РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 36 (14 вересня 2007)
  • Випуск №36 14 вересня 2007
    Зміст
    1. 865-й виходить у рейс (Віктор ЗАДВОРНОВ, Анатолій САДОВЕНКО)
    2. Володимир Козак: «У галузі є чудові перспективи» (Микола ПАЦАК)
    3. Які зміни відбулися на залізниці за останній рік?
    4. До Дня винахідника і раціоналізатора: Виручають деповські умільці (Никифор ЛИСИЦЯ)

    865-й виходить у рейс


    Урочиста мить. Начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН та мер Білої Церкви Василь САВЧУК

    Минулої п`ятниці на станції Біла Церква відбулася урочиста церемонія з нагоди відкриття руху нового прискореного електропоїзда підвищеної комфортності №865/866 Роток - Біла Церква - Київ. У ній взяли участь начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, голова Дорпрофсожу Анатолій Фурса, міський голова Білої Церкви Василь Савчук, керівний склад управління залізниці, місцевої мерії та працівники залізничного вузла, станції, мешканці міста.

    Для понад 200-тисячної Білої Церкви впровадження в експлуатацію прискореного електропоїзда підвищеної комфортності - подія не з пересічних.

    Адже, слава Богу, на Південно-Західній залізниці процес оновлення інфраструктури не закінчується. А ось і яскравий доказ. Вранці сьомого вересня від перону вокзалу ст. Біла Церква до Києва за графіком відправився пришвидшений електропоїзд підвищеної комфортності, так незвично почався День міста. Біла Церква відзначала 975-річницю з Дня заснування. Для понад 200-тисячного районного центру ця подія не з пересічних.

    На переконання міського голови Василя Савчука, комфортабельний електропоїзд обов`язково припаде до душі мешканцям Ротка, Білої Церкви. Адже це справжня альтернатива небезпечним маршрутним таксі (останнім часом почастішали випадки аварій цих автомашин). Мер міста щиро подякував залізничникам столичної магістралі в особі її керівника Олексія Кривопішина за те, що магістраль відгукнулася на прохання жителів Білоцерківщини щодо покращення якості приміських перевезень.

    …Попри ранній час на урочистостях з нагоди відправлення №865 у далеку, але швидку подорож (відстань між Ротком і Києвом поїзд долатиме впродовж 1 год. 38 хвилин), побували мешканці з багатьох мікрорайонів райцентру - із селищ Леваневського, Гайка, Піщаної, Таращанського масиву, Критого ринку.

    Відкриття руху прискореного електропоїзда підвищеної комфортності на цій дільниці магістралі є продовженням реалізації програми з подальшого впровадження на Південно-Західній залізниці експлуатації електропоїздів саме такого класу. Як зазначив начальник залізниці, це стало можливим після виконання на дільниці магістралі Роток - Біла Церква - Фастів значних обсягів робіт з модернізації колії, що дозволяє збільшити швидкість руху поїздів. Таких пришвидшених електропоїздів на Південно-Західній стає дедалі більше. Для пасажирів вони і зручні, і комфортні. Значно зменшується час на поїздку, підвищується якість обслуговування. Новий прискорений електропоїзд буде слідувати з Білої Церкви, прибуватиме до столиці о 7.42 ранку. Однак залізничники обіцяють, що вже найближчим часом швидкість його руху збільшиться, і до столичного вокзалу можна буде дістатися за годину і десять хвилин.

    - Відкриття руху нового прискореного електропоїзда підвищеної комфортності є і результатом нашої плідної співпраці із залізничниками, - сказав міський голова Білої Церкви Василь Савчук. - Для мешканців нашого міста це досить зручний маршрут. До того ж він значно дешевший, ніж поїздка до столиці автобусом чи маршруткою. Надалі місто разом із залізничниками планує завершити капітальний ремонт вокзалу і всього вокзального комплексу. Для зручності пасажирів тут планується відкрити ще і приміський автовокзал, який буде розташовано на території, де сьогодні розміщено вантажний двір. Залізничники разом з білоцерківцями планують зробити благоустрій привокзальної площі. Впевнений, що цей термінальний комплекс з часом стане окрасою нашого міста.

