РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 33 (31 серпня 2012)
  • Випуск №33 31 серпня 2012
    Зміст
    1. Транспортний вузол розв’язано (Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Віталія НОСАЧА)
    2. Щедрі ужинки хмільничан (Никифор ЛИСИЦЯ)
    3. Отримай свій шанс (Анатолій САДОВЕНКО)
    4. Андрій СТЕЦЮК: «Випускники училища мають перевагу» (Григорій СЕРГЕЄВ, Фото Віталія НОСАЧА)
    5. Двенадцатый чемпионат Европы по футболу. Португалия. 2004-й (Анатолий ЧЕБОТАРЁВ)
    6. «НАЙТЕПЛІША» репліка актора ДОБРОНРАВОВА (Валентина КОЛЯДА, Фото з інтернету)

    Транспортний вузол розв’язано

    Напередодні Дня незалежності у столиці, після докорінної реконструкції, почав працювати автовокзал «Видубичі». Тепер він може обслуговувати щодоби понад 20 тисяч пасажирів.

    Урочисте відкриття авто-станції відбулося за участі Прем’єр-міністра України Миколи Азарова, заступника міністра інфраструктури - керівника апарату Володимира Корнієнка, генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака, начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина та керівництва КМДА.

    Комплекс автостанції «Видубичі» Південно-Західна залізниця побудувала в рамках затвердженого Кабінетом Міністрів України проекту будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в Києві на залізничній дільниці Київ-Московський - Дарниця.

    Після офіційної частини відкриття та привітань з уст шанованих людей Прем’єр-міністр разом з іншими гостями оглянув новозбудований вокзал. Про переваги нового об’єкта гостям розповів начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.

    - Це важливий транспортний вузол, - зазначив він, - при в’їзді та виїзді із столиці. Бо комплекс авто-станції «Видубичі» розміщено у районі однойменної станції метро у Голосіївському районі Києва, у зоні Видубицького транспортного вузла, на перетині Наддніпрянського шосе та Саперно-Слобідської вулиці. Загальна територія автостанції складає 4,26 га. Саме завдяки такому зручному розташуванню - безпосередній близькості станції метрополітену, залізничних платформ «Видубичі» та «Видубичі-Трипільське», а також курсування міської електрички - автостанція й зможе обслуговувати понад 20 тис. пасажирів на добу. Сьогодні звідси можна потрапити у будь-яку точку столиці. Автовокзал спроможний обслуговувати всю південну частину Києва. Тепер автостанція «Видубичі» - другий за потужністю після Київ-Пасажирського пересадочний вузол.

    Зазначимо, що для будівництва цього об’єкта використовувалися кошти державного бюджету та Південно-Західної залізниці. Передбачається, що станція буде обслуговувати пасажирів за 70 маршрутами. Однак для того, щоб закінчити будівельні роботи всього комплексу, потрібні ще додаткові кошти.

    Микола Азаров наголосив, що для столиці важливим є будівництво інфраструктурних об’єктів. За його словами, впровадження в експлуатацію автостанції «Видубичі» - це один з етапів спорудження залізнично-автомобільного мостового переходу через річку Дніпро у Києві. «Ми домовилися з усіма, хто відповідає за цю справу, що не пізніше середини жовтня буде відкрито весь комплекс автостанції, включаючи дорогу з Дарницького мосту», - сказав Прем’єр-міністр.

    Сама будівля автостанції двоповерхова. На першому поверсі розташувалися основні службові, адміністративні, побутові та загального громадського призначення приміщення. Автовокзал має п’ять квиткових кас, медпункт, кімнату матері та дитини, інформаційні табло та розклад руху.

    Залізничники побудували автовокзал за три місяці. І все тому, що в будівництві були використані сучасні матеріали. Каркасну будівлю виготовлено з використанням металевих елементів та легких матеріалів для оздоблення фасаду, що забезпечують надійність, відповідність сучасному архітектурному стилю.

