РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 40 (22 жовтня 2010)
  • Випуск №40 22 жовтня 2010
    Зміст
    1. Олексій КРИВОПІШИН: «Сказано - зроблено» (Віктор ЗАДВОРНОВ)
    2. Якщо слово з ділом не розходиться (Іван СОТНИКОВ)
    3. Віктор БІЛАН: «Діалог влади, мешканців і бізнесу має не перериватися ні на мить» (Віктор ЗАДВОРНОВ)
    4. 2010 РІК. ПОДІЇ ТА ФАКТИ

    Олексій КРИВОПІШИН: «Сказано - зроблено»


    Начальник Південно-Західної магістралі Олексій КРИВОПІШИН у розмові із керівником Козятинського локомотивного депо Миколою ШУТОВИМ обговорили низку актуальних питань щодо розвитку інфраструктури залізничного регіону

    Соціологічні дослідження останніх років показують, що Україну накривають хвилі песимізму. Наші співвітчизники - зазвичай життєрадісний народ, та часто-густо під час масових опитувань виявляють високий рівень почуття суму. Мені важко в це повірити, бо я знайомий зовсім з іншими представниками нашого роду. Одного з життєлюбців я хотів би відрекомендувати читачам - начальник Південно-Західної залізниці Олексій Мефодійович КРИВОПІШИН. У сьогоднішній розмові з ним вдалося обговорити низку питань, що пов’язані не лише з майбутнім залізничної галузі. Річ у тім, що Олексій Мефодійович добре володіє даними про розвиток багатьох регіонів України. У цьому мали змогу переконатися мешканці Козятина під час нещодавньої зустрічі з керівником столичної магістралі у конференц-залі Козятинського локомотивного депо. Згодом Олексій Мефодійович із задоволенням відповів на ряд питань, що стосуються подальшого розвитку не лише виробничої, але і соціальної складових діяльності підрозділів Південно-Західної магістралі. Олексій Кривопішин переймається не лише залізничними проблемами величезного Козятинського регіону. Йому під силу вирішити низку злободенних питань, які роками не вирішувалися місцевою владою.

    - Олексію Мефодійовичу, під час нещодавньої велелюдної зустрічі з Вами у Козятині було порушено низку суспільно важливих соціально-економічних проблем щодо майбутнього величезного регіону. Хотілося б дізнатися, що саме потребує суттєвих змін на теренах величезної Вінниччини?

    - Із понад двох десятків пропозицій, які було винесено для обговорення під час моєї робочої зустрічі із мешканцями регіону, більшість враховано і вони виконуються. Перш за все, це стосується питань реконструкції пам’ятки архітектури ХІХ сторіччя - пасажирського вокзалу станції Козятин та величезної пристанційної інженерної інфраструктури. Погодьтесь, Козятинський вокзал, який по праву можна вважати візитною карткою міста, давно чекав на будівничих. Торік відзначалося 120 років з дня новосілля, яке урочисто відбулось у цій величній споруді. Вокзал і сьогодні залишається головною брамою міста, що гостинно приймає усіх, хто пересувається залізницею. Споруда закарбувалася в проекті герба мальовничого Козятина, що був розроблений у 1986 році, знайшла своє втілення у творах декоративно-прикладного та кіномистецтва, художній, публіцистичній та науковій літературі тощо.


    Станція Козятин. Реконструкція - у розпалі

    Історія вокзалу є віддзеркаленням не тільки минулого Козятинського регіону. Літопис увібрав біографію всієї держави, тому що термінал слугував і слугує з’єднуючою ланкою залізничних потоків зі сходу на захід, з півночі на південь і в зворотних напрямках, він ставав свідком подій, що відбувалися в історичних рамках кінця XIX - початку XXI століть. Роки беруть своє. Велична споруда поступово прийшла у занедбаний стан. Тож засукати тут рукави вирішено саме залізничниками. Сьогодні на повну потужність ведуться ремонтно-реставраційні роботи всього станційного господарства. Південно-Західна залізниця має намір вже найближчим часом якісно відновити розгалужену станційну інженерну інфраструктуру. І ми зробимо це. Маю на увазі модернізацію колійного господарства, обладнання сигналізації та зв’язку, мереж залізничного електропостачання тощо. Певен, після повної перебудови мешканці Вінниччини та гості цього прекрасного краю отримають справжній подарунок від залізничників.


