РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 7 (19 лютого 2010) 

  • Перевірка на міцність

    Здається, цьогорічна зима всерйоз задалася метою перевіряти залізничників на міцність. Як повідомили в прес-центрі Укрзалізниці, упродовж останніх кількох діб в Україні випала величезна кількість опадів, до того ж ситуація ускладнюється сильним вітром. Найбільше постраждали Одеська, Придніпровська та Південно-Західна магістралі.

    У надзвичайно складних метеорологічних умовах основні зусилля залізничники зосередили на забезпеченні безперебійного руху пасажирських та приміських поїздів. Рух не припиняється, жоден поїзд не відмінений та вокзали працюють у звичайному режимі. Залізничники закликають пасажирів зберігати спокій і бути особливо обережними при перебуванні на об'єктах залізничної інфраструктури.

    Чергове випробування зима приготувала лютневого дня, коли на станцію Жмеринка з Одеської залізниці прибув вантажний поїзд №3006, електровоз якого зовні нагадував величезний льодяник. Цьому локомотиву судилося стати першою ластівкою, яка провістила новий сплеск «крижаної лихоманки» на Південно-Західній. У післяобідню пору, наче по бойовій тривозі, були підняті бригади енергетиків районів контактної мережі станцій Жмеринка (ЕЧК-31) та Юрківка (ЕЧК-39) для очистки контактної мережі від ожеледі. Кожні мали трудитися на своїх відведених дільницях: ЕЧК-31 - очищувати контактну мережу на рідній станції, а працівники ЕЧК-39 на бокових коліях станцій Журавлівка та Юрківка. До 21-ої години роботи було закінчено.

    Та не тільки на цих дільницях бешкетувала крижана стихія. В ту ж пору на боротьбу з нею виїхали працівники ЕЧК-30 (Вінниця). На станціях Вінниця-Пасажирська то Вінниця-Вантажна вони застосували установки МОГ (російська назва - механическая оббивка гололеда). Такі установки є в багатьох дистанціях електропостачання. За використання щодо обладнання є можливість досить ефективно справлятися з поставленим для них завданням, пересуваючись на мотовозі зі швидкістю до 40 км/год.

    Хроніка того дня рябіє тривожними повідомленнями. Десь о 16-ій на Козятин із Жмеринки прибула електричка з обледенілими струмоприймачами. Турботами працівників ЕЧК-24 Козятинської дистанції електропостачання пантографи було очищено від ожеледі, і електропоїзд рушив у зворотному напрямку. Проте географія стихійного лиха поширилася й далі на теренах нашої залізниці. Ось бригада ЕЧК-8 Фастівської дистанції електропостачання на станції Чорнорудка оперативно зайнялася очищенням від ожеледі струмоприймача пасажирського поїзда №154 Вінниця - Київ. Завдяки зусиллям енергетиків простій поїзда був незначним.

    Разом із працівниками локомотивного депо Жмеринка було організовано рейси електровоза з вібропантографом на дільниці між ст. Жмеринка - Вапнярка в обох напрямках. Цей електровоз також працював на бокових коліях ст. Рахни і Ярошенка. Згодом він повернувся до Жмеринки і до 1-ої ночі працював на цій станції.

    Крім того, на прохання керівництва Жмеринської дирекції з локомотивного депо Козятин виїхав такий же електровоз і працював на дільниці Козятин - Жмеринка, а потім до ранку - на всіх парках ст. Жмеринка.

    На ст. Гнівань було задіяно маневровий тепловоз ЧМЕ3 з установленим на ньому вібробарабаном. У проведенні профілактичних заходів взяли участь ЕЧК Голендри та ЕЧК Комарівці.

    Не обминуло крижане лихо й Київської дирекції. На ст. Київ-Пасажирський було організовано очистку пантографів електропоїздів, що прибували із Жмеринки, а на дільниці Трипілля - Кагарлик працівники

    ЕЧК-35 ст. Кагарлик під керівництвом начальника служби В.О. Сухомлинова разом із локомотивниками депо Дарниця вночі займалися очищенням контактної мережі за допомогою вібропантографа.

    У боротьбі зі стихійним лихом брало участь багато працівників служби електропостачання. Активно діяли начальник ЕЧ Козятин Василь Павлюк і заступники начальника ЕЧ Жмеринка Олександр Сушко та Петро Шевчук. Начальники ЕЧК Вінниця Сергій Навроцький, ЕЧК Юрківка - Василь Гончарук та й усі інші, як то кажуть, не пасли задніх.

    Треба відзначити оперативність енергодиспетчерів Жмеринської дистанції електропостачання (ст. диспетчер Володимир Шамрай). Уміло координував дії енергетиків, які вийшли на боротьбу зі стихією, заступник начальника служби електропостачання Микола Бех. Саме йому редакція вдячна за надану інформацію.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05