РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (5 лютого 2010) 

  • Рекламний бізнес потребує професійного підходу

    Здається, реклама нас переслідує на кожному кроці. Вмикаєш телевізор - на будь-якому каналі - реклама. Розгортаєш газету - реклама. Ідеш вулицею - з усіх боків рекламні плакати. Заходиш у поїзд... Тут теж можна побачити рекламу. Однак це поодинокі випадки. У вагонах наклеєні один-два невеличкі плакати. А от у метрополітені, здається, не залишилось жодного квадратного сантиметра на стінах чи стелі вагона, вільного від рекламних оголошень. Деколи це дратує. Та часто ловиш себе на тому, що підсвідомо вже прочитав те чи інше оголошення, розглянув якийсь плакат. І нерідко знаходиш щось корисне для себе. Значить, від реклами є користь. Є вона і у рекламодавця. А ще більша - для метрополітену. То чому б і залізничні, в першу чергу, пасажирські вагони активніше не використовувати для отримання грошових надходжень від реклами? Думається, для залізниці вони незайві. Та як краще це зробити? Відповідь на поставлене запитання спробуємо знайти разом з інженером із реклами Жмеринської вагонної дільниці Володимиром СЛОБОДЯНЮКОМ.

    Минулого року Жмеринська вагонна дільниця від розповсюдження оголошень отримала більше сотні тисяч гривень. Цей прибуток, незважаючи на «кризовий» рік, перевищує попередній. Тому можна говорити, що робота в цьому напрямку проводилась успішно. Але чи можна від рекламної діяльності залізниці заробляти значно більше коштів, ніж у попередні роки? Володимир Арсентійович переконаний, що можна. І ось чому.

    - На сьогодні ми працюємо не на пряму з рекламодавцями, а через посередників, - рекламні агентства, - зазначив мій співрозмовник. - Скажімо, певній фірмі, в якої чимала частка доходу виділяється на проведення рекламної кампанії, свої послуги пропонує рекламне агентство. Не буду називати конкретно яке, щоб не створювати йому рекламу, зазначу лише, що таких структур існує вже чимало. Укладається договір, за яким це агентство займається виготовленням та розповсюдженням реклами і, відповідно, кошти від фірми переходять до нього. І уже частку грошей за розміщення рекламної продукції у поїздах чи на вокзалах цей посередник сплачує залізниці. А левову частку, звісно, залишає собі. До речі, ще більше, майже половину прибутку, на рекламу витрачає всесвітньо відома фірма з виробництва безалкогольних напоїв. Але ці кошти перехоплюють посередники, які займаються виготовленням та розміщенням реклами у засобах масової інформації, на транспорті, деінде.

    - Що ж необхідно зробити, щоб залізниця не залишалась осторонь від рекламного бізнесу? - допитуюсь у Володимира Слободянюка.

    - Цією справою необхідно займатись професійно, - зазначив він. - А щоб стати гравцем у рекламному бізнесі, варто мати відповідну базу. Для виготовлення друкованої продукції - поліграфічне обладнання. Щоб створити відео- чи аудіоролики, які можна випускати в ефір - відповідну студію... Звісно, це потребує певних матеріальних затрат, однак вони досить швидко окупляться. В рекламному бізнесі відсотки прибутку на кожну вкладену гривню доволі високі, часто перевищують усі сто.

    - А без значних матеріальних затрат у наш час і за наших умов можна збільшити надходження від реклами хоч би у, приміром, одній вагонній дільниці? - не відстаю від свого співрозмовника.

    - Зовсім без інвестицій, вкладень не обійтись, - після короткої паузи відповів Володимир Арсентійович. - Є у мене декілька так званих пілотних проектів. Ознайомимось з одним із них. Багато людей, їдучи відпочивати на Південь, зокрема у Крим, наперед не знають конкретного місця - пансіонату, бази відпочинку чи чогось подібного. Ще більше тих, хто приблизно знає, але хотів би краще і, зрозуміло, дешевше. А як знайти таке місце? Уявімо, що така людина уже їде у поїзді і немає спокою від того, що остаточно не визначилась, де має провести найкращі дні своєї відпустки. І тут на столику, в купе, помічає буклетик, належним чином оформлений. А в ньому - адреси та телефони з півсотні пансіонатів, будинків відпочинку та інших закладів, де можна відпочити. Пасажир включає «мобілку» та починає телефонувати за вказаними номерами. І... знаходить найкращий для нього варіант. Щоб з’явився такий буклет у пасажирському вагоні, уже найближчим часом мені необхідно виїхати на Південь і побувати у сотні пансіонатів. Господарі більше половини погодяться на мою пропозицію і заключать договір на оплату такої послуги. А далі уже виготовлення буклету та розміщення його у поїздах, які влітку курсуватимуть у південному напрямку, в тому числі й жмеринського формування. Однак не впевнений, що ця пропозиція знайде підтримку та знайдуться кошти на відрядження. А от мою ідею можуть перехопити у якомусь із рекламних агентств. Тоді такі буклети з’являться у наших поїздах. Однак їх виготовлять і отримають більшу частку прибутку інші. Залізниці дістанеться значно менше, ніж могло б надійти.

    Коментувати думки людини, яка добре обізнана в рекламному бізнесі, - справа невдячна. Одне дозволю собі зауважити: щоб отримати урожай потрібно хоча б засіяти ниву. Але ще треба знати, коли і чим. Для цього і є професіональні хлібороби та відповідне знаряддя. Рекламний бізнес також потребує професійного ставлення. Тоді й будуть належні прибутки.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05