    Незабаром артезіанська свердловина даруватиме цілющу воду

    - Олексію Мефодійовичу, реконструкція вокзалу і станції Козятин вимагає чималих коштів з галузевого бюджету, але ж відомо, що на плечах колективу Південно-Західної залізниці - завершення будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро у Києві і впровадження в експлуатацію ряду пасажирських платформ на Північному залізничному кільці столиці… Чи не є величезним обсяг виробничих турбот?

    - І це ще не все з того, що ви перелічили. Додам: займаємося розмежуванням руху пасажирських та вантажних поїздів на дільницях Фастів - Новоград-Волинський - Шепетівка, та Коростень - Новоград-Волинський. На даний час ведемо реконструкцію існуючої колійної інфраструктури. Одночасно проводимо електрифікацію контактної мережі на дільниці між Фастовом і Житомиром. До того ж проводиться реконструкція пристроїв електричної централізації на прилеглих станціях. Розуміємо, що обсяг робіт величезний, але залізничники ніколи не ставлять перед собою нездійсненні плани. Техніко-економічні розрахунки, а головне, досвід залізничників столичної магістралі доводять - нам під силу здійснити намічене.


    На будівництві житла для залізничників

    - Олексію Мефодійовичу, не менш актуальним є питання реконструкції пішохідного переходу через колії в районі козятинських вагонного та локомотивного депо, що з’єднує робітниче селище і центр міста. Які зрушення намічено саме тут?

    - Я не випадково наголосив у нашій розмові про те, що на повну потужність проходить реконструкція інженерної інфраструктури не лише вокзального комплексу, але й пристанційного господарства. Під час моєї зустрічі із мешканцями міста було наголошено на унеможливленні існування тієї «стежки». Запевняю, питання відновлення пішохідного переходу було вирішено в той же день. Спеціалісти з ремонту колійної інфраструктури взялися за перебудову. Мешканці міста та його гості переконалися у тому, що даний перехід через колії є безпечним для перехожих з точки зору належного стану.

    - Не менш нагальною проблемою для Козятина залишається питання забезпечення якісним водопостачанням. Відомо, що це питання також не вирішується місцевою владою. Чи підставлять плече залізничники і цього разу?

    - Безумовно. Нам відомо, що рідина, яка надходить до водопровідної мережі із водоймищ біля сіл Медведівка та Сокілець, не відповідає ні колишнім радянським ГОСТам, ні сучасним санітарним нормам. Тому, йдучи на зустріч проханням місцевої громади, вже займаємося удосконаленням водопровідних мереж, які належать Південно-Західній залізниці, що з’єднує водогін між Медведівкою і містом. Крім модернізації, займаємося налагодженням системи очищення та фільтрації води, з метою переведення козятинського водопроводу на постачання чистою питною водою. В історію йде процес хлорування питної води з метою переведення козятинського водопроводу на постачання чистою питною водою. Тепер тут працюватимуть сучасні методики з подавання якісної аква віти до осель козятинців. А до того ж одночасно з очищенням водоймища за галузеві кошти зі скарбниці столичної магістралі за технологією буріння нової артезіанської свердловини у центрі міста подаватимемо прозору і корисну воду. Мешканці Козятина вже найближчим часом відчують її якість.

    - Олексію Мефодійовичу, мимоволі переходимо до обговорення соціальних питань. Відомо, що Козятинська залізнична відділкова лікарня для більшості мешканців цього регіону є справжнім осередком охорони здоров’я. Неодноразово доводилося чути позитивні відгуки про те, як налагоджено медичне обслуговування у будинку №9 на вулиці Володимира Винниченка. Саме тут розміщено залізничну медицину. На які зміни найближчим часом варто чекати?

    - Залізнична медицина, як відомо, допомагає вирішувати широке коло суспільно важливих соціальних проблем не лише на терені Вінниччини. Заслуговує втілення в життя, розроблений спільно із Дорожнім комітетом профспілки залізничників та транспортних будівельників проект, спрямований на удосконалення роботи реанімаційного відділення залізничної лікарні. Адже, як відомо, у величезному регіоні реанімаційна машина відсутня. Скажете, звідки такий соціальний парадокс? Це питання не до залізничників. Маю на увазі, забезпечення медичного закладу новим автотранспортом. І цю проблему також здолаємо. Крім того, забезпечимо заклад сучасною діагностичною та відновлювальною мед-апаратурою.

    - Обговорюючи почуте під час Вашої зустрічі із трудівниками Козятинського залізничного вузла, думаю, варто зупинитись і на проблемах, суть яких викладено активістами ветеранських організацій. Чи не так?

