РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (29 січня 2010) 

  • Тримати дистанцію!

    Якість та технологічність обслуговування інфраструктур зв’язку та СЦБ має підвищити модернізація.

    Шепетівська дистанція сигналізації та зв’язку сьогодні обслуговує понад 400 одиниць технічних пристроїв автоматики та телемеханіки (СЦБ), зв’язку, радіозв’язку та пасажирської автоматики, що цілком гарантує безпеку руху поїздів на дільниці магістралі від Печанівки до Здолбунова. А також від Шепетівки до Ланівців. Експлуатаційна довжина господарства дистанції складає майже 282 км. Географія - у межах Хмельницької, Житомирської та Рівненської областей. Тож турбот чимало. За останній період, підвищуючи якість і технологічність обслуговування, тут проведено великий обсяг робіт з модернізації та реконструкції пристроїв СЦБ і зв’язку. Зокрема на ст. Славута-І, Шепетівка, Ізяслав, Хролин, на дільницях Цвітоха - Кривин, Полонне - Хролин, Попільня - Полонне, по б/п Кам’янка.



    Надійний зв'язок

    Механізована сортувальна гірка ст. Шепетівка - один з таких об’єктів, де проведено модернізацію пристроїв автоматики. Саме тут минулого року впроваджено в експлуатацію сучасні сповільнювачі КЗ-3. За словами старшого електромеханіка гірки Віктора Цехановського, це дозволило суттєво покращити роботу всього комплексу. Ці сповільнювачі прості в обслуговуванні та надійні у роботі. Пристрій, у залежності від завантаження, автоматично вибирає позицію гальмувача, що у свою чергу дозволяє прискорити розчеплення вагонів. Зручніше стало працювати і черговим по гірці.

    - Із впровадженням сучасних сповільнювачів значно зменшилася й кількість поточних робіт з обслуговування пристроїв, - говорить електромеханік Іван Колбасовський. - На гірці я працюю вже понад тридцять років, тому можу порівняти, що і скільки разів нам доводилося тут робити протягом року. Відтепер деякі види поточного обслуговування проводимо удвічі, а то й утричі менше, ніж у минулі роки.

    А ще старший електромеханік гірки розповів про позитивні зміни, що відбулися останнім часом під час модернізації деяких інших об’єктів станції, зокрема компресорної, де замінили два потужних агрегати на сучасні. До того ж місцеві фахівці розробили систему промивки цих машин, що забезпечує скорочення всього робочого циклу. Відтепер промивання системи охолодження компресора можна буде проводити без його розбирання. Щоправда, ця система проходить лише перші кроки на шляху впровадження, але її розробники впевнені, що цей процес не розтягнеться у часі.

    Ще один об’єкт модернізації - лінійно-апаратний зал (ЛАЗ) будинку зв’язку ст. Шепетівка, що забезпечує весь зв’язок на магістралі у межах, якими опікується колектив підрозділу. Через його канали можна вийти до будь-якого пункту Укрзалізниці. Старший електромеханік ЛАЗу Сергій Кіндюк основну увагу звернув на технічне оснащення. Тут також вже змонтовано чимало сучасних пристроїв, систем, блоків. Це дозволяє підтримувати надійний зв’язок. Проте їх тут, мабуть, поки що замало, бо нам продемонстрували й деякі системи зв’язку, де використано ще трофейний кабель з часів Великої Вітчизняної війни. Понад шість десятиліть минуло, а він й досі надійно служить залізничникам. Значить, якість була на славу, але ж за вікном вже ХХІ століття і світ технологій зробив значний крок вперед.



    Звідки віра у людей?

    Подібний трофейний кабель експлуатується шепетівськими зв’язківцями і на дільниці Шепетівка - Здолбунів. Про це розповіла старший електромеханік виробничої дільниці зв’язку Зінаїда Куркіна, коли ми знайомилися з роботою зв’язківців на ст. Острог. Разом із механіком зв’язку станції Степаном Муляром вона того дня проводила там планову перевірку лінії зв’язку. Загалом станом справ залишилися задоволені. Зв’язок працював надійно та й планові профілактичні роботи було виконано у повному обсязі. А те, що доводиться працювати на дещо застарілому обладнанні, хвилює, мабуть, найменше. Виходять з того, що є. Головне - мають досвідчених фахівців, яких, до речі, виростили у себе в дистанції.

