РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (12 березня 2010) 

  • Олександр СТАСЮК: «Галузева преса - інформаційне поле для рекламодавців»

    Залізничникам, окрім роботи із забезпечення безперебійних й безпечних пасажирських та вантажних перевезень, доводиться думати над тим, де шукати ще джерела, щоб не мілів грошовий потік. Такий час. І одним з таких джерел є рекламна діяльність.

    Факт: цей вид бізнесу потрібно постійно удосконалювати, шукати нові форми роботи з потенційними клієнтами, освоювати нові сучасні рекламні технології. Про те, що в цьому напрямку проводять чималу роботу і фахівці Коростенської дирекції залізничних перевезень, свідчить розміщена різноманітна рекламна продукція на вокзалах, на станціях, на штучних спорудах. За минулий рік, приміром, ст. Коростень на тому, що зуміла залучити низку рекламодавців, заробила понад 37 тис. грн., по Житомиру ця цифра складає трохи більше 35 тисяч. Загалом же по Коростенській дирекції від рекламної діяльності надходження склали майже 122 тис. грн. Зрозуміло, не так просто сьогодні «отримати» рекламодавця. Тим більше, що в непростий економічний час кожен з них намагається економити на всьому, тож доводиться вміло переконувати їх, що саме реклама і саме на магістралі допоможе примножити прибутки.

    «Ми постійно працюємо над пошуком рекламодавців, - стверджує начальник відділу з управління майновими та земельними ресурсами Олександр СТАСЮК. - Пропонуємо розміщення своїх біл-бордів у місцях, де постійно є потік людей. Серед нашої бізнес-аудиторії - промислові підприємства, підприємці, торгові заклади. Доводимо, що реклама на залізниці принесе їм чималий зиск».

    До речі, Олександр Стасюк зауважив, що одним із ефективних засобів для реалізації цього завдання, зокрема поширення інформації для залучення рекламодавців, є преса. Можуть допомогти в цьому й залізничні видання, адже тираж їхній високий, та й і вроздріб продають чимало. Тож аудиторія читачів є доволі широкою. Загалом же залізничники готові до співпраці з усіма рекламодавцями, яких приваблює ідея популяризувати власну діяльність на залізничному транспорті.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05