    - Погоджуюсь, не можна забувати про ветеранів Великої Вітчизняної війни та праці, які живуть поруч із нами. Чимало труднощів їм довелося пережити і в повоєнний час. Держава не все зробила для них, що мала б зробити. І наш синівський обов’язок перед живими - діяти так, щоб кожен ветеран відчував турботу про себе з боку залізничників молодших поколінь. Виховання підростаючої генерації - справа не тільки освітян. Ми маємо навчити наших нащадків на прикладі героїв Великої Вітчизняної та заслужених трудівників старшого покоління любити Батьківщину, пишатися своєю історією, бути справжніми патріотами нашої країни. Про це йшлося під час останньої конференції ветеранських організацій Південно-Західної залізниці. Підтримую мудрі думки старшого покоління.

    Тепер - про конкретні справи. З метою соціального захисту та для оздоровлення ветеранів, які працювали на нашій залізниці, керівництвом магістралі та Дорпрофсожем згідно із спільною постановою вирішено через бухгалтерії тих підрозділів, з яких вони пішли на пенсію, надавати щомісячно матеріальну допомогу, уточнюю 100 гривень, непрацюючим пенсіонерам, яких нагороджено знаком «Почесний залізничник». Крім того, тепер виділятимемо Дорожній раді об’єднання ветеранів війни та праці щомісячно п’ять путівок до Медичного центру реабілітації залізничників Південно-Західної магістралі для непрацюючих пенсіонерів, які перебувають на профспілковому обліку і сплачують профспілкові внески.

    Не перериватимемо і процес забезпечення пенсіонерів пальним. Надаватимемо матеріальну допомогу до свят.



    Так створюєтья затишок на подвір’ї відділкової лікарні станції Козятин

    Серед питань, які винесено для обговорення, було й таке, що стосується вашого видання. Маю на увазі, передплату на «Рабочее слово» для активу ветеранських організацій за місцем їх розташування. Переконаний, зв’язок із залізницею людей літнього віку не буде перериватися

    Користуючись нагодою, хотів би побажати нашим дорогим ветеранам здоров’я і довгих років життя!

    - Відомо, що керівництво Південно-Західної залізниці і галузева профспілка дбають про залізничну юнь. Які перспективи у сфері підготовки та оздоровлення майбутньої зміни?

    - Як і у попередні роки, працюємо над удосконаленням навчального процесу на Малій Південно-Західній залізниці. А для цього удосконалюємо її інфраструктуру, створюємо комп’ютерні класи, обладнуємо тренажери тощо. Подібний творчий союз створено між нашою магістраллю і Козятинським вищим професійним училищем залізничного транспорту, Вінницьким транспортним коледжем та іншими залізничними навчальними закладами, що розташовані у межах залізниці. Адже злине якийсь час, і випускники прийдуть працювати до наших підрозділів. Трудове виховання підростаючого покоління - одна з основних складових у формуванні особистості нової людини. Людина розвивається духовно й фізично тільки в праці. Без праці вона деградує. Тож допомагали і будемо допомагати викладачам, майстрам та вихователям. Нехай учні вчаться і відпочивають.

    До речі, про відпочинок. Знову ж таки разом з Дорпрофсожем вирішено у подальшому займатися реконструкцією дитячих таборів, що належать нашій залізниці. Досвід є. «Променистий», «Дубки», «Зорька» радо приймають дітвору влітку. Маємо наміри, як говориться, реанімувати подібні заклади дитячого відпочинку в усіх регіонах, якими раніше опікувалася наша столична магістраль.


    - Попри позитивні зрушення у життєдіяльності країни, громадський моніторинг рішень, які приймаються місцевими органами виконавчої влади, свідчить про неповне врахування завдань, поставлених Президентом країни та Урядом нашої держави, або сигналізує про відставання за обсягами їх виконання у часі. Це стосується заходів із реалізації соціальної політики, де найбільш відчутне відставання від європейських стандартів. Як стало відомо, залізничні зодчі розпочали зведення у Козятині 90-квартирного житлового будинку. Які плани щодо реалізації цього проекту?

    - Додам, що розпочато зведення відомчого житла у Коростені. А тепер - про плани будівельників: до кінця поточного року закінчимо зведення будівлі, як кажуть, під дах. А наступного - відсвяткуємо новосілля. Вміємо будувати! Адже дбаємо про майбутнє.

