РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків »  № 14 (10 квітня 2009)
  • Випуск №14 10 квітня 2009
    Зміст
    1. З почуттям високої відповідальності (Оксана КЛИМЧУК)
    2. «Чи не відмінили електричку?» Про це підкаже веб-сайт (Анатолій НИКИФОРІВ)
    3. Україна - Молдова. Домовленостей досягнуто. Що далі? (Никифор ЛИСИЦЯ)
    4. Місту – міст: Темп робіт не спадає (Сергій ГУК)
    5. Шукаємо таланти! Оголошено огляд-конкурс
    6. Колійне господарство: У помічниках – майстерність (Оксана КЛИМЧУК)

    З почуттям високої відповідальності


    (зліва направо) начальник ВП-3172 Іван ЮЩЕНКО та екіпаж поїзда Василь ВОЗНЮК, Микола ГОЛОВІЙЧУК, Валентин НЕВМЕРЖИЦЬКИЙ, Василь КУПРИНЕНКО

    У колективі Коростенського відбудовного поїзда №3172 працюють люди, які вже добре, як мовлять, відшліфували навички своєї праці, відтак на виїздах діють оперативно і злагоджено. Власне, за словами начальника підрозділу Івана ЮЩЕНКА, кожен із працівників відбудовного поїзда має усвідомлювати, наскільки важливе завдання покладене на підрозділ. І коли поїзд вже виїхав на місце, приміром, аварії чи сходу, то робота має бути виконана не лише професійно, а й швидко. Щоб у найкоротший термін відновився рух транспорту.

    Коростенський відбудовний поїзд - один із кращих на залізниці. Має надійне технічне оснащення - необхідну тягову техніку, крани для підйому рухомого складу, такелажний вагон із накаточним обладнанням, автогенним і електрозварювальним устаткуванням та багатьма пристроями, необхідними в роботі. А ще тут у робочому стані вагон-електростанція з гідравлічною установкою, вагон для перевезення спеціалістів. До речі, якщо людям доводиться виїжджати працювати на тривалий час, то про умови проживання їм турбуватися не потрібно, бо є вагон з усім необхідним з побутової точки зору.

    Немаловажним є й те, що в колективі постійно дбають про надійність техніки, про те, щоб ця технічна «швидка допомога» була завжди у повній готовності. Працівники ВП можуть похвалитися своїми напрацюваннями, розробленими для поліпшення роботи: раціоналізаторська думка у відбудовників не дрімає.

    Кожен виїзд відбудовного поїзда на ліквідацію транспортних «сюрпризів» - це своєрідний екзамен для колективу, в ході якого перевіряється вся його підготовча робота, професіоналізм і вміння швидко зорієнтуватися в екстремальних умовах. Іван Ющенко говорить, що йому доводиться працювати з дійсно надійними людьми. В усьому може покластися на свого заступника Володимира ВАСЯНОВИЧА, якому не раз доводилося бувати в різних екстремальних ситуаціях. Саме Васянович із групою працівників їздив у непросте відрядження на Львівську залізницю брати участь у ліквідації катастрофи із цистернами.

    Іван Олексійович, як одне з найтяжчих випробувань, що випали на його трудову біографію, згадує участь у ліквідації аварії на ЧАЕС. У травні 1986 р. він працював на ст. Товстий Ліс.

    Зрозуміло, все це - нелегкі випробування, які загартували характери відбудовників. Нині їм часто доводиться брати участь і в, так би мовити, будівельних операціях. Цьогоріч допомагали, скажімо, мостобудівному поїзду, який ремонтував мости на Тетерівському напрямку. Окрім проведення господарських робіт, звісно ж, - і виїзди на ліквідації сходів. Серед людей, які ніколи не розгубляться у складній ситуації, а завдяки своєму професіоналізму діють оперативно, керівник називає машиністів крана Василя Куприненка і Валентина Невмержицького. Про готовність техніки бездоганно дбають електрогазозварник Микола Головійчук, токар Петро Грабовець і ще багато інших працівників. Власне, у ставленні людей до роботи, в їхній небайдужості до того, що вони роблять і, зрозуміло, у почутті високої відповідальності і є секрет успіху цього невеликого підрозділу. Відрадно, що їх справи не лишилися не поміченими, а гідно відзначені, адже перемога в галузевому змаганні залізниці для коростенських відбудовників - чималий успіх.

