РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (5 лютого 2010) 

  • У зоні відповідальності

    Песимістичні прогнози на глобальне потепління спростовує нинішня зима. Вона засипає снігом нашу та й інші країни, посилає люті морози... І якщо дітворі, любителям лижних прогулянок такі сезонні прояви до вподоби, то працівників залізничного транспорту, зокрема колійного господарства, вони зовсім не втішають. Адже їм доводиться боротися зі сніговими заносами, щоб забезпечити безперебійний та головне безпечний рух поїздів. Як це їм вдається, покажемо на прикладі Вінницької дистанції колії, яку очолює Олександр ОНИЩУК.

    У робочому журналі диспетчера цього структурного підрозділу записи наприкінці минулого та на початку нинішнього року чимось нагадують фронтові донесення. Деякі із них процитую:

    18.12. Виїзд СМ-2Б (снігоприбиральної машини). Очищено першу, другу, третю, четверту та 13-ту колії ст. Вінниця. Очищено шість колій ст. Вінниця-Вантажна.

    19.12. Виїзд СМ-2Б. Очищено основні та станційні колії на ст. Тюшки, Гнівань, Браїлів.

    20.12. Виїзд СМ-2Б. Очищено основні та станційні колії на ст. Калинівка, Гулівці, Голендри, Кордишівка...

    Кожного із названих днів на прибиранні снігу було задіяно по 889 працівників, із них - по 37 з інших структурних підрозділів. Очищено посадочні платформи Демидівка, Селищанська, Десенка, Черепашенці, Сигнал. Постійно очищались стрілочні переводи на малих станціях.

    Ще більший об’єм робіт фахівцям Вінницької дистанції колії довелось виконувати у дні новорічних та різдвяних свят. Так першого січня СМ-2Б працювала на ст. Вінниця. Наступного дня - на ст. Гулівці, Голендри. У ніч з другого на третє січня очищали колії ст. Кордишівка. Не припинялась боротьба зі снігом й різдвяної ночі та у наступні дні. Адже випадання снігу продовжувалось й на святки.

    Після двадцятого січня вінницьким колійникам довелось задіяти не лише машину СМ-2Б, а й обидві СДП (машини, що очищають колії від снігу на перегонах), які є на озброєнні у дистанції. Одна із них працювала на дільниці від Вінниці до Зятківців, у напрямку через Немирів, Гайсин, а це - 147 км. Нею також були очищені й станційні колії на цьому напрямку. А інша СДП від Калинівки розчистила під’їзні колії до Турбова та до Кордишівського цукрового заводу.

    Щоб побороти стихію машиністу СМ-2Б Віктору ВАСИЛИКУ, механікам СДП Сергію КАРПЛЮКУ, Олександру ШЕВЧУКУ та й багатьом їхнім колегам доводиться протягом майже місяця працювати і вдень, і вночі. А тут ще й техніка підвела. Машина СМ-2Б - далеко не нова. І коли виникло значне навантаження, двигун відмовився працювати. Довелось його ремонтувати. Бригада, під керівництвом головного механіка Володимира АНДРОЩУКА, протягом одного дня та двох ночей відремонтувала снігоприбиральну машину. І вона знову була задіяна в роботі.

    Втім, було задіяно не лише снігоприбиральну техніку, а й усе обладнання, що призначене для запобігання негативному впливові снігопадів на роботу залізниці. На станціях Вінниця, Калинівка, Гнівань успішно використовуються пристрої для продування стрілочних переводів. А на дільниці прийому пасажирських вагонів на ст. Вінниця уже тривалий час задіяно системи електропідігріву вагонів.

    Коли ж узагальнити заходи, спрямовані на снігоборотьбу на дільниці між Козятином та Жмеринкою, то варто зазначити, що для цього було задіяно більшість фахівців усіх станцій та інших структурних підрозділів, які розташовано на ній. Активно проводили боротьбу зі снігом працівники вокзалу ст. Вінниця, який очолює Григорій МОСКАЛЬЧУК. Перони, прилягаючу до вокзалу територію ретельно очищали спеціально сформовані бригади. До них увійшли всі, хто не був задіяний у технологічному процесі з обслуговування пасажирів.

    Спільними зусиллями залізничників снігові замети вдалось ліквідувати. Причому своєчасно. Жодної затримки, порушення графіка руху поїздів через снігові заноси на дільниці, за яку відповідає Вінницька дистанція колії, не виникло. Не знизилась при цьому й безпека руху поїздів.

    Та зима не відступає. Вона вирішила влаштувати перевірку залізничникам сильними морозами. Останні дні січня термометри на Вінниччині зафіксували температуру повітря на багато нижчу за 20 градусів морозу. Та й на цей виклик природи належним чином відреагували підлеглі Олександра Онищука. Тут організували додатковий огляд верхньої будови колії. Фахівці цеху дефектоскопії, який очолює Юрій ШТИБЛІКОВ, почали працювати за ущільненим графіком. Вони частіше ніж за вищої температури із дефектоскопними візками проходять коліями, щоб завчасно виявити найменшу тріщину в рейках і попередити про небезпеку своїх колег. Оглядають фахівці дистанції верхню будову колії й із кабін локомотивів, що прямують їх дільницею. І реагують на кожне відхилення від норм. На усіх околотках перевірено наявність засобів відновлення колії і поповнено їх запаси. Організовано також цілодобове чергування машиністів технічних дрезин, які постійно готові до виїзду з ремонтними бригадами для усунення можливих пошкоджень. Вжито й інших заходів, що передбачено відповідними документами на такі випадки. Тож можна сказати, що вінницькі колійники успішно відбивають усі «атаки» зими. При цьому забезпечують ритмічний та безаварійний рух поїздів у зоні відповідальності.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05