    Вже з 23 серпня автоперевізники змогли розпочати рейси, а власне весь комплекс автостанції запрацює після завершення будівництва тунелю та залізничної естакади.

    Також у рамках будівництва виконано благоустрій привокзальної території. Збудовано майданчики з перонами та навісами для розподілу відповідних пасажиропотоків на міські, приміські та рейси дальнього сполучення.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Віталія НОСАЧА

    Щедрі ужинки хмільничан

    Хмільник. Це місто відоме в Україні та за її межами як курорт. Однак це ще й центр доволі потужного району на Вінниччині. Тут розвинута промисловість, а ще краще - сільське господарство. Плодючі ґрунти цього району дають щедрі врожаї практично усіх сільськогосподарських культур, та, в першу чергу, зернових. Чи було що збирати нинішнього року?

    - Збирати у нас було що, - розповідає начальник управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації Дмитро БОЙКО. - Озима пшениця займала 17 тисяч гектарів, ярий ячмінь - 5,5, яра пшениця - тисячу гектарів. А коли врахувати озиме жито, озимий ячмінь, овес, ріпак та зернобобові, то взагалі нам треба було зібрати зернові ранньої групи на 26,3 тисячі гектарів.

    - Зрозуміло, що головне завдання жниварів полягає в тому, щоб зібрати хліб без найменших втрат, - продовжує свою розповідь головний аграрник цього краю. - Для цього було підготовлено 120 комбайнів, з яких 33 - іноземного виробництва. А вони, як відомо, потужніші, ніж вітчизняні. Однак навантаження на усю цю техніку було доволі великим - 271 гектар. Тому ми залучили додатково до збирання врожаю майже 30 потужних зернозбиральних комбайнів. Щоб техніка працювала безперебійно, в господарствах району створили відповідний запас паливно-мастильних матеріалів.

    Тож жнива пройшли успішно. Збір ранніх зернових у господарствах району практично завершено. Незважаючи на складні погодні умови, цьогорічний врожай видався нівроку. Лише в порівнянні з минулорічним - рекордним - він дещо нижчий, але, якщо порівнювати його з попередніми роками, то він для хліборобів виявився досить щедрим: з кожного гектара в середньому зібрано по 42,3 центнера зерна. Загалом же хлібороби району зібрали майже 109 тисяч тонн хмільницького хліба.

    В народі кажуть: буде хліб - буде й пісня. Дозволю собі перефразувати цей вислів. Є хліб - є робота для залізничників. А, значить, і - заробіток, від якого з’являється хороший настрій.

    Відправка зерна зі ст. Хмільник уже стартувала і доволі потужно. Ще серпень не закінчився, а 300 вагонів, заповнених збіжжям, уже залишили цю станцію і відправились далекими та ближніми маршрутами. У подальшому темпи відправки зерна зростатимуть. І це не лише тому, що його в районі багато. Важливим є й те, що тут на повну потужність запрацювали аж два сучасних елеватори.

    Місцевий елеватор - одне з найбільших підприємств зі зберігання зернових культур у Вінницькій області. Його потужність - майже 100 тис. тонн зернових. Основний акціонер товариства лише за три останні роки інвестував в модернізацію виробництва та придбання нового обладнання понад 30 млн. грн. Так, наприклад, у 2011 р. впроваджено в експлуатацію новий сушильно-складський комплекс на 20 тис. тонн зернових, який оснащений найсучаснішим європейським обладнанням, повністю автоматизований та має необхідні системи для захисту навколишнього середовища від забруднень.

    Схожий елеватор здано в експлуатацію два роки тому й в селі Жданівка, що неподалік від Хмільника, до якого прокладено під’їзну колію. В будівництво цього об’єкта підприємці інвестували 40 млн. гривень.