    - Олексію Мефодійовичу, дозвольте подякувати за докладну бесіду. Проте у редакційній пошті маємо ще добрий десяток запитань, які стосуються вирішення соціальних питань для мешканців Вінницького регіону зокрема. Чи не погодились би Ви відповісти на них уже в найближчих номерах газети?

    - Із задоволенням. Наголошую, за всіма питаннями, які ми обговорили під час зустрічей з мешканцями Козятинського регіону, мною, як керівником багатотисячного колективу, надано доручення очільникам відповідних залізничних служб. Діємо за принципом: сказано - зроблено.

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Спілкувався

    Віктор ЗАДВОРНОВ

    Якщо слово з ділом не розходиться

    Слова начальника Південно-Західної залізниці не розходяться з ділом. У цьому переконалися працівники та учні Козятинського вищого професійного училища залізничного транспорту.

    Нещодавно Олексій Кривопішин завітав із робочим візитом до міста, відвідав навчальний заклад і вже протягом тижня зміг виконати усі свої обіцянки, які обговорювались із дирекцією училища. Зокрема, згідно з його розпорядженням, модернізовано кабінет будови електровоза: замінено робочі панелі та вузли локомотива, завдяки яким майбутні помічники машиніста можуть освоювати ази професії. Також готується до передачі локомотив 2М62, який буде розташовано біля корпусу училища, що також стане незамінним тренажером для відшліфовування навиків майбутніх залізничників. Ще одним необхідним для практичного навчання діючим наочним посібником стануть автоматизовані робочі місця квиткового касира, що мають надійти до училища завдяки клопотанням Олексія Мефодійовича найближчим часом.

    Під час свого візиту до Козятинського залізничного училища начальник Південно-Західної залізниці відвідав навчальні кабінети, зустрівся із учнями та викладачами провідного закладу професійної залізничної освіти в Україні. Гість залишився задоволеним рівнем освіти, що надає навчальний заклад.

    Слід зазначити, що від 2008-го усім випускникам Козятинського училища видається, додатково до диплома про професійну освіту, сертифікат IES, який дає право його власнику на першочергове працевлаштування в організаціях із закордонним капіталом, як в Україні, так і за кордоном, за набутою професією. Такий сертифікат - це, беззаперечно, міжнародне визнання якості освітніх послуг.

    Олексій Мефодійович високо оцінив також і рівень матеріально-технічної бази училища, оснащеність навчальних лабораторій та майстерень. Як зазначив начальник залізниці, саме практичне навчання є першими кроками у професії, а значить, першими сходинками до фахової майстерності.

    Приємною несподіванкою для Олексія Мефодійовича став музей історії училища. Очільник Південно-Західної залізниці залишився приємно здивованим великою пошуковою роботою, що провели працівники навчального закладу під час створення експозиції музею. Адже в експонатах музею відображена історія Козятинського краю, з якою нерозривно пов’язане життя залізниці та, звичайно, і залізничного училища.

    До Дня вчителя за якісну підготовку кадрів для сталевих магістралей начальник Південно-Західної залізниці нагородив працівників Козятинського вищого професійного училища залізничного транспорту грамотами, цінними подарунками та грошовими преміями. Зокрема, нагрудним знаком «За сприяння розвитку залізниці» було нагороджено заступника директора з навчально-виробничої роботи Володимира БОРОВСЬКОГО. Наручними годинниками були відзначені викладач спецдисциплін Георгій ПОВОРОЗНЮК та майстер виробничого навчання Юрій БЯЛОШИЦЬКИЙ.

    У своєму привітальному слові Олексій Мефодійович звернув увагу на те, що усі випускники училища - це суттєве поповнення професійної залізничної еліти України, а значить, майбутнє держави, що неможливе без сумлінних працівників, які мають розбудовувати країну.

    На завершення зустрічі керівник Південно-Західної залізниці пообіцяв негайно реагувати на усі звернення від колективу училища та посильно допомагати у вирішенні нагальних проблем Козятинського залізничного навчального закладу. Прохання Олексія Мефодійовича частіше запрошувати до гостинних стін, зустріло схвалення в адміністрації училища.

    Іван СОТНИКОВ

    Віктор БІЛАН: «Діалог влади, мешканців і бізнесу має не перериватися ні на мить»

    «Залізничник йде у мери». «Керівник вагонного депо станції Козятин погодився балотуватися на посаду міського голови». «31 жовтня мером міста має бути обраний справжній господар». Це назви публікацій у місцевій пресі. Скажете, гучні слова, що винесені у заголовки? Але перед тим, як підготувати до друку саме цей інформаційний матеріал у газеті залізничників, автор прискіпливо вивчив біографію почесного залізничника Віктора Васильовича БІЛАНА. Адже під час інтерв’ю з ним маю вповні володіти відомостями про життєвий шлях справді непересічної людини.