    Під час урочистостей відбулося і вшанування тих, хто зробив вагомий особистий внесок у якісне виконання робіт при впровадженні прискореного руху на дільниці Біла Церква - Київ. Зокрема знаком «За доблесну працю на Південно-Західній залізниці» нагороджено старшого майстра цеху КВР моторвагонного депо Фастів Ігоря Руслана, медаллю «Кращому працівнику» - слюсаря візкового цеху цього ж депо Володимира Сніжкова. Монтера колії Фастівської дистанції колії Анатолія Раткіна та токаря колісного цеху моторвагонного депо Фастів Сергія Куліковського нагороджено годинниками від начальника залізниці. Почесні грамоти Південно-Західної залізниці тепер знаходитимуться в особистому архіві монтера колії Фастівської дистанції колії Ігоря Шевчука та бригадира провідників моторвагонного депо Фастів Лесі Павленко.

    А далі була церемонія урочистого перерізання символічної стрічки, доповідь бригадира провідників начальнику залізниці про готовність поїзда до рейсу. Пасажири займають свої місця у вагонах. З гучномовця звучить оголошення диктора вокзалу про відправлення поїзда. Начальник станції Володимир Якобі за традицією, як у минулі часи, ударом у дзвін подає символічний сигнал до відправлення. Свято з нагоди 975-ї річниці заснування Юрьєва (таку назву у давнину мала Біла Церква) продовжувалося. Під звуки мелодії «Прощання слов`янки» прискорений відправляється у свій перший рейс.

    Щасливої дороги, №865-й!

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Анатолій САДОВЕНКО

    Володимир Козак: «У галузі є чудові перспективи»


    у пасажирському вагонному депо Бахмач

    11 вересня генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак побував із робочою поїздкою на Бахмацькому та Конотопському вузлах. У цій поїздці його супроводжували начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин й інші керівники залізничної галузі.

    В історії пасажирського вагонного депо Бахмач можна виокремити кілька етапів розвитку. Спершу, починаючи із 1916 р., підприємство ремонтує вантажні вагони та контейнери. Потім, уже в шістдесятих, переходить на пасажирські, а на зламі тисячоліть за допомогою польських спеціалістів освоює капітально-відновлювальний ремонт вагонів (КВР). Освоює швидко й успішно. Уже у 2002 р. бахмачани відновлюють 18 вагонів, у наступному - 24, а у 2005 р. святкують проведення КВР сотого вагона. І це при тому, що підприємство стабільно виконувало і перевиконувало завдання з деповського ремонту та ремонту в обсязі КР-1. Паралельно депо ремонтувало вагони для поїздів міжобласного сполучення, поштово-багажні, вагони-тренажери, орієнтуючись виключно на вітчизняних виробників матеріалів і комплектуючих.

    Показники минулого року теж для Бахмача характерні: при плані 26 мали 27 вагонів КВР, КР-1 - 94 при завданні 85, 457 вагонів деповського ремонту, що на 94 вагони більше, ніж планувалося. Тенденція успішної роботи збереглася. Але підприємство знову стоїть на порозі перемін. І приїзд генерального директора Укрзалізниці підтвердив - вони будуть.

    З ким і на яку б тему не говорив у депо того ранку, а розмова все одно переходила на залізничні перспективи. Василь Квокша, бригадир гальмового відділення складального цеху, сказав: «Що робота залізниці поліпшилася - це поза всяким сумнівом. І зарплата збільшилася, і запчастини в депо надходять. Раніше слабо надходили. Нині є чим ремонтувати і гальма, і візки…»

    Поки генеральний директор знайомився із виробництвом, у цеху КВР, найбільшому і найсвітлішому, в обідню пору зібралися деповчани. Свій виступ перед ними В. Козак розпочав із найголовнішого - депо стоїть на порозі реконструкції. Після реконструкції, на яку відводиться рік, Бахмач має збільшити обсяги ремонту пасажирських вагонів. За словами Володимира Васильовича, на це планується витратити близько ста мільйонів гривень. Але низка заходів необхідні й продиктовані часом. Концентрація фінансових та людських ресурсів в одному місці, належна організація поставок ремонтних матеріалів й обладнання дозволить запроваджувати нові технології, нарощувати кількість і підвищувати якість ремонту пасажирських вагонів.