    Завдяки цим двом елеваторам відвантаження зерна із Хмільницького району через залізничну станцію проходитиме значно вищими темпами і в більших обсягах. Це значить, що щедрі ужинки хмільничан позитивно позначаться й на роботі нашої залізниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ

    Отримай свій шанс


    З рук Анатолія Вільчинського нагороду отримує виконувач обов’язки заступника начальника станції Фастів Андріян ЧУКІН.

    За технічної підтримки програми МАТРА Міністерства закордонних справ Королівства Нідерланди та Міжнародної громадської організації «Соціальні ініціативи з питань охорони праці та здоров’я (LHSI) цього року в нашій країні розпочато впровадження пілотного проекту «Отримай свій шанс». Цей проект спрямовано на апробацію моделі наставництва на робочому місці для дітей-сиріт - випускників навчальних закладів залізничного спрямування. Поки що це стосується подібних навчальних закладів лише у Вінницькій та Одеській областях.

    Зокрема у Козятинській дирекції залізничних перевезень учасниками цього проекту стали п’ять випускників Козятинського міжрегіонального вищого професійного училища залізничного транспорту, які проходили виробничу практику, а згодом й отримали свої перші робочі місця у структурних підрозділах залізниці на території дирекції. Так цьогорічні випускники Віталій ШЕЛЕСТ та Роман ГАНЧИШИН працюють електромонтерами контактної мережі у дистанції електропостачання, Галина СЕРДЮК - прийомоздавачем на ст. Фастів, Олександр КУЦ - слюсарем з ремонту колійних машин, а Андрій МАЦИШИН - у стрілецькій команді воєнізованої охорони. І допомагають їм у професійному становленні досвідчені фахівці цих трудових колективів - виконувач обов’язки начальника цеху Віктор МЕЛЬНИК та електромеханік контактної мережі Ярослав АНДРІЙЧУК, виконувач обов’язки заступника начальника ст. Фастів Андріян Чукін, майстер з експлуатації і ремонту машин та механізмів дистанції колій Михайло ЗАДОРОЖНИЙ, начальник стрілецької команди Козятинського загону воєнізованої охорони Леонід КСЬОНДЗИК.

    За сумлінну працю і вагомий внесок у вирішенні актуальних проблем сьогодення, активну участь у проекті «Отримай свій шанс» всіх наставників заохочено Президією Ради профспілки Укрзалізниці. Їм оголошено подяку та надано грошову премію. За дорученням Президії Ради профспілки ці нагороди наставникам дітей-сиріт вручив голова теркому профспілки Козятинської дирекції залізничних перевезень Анатолій ВІЛЬЧИНСЬКИЙ.

    Анатолій САДОВЕНКО

    Андрій СТЕЦЮК: «Випускники училища мають перевагу»

    Напередодні нового навчального року кореспондент «Рабочего слова» зустрівся з директором Козятинського міжрегіонального вищого професійного училища залізничного транспорту Андрієм Стецюком і поцікавився, як учбовий заклад підготувався до прийому молодих студентів.

    - Шановний Андрію Олексійовичу, сучасні вимоги до освіти сьогодні значно змінилися. Вони вимагають постійного вдосконалення. Що нового з’явилося в училищі?

    - Реагуючи на потреби в кадрах Укрзалізниці, зокрема Південно-Західної магістралі, наш навчальний заклад, який входить до Європейського союзу освіти і науки і є дійсним членом міжнародної Асоціації «Освіта без кордонів», звернувся до Брюссельського комітету з робітничих професій з проханням щодо надання навчальних програм для впровадження в Україні нових робітничих професій. А саме: складський логіст та транспортний логіст. Вони об’єднують декілька професій, що виведені з реєстру робітничих професій залізниці: обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, комірник, водій електрокара, оператор комп’ютерного набору, касир вантажний, агент з постачання, прийомоздавальник вантажу, багажу.

    - Яким буде їх застосування на залізниці?

