РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 45 (4 грудня 2009)
  • Випуск №45 4 грудня 2009
    Зміст
    1. Орієнтири ЧАСУ перетворень (Оксана КЛИМЧУК)
    2. Південно-Західна призначила дев’ять додаткових поїздів (Ольга ЛИХАЧОВА)
    3. Вшанували пам’ять (Никифор ЛИСИЦЯ)
    4. З 1 грудня – через багажне відділення
    5. На стику століть (цифри і факти) (Продовження. Початок у №39, 40-41, 42, 43, 44) (Петро МОСКАЛЕНКО)
    6. На Новий Рік та Різдво поїздів побільшає

    Орієнтири ЧАСУ перетворень





    Коли ми дізнаємося про нове будівництво - це завжди вселяє надію й оптимізм. Саме так: якщо будуємось, отож рухаємося вперед і розвиваємося. Власне, інакше й бути не може. До новобудов у межах Коростенської дирекції залізничних перевезень, які мають важливе значення у перевізному процесі, належить і зведення стаціонарної тягової підстанції в Новограді-Волинському. Ми побували тут наприкінці листопада, коли вже йшли до завершення монтажні роботи сучасного устаткування. Довідалися, що доки нова підстанція не стала до ладу, її функції виконує пересувна тягова підстанція, яку спорудили під час введення в роботу електрифікованої дільниці Коростень - Новоград-Волинський у 2006 р.



    Розмовляємо про новий об’єкт, що незабаром вже буде впроваджено в експлуатацію, з начальником району контактної мережі ЕЧК-45 Володимиром Савицьким і заступником головного інженера ООО «ДАК Енергетика» з м. Дніпропетровська Анатолієм Бродацьким. Саме фахівці «ДАК Енергетика» виконують завершальний етап наладки і монтажу. Тут встановлено нове сучасне обладнання блочного типу, яке має низку переваг над тим, що користувалися досі. Сьогодні, передусім, воно простіше в обслуговуванні, має значний запас надійності. Також варто відмітити високу безпеку обслуговування і сучасний рівень роботи, технологічний процес відбувається в автоматичному режимі.



    Загалом же основне завдання нової підстанції - забезпечувати безперебійне живлення дільниці між ст. Яблунець і Шепетівка. Тобто, щоб за будь-яких умов вчасно і швидко рухалися поїзди. На цьому об’єкті, ведучи підготовчі роботи, напружено працювали фахівці з кількох підрозділів. Це працівники Коростенської дистанції електропостачання, Старокостянтинівської колійної машинної станції, Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392, Коростенського будівельно-монтажного експлуатаційного управління. У кожного з перелічених підрозділів на відведеному для цієї новобудови майданчику був свій фронт робіт.

    Нині вже поставлені завдання виконані, й фахівці «ДАК Енергетика», які займаються монтажем тягових підстанцій на

    залізниці, виконують свій завершальний акорд.

    Орієнтири часу вдалих перетворень. Даний об’єкт, який вже незабаром запрацює, відіграє неабияке значення для дирекції, адже нова підстанція не тільки сприятиме кращій якості пропуску поїздів на дільниці Коростень - Шепетівка, а й вносить новий поштовх в роботу дільниці завдяки сучасному технічному рівню. А це для всіх дає впевненість у тому, що ми не стоїмо на місці, а розвиваємося і маємо гарні перспективи.

    Оксана КЛИМЧУК

    Південно-Західна призначила дев’ять додаткових поїздів

    Нині залізничники Південно-Західної магістралі традиційно готуються до перевезень пасажирів на новорічні свята. Вони очікують, що кількість пасажирів буде на рівні минулого року. У зв’язку з цим, зокрема, вокзальний комплекс станції Київ-Пасажирський має можливість максимально забезпечити якісне обслуговування пасажирів. Слід наголосити, що пасажиропотік на столичному вокзалі становить щодоби 40000 пасажирів.

    А у передсвяткові та святкові дні він зростає майже вдвічі. До послуг подорожан на Центральному та Південному вокзалах столиці, а також в Українському центрі по обслуговуванню пасажирів на залізничному транспорті працюють 53 білетні каси.