    Він переконаний, що народився в найкращому куточку землі. Врешті, навіщо сумніватись? Козятин. Для кожного, хто, виростаючи, зумів увібрати у свою душу все найсокровенніше, найсвятіше рідного краю і берегти його, як родинний скарб, тим паче, хто, виростаючи в непрості роки нашої історії (шістдесяті - вісімдесяті роки попереднього століття) в домашніх злиднях і материнських молитвах покори Господові, але непокори важким обставинам, вміє усе це пронести крізь життя, як рушник з батьківської хати, той ніколи не зуміє навіть за суворих екстремальних умов зректися духовних цінностей рідного міста.


    Щиросердна розмова. Микола ФАЛТУС, Сергій СУШКО та Олег ГОРДЄЄВ прислухаються до порад начальника вагонного депо ст. Козятин Віктора БІЛАНА (третій зліва)

    Доля не була милостивою до нього із самого дитинства. Трагічна смерть батька Василя Васильовича від рук злодіїв, які замахнулися на державне майно, відібрала у хлопця дитинство. Адже син залізничного кондуктора, залишившись на самоті із матір’ю - провідницею пасажирських вагонів, мав врешті-решт розраховувати на власні сили. Перший удар долі переніс стійко. Він так робитиме все життя. У школі, залізничних технікумі та інституті. Навчаючись, працюючи, створюючи дружню сім’ю.

    Ця розмова велася не в його службовому кабінеті. Знайомство з людиною, про яку сьогодні розповім та з якою розмовлятимемо про найактуальніше для майбутнього Козятина, відбувалося у цехах підприємства, яке він очолює. З діяльністю найстарішого підрозділу Південно-Західної залізниці, що ось уже впродовж понад 75 років відзначається професійною майстерністю, самовідданістю, сумлінною працею колективу, ми неодноразово знайомили наших читачів.

    Сьогодні, подолавши труднощі економічної кризи, колектив впевнено дивиться у день прийдешній. До професійної думки фахівців вагонної справи Козятина, які діють під орудою Віктора Васильовича Білана, прислухаються колеги з усіх залізниць України та країн СНД, адже цей підрозділ Південно-Західної магістралі віднесено до категорії базових підприємств Укрзалізниці з точки зору високотехнологічного проведення ремонту вантажного рухомого складу. Тут проводиться якісний ремонт колісних пар, візків, надресорних балок, тріангелів - складних вузлів, без справної роботи яких унеможливлено гарантування безпеки руху поїздів. Після передачі на баланс вагонного депо Козятин пункту технічного обслуговування пасажирських вагонів освоєно безліч нових технологій з ремонту складної техніки. Сучасне обладнання, впровадження нових методик ремонту вантажних вагонів на базі депо та пунктів технічного обслуговування на станціях Козятин-1, Козятин-2, Миронівка, Бердичів, Біла Церква, Погребище, Попільня гарантують стабільну роботу для понад тисячі залізничників.

    - Вікторе Васильовичу, перше, дещо незручне, на мій погляд, запитання. Маючи високу посаду, неабиякий авторитет у колективі депо, у галузевій службі вагонного господарства Південно-Західної залізниці та у відповідному главку Укрзалізниці, можна було б радіти, як кажуть, за Боже благословення. Що Вас, людину із неспокійним характером, спонукало йти у міську владу?

    - Особисто я вважаю, що кожна небайдужа до долі рідного міста людина, незалежно від посади, матеріального та соціального статусу, має дбати про завтрашній день Козятина. Особливо, коли мова йде про умови проживання, чистоту довкілля, про щасливе майбутнє молоді нашого залізничного міста. Чому йду у владу? Сьогодні, маючи життєвий досвід, досвід господарника і керівника крупного підрозділу Південно-Західної залізниці, можу зробити суттєвий внесок у розбудову рідного міста.

    Будучи депутатом районної та обласної рад, я брав активну участь у поліпшенні благоустрою рідного Козятина. У ті часи проблем у житлово-комунальному господарстві міста майже не було. Адже інженерними комунікаціями та переважною кількістю житлових будинків опікувалися галузеві служби столичної магістралі. Ось коли був наведений порядок - від порога до даху, від провулку до великої площі. Що маємо на сьогодні? Скажу відверто, - потрібно прикласти рук, щоб навести лад.

