РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 12 (26 березня 2010) 

  • І багато знати, і багато вміти

    Оптимальний варіант - коли теоретичні знання обов'язково підкріплюються практичним їх застосуванням. Саме ця думка й лягла в основу роботи школи-семінару передового досвіду для начальників пунктів технічного обслуговування (ПТО) вагонних депо залізниці, яку було проведено на базі вагонного депо Конотоп.

    Відкриваючи школу-семінар, заступник начальника вагонної служби Михайло Сабат зробив аналіз стану безпеки руху поїздів за 2009 р. та січень-лютий поточного року, основних причин та обставин відмов роботи гальмівного обладнання. Як приклад проаналізовано серйозний інцидент, що мав місце 27 січня 2010 р. на 7 кілометрі дільниці Яготин - Дарниця з поїздом №2943 через неякісну підготовку та постановку у поїзд вагонним депо Полтава Південної залізниці вагонів неробочого парку. При цьому наголошувалося на відповідальності працівників вагонного господарства та начальників ПТО за якість обслуговування вантажних вагонів на спеціалізованих коліях.

    У подальшій роботі школи-семінару було розглянуто передові методи працівників вагонного господарства залізниць України та країн СНД при виявленні та усуненні причин незадовільної роботи гальмівного обладнання у вантажних поїздах, виявленні несправного повітрерозподільника у готових до відправлення поїздах, розглянуто технологію регулювання гальмівної важільної передачі вантажних вагонів в експлуатації.

    Теоретична частина багато часу не зайняла, і набуті знання були закріплені на практиці у ремонтному цеху.

    Та робота школи-семінару на цьому не завершилася. Далі настала черга знайомства з одним із кращих залізничних підприємств Конотопського вузла. У цехах учасники заняття поспілкувалися із заступником начальника депо з ремонту Віктором Гриньовим та майстром контрольного пункту автогальм (АКП) Анатолієм Коханцем, одержавши вичерпні відповіді на питання роботи гальмівного обладнання вагонів.

    Прошу Михайла Сабата підсумувати навчальний день. Михайло Степанович сказав, що начальникам ПТО в експлуатації вагонів відведена далеко не другорядна роль і вимоги до них завжди були високі. А відхилення від традиційного проведення школи підказало життя. Начальник ПТО повинен і багато знати, і багато вміти.

    Серед учасників школи-семінару була єдина жінка - Світлана Вишневська, начальник ПТО Вінниця вагонного депо Жмеринка. Про свої враження вона мовила так: «Організована школа добре. Гарне депо. Особливо сподобалося оформлення й обладнання в АКП. Усім сподобалося. Це не лише моя думка. Я вважаю, що такі семінари, семінари із практичною частиною, дають більше користі».

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05