    Володимир Козак також підкреслив, що в процесі реконструкції велика увага надаватиметься поліпшенню умов праці деповчан.

    У своєму виступі керівник галузі зупинився й на інших питаннях, зокрема, говорив про заробітну плату залізничників. Із 1 жовтня вона збільшується на десять відсотків, що виводить Укрзалізницю із 14 на 8 місце по Україні. А в наступному році підвищення зарплати має становити не менше 25%.

    Час короткий. Але ще жорсткіший графік у генерального директора Укрзалізниці. Пора прощатися. Голова профкому Віктор Лук`яниця, бригадир візкового цеху Юрій Сиволожський і начальник підприємства Євген Бойко подякували Володимиру Козаку за високу оцінку роботи колективу, запевнивши, що із поставленим завданням бахмачани неодмінно справляться.

    Того ж дня генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак ознайомився із роботою локомотивного і вагонного депо Конотоп. А на завершення поспілкувався із залізничниками Конотопського вузла.

    Микола ПАЦАК

    Які зміни відбулися на залізниці за останній рік?


    На це запитання у коротких бліц-інтерв`ю відповідають:


    Олександр БРАЙОН,

    заступник начальника Козятинської дистанції сигналізації та зв`язку:


    - Перш за все, хотів би відзначити, що на залізниці дедалі чіткіше помітно роботу з модернізації галузі. Нарешті ми починаємо серйозно займатися автоматизацією виробництва, розвитком електронних систем управління. У нас з`явилась можливість придбати сучасне обладнання, бо вже маємо за що. Відчувається: потихеньку залізниця набирає сил. Це відчувають й наші працівники. А саме, через зростання зарплати. Хоча воно ще і не таке значне, але, приємно зазначити, відбулося. Тим більше, що ми починаємо забувати, що таке затримки із виплати заробітної платні, як це було у недавні часи. У людей з`явилася надія на краще.


    Владислав Яновський, начальник станції Святошин:


    - Без сумніву, залізниця зараз на підйомі. Модернізується колійне господарство, оновлюється рухомий склад, впроваджуються новітні технології, пов`язані з автоматизацією та комп`ютеризацією робочих місць залізничників, зводяться та відновлюються залізничні будови. Все це торкнулося й станції Святошин, яку я очолив кілька місяців тому. Інтенсивність вантажних перевезень зростає прямо на очах. А в зв`язку з реконструкцією станції Дарниця значну частку сортувальної роботи доводиться виконувати нам, хоча станція наша вантажна, вона не має ані сортувальної гірки, ні витяжних колій. Обсяги вантажної роботи теж у цьому році досягли свого «піку». Останнім часом доводиться вивантажувати щомісяця понад 1000 вагонів, навантажуємо до 40, це теж більше, ніж звичайно. Ми обслуговуємо, згідно з 15 договорами, постійних клієнтів, котрі мають власні під`їзні колії. А контрагентів у нас понад 100. Все це дозволяє дивитися в майбутнє з оптимізмом.

    До речі, одна подія виявилася найбільш радісною для колективу станції. Нарешті, мабуть, вперше за все існування нашого підрозділу, розпочалися роботи з капітального ремонту її техноло-гічних приміщень та прилеглої території.

    На жаль, розвиток колійного господарства станції відстає від обсягів вантажних робіт. Сподіваємося, що в наступному році цю проблему, хоча б частково, але буде вирішено. Очевидно, буде розв`язано й кадрову проблему. Адже зараз доводиться запрошувати до себе фахівців з інших станцій.

    Що ще турбує нас? Колектив станції бореться за скорочення часу простою вагонів (і не без успіху). Проте відволікання маневрового тепловоза - на роботи до станції Біличі та кожні п`ять діб на технічне обслуговування до рідного депо - ніяк не сприяє нашим прагненням.

    Колектив нашої станції молодий. Він сповнений енергії і не боїться труднощів.


    Юрій ПОДАРЕВСЬКИЙ,

    машиніст крана локомотивного депо Конотоп:


    - У великій мірі ритмічна робота залізниці залежить від кваліфікації кадрів, зайнятих у перевізному процесі. І приємно, що сьогодні цей фактор знову стає визначальним у залізничному житті. Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак в інтерв`ю газеті «Магістраль» сказав: «Для мене головний критерій - професіоналізм».