    Про готовність до забезпечення пасажирських перевезень у період новорічних та різдвяних свят йшлось на брифінгу начальника галузевої пасажирської служби Південно-Західної залізниці Олександра БОЛДОВА. Для столичної магістралі це вже стало доброю традицією інформувати пасажирів про додаткові поїзди в період свят та особливості роботи вокзалів у ці дні.

    За словами Олександра Болдова, на зимові свята Південно-Західна залізниця планує додатково перевезти понад 200 тисяч пасажирів. На цей період залізниця вже призначила 9 додаткових поїздів на 42 рейси (186 вагонів). Додатково планується задіяти 150 вагонів для поповнення складу графікових поїздів.

    На кінець минулого тижня було продано 53% проїзних документів на поїзди у західному напрямку, 34% - кримському, 25% - одеському, 56% - донецькому, 26% - дніпропетровському, 30% - харківському та полтавському. Південно-Західна залізниця планує задіяти увесь наявний рухомий склад, придатний для безпечного та комфортного перевезення пасажирів. Крім того, Південно-Західна залізниця і надалі вивчатиме пасажиропотік та, за можливістю, додаватиме до поїздів додаткові вагони або ж призначатиме додаткові поїзди.

    Подбали залізничники й про таку послугу, як перевезення легкових автомобілів. Ця послуга діятиме у напрямку Ужгорода. До складу поїзда №81/82, що курсує за маршрутом Київ - Ужгород, включать вагон-автомобілевоз.

    Ольга ЛИХАЧОВА

    Вшанували пам’ять

    Поділля чи не найбільше постраждало від голодомору 1933 року. Тому тут активно проводяться заходи, спрямовані на вшанування пам’яті тих, хто зазнав найжахливішої смерті.

    В населених пунктах Вінницької та Хмельницької областей, як і в усіх підрозділах Південно-Західної залізниці, 28 листопада відбулись траурні мітинги, покладання квітів до пам’ятників жертвам голодомору, були приспущені державні прапори і хвилиною скорботного мовчання згадали про усіх постраждалих від страшного голоду.

    У структурних підрозділах нашої залізниці, що знаходяться на Поділлі, також відзначили цю трагічну подію в житті українського народу. На усіх адміністративних будівлях були приспущені державні прапори, у вокзалах о 16-й годині запалали свічки, а локомотиви подали протяжні гудки.

    У Вінницькому транспортному коледжі до чергової річниці відзначення голодомору в Україні було організовано виставку книг та періодичних видань, в яких відображаються події, пов’язані із голодомором. Із студентами провели тематичні бесіди.

    Проведені заходи стали нагодою ще більше усвідомити необхідність розвитку демократії, зміцнення суверенітету нашої держави, щоб не допустити надалі таких трагічних подій.

    Никифор ЛИСИЦЯ

    З 1 грудня – через багажне відділення

    З 1 грудня 2009 р. на залізницях України змінюється порядок оформлення послуги «експрес-передача». Оформити експрес-передачу вагою від 10 кг і більше тепер можна тільки через багажні відділення залізничних вокзалів (як багаж або вантажобагаж за встановленими тарифами) і відправити графіковими багажними вагонами.

    Пакунки вагою до 10 кг включно громадяни можуть передати за власним бажанням як через багажне відділення, так і через працівників вокзалів та начальників поїздів. Оформити експрес-передачу, як і раніше, можна лише на поїзди, що курсують територією України.

    Нові правила щодо послуги «експрес-передача» введено з метою підвищення якості обслуговування пасажирів, а також для забезпечення належних умов праці поїзних бригад.


    На стику століть (цифри і факти) (Продовження. Початок у №39, 40-41, 42, 43, 44)

    Колійний шлях і споруди

    Для сторонньої людини наведені у цьому розділі цифри і факти мало що значать, проте для фахівців і тих, хто залюблений у залізничний транспорт, вони скажуть більше, ніж довжелезні описи у кількох томах. Багато цікавого для себе у цьому розділі знайдуть любителі залізничної статистики.

    Більша частина Південно-Західних залізниць мала порівняно «легкий» профіль і достатньо плавний план. Цьому сприяв характер місцевості. Виняток становили дільниці, прокладені в Придністров’ї, адже там гориста місцевість.

