РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 16 (1 травня 2009)
  • Випуск №16 1 травня 2009
    Зміст
    1. Зі святом весни та праці! Шановні залізничники! (Олексій КРИВОПІШИН, начальник залізниці. Анатолій ФУРСА, голова Дорпрофсожу)
    2. Набираємо обертів
    3. Щоб діти влітку не нудьгували (Никифор ЛИСИЦЯ)
    4. Через горнило аварії (Оксана КЛИМЧУК)

    Зі святом весни та праці! Шановні залізничники!

    Щиро вітаємо вас із 1 травня - святом весни та праці, Міжнародним днем солідарності трудящих! Першотравень - це день єднання усіх людей, незалежно від віку і статусу, заради спільної мети - змінити життя, створити таке суспільство, в якому кожен пишатиметься результатами своїх трудових звершень.

    1 травня - символ радості, віри і сподівань на краще майбутнє, якого можна досягти лише власною наполегливою працею. Нехай цей день додасть вам наснаги і впевненості на шляху до вашої мети.

    Олексій КРИВОПІШИН, начальник залізниці. Анатолій ФУРСА, голова Дорпрофсожу

    Набираємо обертів

    Нелегким був для залізничників І квартал 2009 р., і зумовлено це не лише звичними традиційними для минулих років Різдвяними та Новорічними святами, коли вся країна перебуває на канікулах. У цьому році ситуація ускладнилася нестабільністю в економічній сфері, спадом виробництва та, як наслідок, зменшенням замовників на перевезення вантажів.

    Як розповіла начальник технічного відділу галузевої служби перевезень Уляна СТОЛПАКОВА, при загальному падінні обсягів навантаження майже вдвічі, в порівнянні з І кварталом минулого року, залізниця освоїла і відвантажила ті обсяги, які запланувала на І квартал, та перевиконала планове завдання на 5,6%, тобто навантажила понад план 230,6 тис. т.

    Перевищено планові завдання з таких вантажів, як зерно, на 643,7 т. Всього впродовж кварталу залізниця відвантажила і перевезла більше 1,0 млн. т зернових.

    Не зменшила залізниця і темпи вивантаження. При прискоренні обороту місцевого вагона на 0,2 доби (4,8 години) до плану і виконанні його до рівня минулого року на 15 хв. швидше залізниця вивантажувала на 64 вагони більше планових завдань.

    Більш ніж на 80 тис. т збільшено планові завдання з навантаження вогнетривів, гіпсоматеріалів і металобрухту та на 35,0 тис. т зросли обсяги навантаження цементу та кольорової руди.

    Залишились не освоєними планові завдання з будівельних вантажів та паперу через непред’явлення вантажу вантажовласниками.

    Залізничники сподіваються, що з приходом весни і відновленням робіт з будівництва житла та автодоріг відновиться потреба в будівельних матеріалах, у першу чергу в щебеневій продукції, піску та цементі.

    Сьогоднішні звіти з експлуатаційної роботи підтверджують наші сподівання і вселяють надію, що навантаження будівельних матеріалів досягне 38,5 тис. т проти 28,0 тис. т у березні.

    Не погіршилася в доволі важких умовах і якість роботи, що сприяє зменшенню та економії експлуатаційних витрат. По залізниці ефективно використовувався локомотивний парк, продуктивність якого збільшено до плану на 15,2%, до минулого року - на 10%, завдяки чому експлуатаційний парк локомотивів утримувався на 6,3 одиниці менше, ніж у І кварталі 2008 р., та на 7,9 одиниці менше плану.

    У порівнянні з минулим роком майже на 2 години прискорено до плану просування навантажених вагонів, при тому, що невикористаний порожній рухомий склад, роздислокований на лінійних станціях, простоював в очікуванні навантаження чи регулювання по декілька діб і збільшив обіг вантажного вагона на 0,58 доби (14 годин) до плану і на 1,24 доби (29,8 годин) проти минулого року.

    Відповідно, в зв’язку з довготривалим простоєм порожніх вагонів на станціях, зріс час простою вагонів на 20% до плану, в основному за рахунок січня та лютого. В березні простій транзитних вагонів склав у середньому

    7 год. проти 9,6 год. за квартал.


    Щоб діти влітку не нудьгували

    У ці, по-справжньому весняні теплі дні все більше ми думаємо про літній відпочинок та оздоровлення. Але не лише свій, а й наших дітей. Маємо надію, що наші мрії та плани щодо відпочинку у більшості залізничників здійсняться. Адже про це турбується керівництво нашої залізниці. Її начальник Олексій КРИВОПІШИН видав розпорядження про підготовку дитячих оздоровчих таборів до літнього сезону. Причому згідно із документом вимагається не лише підготовити належним чином наявну матеріально-технічну базу, а й значно розширити її, щоб більше дітей залізничників змогли відпочити та оздоровитись у таборах.