    Я уважно прочитав його відповіді. Мені теж прикро, що на галузь, на її керівництво останнім часом ллється багато невиваженої критики. Розумію - вибори, і комусь потрібно подібним чином здобувати політичний капітал. Та я - залізничник. Я звик судити по справах, а не по словах. Володимир Васильович в інтерв`ю наводить красномовні дані, які підтверджують, що галузь виходить із прориву. Так, Укрзалізницею придбано 1600 нових вантажних вагонів, уже модернізовано 1000 кілометрів колії, надходять нові локомотиви і пасажирські вагони. Чи було це кілька років тому? Не буду кривити душею, було, та основна увага все ж таки переключалася на інше. З приходом на посаду гендиректора Володимира Козака ці питання - ремонт колії й оновлення рухомого складу - стали вирішуватися швидше, а у нас, залізничників, розвіюється тривога за прийдешнє: завтра буде чим возити.

    Я підтримую ще одну позицію генерального - в ході реформування залізничної системи зберегти її інфраструктуру. Бо клуби залізничників, лікарні, бібліотеки, пільги ветеранам тощо тягарем для економіки можуть вважати лише недалекоглядні люди. Люди, які не бачать перспективи. А у нас, як підсумував Володимир Козак, інша мета: «Процвітаюча залізнична галузь, благополуччя її співробітників і сильна Україна».


    Олександр МАЗУР,

    начальник Ніжинської дистанції колії:


    - За вісім місяців поточного року дистанція має, вважаю, непогані результати. Так, балова оцінка склала 33 при плані 42, що становить 121% від завдання. За цей період не було допущено інцидентів; порівняно із минулим роком зменшилося число відмов рейкових кіл - 8 проти 13. Але в той же час залишається гострим питання ремонту колії - кожен п`ятий кілометр потрібно модернізувати.

    З великим інтересом прочитав у пресі розмову з генеральним директором Укрзалізниці Володимиром Васильовичем Козаком. В інтерв`ю керівник нашої галузі сказав, що до кінця року заплановано модернізацію ще 350 кілометрів колії. Із цих кілометрів 10% припадає саме на Ніжинську дистанцію. Ремонтні роботи виконуватимуть КМС-285 і цех капітального ремонту Конотопської дистанції, працюватимуть машини Українського центру механізації колійних робіт. Звичайно, проти зими ремонтувати буде складніше, але сподіваємося, що погода дозволить справитися із завданням.


    Іван Виговський,

    колійник, ст. Коростень:


    - Якщо говорити про ситуацію, що нині склалася в нашій галузі, то, за оцінкою керівництва, вона доволі непроста. Але з усього спектру проблем і досягнень я, як людина, котра на залізниці вже не один рік, хочу зазначити наступне. Правильним кроком є початок модернізації в галузі. Із застарілим обладнанням і рухомим складом трудно вже виконувати сьогочасні масштабні завдання. Нещодавно прочитав у пресі, що нинішнього року по всій мережі залізниць придбано 1 тисячу 600 нових вантажних вагонів, ще мають отримати 43 одиниці тягового рухомого складу. До того ж, значно збільшено й обсяги ремонту колій. Тільки за сім місяців модернізовано тисячу кілометрів, і це ще не межа. Така інформація вселяє надію, що залізнична галузь поступово покращуватиме свій імідж.


    Олександр ОСТРОВСЬКИЙ, черговий Одеського парку станції Козятин:


    - Зміни на краще видно хоча б за таким показником, як збільшення обсягів перевезень. На нашій станції вони помітно зросли. І мова не лише про транзитні вантажі. Адже збільшилась і кількість формування вантажних поїздів на станції. А є вантажі - є й прибуток для залізниці. Навіть по тому, як і з якою якістю обладнано нашу кімнату чергового, як на краще змінилися наші побутові умови, коли у нас тут є і мікрохвильова піч для приготування гарячої їжі під час чергування, і кондиціонер у кімнаті оглядачів вагонів, і вентилятор, що так виручили нас цьогорічного спекотного літа, можна судити про покращення ситуації. Та і давно пора вже виходити з того стану, куди потрапила залізниця за останні півтора десятка років.