    Величина граничного радіусу на головних лініях становила 535 м, а загальна довжина в кривих лінії Одеса - Граєво становила 21%, Київської лінії - лише 12%.

    Поздовжній профіль на головній лінії не перевищував восьми тисячних, довжина головних колій з нахилом шість тисячних і вище становила 28-35%. Ширина одноколійного полотна дорівнювала 5,5 м, двоколійного - 9,8 м.

    До часу повного формування Південно-Західних залізниць у 1905 році налічувалось 2371 штучне спорудження, у тому числі - 1558 мостів загальною протяжністю 11870 м, два тунелі, 30 шляхопроводів над шляхами загальною довжиною 1045 м. Крім мосту через Дніпро біля Києва, спорудженого компанією Курсько-Київсько-Воронізької залізниці, налічувалося ще дев’ять великих мостів через Десну, Буг, Тетерів, Случ, Горинь та інші ріки. Так міст через Дністер біля Могилева-Подільського під залізничну колію і для їзди кінними екіпажами складався з трьох надрічкових прольотів довжиною по 75 м кожен і двох берегових прольотів довжиною по 11 м. Проекти мостів через річки Стир, Случ і Горинь були розроблені технічним відділом управління з будівництва лінії Київ - Ковель, який очолював інженер Керн. Правда, передбачалися і тимчасові дерев’яні мости через річки Ірпінь, Здвиж і Тетерів.

    На залізницях використовувалися рейки 15 типів вагою від 27 до 34 кг в одному погонному метрі і довжиною від 8,5 до 11 м.

    Застосовувалися дубові і соснові шпали. Суцільна зміна дубових передбачалася через 6 - 7 років, а просочених соснових - через 8 - 10 років.

    Нормальною вважалася тоді товщина баласту в 45 см при ширині баластної призми для однієї колії до 3,2 м і для двох - 6,9 м.

    Починаючи з 1886 року, на залізницях стали укладати стрілки з кривими остряками, які виготовляли з рейок Вільямса. Широке поширення отримали англійські (перехресні) стрілочні переводи. Це дозволяло значно скорочувати довжину стрілочних горловин. Хрестовини в конструктивному відношенні були трьох типів: суцільні литі, збірні з рейок Вільямса та збірні з литою серцевиною системи Камлім.

    Роботи з укладання рейок та будівництва мостів проводилися настільки інтенсивно, що половина колій було укладено у 1900 році.

    Станції

    До січня 1898 року на мережі Південно-Західних залізниць було 245 станцій, 56 роз’їздів і 6 телеграфних постів. Станції поділялися на I, II, III і IV класи та полустанки.

    На станціях I класу мали бути вокзал чи пасажирський будинок, паровозна будівля і майстерні. На станціях II класу - вокзал, паровозна будівля і мала майстерня; ІІІ класу - пасажирська будівля; IV класу і на полустанках пасажири мали можливість зробити лише до вагона посадку або висадку, там же також приймалися вантажі.

    Велике значення надавалося розміщенню станцій. З цього приводу існували такі правила. Станції повинні були служити центрами кількох навколишніх місцевостей, які потребують залізничного сполучення. При цьому відстані між ними не мали б перевищувати максимуму, визначеного технічними умовами. Станції повинні були мати зручні під’їзди, а навколишня їх місцевість у разі потреби не повинна була перешкоджати її розширенню.

    У 1875 році на головних магістральних лініях середня відстань між станціями була в межах 15 км. На Курсько-Київській залізниці - 21 км.

    Найбільш важливими за своїм комерційним і стратегічним значенням у 80-х і 90-х роках ХІХ століття вважалися станції: Одеса-Головна, Одеса-Товарна, Одеса-Порт, Одеса-Пересип, Одеса-Застава, усі вони значилися станціями. А до числа вузлових зовнішніх станцій, до яких приєднувались лінії інших залізниць, відносилися: Київ, Знам’янка та Єлісаветград (примикала Харківсько-Миколаївська залізниця), Рівне і Сарни (примикали Польські залізниці), Ковель (примикала Прівісленська залізниця), Брест (примикали Прівісленська і Московсько-Брестська залізниці), Старосільці (примикала Петербурзько-Варшавська залізниця).

