РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (29 січня 2010) 

  • Якщо діяти згуртовано...

    «Розбійницькі» напади зимової стихії на залізницю продовжуються. Отож тема не втратила актуальності й, без сумніву, не втратить до завершення суворого сезону. Які заходи передбачено, аби вдало протистояти подальшим можливим атакам зимової стихії? Відповідь на питання це також небайдужа читачеві. Ось чому докладніше прокоментувати зазначені факти ми звернулися до заступників начальника галузевої служби електропостачання Олександра МУМРЕНКА та Миколи БЕХА.

    Варто наголосити, що перший сюрприз негода піднесла залізничникам зранку 28 грудня. Почалося з того, що відключилося зовнішнє електропостачання з боку Київобленерго на підстанціях Київ-Волинський і Мотовилівка. Та на цьому лихо не закінчилось. О третій ночі відключилася тягова підстанція Боярка, що призвело до тимчасового знеструмлення контактної мережі. В такій ситуації професійно й грамотно діяли енергодиспетчери Київської дистанції електропостачання. Старший енергодиспетчер Любов Заїкіна, диспетчери Микола Цимбал і Сергій Коваленко з диспетчерського пульта заживили знеструмлену контактну мережу від тягових підстанцій Бучі, Фастова та Дарниці.

    А в цей час в управлінні залізниці оперативно було створено штаб із боротьби зі стихією на чолі з головним інженером залізниці Володимиром Тягульським. Начальник служби електропостачання Валерій Сухомлинов разом зі своїм заступником Олександром Мумренком терміново виїхали на лінію, аби на місці керувати ліквідацією наслідків стихійного лиха. На місця пошкоджень виїхали також начальник Київської дистанції електропостачання Володимир Коваль, його заступники Андрій Багно, Олександр Трощинський та головний інженер Юрій Мовчан.

    За схемою аварійного виклику бригад було піднято працівників району контактної мережі Мотовилівка на чолі з начальником Володимиром Якубовським. Перед фахівцями постала майже фантастична картина: гілки дерев під вагою снігу нависли над лінією поздовжного електропостачання та автоблокування і місцями торкались проводів. Енергетики заходилися струшувати з них сніг, а в особливо небезпечних місцях зрізували гілки. На ст. Васильків знеструмлений пост ЕЦ було заживлено від генератора автомотриси.

    А згодом надійшла ще одна тривожна звістка: на тяговій підстанції Підгірці вийшов з ладу один із двох вводів з боку Київобленерго. На дільниці Нові Безрадичі - Трипілля у боротьбу зі стихією вступили працівники Трипільського району контактної мережі на чолі з начальником Василем Кржижанівським. Їм на допомогу приїхали мотовозом коростенські енергетики. І цей факт хочеться відзначити окремо. Адже стихія не оминула і Коростенську дирекцію: подібна загрозлива ситуація склалася на дільниці Коростень - Новоград-Волинський. Проте коростеньські енергетики виявили братерську солідарність і примчалися на допомогу колегам з Київської ЕЧ.

    Не минула гірка снігова «чаша» й Дарницьку ЕЧ-6. Для неї особливо «снігонебезпечним» виявився напрямок Дарниця - Гребінка. Треба сказати, що до боротьби зі сніговієм долучилися енергетики з усіх дирекцій. Активну участь у ній взяли конотопчани на чолі з головним інженером Конотопської дистанції електропостачання Валерієм Гриценком. Не залишились осторонь козятинські та жмеринські колеги. Загалом в боротьбі зі сніговієм брало участь до шести десятків працівників із різних дистанцій електропостачання. Для їх проживання було відряджено три пасажирські та вагон-їдальня.

    Гаряче було залізничникам у ці морозні деньки! Київобленерго впродовж майже 14 годин було нездатним подати електроенергію на підстанцію Боярка. Струм відключився о третій ночі, а був поданий на підстанцію о 17-ій. До боротьби із снігом також було залучено працівників дистанцій захисних лісонасаджень із бензопилами. Протягом трьох діб люди працювали на межі фізичних можливостей. Зігрівало й надихало їх, як сказав би поет, «чуття єдиної залізничної родини». Завдяки спільним зусиллям залізничників із різних дирекцій наслідки стихійного лиха було ліквідовано. Знову (вкотре!) у ці тривожні передноворічні дні працівники столичної магістралі явили приклад справжнього залізничного братерства.

    Проте цими подіями не завершилися зимові випробування нашої залізниці. Друга хвиля стихійного лиха налинула зранку 11 січня, його епіцентр перемістився у Коростенську дирекцію, а саме на дільниці Коростень - Овруч - Словечно, Овруч -Вільча, Овруч - Білоко- ровичі - Олевськ. Цього разу стихія обрала іншу зброю проти залізниці - обледеніння. Лісові насадження обабіч колії являли химерну картину. Примхами негоди гілля дерев було покрито крижаною корою, шар якої місцями сягав 20 мм. Зрозуміло, що дерева не могли витримати такий льодовий панцир і під його вагою стали хилитися до землі. Багато з них зігнулося дугою і полягло прямо на лінії електропередач ЛЕП-10 кВ. Від чого лінії було знеструмлено. На боротьбу зі стихією встали працівники Овруцької дистанції колії та Коростенської дистанції захисних лісонасаджень. Свою мототехніку надали Овруцька дистанція колії та Коростенська дистанція сигналізації та зв’язку. Два маневрових тепловози відрядило локомотивне депо Коростень. На допомогу коростенцям терміново прибула також бригада «летючого» Вінницького БМП-392 служби електропостачання (хіба без нього можна десь обійтись?) на чолі з Сергієм Садовником, яку в цей час було задіяно на роботах у столиці. З телескопічних веж, з площадок локомотивів залізничники з використанням бензопил обрізували обледенілі гілки дерев. Три дні продовжувалося це «льодове побоїще», в якому залізничники отримали рішучу перемогу над ворожими силами стихії. І ось знеструмлені проводи знову ожили під електричною напругою.

    Давно залізничники нашої магістралі не пам’ятають такого розгулу снігової стихії. Аби протистояти її свавіллю, керівництво залізниці прийняло рішення організувати спеціальні бригади для прибирання дерев, які загрожують падінням на лінії електропередач, та ліквідації наслідків буревію. З цією метою передбачено виділити по три вагони на кожну дирекцію для проживання і харчування робітників. Тож до роботи!

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05