороду з рук начальника залізниці, подарував йому у відповідь від кам`янець-подільських ветеранів книги про діяльність їхньої організації. С. Барбарук висловив пропозицію, аби всі ветерани залізниці у наступному році мали змогу отримувати газету «Рабочее слово», адже це той ланцюжок, який з`єднує їх із залізницею.

    Після церемонії нагородження ветеранів слово взяв голова Ради Об`єднання ветеранів залізниці Юрій Семенович Білоус. Він проінформував учасників наради про роботу ветеранських організацій у 2007 р.

    Даються взнаки негоди

    Кількість ветеранських організацій у складі Об`єднання в поточному році не змінилася: п`ять регіональних (при дирекціях залізничних перевезень), 15 вузлових і 158 первинних організацій. Але чисельність ветеранів скоротилася на 600 осіб і на 1 липня складала 40300 ветеранів. Йдуть за межу люди старшого покоління. Даються взнаки на тривалості життя й довгі роки напруженої праці, й численні життєві негоди. Багато хто з ветеранів, особливо коростенці та кияни, були активними учасниками ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції. Не стало колишнього голови Ради ветеранів Коростенської дирекції Олександра Федоровича Литвинова, колишніх заступників начальника залізниці Анатолія Григоровича Сороки, Володимира Степановича Остапенка, колишніх начальників технічної служби Олександра Феодосійовича Вергуна та вагонної - Миколи Харитоновича Цикала й вагонного депо Конотоп - Олександра Сергійовича Варфоломєєва, інших ветеранів - відомих і заслужених трудівників магістралі. Пам`ять про своїх товаришів учасники наради вшанували хвилиною мовчання.

    І знову - про головне

    Важкого морального удару непрацюючим ветеранам-залізничникам завдала раптова відміна у червні минулого року деяких видів галузевої соціальної допомоги. Матеріальне становище ветеранів-залізничників різко погіршилось, адже їх було позбавлено пільгової медичної допомоги.

    Попри це, ветеранські організації продовжували діяти, їхні активісти шукали можливості, щоб допомогти ветеранам, зверталися за підтримкою до керівників підрозділів залізниці та профспілкових організацій. Завдяки такій підтримці, в цьому році проводилися зустрічі ветеранів з колективами дирекцій, вузлових станцій, крупних підприємств з приводу новорічно-різдвяних свят, Міжнародного жіночого дня 8 березня, Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні. Дарницька вузлова Рада за підтримки керівництва залізниці, Київської дирекції й теркома профспілки 12 квітня організувала і провела жалобний мітинг на місці поховання загиблих бійців Радянської армії та залізничників під час останнього бомбардування фашистською авіацією станції Дарниця 8 квітня 1944 р.

    На проведення комплексу подібних заходів й надання матеріальної допомоги непрацюючим пенсіонерам, згідно з Колективним договором, за вісім місяців керівництво залізниці надало чотири млн. грн.

    Начальником залізниці виділяються також кошти для забезпечення статутної діяльності Ради Об`єднання ветеранів, які головним чином витрачаються на матеріальну допомогу малозабезпеченим, хворим, на преміювання активістів ветеранської і волонтерської роботи.

    Упродовж дев`яти місяців матеріальну допомогу надано 478 непрацюючим пенсіонерам. Окрім того, понад 100 активістів заохочено грошовою премією за результатами їхньої громадської діяльності. Загальна сума коштів, витрачених на матеріальну допомогу і заохочення активу за дев`ять місяців, становить 89 тис. грн.

    Ще трохи красномовних цифр. За 9 місяців проведено чотири засідання Ради Об`єднання, на яких розглянуто 24 питання. Зокрема, щодо організації подальшої діяльності рад ветеранських організацій, надання допомоги особливо малозабезпеченим ветеранам, про роботу волонтерів, оздоровлення ветеранів. А ще - про участь рад ветеранських організацій в заходах із зміцнення трудової дисципліни, безпеки руху, охорони праці, а також передачі виробничого та життєвого досвіду молодшому поколінню залізничників у трудових колективах. Ці питання знаходять позитивне вирішення в радах ветеранів на залізничних вузлах Бахмач, Кам`янець-Подільський, Житомир, Дарниця, Ніжин, Козятин, Коростень, Київ-Волинський, у вагонних депо Дарниця, Козятин, Шепетівка, в моторвагонному депо Фастів та інших. На цих підприємствах члени рад ветеранів знаходять вагому підтримку з боку керівників та комітетів профспілки. Та, на жаль, такі стосунки склалися не всюди. Не дуже переймаються турботами про своїх колишніх трудівників керівники і профком Київської вагонної дільниці, де непрацюючих пенсіонерів понад 2 тисячі. Цей факт бентежить.