    Прикордонними станціями були: Рені і Унгени - на румунському кордоні, Новоселиця, Волочиськ і Радзивілів - на австрійському кордоні, а Граєво - на кордоні з Прусією.

    До вузлових внутрішніх станцій відносилися: Роздільна, Бендери, Жмеринка, Слобідка, Окниця, Вапнярка, Козятин, Христинівка, Фастів, Цвіткове, Бобринська, Здолбунів. До кінця XIX століття майже всі із зазначених станцій мали недостатньо розвинене колійне господарство та вантажні споруди. Ось чому вже тоді приступили до капітальної перебудови станцій Жмеринка, Козятин, Ковель, Бобринська, Бендери, Окниця.

    Управління Південно-Західних залізниць розробило спеціальні норми для довжини роз’їзних колій на станціях різних ліній. Мінімальною було встановлено довжину в 250 м, що забезпечувало прийом поїздів у 60 вагонів.

    На головних коліях Київ - Козятин, Одеса - Граєво, Фастів - Знам’янка корисна довжина роз’їзних шляхів мала бути не менше 277 м, а на станціях набору води ця довжина збільшувалася на 11 м.

    Закупівля різнотипних паровозів і вагонів ускладнювала роботу при формуванні поїздів, добірці вагонів згідно з центрами буферів. Кожна залізниця закуповувала паровози і вагони, не піклуючись про уніфікацію рухомого складу за всіма параметрами. Все це позначалося на уповільненні роботи станцій і викликало необхідність їх розвитку.

    До 1905 року на Південно-Західних залізницях налічувалося 298 пасажирських будівель. Найбільш цікавими за розмірами і архітектурними рішеннями вважаються пасажирські будівлі станції Одеса-Головна, а потім споруджена і відкрита в 1904 році будівля вокзалу станції Жмеринка.

    (Далі буде...)

    Петро МОСКАЛЕНКО

    На Новий Рік та Різдво поїздів побільшає

    Південно-Західна залізниця призначила 9 додаткових поїздів, щоби забезпечити перевезення усіх охочих пасажирів напередодні свят:

    №531/532 Київ - Львів відправиться зі столиці 29 грудня 2009 р. о 20 год. 30 хв., зворотно вирушить 30 грудня 2009 р. о 19 год. 33 хв.;

    №525/526 Київ - Чоп відправиться з Києва 30 грудня 2009 р. та 1 січня 2010 р., із Чопа - 31 грудня 2009 р. та 2 січня 2010 р. за діючим розкладом руху;

    №96/95 Київ - Москва вирушить до Москви 7 та 9 січня 2010 р., а зворотно - 8 та 10 січня 2010 р. за діючим розкладом;

    №252/251 Київ - Москва відправиться з Києва 8 та 10 січня 2010 р., з Москви - 10 та 12 січня 2010 р. за діючим розкладом;

    №58/57 Київ - Сімферополь курсуватиме з 25 по 30 грудня 2009 р. щодня, час відправлення з Києва - 19 год. 29 хв., із Сімферополя - 18 год. 08 хв.;

    №282/281-182/181 Київ - Сімферополь з 25 по 30 грудня 2009 р. щоденно відправлятиметься з Києва о 22 год. 45 хв., із Сімферополя - о 18 год. 47 хв.;

    №207/208 Київ - Ужгород курсуватиме з 25 по 30 грудня 2009 р., з 1 по 4 та з 8 по 10 січня 2010 р., відправляючись з Києва о 16 год. 22 хв., з Ужгорода - о 14 год. 51 хв.;

    №537/538 Київ - Ужгород відправиться з Києва 29, 30 грудня 2009 р. та 1, 2, 3 січня 2010 р. о 19 год. 58 хв., зворотно - 30, 31 грудня 2009 р. та 2, 3, 4 січня 2010 р. о 21 год. 32 хв.;

    №505/506 Київ - Ужгород відправиться з Києва о 00 год. 30 хв. 30, 31 грудня 2009 р. та 3, 4, 5 січня 2010 р., з Ужгорода - 31 грудня 2009 р. та 1, 4, 5, 6 січня 2010 р. о 23 год. 15 хв.


    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05