    - Професії складського логіста та транспортного логіста згідно з концепцією розвитку залізниці, а саме: створення центрального логістичного центру, будуть впроваджуватись на залізниці і широко вже використовуються у світі. Тому ми хочемо впровадити ці професії на ринку праці України, але для цього потрібно запровадити їх експериментально та розробити низку заходів: створення матеріальної бази, над якою ми почали працювати. Та головне - цей фах потрібно внести до каталогу робітничих професій, а також закласти у свідомість людей те, що вона сьогодні необхідна на ринку праці України.

    На даному етапі багато професій технологічно старіють, і від працівників вимагається все більше нових знань, умінь та навичок. На залізниці ці знання ґрунтуються на інтерактивних методах роботи, хорошій професійній та фізичній підготовці кадрів, на умінні швидко орієнтуватися в нестандартних умовах. Тому ми, йдучи в ногу з часом, розробляємо електронні засоби навчального призначення, використовуємо тренажери, що дає можливість максимально наблизити учня до створення виробничих ситуацій.

    Великої популярності у навчальному процесі здобули реалістичні програми-симулятори. Так, наприклад, при підготовці учнів, які навчаються за спеціальностями «Помічник машиніста електровоза» та «Помічник машиніста тепловоза», використовується тренажер з управління локомотивом та усунення несправностей «ZDSimulator», розроблений творчою групою на чолі з інженером-програмістом одного із підрозділів Південно-Західної залізниці В’ячеславом УСОВИМ.

    - Як відбувається процес навчання на цьому обладнанні?

    - Ця програма імітує дії помічника машиніста під час руху поїзда або локомотива. Інтерактивна мультимедійна система створює віртуальну модель кабіни електровоза чи тепловоза та модель місцевості, по якій проходить залізниця. Під час «проходження маршруту» створюються різноманітні стандартні та нестандартні ситуації, які дозволяють учню, використовуючи знання із предметів «Правила технічної експлуатації та інструкції на залізничному транспорті» і «Будова та експлуатація електровоза», зорієнтуватися та прийняти правильне рішення.

    Творча група викладачів і майстрів училища працює над підключенням діючої електричної схеми електровоза ВЛ-80Т та ланцюгів управління та пневматичної схеми тепловоза М62У до персональних комп’ютерів (включення даної схеми та її робота здійснюватиметься за допомогою відповідного програмного забезпечення). Це дасть змогу учням практично зімітувати обов’язки машиніста, закріпити знання теоретичного матеріалу згідно з вимогами ПТЕ та інструкції з сигналізації, інструкції з технічного обслуговування електровозів і тепловозів в експлуатації, інструкції з експлуатації гальм рухомого складу на залізницях України.

    - Чи дозволяє матеріально-технічна база забезпечувати високоякісний учбовий процес?

    - Для надання інтерактивних навичок роботи на залізниці ми маємо 250 комп’ютерів, п’ять мультимедійних кабінетів, є три види інтернету: WiFi, «Інфолайн», «Ого!», виділені хостинги, на яких розміщені сайт училища, сайт Асоціації залізничних училищ України та виділений освітній портал. Кожен викладач має свою сторінку та розміщує свої методичні наробки, плани уроків, навчальну інформацію для учнів.
    У процесі створено освітній портал Асоціації залізничних училищ України, де я б хотів, щоб кожен навчальний заклад розміщував свої методичні матеріали для покращення якості освіти наших учнів.

    - Андрію Олексійовичу, знаю, що училище має широкі міжнародні контакти. Розкажіть про них, будь ласка.

    - Велику допомогу в здобутті залізничних професій дає міжнародна співпраця з навчальними закладами Європи та Росії. Постійно відбувається обмін учнями та педагогами. Неодноразово до нас приїжджали представники міністерства освіти і науки Словацької Республіки, польські і російські колеги та відзначали високу підготовку наших учнів. Вже стало доброю традицією стажування учнів Словаччини на базі Козятинського МВПУЗТ, а наших учнів - у Доправній Академії м. Тренчин, (Словаччина). Цікавим і розвиваючим є проведення євроклубів, які інтегрують професії на рівні міжнародного реєстру професій.