    Петро МИКОЛАЙЧУК,

    колишній електромеханік Коростенської дистанції сигналізації та зв`язку:

    - Серед усіх проблем, які сьогодні є в залізничній галузі, кадрове питання не можна назвати другорядним. І, як свідчать виступи в пресі, керівництво Укрзалізниці сьогодні розробляє програму закріплення кадрів. На мою думку, це якраз на часі. Адже залізниця - галузь, де мають працювати не просто фахівці, а люди високоосвічені й обов`язково відповідальні, віддані своїй професії. А щоб такі лишалися й не думали, де шукати кращих умов, повинна бути, найперше, достойна оплата й пакет соціальних гарантій. Сьогодні мої сини навчаються в залізничних вузах, і я хочу, аби вони йшли трудитися на сталеву магістраль, продовжуючи нашу родинну справу. Впевнений, що все ж таки буде докладено усіх зусиль, аби молодь лишалася задоволеною своїм професійним вибором.

    Анна СЕМЕНІЙ,

    бригадир провідників електропоїзда підвищеної комфортності:


    - Крім того, що у нас за останній рік дещо зросла зарплата і отримувати її ми стали стабільно, без затримок, я б хотіла відзначити покращення технічного стану наших електропоїздів. І разом з тим оперативність і якість роботи бригад моторвагонного депо, де цим поїздам проводять технічне обслуговування та поточний ремонт. Нам гріх жалітися на їхню роботу. Від них ми завжди отримуємо у рейс справні та укомплектовані поїзди. Останнім часом не маємо проблем із забезпеченням службовою формою, її якістю. Мабуть, єдине, що не зазнало змін, а, може, навіть і погіршилося, це поведінка деяких наших пасажирів, їхня невихованість, іноді навіть і хамство. Буває дуже прикро і боляче, коли тебе ображають, а ти нічого не можеш вдіяти. Знайти захисту від інших пасажирів не завжди можемо, бо мало хто бажає зв`язуватися з цими грубіянами. А от наряди міліції не часті гості на таких поїздах.


    Максим ПАЦАК,

    студент ІІ курсу Конотопського політехнічного технікуму:


    - Я студент. Через кілька років стану фахівцем колійної справи. Але вже сьогодні стежу за подіями, які відбуваються на транспорті. Прочитав я й інтерв`ю генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака. Зрозуміло, що в першу чергу звернув увагу на висловлювання про колію. У нинішньому році Укрзалізниця планує модернізувати 1350 кілометрів. Як сказав Володимир Васильович, у такому обсязі ремонт верхньої будови колії впродовж останніх дванадцяти літ не виконувався. Але ще масштабніші плани галузі на наступні роки - на той час, коли я маю закінчити навчання.

    В інтерв`ю говориться про програму закріплення кадрів залізниці. Ця програма, як підкреслив Володимир Козак, включає забезпечення залізничників житлом та медичне обслуговування. Якщо медичне обслуговування для молодих спеціалістів гостроти ще не має, то житлова проблема - одна із найважливіших. І найскладніших, бо молоді, яка тільки-но розпочинає працювати, самотужки її не вирішити - настільки дорого сьогодні купити квартиру чи звести будинок. Підтримка і допомога від магістралі молодим залізничникам тут просто необхідна.

    До речі, житлове питання залізниця завжди тримала у полі зору. На Конотопському вузлі збережено будинки, які зведено за кошти Московсько-Київської магістралі для машиністів, спеціалістів депо і паровозоремонтного заводу. Будинки ще стоятимуть не одне десятиліття - вони міцні, надійні, як і вся залізнична галузь.


    Василь МЕЛЕНІВСЬКИЙ,

    ветеран війни, ст. Коростень:


    - Прочитав інтерв`ю з генеральним директором Укрзалізниці Володимиром Козаком і повинен сказати, вселяє довіру його професійний підхід до вирішення багатьох проблем. Зрозуміло, що нині одним із ключових завдань є створення економічної основи для подальшого розвитку, оновлення техніки, покращення ситуації з безпекою руху... Та, поруч з усіма цими важливими питаннями, хочу нагадати й про соціальний захист. Зокрема, щоб не забували керівники різних рівнів про нас, ветеранів. Адже ми зробили достойний внесок за роки своєї праці у становлення галузі. Сьогодні ж маємо право на те, щоб до наших турбот ставилися з розумінням. Дуже добре, що керівництво потурбувалося про відновлення безкоштовних медичних страхових полісів для ветеранів. Тож не забувайте й надалі про наші проблеми.


