РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (12 березня 2010) 

  • Біла Церква: відродження фізичне й духовне

    Хоча за календарем вже весна, наслідки зимової стихії вздовж залізничного полотна так і кидаються у вічі, коли їдеш електричкою до Білої Церкви. Тому й перше запитання до начальника цієї станції Володимира ЯКОБІ було, як кажуть, на злобу дня: «Чи сильно дошкуляють вам теперішні витівки погоди?»

    - Скажу відверто, аби протистояти їм, доводиться докладати чималих зусиль, - відповідає Володимир Олександрович. - Цьогоріч працівники станції та суміжних технічних служб залучалися до робіт за другою чергою заходів зі снігоборотьби, затверджених згідно з наказом начальника Козятинської дирекції залізничних перевезень - заступника начальника Південно-Західної магістралі. Цей факт свідчить про те, що на станції внаслідок снігових заносів дійсно створилася досить серйозна ситуація, яка загрожувала ритмічній роботі. Проте в боротьбі зі стихією нам вдалося уникнути будь-яких суттєвих втрат.

    Подальша розмова з Володимиром Якобі переходить у більш оптимістичне річище, адже позитиву - досхочу й прямо перед очима. Ось він: в оновлених будівлях та технічному обладнанні станції.

    Тут доречно буде згадати, що з Володимиром Олександровичем і зі станцією Біла Церква ми знайомі досить давно. Майже п’ять років тому приїздили сюди і пам’ятаємо, яка проблема тоді чи не найбільше турбувала трудовий колектив.

    - Коли, нарешті, малярська щітка торкнеться стін наших будівель? - сумно зітхали залізничники і, здавалося, своє світле майбутнє не відокремлювали від цієї надії. Адже приміщенню вокзалу вже тоді перевалило за півстоліття, адміністративне приміщення теж давно вийшло з юнацького віку.

    І ось заповітні мрії білоцерківських залізничників збулися. Що відрадно, станція відродилася не лише фізично, а й духовно, про що свідчить невеличка ошатна каплиця на пероні.

    - Так, ми дочекалися цієї важливої події, - не став зволікати з відповіддю на наше запитання Володимир Олександрович. - Реконструкцію станції було здійснено поетапно у 2007 - 2009 роках. У будівлі пасажирського вокзалу перепрофільовано та переобладнано низку приміщень. Зокрема, у правому крилі обладнано чотири квиткові каси дальнього сполучення, залу чекання, шість кімнат відпочинку, дві з яких - класу «люкс», а також пасажирський сервіс-центр і медпункт. У лівому крилі обладнано три квиткові каси приміського сполучення, залу чекання, кімнату старшого касира. Не залишились поза увагою побутові умови касирів. До їх послуг - кімнати для приймання їжі, гардероб, туалети, душові. Набув ошатного вигляду просторий вестибюль вокзалу, затишними стали приміщення довідкового бюро, медпункту. В результаті таких перетворень покращилась якість обслуговування пасажирів і збільшились місцеві доходи.

    Оновлення торкнулося й адміністративного приміщення. Є приємні зміни і в інфраструктурі станції: у колійному господарстві та контактній мережі. Що важливо - було збудовано і обладнано турнікетами високу пасажирську платформу. Також для обмеження несанкціонованого доступу безквиткових пасажирів уздовж платформи збудовано металевий паркан. Завдяки цим заходам суми від продажу квитків у приміському сполученні пішли угору на 30%.

    Реконструйований вокзал відповідає вимогам законодавства щодо забезпечення потреб людей з обмеженими фізичними можливостями: вхід та вихід на перон обладнано пандусами з перилами. На зручному місці розміщено інформацію, організовано групи для надання допомоги при посадці та висадці пасажирів цієї категорії. До карти технологічного процесу роботи станції впроваджено розділ, в якому передбачено порядок обслуговування людей з обмеженими можливостями для місцевих умов. Між коліями навпроти вокзалу встановлено баннер-рекламоносій, що приносить додаткові доходи станції.

    Проведено реконструкцію і на посту ЕЦ. Застаріле обладнання замінено на нове типу ЕЦ-2000. У результаті новацій покращилося управління стрілочними переводами, зручніше стало обслуговування пристроїв.

    У тому, про що нам розповів начальник станції, ми переконалися на власні очі, здійснивши ознайомчий рейд оновленими приміщеннями вокзалу та адміністративного корпусу. «Чудово!» - була наша категорична оцінка. «Таке враження, що майстрам вдалося додати відновленим приміщенням не лише зручностей, а й світла, простору, повітря», - констатували ми. «Хто ж вони, ці невідомі чудодії?» - не забули поцікавитись у Володимира Олександровича.

    - Генеральним підрядником було Козятинське будівельно-монтажне експлуатаційне управління (БМЕУ-2). Субпідрядні роботи виконували відомі на теренах нашої залізниці Вінницький БМП-392, Коростенський ЕП-647 та інші, - поінформував нас начальник станції.

    - Бачимо, які у вас на станції доброзичливі та привітні люди. Впевнені, їхньому чудовому настрою, їхній налаштованості на продуктивну працю сприяють і ті зручні умови, в яких вони працюють. Хотілося би познайомитись із кращими працівниками станції для газетного репортажу, - звернулися ми до Володимира Олександровича.

    - Кого-небудь виокремлювати не буду. У нас усі гарні й відповідальні працівники. На всіх можна покластися. Кожен гідний доброго слова й уваги на шпальтах залізничної газети. Так що ні підказувати, ні заперечувати у вашій роботі не буду, - наголосив наш співбесідник.

    Керуючись такою настановою начальника станції, ми і зробили цей репортаж.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05