РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (12 березня 2010) 

  • Ворожба вмикає струм


    будні енергетиків. Електромонтер

    Коли писатимуть історію електрифікації Ворожбянського вузла, то обов'язково згадають і цей лютневий день. Тут на новопрокладену стометрову колію поставлено трансформатор пересувної тягової підстанції. Скажете, буденна подія? Тільки не для ворожбянців. Досить влучно з цього приводу висловився дорожній майстер Конотопської дистанції колії Петро Жиленко: «Два відбудовні поїзди відразу? Та такого у Ворожбі ще ніколи не було!»

    Я дуже боявся запізнитися. «Вікно» розпочиналося о восьмій, а дизель-поїзд із Конотопа прибував близько одинадцятої. Можна було скористатися «запасним варіантом» і поїхати з ВП-3125, та мудрі люди розрадили. Мовляв, поки розгорнуться, поки налаштуються, встигнемо. І були праві.

    По обіді у вагонному парку станції спостерігався справжній «аншлаг», та й техніки було навезено чимало. Найперше, що впадало в очі, розритий схил, по якому повзали бульдозери, відгортаючи землю від майданчика, де колійники КМС-119 і Конотопської дистанції клали решітки. Темп роботи високий - поряд на коліях уже стояли відбудовні поїзди й пересувна тягова підстанція.

    Тягова підстанція - це дві платформи з обладнанням, критий вагон з апаратурою та пасажирський вагон для персоналу. Все це необхідно переставити на колію, яку ще тільки виправили, та підсипати щебенем. Теоретично це легко. Надпотужний кран ВП-3174 підніме трансформатор, потримає його, поки кран ВП-3125 перемістить візки на нову колію, і тоді поставить. А практично? Вага трансформатора - понад сто двадцять тонн. «Все буде нормально, - мовить заклопотаний начальник ВП-3125 Юрій Меркулов. - Сьогодні трансформатор стоятиме».

    Прикинувши, що найцікавіше буде, коли розгорнуться відбудовні поїзди, повертаюся до вокзалу. Тут теж йдуть роботи. Коростенські будівельники оновили фасад, крівлю й взялися за внутрішнє опорядження.

    До речі, Ворожбянський вокзал - один із найстаріших на залізниці і вважається пам’яткою архітектури місцевого значення. Спроектував його ще за царя начебто німецький архітектор Юргенц. Втім стовідсотково його авторство так і не доведене. Щодо віку будівель, сумнівів не виникає - дійсно, вокзал давній, пережив і революцію, і дві війни.

    У середині на мене чекала приємна несподіванка - зустріч із виконробом Михайлом Опанасюком. Це він та коростенські майстри-будівельники оновлювали вокзал станції Хутір Михайлівський. Добре попрацювали. Буваючи на Хуторі, не раз у цьому переконувався.

    Коростенці до Ворожби заїхали влітку. Встигли багато, та до кінця ремонту ще далеко. Михайло Опанасюк розповідає про теплий прийом і гостинність мешканців міста, про допомогу залізничників вузла. Що тут працюють Андрій Васильєв, Григорій Волощук, Олександр Добровольний, Василь Палій, Галина Сичевська, Любов Королюк, Георгій Гончарук, а всього в коростенській бригаді, очолюваній старшим виконробом Олексієм Юрковським, майже тридцять будівельників. І веде показувати свою роботу.

    У касах та приміщеннях для касирів уже навішені двері, оздоблювальники труть стіни, а лицювальники кладуть плитку на підлогу. «Виконуємо згідно з графіком. У квитковій та пасажирській залі роботи вже небагато залишається, а у фойє буде складніше - ліпнина», - підсумував виконроб.

    …Ставити крани відбудовні поїзди розпочали на схилі дня. Швидко впоралися з цією справою конотопчани. Не один я помітив, як злагоджено, наче в годинниковому механізмі, працював колектив Меркулова. Кран уже піднімає трансформатор, а вагонні візки переставляються на сусідню колію. Через кілька хвилин трансформатор стоїть на місці. Шкода лише, що сутінки не дають зробити знімок цієї дійсно визначної події в історії електрифікації Ворожби.

    Наступного дня усю тягову підстанцію було перенесено на новопрокладену колію. За її монтаж і налагодження взялися спеціалісти Конотопської дистанції електропостачання. Вони свою справу знають.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05