РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 7 (19 лютого 2010) 

  • Менше формалізму і більше принциповості



    за радянського часу громадських інспекторів безпеки руху за активність нагороджували ось таким значком

    Як пояснює словник, інспектор - це посадова особа, яка виконує функції контролю, нагляду й обов'язково має засоби відповідного впливу. Їх, контролерів, у нашому житті не бракує. Практично на кожному кроці зустрічаються особи, уповноважені перевіряти та складати акти. Від міліції, ДАІ, податкової адміністрації, протипожежного нагляду, із ЖЕКу, водоканалу, газового господарства… Відверто кажучи, спілкування з ними позитиву дає мало. Інспектор запрограмований на конфлікт, тому докладатиме максимум зусиль, аби довести ефективність своєї роботи. І слово це, мені здається, поступово набуває якогось негативного відтінку. Наприклад, в історії подібна трансформація сталася зі словом «комісар».

    Є низка сфер, де функціонування інспекцій та інспекторів надовго залишається, поза всяким сумнівом, саме такими, де перевірки ніколи зайвими не бувають. Безпека руху на залізниці - одна з них. Когорту громадських інспекторів покликано бути бар’єром для порушень.

    Традиційно щороку у дирекціях проводяться підсумкові наради керівників цих громадських формувань. І якщо брати Конотопський транспортний регіон, то Володимир КОЗЛОВ, головний ревізор безпеки руху поїздів та автотранспорту дирекції, на останній нараді, яка відбулася наприкінці січня п.р., відзначив, що громадські інспектори у звітному періоді «відіграли важливу роль». На їхньому рахунку 4044 перевірки, в ході яких виявлено 5149 порушень. За 2008 рік таких перевірок було 3923, порушень - 4095. І в той же час, звернув увагу Володимир Козлов, знижене число заохочень громадських інспекторів - 35 проти 50 (у 2008 р.).

    У дирекції нараховується 19 рад, які об’єднують 240 громадських інспекторів. Це становить лише п’ять відсотків кількості осіб, роботу яких пов’язано із безпекою залізничного руху.

    Боротися інспектори-добровольці мають за ритмічну і безперебійну діяльність транспортної галузі. Ця думка лейтмотивом пройшла у виступі інженера Бахмацької дистанції сигналізації і зв’язку Григорія БАТЬКОВСЬКОГО. Громадських інспекторів тут дев’ять, обраних колективно на конференції в лютому 2006 р. Діють вони за прикладом сусідів - ради пасажирського вагонного депо Бахмач. Мають затверджений річний план, щомісяця інспектори одержують путівки-завдання, в які заносять зауваження, виявлені в процесі перевірки. Контролює виконання цих зауважень черговий інженер дистанції. На підприємстві практикуються взаємоперевірки суміжних служб. Григорій Батьковський у виступі підкреслив їх високу ефективність.

    А результат? За підсумками попереднього року - 102 перевірки і 422 зауваження. Лідером цієї справи став громадський інспектор Валентин КЛІМЧЕНКО. На його рахунку 77 зауважень, за що він одержав заохочення від адміністрації. За словами виступаючого, з участю громадських інспекторів у дистанції виконано низку необхідних з погляду безпеки руху робіт, зокрема, на перегоні Макошине - Мена світлофорні голівки переключені зі світлофорних містків на мачти, замінено 16 електроприводів типу СП2, СП3 на СП-ТС та СП6М, на переїздах 679 км, 682 км, 712 км впроваджене попереднє включення загороджувальної сигналізації при аварійному відкритті шлагбауму тощо. У дистанції торік різко зменшилася кількість відмов у роботі пристроїв СЦБ - 23 проти 40 у 2008-му.

    Виступи на підсумковій нараді представників усіх рад були цікаві. Говорили вони не про день учорашній, без сумніву, результативний, а про проблеми, про те, що заважає роботі сьогодні. Так, Олексій ГЕРЦОВСЬКИЙ із локомотивного депо Конотоп звернув увагу на підготовку молодих спеціалістів і якість ремонту електропоїздів у локомотивному депо Чернігів. Валерій ПІСКУН із вагонного депо Конотоп - на умови праці оглядачів вагонів ПТО на головній станції дирекції. Тут після капітального ремонту колії залишилися неприбраними шпали та рейки, й оглядачу доводиться не на вагон дивитися, а собі під ноги, щоб не упасти. Недостатньо освітлюються в Конотопі вагонні парки. У Щорській дистанції колії, за словами голови ради громадських інспекторів Володимира БОРИСЕНКА, головна проблема із виїздом на перегони в напрямку Хоробичів - тут немає приміського руху, а тому бригади колійників і дефектоскопістів на лінію підприємство возить своїм рейковим транспортом. А це все - і час, і гроші. Його земляк із локомотивного депо Віктор ФЕДЧЕНЯ, до речі, машиніст, вважає, що в Чернігові дизель-поїздам не ремонт влаштовують, то лише назва. Щорських машиністів на прийомку не запрошують, і з ремонту приганяють дизель-поїзди, як кота в мішку. Актуальною проблемою, на його думку, є те, що на дільниці Бахмач - Терехівка машиніст не може якісно оглянути довгосоставні поїзди, а їх на цій лінії практично ніхто не зустрічає.

    На нараді також виступила заступник голови Конотопського теркому профспілки Наталія МАКАРЕНКО. Вона, подякувавши громадським інспекторам за активність, висловилася за тіснішу співпрацю рад і профкомів. «Профспілка, - сказала вона, - завжди вам допоможе».

    Проблем вистачає і в самій організації роботи рад. Про це у підсумковому виступі говорив Володимир Козлов. Необхідно уникати формалізму, діяти наполегливіше і принциповіше. Наприклад, у звітах ради дистанцій колії називають свої недоліки і ніколи не зауважують працівникам служб електропостачання та зв’язку СЦБ. Більше конкретики слід виявляти громадським інспекторам колійних машинних станцій і дистанції захисних лісонасаджень. Адміністраціям підприємств частіше заохочувати своїх громадських інспекторів із безпеки руху. «Працюйте, - сказав він. - Ви перевіряєте не для мене, не для звіту, а для себе».

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05