    - Очевидно, Ваші опоненти також обіцяють мешканцям Козятина виконувати свій громадський обов’язок. Що можна протиставити тим, хто рветься до влади, але не мають підтримки з боку більшості населення?

    - Кандидати, які обіцяють дуже багато, як правило, нічого для громади не роблять. Тому я таким не вірю. Чи багато встигли нинішні керманичі Козятинської мерії у справі захисту від беззаконня та свавілля чиновників підлеглих їм міських служб? Будь-хто з козятинців вам ствердно відповість - влада безсила.

    Спостерігаючи за станом соціально-економічного розвитку рідного міста, дізнаючись про те, як нинішні можновладці опікуються проблемами звичайних мешканців, зрозумів, що далі так бути не може. Склалася класична ситуація: «верхівка» не чує, що вимагають від неї виборці. Працювати потрібно разом. Переконаний, що новообраний міський голова повинен прислухатися до думки тих мешканців, які розуміють специфіку керування державою у ринкових умовах.

    Факт: за сприяння та безпосередньої участі керівництва та колективу Південно-Західної залізниці на чолі із Олексієм Мефодійовичем КРИВОПІШИНИМ щоденно поліпшуються умови проживання у нашому місті. Інвестиції, які вкладає столична магістраль у реконструкцію вокзалу, станційне господарство, величезні. Злине небагато часу і візитівка нашого міста засяє архітектурною довершеністю. Але це пів справи. Завдяки комплексу робіт з очищення джерела питної води, облаштування системи знезараження, монтаж мереж водопостачання, що розташовані біля села Медведівка і ведуть до Козятина, вже найближчим часом матимемо справжню чисту питну воду в наших оселях. Буріння свердловини на вулиці Склярова - то також гарантія того, що артезіанська аква віта через бювет також надходитиме до мешканців величезного регіону міста.

    - У розмові зі мною головний лікар відділкової залізничної лікарні Олександр Миколайович КРАВЧУК наголосив, що працівники Козятинського вагонного депо дуже допомогли у реконструкції цього медичного закладу. Чи не так?

    - Маєте рацію. Це ще один доказ того, що галузеві підрозділи, які базуються у нашому місті, можуть вирішувати безліч соціальних проблем.

    - А що ще у діловому календарі майбутнього мера?

    - У Козятині потрібно докласти рук під час належного, наголошую, ремонту автошляхів, провести реконструкцію Центрального стадіону, збудувати дитячі спортивні майданчики, створити умови для здорового дозвілля. Місто має бути святковим і охайним щодня.

    У Козятині повинно бути затишно людям похилого віку. Контролювати своєчасність виплат пенсій, соціальних виплат інвалідам, знедоленим, малозабезпеченим верствам населення - ось про що потрібно турбуватися майбутній владі міста.

    Не забуто і про молодь. За ініціативи начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина величезними темпами йде будівництво 90-квартирного будинку для сімей залізничників. Допомагаємо у налагодженні якісного навчально-виробничого процесу у Козятинському вищому залізничному училищі. Отже, на ділі дбаємо про майбутнє нашого мальовничого міста.

    Зустрічаючись з керівниками підприємств різних форм власності, я чую нарікання на дефіцит кадрів робітничих професій. Залізнична галузь на це не скаржиться. Ми зуміли організувати систему підготовки та перепідготовки кадрів безпосередньо у навчальних закладах, у підрозділах магістралі. Ясна річ, що вміємо сприяти роботі бізнесу, якщо він працює на розвиток прогресивної системи стимулювання персоналу. Саме тоді не буде плинності кадрів. Про це також дбатиму разом з однодумцями. Діалог влади, мешканців і бізнесу має не перериватися ні на мить.

    Залишаючи депо, вирішив зібрати короткі відомості про Віктора БІЛАНА як людину.

    Олександр ЗАЛЕЦЬКИЙ,

    оглядач-ремонтник вагонів пункту технічного огляду

    - Працюю у вагонному депо з січня 1978 року, мешканець Козятина. Мені давно відомі «вузькі» місця у міському господарстві. Як кажуть, очі намуляло від безладдя на дорогах, у житловому секторі. Вважаю, що на посаду міського голови маємо обрати людину цілеспрямовану, яка має досвід господарювання і зможе вирішити проблеми Козятина. І головне - дати поштовх для подальшого розвитку залізничного регіону. Вважаю, що саме такою людиною є кандидат на посаду міського голови Віктор Васильович Білан. Повірте, я не раз пересвідчувався у тому, що він здатний допомогти не лише колегам по роботі, а й пенсіонерам, членам малозабезпечених сімей.

