РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 10 (12 березня 2010) 

  • Начальник галузевої вагонної служби Дмитро ФОРСЮК: «Основне завдання незмінне – якісний ремонт рухомого складу»

    В усі часи словосполучення «динаміка постійного зростання виробництва продукції» тішило не лише промисловців. Транспортне забезпечення ринку перевезень рухомим складом покладається зокрема на залізничників. Адже своєчасне подавання вагонів під завантаження, динаміка відправлення та доставки продукції - ось у чому зацікавлені клієнти. Навіть за умов тимчасових економічних негараздів. Ясна річ, що без персоналу вагонних депо логістичні процеси неможливі, у тому сенсі, що через нестачу залізничного парку можуть залишитись нездійсненими плани перевезень.

    У бесіді з начальником вагонної служби Південно-Західної залізниці Дмитром ФОРСЮКОМ було обговорено низку питань, що стосуються ефективності процесу ремонту вагонного парку.

    - Дмитре Петровичу, на початку поточного року було оприлюднено плани Укрзалізниці про необхідність відновлення за деповською технологією понад 29 тисяч одиниць рухомого складу. Яка роль вагонних депо столичної магістралі у цьому процесі?

    - Уточнимо: за завданням головного управління вагонного господарства Укрзалізниці у поточному році заплановано відремонтувати 29 тисяч 508 рухомих одиниць. У цехах вагонних депо столичної магістралі згідно із цим завданням належить оздоровити чотири тисячі 106 рухомих одиниць. Серед них - криті вагони, хопер-цементовози та хопер-зерновози, хопер-дозатори для перевезення будівельних матеріалів, думпкари, фітингові платформи для контейнерних перевезень тощо. Виробниче навантаження на ремонтний персонал чимале. Адже щоквартально потрібно видавати замовникові у середньому понад тисячу вагонів. Очевидно, ви розумієте причину появи широкого спектра замовлень: ефективність застосування спеціалізованих вагонів у забезпеченні меншого простою під час вивантаження-навантаження і підвищена охорона продукції - ось що цікавить клієнта.

    - Яким чином відбуватиметься фінансування ремонтних робіт?

    - Згідно з методичними рекомендаціями на кожну рухому одиницю, що надходить до цехів депо, заповнюється спеціальна аналітична картка для точного обліку витрат. Далі - відповідні бухгалтерські операції зі складанням авізо безпосередньо у депо. Рахунок виставляється структурному підрозділу - замовникові ремонту на столичній магістралі або на іншій залізниці.

    - Одним з актуальних завдань для ремонтних підприємств є покращення показників ефективності конструкцій рухомих одиниць.

    - Спочатку про те, що покращення показників ефективності конструкцій вагонів має належати у першу чергу вагонобудівним підприємствам. Щодо вимог до технічного стану рухомого складу, порядку його технічного обслуговування і ремонту, а також процес відправлення вагонів на заводи та у депо - це прерогатива головного управління вагонного господарства Укрзалізниці. Тому саме фахівцям цього главку належить дбати про зв’язок науки і виробництва. Відповідно до цього ведеться координація у справі розробки і впровадження правил, інструкцій, технологічних процесів під час ремонту, експлуатації обладнання тощо.

    Щодо наших професійних турбот, то фахівці вагонної служби зобов’язані виконувати вищезазначені інструкції, контролювати їхнє виконання безпосередньо на виробництві. Повірте, це неабиякий обсяг роботи. Основне завдання незмінне - якісний ремонт рухомого складу

    - Як позитив варто назвати досвід ремонтних підрозділів залізниці з відновлення запасних частин вагонів.

    - Погоджуюсь. Вагонні депо столичної магістралі забезпечені обладнанням, що застосовується для відновлення широкого спектра деталей. А саме: для реновації гребенів колісних пар, корпусів букс, надресорних балок та бокових рам візків, різьбової частини осі колісної пари.

    - Значним резервом для поповнення галузевої скарбниці є демонтаж старих вагонів для здавання металобрухту на металургійні комбінати.

    - Так, цей процес проходить згідно із галузевими нормативами. Спрацювання критих вагонів складає 79%. Як відомо, частина з них вже давно, як мовиться, віджили свій вік. Саме тому демонтажем списаного рухомого складу на залізниці займаються робітники депо Козятин, Дарниця, Конотоп. Функціонують окремі дільниці на станціях Жмеринка, Шепетівка, Коростень-Подільський. Вже найближчим часом завершимо будівництво пункту із демонтажу вагонів у металобрухт у депо Коростень.

    За рахунок підвищення якості ремонту, завдяки коштам, заробленим від продажу металобрухту, вагонна служба та її підрозділи зможуть протистояти економічній кризі. Думаю, спільними зусиллями колег досягнемо всього, що заплановано, - сказав наостанок Дмитро Форсюк.

    Спілкувався Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05