РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 7 (19 лютого 2010) 

  • Оповідь про творчу особистість

    Десять років тому Олег Олександрович разом із автором ідеї Миколою ПЕРВАКОМ, на той час заступником, а нині - начальником Жмеринської дистанції сигналізації та зв’язку, розробили та сконструювали спеціальне табло, яке відображало роботу приладів сигналізації централізації та автоблокування на усій дистанції. Воно й нині допомагає в роботі.

    - Що ж вдалось створити протягом останніх наповнених творчістю років? - запитую Олега Любчака.

    - Найбільшою розробкою за цей час, - відповідає Олег Олександрович, - було створення спеціальних табло контролю руху поїздів за трьома головними напрямками від Жмеринки. А це - до Волочиська, Козятина та Вапнярки. За допомогою цих пристроїв поїзні диспетчери за вказаними напрямками мають змогу відслідковувати проходження поїздів, роботу обладнання на кожній із станцій та на перегонах між ними. При цьому контроль здійснюється в реальному часі. А безпосередньо табло за конструкцією - компактні і надійні у використанні.

    З подальшої розмови із Олегом Олександровичем з’ясувалось, що виготовлення цього обладнання здійснювалось на промисловій основі. За його кресленнями на заводі виготовлялись спеціальні плати із мікросхем та інших радіодеталей. Що й забезпечило високу якість у виготовленні та надійність в експлуатації. А після цього вже із них та інших комплектуючих однодумці Любчака формували табло і підводили до них кабелі, якими надходить необхідна інформація для її відображення на екранах за допомогою світлодіодів. І хоч часу на виготовлення цих пристроїв відвели небагато - потрібно було якомога швидше замінити старе демонтоване обладнання на нове. Із завданням Олег Любчак впорався вчасно. А, головне, виконав роботу якісно. Тому пристрої вже декілька років поспіль працюють безвідмовно. Це свідчення поїзних диспетчерів, з якими доводилось спілкуватись.

    Поцікавився й іншими розробками. І з’ясувалось, що за десятиріччя їх було чимало. Скажімо, він створив прилад контролю часу тривалості елементів колійного транс-мітера. Ця назва більшості наших читачів ні про що не говорить. Тому спробую дещо пояснити. Залізничні рейки - це не лише основа колії, а й провідники, якими, за допомогою спеціальних електричних імпульсів, передаються сигнали. І саме завдяки цьому у кабінах локомотивів дублюються сигнали світлофорів. А коли імпульси мають іншу тривалість у часі, то й сигнал може бути хибним. Тож і потрібен був прилад, який міг би сигнал контролювати. Олег Любчак сконструював апарат, який виявився простим у експлуатації і ним певний час користувались. Причому фахівці запевняють, що точність у ньому вища, ніж у заводських. Однак він несертифікований, тому заборонений для подальшого використання. На жаль!

    Такий результат не зупинив жмеринського раціоналізатора, і він взявся за розробку ще одного приладу, який здійснює контроль за часовими параметрами реле. Цей пристрій також добре проявив себе в роботі. Але й він не пройшов сертифікації. Були за десять років і багато інших невеличких розробок, які все ж знайшли застосування.

    Нині Олег Олександрович створює стенд для контролю сигналів, що надходять до диспетчерів. Він необхідний йому як електромеханіку із частотно-диспетчерського контролю. Вже головні комплектуючі виготовлено, залишається, як кажуть, зібрати все докупи. Тож технічна творчість у Олега Любчака не припиняється. Звідки ж у нього такий інтерес до електроніки, прагнення до удосконалення обладнання, врешті - відповідні знання та навички? Спробуємо про це дізнатись.

    Перші навички роботи з електронним обладнанням Олег Олександрович надбав у Вінницькому ПТУ №11, де навчався на електромонтажника. А досвід виготовлення електронних плат, комплектуючих радіо- та телевізійної апаратури здобув на Вінницькому радіоламповому заводі, де працював декілька років. Тут помітили його здібності і, за рахунок підприємства, направили навчатись до Вінницького державного технічного університету. Одночасно навчаючись та працюючи на заводі, Олег Любчак здобував теоретичні знання і поповнював практичні навички. Завдяки цьому й зростав його професійний рівень. На жаль, підприємство, на якому майбутній залізничник-раціоналізатор працював, стало банкрутом, його закрили. На жаль? Здається, я помилився. Адже залізниця, п’ятнадцять років тому, отримала вже досвідченого фахівця. А для нього відкрились нові простори для технічної творчості, розвитку свого хобі. Їх він успішно використовує. А від цього є й чимала користь для нашої залізниці.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05