    Володимир КОМАР,

    майстер цеху головного механіка

    - Мій стаж роботи у вагонному депо - майже три десятки років. Можу сміливо заявити, що Віктор Васильович - вольова і сильна людина. Йому вдається втілювати у життя найсміливіші виробничі плани. Модернізація технічної бази депо, вирішення багатьох соціальних питань для залізничників - все це від Білана. Думаю, його кандидатура на посаду міського голови є вдалою у всіх відношеннях. Він зможе навести лад у місті не гірше, ніж це вдається йому робити, керуючи колективом вагонного депо, котре на сьогодні є одним з найкращих підрозділів столичної магістралі. Я переконаний у тому, що мою думку підтримують більшість мешканців Козятина, адже депо гарантує роботу понад тисячі спеціалістів.

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Віктор ЗАДВОРНОВ

    2010 РІК. ПОДІЇ ТА ФАКТИ

    СІЧЕНЬ

    Презентація вагона підвищеного комфорту, який розпочав постійно курсувати у складі поїзда №1/2 за маршрутом Київ - Москва. Одночасно презентовано вагони-салони, які вже давно експлуатуються на столичній магістралі.

    Впроваджено в дію нову сучасну тягову підстанцію змінного струму зі встановленою потужністю 2x25 мВт. Будівництво нової підстанції проводилося у рамках електрифікації дільниці Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівка. Функціонування нової підстанції дало змогу Південно-Західній залізниці підвищити рівень напруги у тяговій мережі. Відтак, на дільниці підвищилася і надійність тягового енергопостачання. Ще однією перевагою нової підстанції є збільшення пропускної спроможності вантажних та пасажирських поїздів на дільниці Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівка.


    БЕРЕЗЕНЬ

    Для покращення якості профілактичних оглядів та підвищення відсотка обстежень на туберкульоз у відділковій лікарні ст. Коростень Південно-Західної залізниці встановлено новий цифровий флюорограф.

    Також відділкову лікарню станції Коростень Південно-Західної залізниці обладнано уніфікованою комп’ютерною мережею, яка дозволяє мати весь обсяг інформації про стан здоров’я пацієнтів, що перебувають на обліку в медичній установі. Мережа дозволяє обробити статистичну інформацію, дані про фінансово-економічну діяльність лікарні та забезпечує централізацію адміністративно-управлінської роботи.

    У зв’язку з широким впровадженням комп’ютерної техніки в діяльність медичної установи сформовано медичний інформаційно-реєстраційний центр. Комп’ютерна обробка статистичної інформації дає можливість вчасно на високому професійному рівні оцінювати роботу всіх підрозділів лікарні, амбулаторної мережі, за необхідності вносити корективи в лікувальний та діагностичний процеси.

    ***

    Державна адміністрація залізничного транспорту України та Рада профспілки залізничників визначили кращих спеціалістів своєї справи серед структурних підрозділів, установ і організацій залізничного транспорту України.

    Так за 2009 р. перше місце із врученням Перехідного прапора, Почесного диплома та Першої грошової премії здобули такі підрозділи Південно-Західної залізниці:

    • Дорожня клінічна лікарня №2;

    • Станція Київ-Волинський;

    • Ніжинська дистанція сигналізації та зв’язку;

    • Вагонна дільниця на станції Хмельницький;

    • Козятинський загін відомчої воєнізованої охорони.

    Друге місце із врученням Почесного диплома і Другої грошової премії отримали:

    • Вагонне депо Жмеринка;

    • Дарницька дистанція колії;

    • Дарницька дистанція електропостачання;

    • Козятинська колійна машинна станція.

    КВІТЕНЬ

    З метою сприяння покращенню якості та культури обслуговування пасажирів, підвищення продуктивності праці і рівня професійних знань та майстерності на Південно-Західній залізниці відбувся конкурс на звання «Кращий провідник».

    Переможцем другого туру галузевого конкурсу на звання «Кращий провідник» серед провідників пасажирських вагонів та вагонів моторвагонного рухомого складу в поїздах підвищеного комфорту стали:

    Серед провідників пасажирських вагонів:

    Перше місце - Геннадій Обштир - провідник вагонної дільниці ст. Жмеринка;

    Друге місце - Олег Бубело - провідник вагонної дільниці ст. Хмельницький;

    Третє місце - Оксана Чумак - провідник вагонної дільниці ст. Київ-Пасажирський.