    До Дня винахідника і раціоналізатора: Виручають деповські умільці

    Оновлення локомотивного парку - мрія для кожного працівника депо: від начальника - до слюсаря. Але в наш час, на жаль, ще не всі мрії збуваються. Тому доводиться ремонтувати, відновлювати ті машини, що тривалий час і з повною віддачею працюють на сталевих магістралях. Цим займаються на кожному підприємстві нашої залізниці, яке експлуатує тепловози та електровози. Однак і тут виникають труднощі - бракує запасних частин, комплектуючих. І тоді...


    У Жмеринському локомотивному депо, яке очолює Анатолій БездІтний, уже звикли до значних обмежень із матеріально-технічним постачанням, тому у великих масштабах тут ведуть освоєння випуску окремих деталей для тепловозів, що проходять «лікування». В механічному цеху, зокрема, виготовляють ті запасні частини, які можна зробити за допомогою токарних верстатів, ковальського приладдя. В електромеханічному - відновлюють генератори, електромотори... Тут навіть окремі гумові технічні вироби навчились виготовляти. Та життя ставить нові вимоги. І дедалі складніші.

    Останнім часом виникла проблема із моторно-осьовими підшипниками - після тривалої експлуатації виходять із ладу. А нових немає, навіть при тому, що у Вінниці та й Гнівані, що поруч із Жмеринкою, є державні підшипникові заводи. Сучасний парадокс: підприємства ще існують, а потрібної продукції вже не випускають.

    Наскільки важливі ці деталі, багато говорити не потрібно, просто без них жоден локомотив на лінію виїхати не зможе. Тому й почали у Жмеринському депо вкотре шукати вихід із тупика. Налагодити у себе випуск нових підшипників не змогли, це доволі складний процес і потребує спеціального обладнання. А от відновити, «реанімувати» ті, що зносились, виявилось, можливо. Чимось подібним на той час уже займались на Львівській залізниці та й у Козятинському локомотивному депо. Тож за досвідом звернулись до сусідів. Однак не все, що вони придумали, знадобилось жмеринчанам.

    - Було вирішено відновлювати моторно-осьові підшипники у моторно-колісних блоках за методом центробіжної заливки внутрішніх поверхонь цих деталей, - розповідає головний технолог локомотивного підприємства Сергій Безуглий. - Для цього спеціальній бригаді, під орудою Віталія Василишина, в якій - переважно досвідчені фахівці, було поставлено завдання: виготовити спеціальну піч для розігрівання підшипників. А ще - зробити підвісний тигель для приготування спеціального сплаву металів та заливання ним внутрішньої поверхні деталі.

    І це ще не все: обладнано спеціальний стенд із гідронасосом. Усе це устаткування виготовлено нашими фахівцями. Як результат - налагоджено процес відновлення потрібних нам деталей. Корпус підшипника, після обезжирення кислотою, ми розігріваємо у пічці, вкладаємо в спеціальний патрон на стенді й… розкручуємо. Коли надано йому необхідну кількість обертів, із підвісного тигеля в середину корпуса підшипника наливається спеціальний сплав - бабіт. Він рівномірно розповсюджується по поверхні і «прикипає». Після токарної обробки корпуса підшипник складають і встановлюють на тепловозі.

    Додамо: усі відновлені на підприємстві підшипники успішно експлуатуються.

    У Жмеринському локомотивному депо таким чином вийшли із доволі складної ситуації. Завдяки місцевим умільцям йде відновлення потрібної кількості моторно-осьових підшипників. Але виготовляти, відновлювати абсолютно всі деталі, що необхідні для ремонту тепловозів, на цьому та й інших залізничних підприємствах, які спеціалізуються на експлуатації локомотивного парку, неможливо. Напевно, варто відновляти стару, чи пора створювати нову систему постачання локомотивних депо запасними частинами та комплектуючими. Інакше не за горами той час, коли можливості ремонтних баз цих підприємств вичерпаються і не буде чим лагодити електровози та тепловози. Вони все частіше потребують ремонту!

    Никифор ЛИСИЦЯ

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05