    Готуючись до дорожньої профспілкової конференції, яка відбулася 25 травня цього року, Рада Об`єднання ветеранів запропонувала внести в колективний договір 10 пунктів щодо соціальної допомоги непрацюючим пенсіонерам залізниці. З 10 запропонованих у колдоговорі пропозицій на 2007 р. внесено лише три, а саме: про надання одночасної матеріальної допомоги особливо нужденним ветеранам, про розробку порядку цільового фінансування лікарняних установ залізниці для надання медичної допомоги непрацюючим пенсіонерам, про медичне страхування. Принагідно хочеться зауважити, що, наприклад, у колективному договорі на Донецькій залізниці налічується 16 пунктів соціальної підтримки ветеранів.

    Взаємовиручка - їхнє кредо

    Надання допомоги, піклування про ветеранів, звичайно, це важлива функція Ради Об`єднання ветеранів. Не менш важливою метою, що значиться в статуті Асоціації й положенні про Об`єднання, - є консолідація ветеранів залізниці, аби вони не залишались на самоті, не поривали зв`язків із рідними колективами, мали змогу передавати свій багатий виробничий та життєвий досвід, кращі трудові та професійні традиції молодшому поколінню.

    Є й інші важливі завдання, над вирішенням яких працюють ветеранські організації. Це і волонтерська робота заради взаємодопомоги серед ветеранів, співпраця з місцевими спорідненими організаціями, збереження меморіальних комплексів та пам`ятників, покращення умов утримання музеїв, куточків бойової й трудової слави тощо.

    У грудні виповнюється 15 років з часу створення Асоціації ветеранів війни і праці залізничного транспорту України. За розпорядженням генерального директора Укрзалізниці Володимира Васильовича Козака створено комісію з підготовки до відзначення цієї урочистої дати. Ветеранські організації Південно-Західної залізниці теж мають взяти активну участь у цьому. Зараз, коли розпочинається реформування залізничної галузі, дуже важливо, аби при цьому не постраждали соціальні інтереси ветеранів, аби вони знову не залишились на узбіччі життя.

    Є позитивні зрушення

    Після доповіді голови Ради Об`єднання ветеранів Ю. Білоуса виступили делегати наради, вони ділилися позитивним досвідом роботи, вносили свої пропозиції, висловлювали побажання.

    На численні запитання делегатів відповідали начальник фінансово-економічної служби Ірина Анатоліївна Василюк та перший заступник начальника медичної служби Євген Іванович Шелковський.

    Ірина Анатоліївна повідомила, що на наступний рік керівництво залізниці планує значно збільшити витрати на соціальну допомогу ветеранам. На жаль, два роки тому уряд заборонив проводити галузеву соціальну допомогу, в тому числі припинено доплати до пенсій непрацюючим пенсіонерам, інші її види, які проводила залізниця. Це розпорядження діє й досьогодні, проте на наступний рік керівництво залізниці має намір збільшити допомогу ветеранам до 12 млн. грн.

    Євген Іванович відповів на численні запитання ветеранів щодо поновлення медичного страхування непрацюючих пенсіонерів.

    Прояв доброї волі

    Обговоривши інформацію, викладену у виступах й доповідях учасників, присутні затвердили низку рекомендацій. Зокрема, активізувати роботу з подальшого згуртування рядів ветеранів, а також з посилення волонтерської взаємодопомоги серед них; проводити постійний облік ветеранів, які потребують допомоги та підтримки, інвалідів, хворих, одиноких, регулярно навідувати їх, вивчати їхні побутові умови. Далі - більше: активніше продовжувати роботу серед непрацюючих пенсіонерів, спрямовану на підтримку їхнього зв`язку з колективами, де вони раніше працювали. Звертати особливу увагу в питаннях позитивного впливу на молодше покоління в дусі поваги до обраної ними професії, кращих традицій; підтримувати постійні зв`язки з керівниками підприємств та профспілок, клопотати при потребі про необхідну допомогу; більше уваги приділяти питанням утримання і поповнення експонатами музеїв, куточків бойової та трудової слави; проводити періодично в первинних організаціях збори ветеранів з обміну досвідом роботи, зустрічі з керівниками трудових колективів, з працюючою та учнівською молоддю, з активом профспілкових організацій.