    - З таким механіком як Степан Дмитрович завжди приємно працювати, - говорить Зінаїда Павлівна . - І працівник відмінний, і керівник хороший. А як до його порад прислуховується молодь! До речі, у нас на дільниці є декілька дуже здібних молодих зв’язківців. Обіцяють стати відмінними фахівцями. Передусім, це Артур Бачурський та Олексій Скрипник. Буде приємно, якщо не помилилася. Вірю, що за декілька років почую про їхню роботу таку саму, а то й більш схвальну оцінку.

    Наявність великої кількості технічних засобів-«ветеранів», потребує до себе постійної уваги, проведення постійної профілактичної роботи не лише для підтримання працездатності, але й підвищення надійності їхніх дій. І це одна з основних проблем, що турбує сьогодні керівництво дистанції. На станцію Миропіль ми дісталися вже післяобідньої пори, однак робота зв’язківців тут була саме у розпалі. Старший електромеханік СЦБ дільниці Печанівка - Миропіль - Понінка Іван Крижанівський разом зі своїми підлеглими електромеханіками СЦБ Анатолієм Матвійчуком та Петром Кужелюком проводили перевірку стану систем та пристроїв автоматики. На цій станції, як і на інших, продовжується модернізація пристроїв СЦБ та зв’язку. За словами старшого механіка СЦБ, станція Миропіль одна з тих, де цю роботу виконано у доволі значних обсягах. Тут оновили сам пост ЕЦ, проклали нові кабельні мережі, частково замінили обладнання. Разом з електромеханіками керівник дільниці перевіряв роботу системи ЕЦ рейкових кіл, зокрема західної горловини. На момент перевірки всі технічні засоби працювали у нормальному режимі.



    Професіонали

    Ті самі турботи були і в їхніх колег - підлеглих старшого електромеханіка СЦБ дільниці Полонне - Хролин - Судилків Леоніда Кукурузи. Частина зв’язківців працювала на ст. Полонне, проводячи планове обслуговування пристроїв. Інші готувалися забезпечити роботу у «вікно» колійників, які проводять середній ремонт стрілочних переводів. Леонід Миколайович - один з найдосвідченіших фахівців у дистанції сигналізації та зв’язку. За його плечима - майже сорок років роботи на залізниці, тридцять з яких він очолює дільницю. Розпочинав електромонтером СЦБ. Свого часу був і механіком, і черговим електромеханіком. За ці десятиліття допоміг стати справжнім професіоналом не одному своєму підлеглому, тому, мабуть, й невипадково довелося почути від зв’язківців слова про те, якщо хочеш по-справжньому чогось навчитися, то попроси, щоб тебе направили до Кукурузи. Той навчить.

    Сам керівник дільниці поспішав у справах. Потрібно було до кінця робочого дня узгодити всі питання щодо перспектив майбутньої роботи з колійниками. Такий напружений ритм роботи - звичне явище для цього невеличкого колективу дільниці. Вісім зв’язківців обслуговують ст. Полонне, Хролин, Судилків та перегони між ними. А це - 60 стрілок автоматичної сигналізації, 20 сигнальних світлофорів, 9 переїздів. Тож роботи достатньо.

    - Економічного ефекту можна досягти, якщо грамотно організувати виробничий процес, чітко планувати виконання кожної операції, унеможливлюючи витрати робочого часу, - вважає начальник Шепетівської дистанції сигналізації та зв’язку Володимир РАБУШЕНКО. - Ясна річ, нове обладнання, яке надходить до господарства підрозділу - явище позитивне. Але для моїх колег по силах підтримувати у належному стані й пристрої далеких часів. Особисто я висловлюю їм за працелюбство щиру подяку!

    На фото: Один день з життя колективу. Начальник Шепетівської дистанції сигналізації та зв’язку Володимир РАБУШЕНКО; електромеханіки Валентин ПАДУН, Юрій СЕРДЕЧНИЙ, елек-тромонтер Олександр КИСЕЛЬОВ; слюсар Олек-сандр ГОРДІЙЧУК та електромеханік Леонід ХРИСТЮК; черговий електромеханік лінійно-апартного залу Людмила ПРИХОДЬКО; старший електромеханік СЦБ дільниці Печанівка - Понінка Іван КРИЖАНІВСЬКИЙ; електромеханіки Анатолій МАТВІЙЧУК та Петро КУЖЕЛЮК; старший електромеханік СЦБ Леонід Кукуруза; старший електромеханік гірки Віктор ЦЕХАНОВСЬКИЙ.

    Фото Валерія Скиби

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05