    У серпні 2008 року пройшли процедуру сертифікації компанією Education Society (London) у Міжнародному центрі сертифікації з 12 професій. І це забезпечило місце нашого навчального закладу на міжнародному ринку праці за дванадцятибальною кваліфіка-ційною IES-шкалою.

    - Чи затребувані ваші випускники при працевлаштуванні?

    - У 2008 році 8 учнів Козятинського МВПУЗТ отримали після закінчення училища Сертифікати IES. На даний момент два оператори комп’ютерного набору з бухгалтерським обліком працюють у банках з іноземним капіталом і навчаються на заочному відділенні вузів; два електромонтери контактної мережі працюють в Росії; один кухар; два монтери колії; один муляр працює в Іспанії.

    В 2009 році Сертифікати IES отримало 16 учнів: два кухарі; два кондитери; три монтери колії; чотири електромонтери контактної мережі; один перукар та чотири оператори комп’ютерного набору. З кожним роком зростає кількість учнів, які бажають отримати цей сертифікат.

    Тепер випускники училища мають порівняно з конкурентами на українському та світовому ринку праці перевагу та більші шанси отримати роботу. Даний Сертифікат можна отримати на 14 іноземних мовах, відповідно до обраної для працевлаштування країни.

    Велике значення ми надаємо здоровому способу життя наших учнів. Для цього маємо усі умови: велику спортивну залу, тренажери, безкоштовні спортивні секції, де наші учні можуть займатись та вдосконалювати свою фізичну підготовку.

    - Дякую за змістовну розмову.

    Григорій СЕРГЕЄВ, Фото Віталія НОСАЧА

    Двенадцатый чемпионат Европы по футболу. Португалия. 2004-й

    (Начало в №47, 48, 49 за 2011 р., №3, 5, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17 , 18, 19, 26, 27, 29, 30, 31 за 2012 р.)

    Группа 7. Борьбу за первое место повели бронзовые призеры чемпионата мира 2002 г. - турки и вечные фавориты - англичане. Судьбу «проходной» позиции решили очные встречи, в которых сильнее оказались англичане. Дома британцы добыли победу, а на выезде свели матч к ничьей (англичане не пропустили ни одного гола в десятой подряд встрече со сборной Турции). Выйдя в финальную часть Евро пятый раз подряд, сборная Англии запомнилась еще несколькими фактами. 11 июня 2003 г. (встреча с македонцами в Миддлсбро) Майкл Оуэн сыграл свой 50-й матч за сборную и отметился «дублем». А 6 сентября 2003 г. в игре против тех же македонцев (в Скопье) 17-летний Уэйн Руни вошел в историю английского футбола как самый молодой футболист, забивший гол за национальную сборную. Руни побил рекорд Майкла Оуэна, который забил гол за сборную в мае 1998 г., когда ему было 18 лет и 164 дня.

    Группа 8. Неожиданно для всех первое место в группе заняла сборная Болгарии. Славяне начали удивлять с первого же матча, когда переиграли на выезде команду Бельгии, которой руководил новый тренер Айме Антеунис. За право участвовать в «стыковых» матчах боролись команды Хорватии и Бельгии. В итоге, эти команды набрали равное количество очков, но хорваты оказались выше по результатам личных встреч (да и разница мячей у них была на порядок лучше). Отметим, что сборной Андорре в третьем отборочном цикле чемпионатов Европы не удалось набрать ни одного очка.


    7-я минута матча Греция - Португалия. Славный выстрел Карагуниса достигает цели
    и задает сенсационный тон всему турниру.