    Під час представницького форуму кореспондент «Рабочего слова» звернувся до начальника Південно-Західної залізниці О. М. КривопІшина із наступним запитанням:

    - Олексію Мефодійовичу, на моє переконання, Ваше рішення щодо надання ветеранам суттєвої матеріальної допомоги то, без сумніву, приємний подарунок у День людей похилого віку. Хотілося б докладніше дізнатися, які саме суми із скарбниці Південно-Західної залізниці заплановано виділити найближчим часом на благочинні справи?

    - Спочатку про те, що, як кажуть у народі, істинне щастя не у скарбниці, а у серці людини. Я завжди з пошаною відносився до наших ветеранів. А сьогодні, вважаю, зроблено ще один крок на зустріч тим людям, які своєю звитяжною працею здобули собі і залізниці добре ім`я. А це, погодьтесь, найкраще багатство.

    Попри все, адміністрація Південно-Західної залізниці прийняла рішення про виділення додаткових коштів у сумі 2,5 млн. грн. На благочинність для ветеранів нашої магістралі. А саме, щорічно 60 путівок на загальну суму 210 тис. грн. будуть надаватися непрацюючим пенсіонерам для оздоровлення у медичному центрі реабілітації залізничників Хмільник.

    Відомо, що потребують нашої уваги і 750 почесних залізничників. Для них плануємо виділити 500 тис. грн. для додаткової матеріальної допомоги (50 грн. на місяць).

    Мені сподобалась ініціатива голови Ради ветеранів ст. Кам`янець-Подільський Станіслава Барбарука, який запропонував за кошти столичної магістралі у наступному році передплатити «Рабочее слово» для кожного ветерана. Вас цікавить сума? Із задоволенням відповім - 1,8 млн. грн. Таким чином, наші достойники будуть дізнаватися про новини на столичній магістралі вчасно і вповні.

    - Дякую за інтерв`ю.

    Анатолій РОМАНОВ

    Родина прискорених розширюється

    З Києва до Могильова-Подільського відправився фірмовий прискорений денний поїзд № 156/157. На столичному вокзалі відбулися урочистості з цього приводу, у яких взяли участь: генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, голова Дорпрофсожу Анатолій Фурса, народний депутат Верховної Ради України Василь Горбаль та інші офіційні особи.


    Перша пасажирка поїзда отримала подарунок від гендиректора Укрзалізниці Володимира Козака

    Відкриваючи мітинг з нагоди відправлення чергового «Подільського експреса», начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин доповів присутнім про велику роботу працівників і магістральців, котрі відремонтували 100 км колії, підготували трасу таким чином, що майже 400-кілометрову відстань поїзд долатиме за п`ять з половиною годин (замість дев`яти годин, як це було раніше).

    Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак щиро подякував залізничникам Південно-Західної за звитяжну працю, підкресливши, що це вже третій прискорений поїзд від початку року, який з`єднав столицю України з іншими містами держави.

    Керівник галузі зазначив також, що курс на модернізацію, на новий рівень якості обслуговування пасажирів, розширення географії маршрутів, оновлення рухомого складу - це якраз ті завдання, які поставив перед залізничниками уряд. І вони успішно з ними справляються.

    Володимир Васильович подякував залізничникам Південно-Західної за те, що вони вкладають душу у доручену справу, щиро дбають про пасажирів.

    ...Урочисто перерізується стрічка і оголошується посадка у поїзд. Пасажирів просять зайняти місця у зручних комфортабельних вагонах. Звучить знайома, але зворушлива в будь-яку мить мелодія старовинного дзвону і потяг рушає з місця. У добру путь, черговий експресе!

    Наостанок - інформація для пасажирів.