    У Жмеринській дирекції залізничних перевезень належним чином відреагували на це розпорядження. Днями заступник начальника Південно-Західної залізниці начальник дирекції Анатолій ЛЮБІНІН провів робочу нараду у дитячому оздоровчому таборі «Дубки», який з минулого року передано на баланс дирекції. На нараду завітали керівники та голови профспілкових комітетів усіх структурних підрозділів залізниці, які розташовано на території дирекції. Безпосередньо на місцях було визначено об’єкти, приміщення, які необхідно відремонтувати, оновити, і закріплено за ними виконавців робіт.

    Найбільший об’єм робіт належить виконати Жмеринському будівельно-монтажному експлуатаційному управлінню, яке очолює Володимир ЛЕВЕНЧУК. За цим підприємством закріплено окремий спальний корпус, в якому потрібно провести ремонтні роботи. А також фахівцям цього підрозділу належить чимало потрудитись у приміщеннях харчоблоку, пральні, медпункту, оновити басейн та павільйон на зупинній платформі. Значні ділянки робіт «нарізали» будівельно-монтажним поїздам, колійним машинним станціям та локомотивним депо. Втім, кожен структурний підрозділ отримав конкретне завдання, щонайменше - це ремонт кімнати у спальному корпусі.

    - Минулого року ми вже виконували ремонт дитячого табору методом народної толоки, - пояснює голова територіального комітету Жмеринської профспілкової організації Олексій ГРИЦЕНКО. - І вже чимало зроблено для оновлення багатьох приміщень. Найбільше потрудились над цим колективи вагоноремонтного заводу «Експрес», будівельно-монтажного експлуатаційного управління, дистанції електропостачання, вагонного та локомотивного депо та й інших організацій. Тому на другому поверсі спального корпусу ми маємо затишні, обставлені сучасними меблями кімнати, в яких приємно відпочивати нашим дітям. Думається, нинішнього року буде зроблено ще більше. Це дозволить організувати відпочинок дітей у три зміни. Тривалість однієї - 21 день. У кожній із цих змін одночасно перебуватиме до трьохсот хлопчиків та дівчаток. Це набагато більше, ніж торік. Тож дітям наших залізничників не доведеться нудьгувати влітку. А батькам краще працюватиметься, знаючи, що дітлашня має повноцінний відпочинок.

    Никифор ЛИСИЦЯ

    Через горнило аварії

    Однією з наймасштабніших катастроф ХХ сторіччя стала Чорнобильська катастрофа, яка завдала величезної шкоди не тільки навколишнім районам, а й стала уроком для всієї світової спільноти. Через горнило тієї біди пройшло багато людей, серед них і залізничники.

    Одним із учасників наслідків катастрофи був колишній машиніст Леонід Іванович Бобик із Житомира. Йому випало брати участь у транспортуванні відпрацьованого ядерного палива із реакторних блоків у спеціальне сховище. Керівництво локомотивного депо Коростень, після того, як транспортний цех станції припинив своє існування, почало формування локомотивних бригад, які обслуговували станцію протягом місяця. У таке відрядження 11 травня 1987 р. разом ще з трьома машиністами відправився і Леонід Іванович. Він згадує, що, прибувши до Чорнобиля відразу взялися за роботу. І протягом усього періоду відрядження бригада працювала без будь-яких збоїв. Це й не дивно, адже вона була сформована із досвідчених машиністів, які виправдали довір’я керівництва. Тоді ніхто не думав ні про які пільги, а виконували поставлені завдання, не рахуючись із часом. Як засвідчують документи, за місяць роботи була відпрацьована двомісячна норма годин. Стосовно захисту від радіації, то єдиним захистом був спецодяг із білої тканини і білий «пелюсток», що захищав ніс і рот. Через те горнило пройшло 36 машиністів Коростенського локомотивного депо.

    По закінченні відрядження, згадує Л. Бобик, йому запам’яталася та деталь, що хвойний ліс навколо станції був практично весь рудий, лише кілька берізок дещо виділялися зеленню. А надворі був травень… Отож, коли минув місяць, наступна бригада взялася за роботу. А Леонід Іванович після нетривалого перепочинку був направлений на роботу на станцію Вільча, де проводилася дезактивація вагонів, що прибували після вивантаження із зони ЧАЕС. Так Леонід Іванович протягом чотирьох місяців працював на роботах, пов’язаних із ліквідацією аварії.

    За свою працю в таких без перебільшення екстремальних умовах його, як і багатьох інших, було удостоєно звання «Почесний залізничник». Нині Леонід Іванович перебуває на заслуженому відпочинку. Однак активно веде громадську роботу. Ще з 1991 року, як тільки виникла громадська організація «Союз Чорнобиль України», він займається питаннями, пов’язаними із захистом прав «чорнобильців». І найбільше його бажання, щоб держава більше звертала увагу на проблеми людей, які приборкували аварію і постраждали від її наслідків. Вони заслужили на надійний соціальний захист.

    Оксана КЛИМЧУК

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05