РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 24 (14 липня 2007)
  • Випуск №24 14 липня 2007
    Зміст
    1. Висока відповідальність (Анатолій РОМАНОВ)
    2. Міжнародне співробітництво - На паритетних засадах (Ганна БОГОВІС)
    3. Служба локомотивного господарства - Плани і перспективи (Ганна БОГОВІС)
    4. Де гроші? У купах баласту! (Анатолій САДОВЕНКО)

    Висока відповідальність

    Коли запитала у начальника Коростенської колійної машинної станції (КМС) №122 Миколи КОНДРАТЮКА, як вони готуються до весняних робіт, чи підготували техніку, з’ясувалося, що колійників весна уже покликала в дорогу. А протягом зимових днів вони мали вдосталь часу, щоб лагодити техніку, збирати рейко-шпальну решітку.

    Коростенська КМС-122 торік великий обсяг робіт виконувала у Київській дирекції, де проводили і модернізацію, і капітальний ремонт колій. Цьогоріч роботу почали раніше, адже погода сприяє. І почали зі своєї Коростенської дирекції, де замінюють колійну решітку на перегоні Словечне - Бережесть. Роботи чимало, адже в доволі стислі терміни мають замінити майже дев’ять кілометрів колії.

    Зрозуміло, що техніку для роботи підготували ретельно. Щоправда, нині ще один укладальний кран перебуває на ремонті в Житомирській КМС-295. Стосовно нової техніки, ще позаминулого року отримали одну платформу і бульдозер. А торік надійшло чимало пристроїв для малої механізації, зазначає начальник КМС-122 Микола Кондратюк. Звісно, це втішний факт, адже техніка ця нового покоління, сучасна й мобільна. Але щодо іншого устаткування, то треба умільцям підприємства докладати власних зусиль, залучати раціоналізаторську думку й оновлювати техніку. Приємний факт: є на підприємстві той міцний кістяк, на якому тримається колектив, - люди, завдяки творчому натхненню яких вдається виконувати поставлені завдання вчасно. Нині загалом на підприємстві трудиться понад 200 осіб. Минулого року ремонтні роботи виконано більше ніж на 100 кілометрах колії. Нинішнього року плани практично такі ж. З середини березня коростенці вирушили на перегін Макове - Ямпіль на модернізацію колії. Тут працюють також КМС-285 (ст. Бахмач) і КМС-119 (ст. Конотоп). А там далі - модернізація на перегоні Сосонка - Вінниця.

    На своїх же рідних коростенських теренах колійники планують працювати теж на ряді об’єктів. Зокрема, на цей рік заплановано важливу справу, про яку вже мова ведеться давно - капітальний ремонт 14, 20, 19 колій по станції Коростень. А також трудитимуться працівники колійної машинної станції і на перегоні Білокоровичі - Кремне, де замінюватимуть дерев’яні шпали на залізобетонні. У помічниках фахівців - майстерність.

    Анатолій РОМАНОВ

    Міжнародне співробітництво - На паритетних засадах

    Південно-Західна залізниця з 9 квітня 2009 р. призначила приміський електропоїзд №6905 сполученням Бобрик - Борщагівка-Технічна. Електричка курсуватиме щодня, вирушаючи зі ст. Бобрик о 5 год. 47 хв. та прибуваючи на станцію Борщагівка-Технічна о 7 год. 20 хв.

    У зв’язку з введенням нової електрички з 9 квітня 2009 р. частково зміниться розклад руху електропоїзда №6591 Ніжин - Київ-Петрівка.

    Ганна БОГОВІС

    Служба локомотивного господарства - Плани і перспективи

    Однією з наймасштабніших катастроф ХХ сторіччя стала Чорнобильська катастрофа, яка завдала величезної шкоди не тільки навколишнім районам, а й стала уроком для всієї світової спільноти. Через горнило тієї біди пройшло багато людей, серед них і залізничники.

    Одним із учасників наслідків катастрофи був колишній машиніст Леонід Іванович Бобик із Житомира. Йому випало брати участь у транспортуванні відпрацьованого ядерного палива із реакторних блоків у спеціальне сховище. Керівництво локомотивного депо Коростень, після того, як транспортний цех станції припинив своє існування, почало формування локомотивних бригад, які обслуговували станцію протягом місяця. У таке відрядження 11 травня 1987 р. разом ще з трьома машиністами відправився і Леонід Іванович. Він згадує, що, прибувши до Чорнобиля відразу взялися за роботу. І протягом усього періоду відрядження бригада працювала без будь-яких збоїв. Це й не дивно, адже вона була сформована із досвідчених машиністів, які виправдали довір’я керівництва. Тоді ніхто не думав ні про які пільги, а виконували поставлені завдання, не рахуючись із часом. Як засвідчують документи, за місяць роботи була відпрацьована двомісячна норма годин. Стосовно захисту від радіації, то єдиним захистом був спецодяг із білої тканини і білий «пелюсток», що захищав ніс і рот. Через те горнило пройшло 36 машиністів Коростенського локомотивного депо.

    По закінченні відрядження, згадує Л. Бобик, йому запам’яталася та деталь, що хвойний ліс навколо станції був практично весь рудий, лише кілька берізок дещо виділялися зеленню. А надворі був травень… Отож, коли минув місяць, наступна бригада взялася за роботу. А Леонід Іванович після нетривалого перепочинку був направлений на роботу на станцію Вільча, де проводилася дезактивація вагонів, що прибували після вивантаження із зони ЧАЕС. Так Леонід Іванович протягом чотирьох місяців працював на роботах, пов’язаних із ліквідацією аварії.

    За свою працю в таких без перебільшення екстремальних умовах його, як і багатьох інших, було удостоєно звання «Почесний залізничник». Нині Леонід Іванович перебуває на заслуженому відпочинку. Однак активно веде громадську роботу. Ще з 1991 року, як тільки виникла громадська організація «Союз Чорнобиль України», він займається питаннями, пов’язаними із захистом прав «чорнобильців». І найбільше його бажання, щоб держава більше звертала увагу на проблеми людей, які приборкували аварію і постраждали від її наслідків. Вони заслужили на надійний соціальний захист.

    Ганна БОГОВІС

    Де гроші? У купах баласту!

    Серед працівників та пенсіонерів ст. Чернігів «Рабочее слово» користується повагою та авторитетом. Недарма ж зі 166 працівників 139 передплатили на 2009 р. саме це періодичне видання.

    Непрацюючі пенсіонери станції із задоволенням читають газету, яку щорічно передплачує їм керівництво станції. На жаль, немає змоги порадувати всіх щороку, тому такий подарунок робимо почергово. Часто чуємо слова вдячності, адже для людей, які своє життя присвятили залізниці, дуже важливо знати, чим в умовах сьогодення живуть сталеві магістралі. А на сторінках улюбленої багатьма газети можна прочитати про все: про політику і економіку, про освіту і культуру, про цікавих особистостей й людські долі. Можна разом посміятися і поплакати, продивитися програму телепередач та дізнатися багато цікавого про навколишній світ.

    Тож хочеться від імені працівників та пенсіонерів ст. Чернігів побажати колективу редакції газети «Рабочее слово» професійної наснаги та нових творчих здобутків!

    Н. КОВГАН, старший інспектор з кадрів ст. Чернігів

    Анатолій САДОВЕНКО

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05