    У складі поїзда 8 вагонів: 4 - другого класу, 2 комбінованих вагони першого та другого класу та 2 плацкартні вагони. У поїзді створено комфортні умови для пасажирів. Вагони обладнано зручними м`якими кріслами, багажними полицями, світильниками, телевізорами, системою кондиціювання повітря, холодильниками.

    Поїзд курсуватиме щоденно. Відправлення з Києва о 16 год. 35 хв., прибуття до Могильова-Подільського - о 22 год. 08 хв. Відправлення з Могильова-Подільського о 23 год. 45 хв., прибуття до Києва - о 5 год. 18 хв. Поїзд зупинятиметься на станціях Козятин, Вінниця, Бар, Котюжани, Вендичани.

    Вартість проїзду від Києва до Могильова-Подільського в вагонах другого класу - 42 грн., першого класу - 64 грн.

    Володимир ЦАСЮК

    Є вагоме підґрунтя для подальшого розвитку

    Трудова біографія локомотивного депо Коростень сягає сивої давнини. Адже відкривалося депо восени 1902 р., і якраз у вересні підприємство святкує 105-ту річницю. Звісно, за такий тривалий час пройдено чимало етапів його розвитку. Депо поступово модернізувалося й освоювало експлуатацію нових видів тяги. У 70-ті - тепловозну, а ще згодом і електротягу.

    Зустріч з генеральним директором Укрзалізниці Володимиром Козаком на минулому тижні додала сучасному колективу упевненості, що вагомі зміни відбудуться неодмінно. Володимир Васильович завітав на підприємство у супроводі багатьох керівників галузі, в тому числі й начальника нашої залізниці Олексія Кривопішина. Спочатку відбулося знайомство з виробництвом, побував генеральний директор і в музеї депо. А тим часом у цеху зібралися не тільки деповчани, а й залізничники з Коростенського вузла, щоб поспілкуватися з керівником галузі. Тим більше, що зустрітися з чільниками такого рангу в попередні роки нагоди в Коростені їм не випадало.

    Займаються тут ремонтом колісних пар, запчастин, успішно освоюють капітально-відновлювальний ремонт вагонів дизель-поїздів. Саме ця робота почалася в депо в середині 90-х. Словом, залізничне потужне підприємство здійснює важливе й необхідне завдання - забезпечує перевізний процес і виконує ремонт тягового рухомого складу (ТРС) та його обладнання. Звичайний пасажир зможе оцінити роботу коростенських локомотивників. Зокрема, завдяки тому, наскільки вчасно і безперебійно рухаються поїзди. А ще через якісні зовнішні і внутрішні ознаки дизель-поїздів. Що стосується зовнішності поїздів і зручності для пасажирів, то для цього у кузовному цеху замінюють практично все у вагоні, обшиваючи всередині, встановлюючи нові сидіння, фарбуючи зовні тощо.

    Серед оновлених дизель-поїздів є й такі, де не тільки змінено зовнішність. Заміну проведено у «серці» ТРС. Минулоріч такий дизель-поїзд побував навіть на виставці рухомого складу на ст. Київ-Московський. Його обладнано новим дизелем фірми «МТУ» (Німеччина) і гідравлічною коробкою передач угорського виробництва. Ця сучасна система має низку переваг. Зокрема, економія палива більша, удвічі зменшено рівень шуму, та й норма викиду шкідливих речовин рівняється європейським стандартам...

    Це тільки невеликі штрихи з життя півторатисячного колективу коростенських локомотивників. А загалом же робота з вдосконалення існуючого рухомого складу триває постійно. Зокрема, впроваджується система АСІРС (автоматизована система ідентифікації рухомого складу). Тут готуються впровадити й системи БІС-Р, що допомагатиме економити енергоресурси. В депо готові до впевнених кроків з оновлення й модернізації.

