РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (5 лютого 2010) 

  • Чи складно працювати у двох режимах?

    У квітні минулого року в Козятинській дирекції залізничних перевезень розпочала працювати (що-правда, поки що в режимі експерименту) автоматизована підсистема ведення та обліку «вікон» у графіку руху поїздів для ремонтно-будівельних робіт на рівні залізниці. Основне її призначення - автоматизація процесу формувань замовлень, узгодження їх на рівні дирекцій та залізниці, здійснення контролю за наданням «вікон» та за їхнім використанням для ремонтно-будівельних робіт. Про те, як зарекомендувала себе ця підсистема під час експлуатації, у розмові з нашим кореспондентом розповідає заступник начальника відділу перевезень з АСУ Сергій СИВАКІВСЬКИЙ.

    - Такою програмою автоматизованої підсистеми ведення та обліку «вікон» (АРМ «Вікна») зараз оснащено всі наші підприємства, що безпосередньо пов’язані з роботою, вибачте за повторення, у «вікно». А це, зокрема, колійники, енергетики, зв’язківці, підрозділи будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд. Підготували і фахівців для роботи з нею. Перевага введення такої автоматизованої підсистеми безумовна. Вона дозволяє в режимі реального часу бачити загальну картину «вікон» і те, як вони використовуються. А ще - оперативно вести облік та аналіз виконання робіт. Однак у цієї програми є й суттєвий недолік. Вона занадто громіздка і вимагає великих витрат часу на роботу з нею. Особливо у період введення заявок та їх узгодження. З цього приводу протягом минулого року ми вже подали розробникам програми низку своїх пропозицій, однак їх і досі не враховано. А ми ж змінювати програму не можемо. Не маємо на те повноважень.

    Слід зазначити, що впровадження програми АРМ «Вікна» вимагає використання при цьому і сучасної комп’ютерної техніки. А цього, поки що, ми дозволити собі не можемо. Працюємо на тому, що маємо. Та й штат працівників не завадило б розширити.

    Поки ж програма проходить у нас лише «обкатку». Тому працювати нам доводиться паралельно у двох режимах - за старою, десятками років перевіреною і відпрацьованою схемою, яка, можливо, по своїй структурі й не надто сучасна, проте така, що задовольняє всі ті вимоги, що діють на залізниці, і за програмою АРМ «Вікна». Повністю перейти на неї ми ще не готові, оскільки вона потребує суттєвого удосконалення. В усякому разі, це висновок наших фахівців.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05