    Группа 9. Несмотря на досадное поражение в Уэльсе и домашнюю ничью с сербами, первое место уверенно заняла сборная Италии. Второе место досталось валлийцам, которые с 1958 г. не пробивалась в финальные стадии чемпионатов мира и Европы. Главным разочарованием стали сербы. Сначала в Подгорице они сенсационно сыграли вничью со сборной Азербайджана. Ведя по ходу матча в счете 2:0, сербы умудрились пропустить два гола от «скромного» нападающего воронежского «Факела» Гурбана Гурбанова. А в Баку сербы и вовсе умудрились проиграть (это была первая победа сборной Азербайджана за последние два года). После матча подал в отставку тренер сербов Деян Савичевич. О завершении карьеры в сборной заявили Миятович, Михайлович и Миркович. Новый наставник Илия Петкович попытался исправить положение, но было уже поздно.

    Группа 10. Дебютный матч сборной России в отборочном цикле Евро-2004 также стал дебютным для наставника команды Валерия Газзаева. Премьерная игра удалась - сборная Ирландии, которая на чемпионате мира не потерпела ни одного поражения, была обыграна россиянами - 4:2. Среди прочих голов, забил и Андрей Каряка, отличившийся впервые в матчах за национальную сборную. Следующий поединок России против Албании прошел за пределами Москвы - впервые в истории сборной. В Волгограде россияне разгромили албанцев - 4:1. Этот матч запомнился еще и тем, что вратарь хозяев Сергей Овчинников при счете 4:1 на 89-й минуте получил «горчичник» за затяжку времени! Ответный поединок в Шкодере стал одним из самых провальных и бездарно проведенных в истории сборной России - 1:3. Поражением завершился и визит в Грузию. Испытывая серьезные проблемы с организацией игры, россияне едва не проиграли в Швейцарии, но сумели все-таки «зацепиться» за ничью. Серия невыразительных игр привела к смене наставника: место Валерия Газзаева занял Георгий Ярцев. Его дебют пришелся на ключевую выездную игру против ирландцев, которая завершилась скромной ничьей. Очень достойно сборная России сыграла дома против Швейцарии, где «хет-триком» отметился Дмитрий Булыкин (4:1), также была обыграна Грузия. В итоге, россияне заняли в группе второе место.

    На удивление сильный футбол продемонстрировала сборная Швейцарии, именно ей и досталось первое место. А вот команда Ирландии разочаровала. Сменив по ходу квалификации наставника (Мика Маккартни заменил Брайан Керр), ирландцы попытались догнать уходящий поезд, но скорости не хватило.

    «Стыковые» матчи. Главной сенсацией здесь стала победа сборной Латвии над бронзовыми призерами ЧМ-2002 турками. Латвийцы достигли самого высокого результата в истории своей сборной. Попадание скромной команды в финальную часть Евро было из разряда фантастики.

    Матчи Уэльса и России запомнились скандалом, связанным с обнаружением допинга у Егора Титова. После множества протестов со стороны валлийцев, победу россиян высшие чиновничьи инстанции не отменили, однако сам Титов был дисквалифицирован на длительное время.

    Словения - Хорватия. Драматическая развязка и необычайно напряженный сценарий встреч. Героем противостояния стал хорватский форвард Дадо Пршо, забивший в ворота словенцев два мяча. Сборная Голландии Дика Адвоката и Испании Иньяки Саеса проблем с соперниками не имели.

    Финальный турнир

    Группа А. Финальная часть чемпионата Европы ознаменовалась сенсацией. В матче открытия сборная Греции переиграла хозяев турнира - португальцев. Причем подопечные Отто Рехагеля на протяжении всей встречи смотрелись лучше и победили заслуженно. К тому же, команда Греции поразила очень грамотной и организованной игрой в обороне. Во втором матче первого игрового дня обошлось без сенсаций. Абсолютно заслуженно сборная Испании взяла верх над россиянами. Единственный гол, спустя 36 секунд после выхода на замену, забил полузащитник Хуан Карлос Валерон. После матча хавбек россиян Александр Мостовой сказал в интервью прессе, что сборная из группы не выйдет. Моментально ветеран был предан анафеме - из «лагеря» команды его с позором изгнали.

