РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 5 (5 лютого 2010) 

  • Ощадливість - не скнарість, а порятунок

    Під час нещодавнього засідання штабу з енергозбереження, на чолі з начальником Коростенської дирекції залізничних перевезень Василем ЯРЕМЕНКОМ, підбивалися підсумки роботи стосовно економії енергоресурсів за минулий рік. Про неї йшла мова й у виступах керівників підприємств і структурних підрозділів.

    Тож за минулий рік економія електроенергії на тягу поїздів склала 3434,2 тис. кВт/год або 5%. У теплотязі за 2009 р. економія склала майже три відсотки. Зрозуміло, що за цими цифрами стоїть чимала організаційна робота, а також сумлінність і дисциплінованість працівників. Торік показників економії дизельного палива досягли 154 машиністи, які спільно заощадили 122,4 тонни. Зекономити електроенергію зуміли 92 машиністи. Завдяки їх майстерності заощаджено 811,5 тис. кВт/год. А за допомогою двадцяти семи систем «БІС-Р», встановлених на маневрових локомотивах, зекономлено 71327 кілограмів дизельного палива. Це - 4,1% від пального, що використовується при маневровій роботі. На засіданні штабу водночас наголошувалося на необхідності проведення контрольно-інструкторських поїздок з машиністами, які допускають перевитрати. Проведення навчання з локомотивними бригадами, які мають перевитрати електроенергії та дизельного палива, також має бути актуальним.

    Аналізували на засіданні й показники використання рухомого складу, те, наскільки ефективно організовується перевізна робота. Для зменшення резервного пробігу та простою тепловозів у пасажирському русі на дільниці Коростень - Козятин, при відсутності пасажирських поїздів у зворотному напрямку, варто «підв’язувати» тепловози під вантажні поїзди. Також загострювалася увага на посиленні контролю за тим, аби не допускати використання маневрових локомотивів, завантаження яких становить менше 80%.

    Було проаналізовано й стан справ із неграфіковими зупинками та інші фактори, що спричиняють зайві витрати енергоресурсів. Слід зазначити, неграфікових зупинок торік було на 269 випадків менше, ніж позаторік. При дозволяючих рух показниках сигналів поїзди найчастіше зупинялися через спрацювання систем визначення нагріву букс (ПВНАБ), зриву стоп-кранів екстреного гальмування. При заборонних сигналах поїзди в більшості випадків зупинялися через несправність обладнання СЦБ та через відсутність енергопостачання.

    Що ж до використання паливно-енергетичних ресурсів у межах дирекції, то тут також є зменшення. Дещо зросло споживання дизельного пального. Але для цього були вагомі причини. Зокрема те, що колектив та механізми Коростенського відбудовного поїзда протягом минулого року було задіяно на господарських роботах залізниці. Так краном ЕДК 1000/2 виконувалися роботи із заміни дефектних прогонів мостів, під час навантаження металевих споруд на платформи тощо.

    Як бачимо, контроль за енергоресурсами в підрозділах Коростенського залізничного вузла здійснюється постійно і чітко. Водночас фахівці працюють над тим, щоб ліквідувати «вузькі» місця у справі економії і не допускати марнотратства. Звісно, значною мірою це залежить від належної організації роботи, а також і від ставлення кожного до поняття бережливість. Ощадливість - не скнарість, а порятунок під час скрути.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05