    Оксана КЛИМЧУК

    «Чи не відмінили електричку?» Про це підкаже веб-сайт

    Доводиться визнавати, що випадки зміни запланованого графіка руху приміських пасажирських поїздів на залізниці, хоч рідко, але трапляються. І від цього нікуди не дітися, бо виникають вони, частіше за все, через об’єктивні причини.

    Це і суттєві зміни пасажиропотоків, і закриття дільниці для проведення ремонтно-колійних робіт, і таке інше. Хоч залізничники постійно інформують пасажирів про зміни у графіку руху приміських потягів - вивішують об’яви, оголошують по гучномовному зв’язку, - та майже завжди пасажир дізнається про ці зміни безпосередньо на платформі, коли прогаяний час вже не повернути. І, на жаль, такі факти непоодинокі.

    А чи не можна інформацію про зміни у графіку руху приміських поїздів надавати пасажирам заздалегідь? З таким запитанням звернулися відвідувачі веб-сайту Південно-Західної залізниці до її керівництва. На цей запит позитивно відреагували в інформаційно-обчислювальному центрі магістралі. Фахівці центру розробили єдину систему вводу та коригування розкладу руху приміських поїздів для працівників пасажирських секторів усіх дирекцій та служби приміських пасажирських перевезень.

    В зв’язку з впровадженням цієї системи перший заступник начальника залізниці Віталій ЖУРАКІВСЬКИЙ видав розпорядження, яким зобов’язав призначити відповідальних осіб у дирекціях залізничних перевезень і в службі приміських пасажирських перевезень за введення та передачу даних згідно з інструкцією. А регіональним інформаційно-обчислювальним центрам у разі необхідності надати роз’яснення відповідним фахівцям.

    Систему створено під керівництвом і за безпосередньої участі в. о. начальника ІОЦ Анатолія ГРУШКА. Поштовхом для її розробки стало масове звернення відвідувачів сайту столичної залізниці, які бажають мати достовірну інформацію щодо змін графіка руху приміських поїздів. Інформація на веб-сайт Південно-Західної магістралі надається стосовно руху всіх приміських поїздів на всіх маршрутах з усіх п’яти дирекцій. Зараз у ній відображаються лише суттєві зміни у розкладі руху поїздів. Проте система вдосконалюється, і в найближчій перспективі планується розширити її можливості, що дасть змогу під час ремонтно-колійних робіт на залізниці оперативно реагувати на всі «коливання» графіка руху приміського залізничного транспорту.

    Анатолій НИКИФОРІВ

    Україна - Молдова. Домовленостей досягнуто. Що далі?

    Днями на ст. Могилів-Подільський відбулась робоча зустріч фахівців Південно-Західної залізниці та Залізниці Молдови, де обговорювались питання подальшої співпраці в процесі перевезення вантажів залізницями країн-сусідів.

    Делегацію столичної магістралі очолював начальник Жмеринської дирекції залізничних перевезень - заступник начальника залізниці Анатолій ЛЮБІНІН. Керівником делегації від молдовських залізничників був перший заступник головного інженера ДП «Залізниця Молдови» Олександр ЗАІКА. До складу робочих груп з обох сторін увійшли провідні фахівці служб комерційної роботи, перевезень, вагонного господарства та начальники двох сусідніх станцій - Могилева-Подільського та Окниці.

    Такі робочі зустрічі відбуваються щороку. Основною темою є визначення шляхів вирішення проблем, які виникають під час передачі вантажів від однієї залізниці до іншої. Нинішня спільна нарада проходила під знаком кризових явищ, які призвели до зменшення вантажопотоків з обох сторін. А відтак і поменшало проблем з їх доправленням через Дністер, де проходить державний кордон. Однак деякі із них залишаються.

    Як і в попередні роки, передача вагонів відбувається на території ст. Могилів-Подільський. Тож молдовськими локомотивами подаються і забираються звідси потяги. Деколи вони очікують состави по кілька годин, і цей час молдовська сторона вважає роботою на нашій залізниці, за що вимагає оплати.