    Испания была близка к победе и над сборной Греции. Команда Иньяки Саеса вела игру, владела преимуществом и первой забила гол. Но не смогла удержать победный счет - греки перешли на игру в три нападающих и, оправдав риск, сравняли счет: после длинной передачи Цартаса выход один-на-один реализовал Харистеас. Сборная России свой второй матч проиграла. На этот раз команда Георгия Ярцева уступила хозяевам первенства. Что правда, не без ошибки норвежского арбитра Терье Хауге, ошибочно удалившего в конце первого тайма Сергея Овчинникова.

    (Продолжение следует)

    Анатолий ЧЕБОТАРЁВ

    «НАЙТЕПЛІША» репліка актора ДОБРОНРАВОВА

    Потрапити на кінематографічну «кухню» мріє кожен, а особливо на зйомки улюбленого серіалу. А якщо це ще й «Свати» (!) - один із найрейтинговіших та найпозитивніших серіалів в Україні, Росії, Білорусі, де герої та сюжети безпосередньо з самого життя, то тим більше.

    Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіностолиця» спільно із творчим колективом «Студії Квартал-95» та телеканалом «Інтер» 27 серпня робили зйомку чергової серії «Сватів-6». І де б ви думали? Цього разу, за задумом режисера та сценаристів, головні герої фільму їдуть приміським електропоїздом.

    За редакційним завданням - зробити репортаж - я опинилась в одному вагоні зі знімальною групою та акторами. Спочатку мене прийняли за контролера, та коли зрозуміли, що квитків я не перевірятиму, швиденько розписали мені роль пасажира. Так, зрозуміла я, без діла тут ніхто не сидить. І дійсно переді мною ожив весь список тих людей, прізвища яких пробігають у кінці фільму. Кожен з них, починаючи з режисера і закінчуючи гримерами, виконував свою роботу оперативно і «на всю катушку», як сказав би Іван Будько. Їхній нелегкий реманент швидко кріпився, розгортався, підключався. Все це супроводжувалось дотепними жартами та професійним сленгом. Напис на рупорі «Командирськое орало», команда «Виходят все, кроме звука», «Кастинг поездов» - не одноразово викликали усмішку. За сюжетом Беркович та Іван їдуть з футболу, на який не потрапили. Квитки на фінал Євро-2012 знайшлися лише в електричці. А ось проїзних документів свати так і не знайшли. Тож хоч вони і свати, а «зайцями» стати не можуть, а тому висадила їх контролер на безлюдній платформі Корчі. Це коротенько про кіносюжет. Емоційний стан акторів важко передати. Це варто побачити. Іван Будько, доведений до відчаю, не може зрозуміти досить спокійної реакції Берковича. «Припереться на поезд и добираться перекладными электричками, чтобы матч и по телевизору не посмотреть!» - одна з «найтепліших» реплік актора Федора Добронравова. Його неперевершена людська привабливість та чоловічий шарм просто заворожили мене. Так і хочеться сказати жінці Івана у кіно, актрисі Тетяні Кравченко: «Ох, Валюха, й пощастило ж тобі!». Та все ж зрозуміти, де Іван Будько, а де Федір Добронравов, я так і не змогла...

    Олександр Феклістов, який грає Берковича бездоганно інтелігентно, частіше, так би мовити, виходив з образу. Хоча загадкову марку тримав весь час.

    Після зйомок епізодів фільму, нам пощастило поспілкуватися з головним режисером Андрієм Яковлевим.

    На запитання, кому прийшла ідея «посадити сватів» в електропоїзд, він відповів: «Саме життя. Ідеї виникають у сценаристів, історія серіалу розвивається і ми шукаємо щось нове».

    За багато років роботи з акторами Андрій Володимирович розуміє їх, як і вони його, з півслова. Це одразу було видно на знімальному майданчику.

    «Є контакт - немає проблем», - підсумував він. Так, «Свати-6»! Контакт є!

    Валентина КОЛЯДА, Фото з інтернету

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05