    Серед провідників моторвагонного рухомого складу в поїздах підвищеного комфорту:

    Перше місце - Оксана Стецюк - провідник моторвагонного депо Фастів.

    ***

    Переконливою перемогою команди «Локомотив» (Київ) завершився Чемпіонат України з волейболу серед чоловічих команд (І ліга) сезону 2009 - 2010 рр. У змаганнях брали участь вісім команд країни, які боролися за золоті медалі та вихід до Вищої ліги Чемпіонату України з волейболу у наступному сезоні.

    Команда «Локомотив» (Київ), яка представляла Південно-Західну залізницю, впевненими кроками йшла до своєї перемоги, не програвши жодної гри у сезоні. У складі молодої команди пліч-о-пліч зі своїми одноклубниками боролися за першість чотири вихованці КДЮСШ «Локомотив» (відділення волейболу) під головуванням тренера-викладача В. Гаращенка.

    ТРАВЕНЬ

    У зв’язку зі збільшенням обсягів перевезення вантажів на Коростенській дирекції залізничних перевезень Південно-Західної залізниці, на станції Коростень створено пункт підготовки вагонів під завантаження продукції Коростенського заводу залізобетонних шпал. Новий пункт розраховано виключно на підготовку вагонів під завантаження залізобетонних шпал.

    ***

    З нагоди святкування 65-ї річниці Великої Перемоги в місті Конотоп, Сумська область, урочисто відкрито реконструйований залізничний вокзал, який є пам’яткою архітектури. В урочистому відкритті взяли участь начальник Південно-Західної залізниці Олексій КривопІшин, голова Сумської обласної державної адміністрації Юрій Чмир, керівництво Конотопської дирекції залізничних перевезень Південно-Західної залізниці, представники громади міста Конотоп та районної держадміністрації.

    ***

    7 травня 2010 р. о 7:30 Дарницьким мостом, довжина якого 1100 м, вперше пройшов поїзд на електричній тязі.

    Господарський потяг для виконання колійних робіт зі ст. Київ-Московський до станції Бровари прослідував по новому мосту, перетнувши Дніпро з правого берега на лівий. Це було випробування контактної мережі напругою 27 кВ.

    ЧЕРВЕНЬ

    З метою створення єдиної інформаційної бази обліку заявок про надання вікон задля проведення ремонтно-колійних робіт, працівники Інформаційно-обчислювального центру Південно-Західної залізниці впровадили в дослідну експлуатацію комп’ютерну програму АРМ «Вікна».

    ***

    Відбулися урочистості з нагоди відкриття нової електрифікованої дільниці Конотоп - Ворожба, по якій відправлено в перший рейс електропоїзд підвищеного комфорту Ворожба - Київ. Закінчено реконструкцію залізничного вокзалу станції Ворожба. В урочистостях взяли участь Президент України Віктор ЯнуковиЧ, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, голова Сумської облдержадміністрації Юрій Чмир, міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.

    ЛИПЕНЬ

    Відкриття Музею Південно-Західної залізниці, експозицію якого упорядковано за ініціативи начальника залізниці Олексія Мефодійовича Кривопішина з нагоди 140-річного ювілею Південно-Західної магістралі.

    ВЕРЕСЕНЬ

    У будівлі управління Південно-Західної залізниці в м. Києві відбулося відкриття меморіальної дошки Петру Федоровичу Кривоносу - очільнику столичної магістралі у радянські часи, Герою Соціалістичної праці, генералу-директору тяги 1 рангу. Ця подія була приурочена до 100-річчя від дня народження видатного залізничника.

    На святі були присутні начальник столичної залізниці Олексій Кривопішин, секретар Київради Олесь Довгий, син Петра Кривоноса - Вадим Кривонос, генеральний директор Укрзалізниці 1993 - 1997 рр. Леонід Желєзняк, автор меморіальної дошки - Богдан Мазур, працівники управління Південно-Західної залізниці.

    ***

    У м. Києві відбулося урочисте відкриття залізничного сполучення через р. Дніпро по новому залізнично-автомобільному мостовому переходу - закінчення першої черги будівництва. На урочистостях були присутні Прем’єр-міністр України Микола Азаров, міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко, генеральний директор Укр-залізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН.

    ЖОВТЕНЬ

    Відбулися урочистості з нагоди святкування 140-ї річниці заснування Південно-Західної магістралі.










    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05