    Обговорювалось під час роботи делегації й питання передачі спеціальних вагонів із завантаженими в них автомобілями. Фахівці домовились дещо спростити цю процедуру. Погоджено також і гнучкий графік роботи тих, хто займається прийомом та передачею вантажів. Коли у нічний час не надходитиме вантажів із нашої сторони, то про це попереджатиме диспетчер із Жмеринки своїх колег у Кишиневі. Тоді не направлятимуться до Могилева-Подільського агенти з прийому вантажів та контролери. Досягнуто домовленостей і з інших питань, що дозволить надалі краще співпрацювати залізничникам сусідніх країн. Сподіваємося…

    Никифор ЛИСИЦЯ

    Місту – міст: Темп робіт не спадає

    Як швидко плине час. Здається, ніби нещодавно розпочали в Києві будівництво залізнично-автомобільного мосту через Дніпро, а, як з’ясувалося, днями дирекція з будівництва мостового переходу відзначила п’яту річницю свого існування.

    Який же сьогодні стан справ на будівництві цього унікального об’єкту? Відповісти на це запитання кореспондент «Рабочего слова» по-просив начальника дирекції Володимира СУХОРСЬКОГО. Ось про що він розповів.

    На сьогодні на будівництві мосту повністю завершено складання, поздовжнє насування прогонових споруд верхового автомобільного проїзду та прогонових споруд залізничного проїзду. Ведеться монтаж водогону в низовій частині автодорожнього проїзду. Виконано укрупнене складання та монтаж металоконструкцій низової автодорожньої прогонової будови. Змонтовано безбаластне залізничне мостове полотно. Як уже повідомляло «Рабочее слово», відкрито робочий рух по мосту.

    На лівобережній залізничній естакаді закінчено будівництво всіх опор та монтаж прогонових споруд, виконано влаштування гідроізоляції баластного корита на 17 прогонових спорудах, влаштовано верхню будову колії. Виконано монтаж прогонових будов.

    На лівобережній автомобільній естакаді повністю завершено будівництво опор, укрупнене складання та монтаж металоконструкцій.

    На будівництві залізничного шляхопроводу для виїзду на вул. Березняківську виконано будівництво опор і монтаж прогонових споруд залізничної складової шляхопроводу під дві колії, змонтовано три ліфтових шахти і виходи до пасажирської платформи. Встановлено 46 опор контактної мережі, влаштовано перильне огородження.

    Із 24 передбачених проектом опор правобережної залізничної естакади завершено будівництво всіх опор, змонтовано 23 прогонові споруди та виконано гідроізоляцію баластного корита на всіх прогонових спорудах. Виконуються роботи з влаштування кабельних містків для прокладання комунікацій та огородження. У розпалі підготовчі роботи для укладання другої колії.

    Проте вистачає й невирішених проблем. Так Київським головним управлінням земельних ресурсів та Київською міською держадміністрацією до цього часу не вирішені питання щодо надання земельних ділянок для винесення з-під забудови гаражів та автозаправної станції на Березняківському шляхопроводі у Дніпровському районі, автостанції «Видубичі» та лабораторії КП «Київський метрополітен», що стримує виконання робіт по спорудженню залізничного шляхопроводу (виїзд на вул. Березняківську) та будівництво залізничної естакади Видубичі.

    А ще Володимир Олексійович розповів про те, що залізнична частина споруди майже готова. Але впроваджувати її в експлуатацію неможливо без автомобільної. Тому основні зусилля сконцентровано саме на ній.

    Взагалі на будівництві мостового переходу працює понад дві тисячі людей. Тільки залізничних підприємств задіяно більш десяти. Це Конотопська, Бахмацька та Старокостянтинівська колійні машинні станції, Вінницький будівельно-монтажний поїзд, Київські та Дарницькі дистанції сигналізації та зв’язку, колії та інші.

    І ще один приємний факт треба згадати. Як свідчить прес-служба Мінтрансзв’язку України, напередодні річниці дирекції Уряд України виділив зі Стабілізаційного фонду Державного бюджету 100 млн. грн. на будівництво у 2009 р. залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у Києві. Це дозволить продовжити виконання робіт, не збавляючи темпів.

