РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (29 січня 2010) 

  • Самостійний гравець на рекламному ринку

    Нещодавно служба з управління майновими і земельними ресурсами Південно-Західної залізниці на чолі з Юрієм ТРУХАНОВИМ провела нараду, де обговорювалися нові підходи до організації рекламної діяльності на магістралі. Питання актуальне, адже кожна гривня, зароблена залізничниками, допомагає вирішувати певною мірою багато питань, пов’язаних із заміною рухомого складу, його ремонтом, вирішенням соціальних питань. Про справи, що стосуються рекламної діяльності Київської дирекції Південно-Західної залізниці ми ведемо розмову з начальником сектору реклами Вірою ЖУРАВЛЬОВОЮ.

    - Віро Юріївно, скажіть, будь ласка, який «товар» може запропоновувати рекламодавцям Київська дирекція?

    - Головне завдання залізниці - гарантувати безпеку руху, безперебійне перевезення пасажирів та вантажів. Тому, як такого товару, в прямому розумінні слова, ми не можемо запропонувати. Але у нас є можливість надавати свої рекламні послуги. Для цього необхідно максимально ефективно використовувати прямий зв’язок із рекламодавцями, у тому числі з представниками малого і середнього бізнесу, які є клієнтами залізниці у сфері вантажних перевезень.

    - Якими є спектр рекламних послуг від Київської дирекції та результати цієї діяльності?

    - Насправді, ми не можемо конкурувати з рекламними агенціями, які виготовляють свої бігборди, рекламні щити, буклети. Але все ж таки завдяки конкретній співпраці з вантажопере-візниками, партнерським стосунками з нашими клієнтами нам вдається частково виконати галузевий план. На сьогодні Київська дирекція отримує доходи лише від зовнішньої реклами.

    - У такому разі, якою в ідеалі Вам бачиться рекламна робота дирекції?

    - Я весь час їжджу муніципальним транспортом і спостерігаю, як правильно вони використовують транспортні засоби для реклами. Зайдіть в метро - там на станціях реклама всюди - зверху, знизу, збоку. Не кажу вже про самі вагони, які досить густо заклеєні рекламоносіями. Ви скажете, різні підходи, але все ж таки можливості залізничного транспорту не такі вже й малі. Мені хотілося б, щоб Південно-Західна залізниця, яка має великий потенціал, могла бути самостійним гравцем на рекламному ринку. Тоді можна було б говорити про активне залучення клієнтів, реалізацію рекламних акцій різного рівня. А ще є потреба брати участь у різних рекламних конференціях, виставках, є бажання займатися рекламою на професійному рівні.

    - Віро Юріївно, які плани вашого сектору на найближчий час?

    - Сьогодні перед фахівцями рекламного сектору Київської дирекції залізничних перевезень стоїть важливе завдання розвитку нашої діяльності. Приємно те, що цим питанням опікується і начальник дирекції Володимир ОСОВИК. Тож ми ретельно аналізуємо стан справ, а потім виробляємо стратегію нашої роботи. Майже у кожній товарній касі, в приміщеннях, що належать до Київської дирекції, ми вивісили рекламні стенди з написом «Тут може бути ваша реклама». Вибрано нові місця для розміщення рекламних конструкцій, пропозиції направлено потенційним клієнтам. При розгляді комерційних пропозицій сторонніх організацій щодо поставки залізниці товарів, послуг пропонується розміщення презентаційних оголошень на об’єктах та територіях залізниці. Начальниками станцій в місцевих газетах розміщуються оголошення про послуги, що надаються залізницею. Ми готові у поточному році до співпраці з кожним клієнтом, який бажає розмістити свою рекламу на залізничному транспорті. Все спрямовано на те, щоб збільшити доходи магістралі. У реалізації наших планів ми розраховуємо на допомогу керівництва Південно-Західної залізниці.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05