    У своєму виступі перед коростенськими залізничниками В. Козак відмітив, що заплановано провести масштабне перетво-рення галузі. Лише зараз, вперше за роки незалежності України, галузь почала вкладати значні кошти в придбання рухомого складу. Вже в цьому році з урахуванням усіх труднощів придбано 1 тисячу 600 нових вантажних вагонів, до кінця року буде отримано 43 одиниці тягового рухомого складу. І ця робота триватиме й надалі. Сьогодні набирає значних темпів модернізація колії, вже зараз оновлено понад тисячу кілометрів, і сміливі плани складено на 2008 р. Не менша за обсягами робота має бути і в інших підрозділах галузі. Нині проробляються варіанти, наскільки підвищуватиметься швидкість руху і на яких лініях. Моделюються швидкості руху 160 і 200 км/год. Виступаючи перед працівниками Коростенського залізничного вузла, генеральний директор зупинився і на питаннях зростання заробітної плати, яка вчергове збільшується з 1 жовтня, підняття престижу професії залізничника, підвищення уваги до кадрових питань. Хоча графік перебування керівника галузі був стислим, та він з увагою вислухав і представників Коростенського вузла, зокрема начальника дирекції Василя Яременка, начальника дистанції електропостачання Юрія Жубинського, заступника начальника локомотивного депо з ремонту Анатолія Хавіна, мостового майстра Коростенської дистанції колії Олександра Семенка. Виступаючі подякували генеральному директору за увагу до турбот регіону, коротко розповіли про досягнення й проблеми своїх підрозділів. У переконливих зверненнях до В. В. Козака коростенці запевняли, що не підведуть його і зроблять усе, аби виконати поставлені завдання.

    Ця не тривала, але важлива й цікава зустріч додала людям оптимізму і дозволила ще раз ствердитися у тому, що наша галузь розвивається впевненими темпами і спільними зусиллями ми зможемо підняти її до ще вищого рівня.

    Оксана КЛИМЧУК

    На вопросы «Рабочего слова» отвечает генеральный директор Укрзализныци

    Газета «Магистраль» 19 сентября 2007 г. провела прямую телефонную линию с генеральным директором Укрзализныци Владимиром Козаком. Дозвониться и задать несколько вопросов Владимиру Васильевичу удалось и корреспондентам «Рабочего слова».

    Вопрос.

    - Читателей газеты волнует такая проблема. Средняя заработная плата работников Киевского железнодорожного узла заметно отстает от средней зарплаты по городу Киеву. В связи с этим в столице наблюдается отток рабочих рук с предприятий железнодорожного транспорта. Одним из решений этой проблемы могло бы быть введение так называемого «столичного коэффициента» оплаты труда железнодорожников Киева.

    Может ли руководство Укрзализныци принять такое решение?

    В. Козак:

    - Такое решение один я принять не могу. Здесь нужно советоваться и с руководителями дорог, и с профсоюзами. Мы понимаем, что столица - город дорогой, нам нужно делать все, чтобы не было оттока кадров. Но в то же время профсоюзы Донецкого региона поднимают вопрос о том, что там очень тяжелые экологические условия - и требуют доплат за это. Значит, нам нужно принять очень взвешенное решение, мы не должны обидеть ни один регион.

    Но хочу заверить, что такой вопрос очень актуален для нас, его постоянно поднимает начальник Юго-Западной железной дороги Алексей Кривопишин, да и в аппарат Укрзализныци мы берем в основном железнодорожников со столичной магистрали, поэтому не менее остро ощущаем эту проблему.

    - И когда следует ожидать решения этого вопроса?

    - Думаю, что до конца года мы поставим в этом вопросе точку.

    Вопрос.

    - Железнодорожный вокзал в Жмеринке многие годы является символом города. Но в последнее время его внешний вид далеко не идеальный. Планируется ли в ближайшее время его ремонт, реконструкция - приведение в первозданный вид?

    В. Козак:

    - Я хорошо осведомлен о проблемах вокзала в Жмеринке. Известно и то, что недавно ветром там поврежден навес над перроном. Уже проводятся работы по снятию навеса.

    Выделены средства на разработку проекта реконструкции вокзала. В ближайшее время там будет работать специальная группа, которая разработает такой проект и составит смету. Когда смета будет составлена, тогда будем определять источники финансирования и очередность проведения работ.

    По предварительным данным на выполнение реставрационных работ необходимо 300 миллионов гривень.

    Часть работ прогнозируется выполнить уже в следующем 2008 году. И мы будем делать все, чтобы железнодорожный вокзал в Жмеринке, который является своеобразным символом не только города, а и Украины, приобрел свой первозданный вид.

    Анна БОГОВИС,Никифор ЛИСИЦА

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05