    Сергій ГУК

    Шукаємо таланти! Оголошено огляд-конкурс

    Розвиток самодіяльного мистецтва серед працівників Південно-Західної залізниці не закінчується. З метою виявлення обдарованих талановитих особистостей, створення умов для удосконалення виконавської майстерності, зростання художнього рівня народної творчості, заради сприяння підвищенню культури виробництва, для створення умов для гармонійного розвитку працівників залізничного транспорту, керівництво залізниці та Дорпрофсож спільною постановою оголосили з 1 квітня по 17 жовтня поточного року галузевий огляд-конкурс народної творчості працівників Південно-Західної залізниці.

    Затверджено Положення про порядок його проведення та склад організаційного комітету. Конкурс передбачено провести впродовж трьох турів: перший - по дирекціях залізничних перевезень, другий - по залізниці серед переможців регіональних оглядів-конкурсів, заключний тур - по Укрзалізниці, серед переможців залізниць. Заключний концерт другого туру переможців огляду народної творчості відбудеться 18 вересня 2009 р. в м. Києві.

    Огляд-конкурс буде проводитись на конкурсній основі за різними видами та жанрами мистецтв.

    Для переможців другого туру огляду-конкурсу народної творчості залізничників, які займуть перше, друге та третє місця, встановлюються грошові винагороди. Серед колективів у кожній номінації з усіх жанрів та видів аматорського мистецтва перша премія складатиме 7,0 тис. грн., друга - 5,0 тис. грн., третя - 4,0 тис. грн. Серед окремих виконавців у кожній номінації з усіх жанрів та видів аматорського мистецтва перша премія - 3,0 тис. грн., друга - 2,0 тис. грн., третя - 1,0 тис. грн.


    Колійне господарство: У помічниках – майстерність

    Коли запитала у начальника Коростенської колійної машинної станції (КМС) №122 Миколи КОНДРАТЮКА, як вони готуються до весняних робіт, чи підготували техніку, з’ясувалося, що колійників весна уже покликала в дорогу. А протягом зимових днів вони мали вдосталь часу, щоб лагодити техніку, збирати рейко-шпальну решітку.

    Коростенська КМС-122 торік великий обсяг робіт виконувала у Київській дирекції, де проводили і модернізацію, і капітальний ремонт колій. Цьогоріч роботу почали раніше, адже погода сприяє. І почали зі своєї Коростенської дирекції, де замінюють колійну решітку на перегоні Словечне - Бережесть. Роботи чимало, адже в доволі стислі терміни мають замінити майже дев’ять кілометрів колії.

    Зрозуміло, що техніку для роботи підготували ретельно. Щоправда, нині ще один укладальний кран перебуває на ремонті в Житомирській КМС-295. Стосовно нової техніки, ще позаминулого року отримали одну платформу і бульдозер. А торік надійшло чимало пристроїв для малої механізації, зазначає начальник КМС-122 Микола Кондратюк. Звісно, це втішний факт, адже техніка ця нового покоління, сучасна й мобільна. Але щодо іншого устаткування, то треба умільцям підприємства докладати власних зусиль, залучати раціоналізаторську думку й оновлювати техніку. Приємний факт: є на підприємстві той міцний кістяк, на якому тримається колектив, - люди, завдяки творчому натхненню яких вдається виконувати поставлені завдання вчасно. Нині загалом на підприємстві трудиться понад 200 осіб. Минулого року ремонтні роботи виконано більше ніж на 100 кілометрах колії. Нинішнього року плани практично такі ж. З середини березня коростенці вирушили на перегін Макове - Ямпіль на модернізацію колії. Тут працюють також КМС-285 (ст. Бахмач) і КМС-119 (ст. Конотоп). А там далі - модернізація на перегоні Сосонка - Вінниця.

    На своїх же рідних коростенських теренах колійники планують працювати теж на ряді об’єктів. Зокрема, на цей рік заплановано важливу справу, про яку вже мова ведеться давно - капітальний ремонт 14, 20, 19 колій по станції Коростень. А також трудитимуться працівники колійної машинної станції і на перегоні Білокоровичі - Кремне, де замінюватимуть дерев’яні шпали на залізобетонні. У помічниках фахівців - майстерність.

    Оксана КЛИМЧУК

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05