РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (29 січня 2010) 

  • І швидше, й якісніше

    2009 р. для залізниці видався доволі складним. Розпочався він зі значних падінь обсягів перевезень через відсутність замовників на основні вантажні перевезення. У першу чергу, це стосується будівельних матеріалів, обсяги яких у порівнянні з першим кварталом попереднього року зменшилися вдвічі, і відставання склало майже три мільйони тонн. Про це повідомила начальник технічного відділу галузевої служби перевезень Уляна СТОЛПАКОВА.

    Шляхом економії

    За її словами, всі експлуатаційні кількісні показники першого кварталу виконувалися на рівні 50 - 60% у порівнянні з аналогічним періодом 2008 р. Вантажообіг у січні - 56,5%, у лютому - 63,3%, у березні - 65,3%, навантаження відповідно - 51,4%, 56,8%, 60,1%. Надходження вантажів під вивантаження в першому кварталі не перевищувало 47%.

    Таке положення значно ускладнило фінансовий стан залізниці й спонукало всі колективи до пошуку шляхів економії витратної частини на організацію руху поїздів і перевезення вантажів. Одним із найбільш ефективних заходів економії експлуатаційних витрат стало підвищення якості використання вагонного та локомотивного парку, вивільнення з роботи значної кількості одиниць рухомого складу та відставлення його в резерв. При цьому робочий парк локомотивів і вагонів використовувався до повної завантаженості.

    Завдяки посиленню роботи сортувальних станцій із формування важковагових та довгоскладових поїздів у 2009 р. вдалося підвищити вагу вантажного поїзда на 7% до плану та на 4% до попереднього року. В абсолютних цифрах середня вага вантажного поїзда в 2009 р. - вище плану на 231 тонну, до попереднього року - на 134 тонни. Всього в 2009 р. по залізниці було сформовано та проведено понад 35 тис. важковагових поїздів, що складає 52,2% від загальної кількості. У 2008 р. питома вага важковагових поїздів не перевищувала 35%, тобто в 2009 р. кожен другий вантажний поїзд було сформовано за технологією підвищеної ваги, у 2008 р. - лише кожен третій. У результаті продуктивність локомотива підвищено до плану на 13,5%, до попереднього року - на 9%. Це дало можливість відставляти в резерв залізниці щодобово до восьми одиниць тягового рухомого складу і дозволило зекономити майже 13,5 млн. грн. Приємно відзначити, що всі дирекції залізниці значно поліпшили роботу з локомотивним парком і підвищили середньодобову продуктивність у 2009 р. до аналогічного періоду 2008 р.: Київська - на 7,1%, Козятинська - на 10,8%, Жмеринська - 15,7%, Коростенська - 11,2%, Конотопська - 2,4%.

    Підвищити ефективність технологій

    Ще один напрямок, якому працівники господарства перевезень приділили особливу увагу. Це - першочергове просування навантажених вагонів, у той час, як порожні через відсутність вантажів накопичувались на станційних коліях в очікуванні подачі під вантажні операції, а не передислоковувались зі станції на станцію. Для всіх технічних станцій у 2009 р. було доведено новий якісний показник - простій транзитних вагонів у навантаженому стані. Це дало можливість контролювати роботу станцій по своєчасному відправленню вантажу. В результаті обіг вантажного вагона по залізниці прискорено до плану майже на одну годину. І знову всі дирекції поліпшили цей показник до плану: Київська та

    Конотопська на 1,2 год., Козятинська - 1 год., Жмеринська - 15 хв., Коростенська - 1,7 год. Крім того, Київська, Козятинська та Конотопська дирекції скоротили час обороту вантажного вагона в навантаженому стані на 0,7, 0,5 та 1 год. Всіма дирекціями виконано планові завдання з обігу місцевого вагона, що сприяло його прискоренню в цілому по залізниці на 0,11 доби (2,7 год.).

    Усі дирекції виконали річне завдання з навантаження. В цілому по залізниці понад план навантажено 1,5 млн. тонн. Київською дирекцією план перевищено на 203,3 тис. тонн, Козятинською - 350,8, Жмеринською - 312,8, Коростенською - 430, Конотопською - 181,4.

    Відставання від річного планового завдання по вивантаженню склало всього 12 вагонів. Це сталося через несприятливі погодні умови, які призвели до різкого падіння надходження місцевого вантажу і стали на заваді виконання цього показника.

    Заплановані обсяги номенклатурних вантажів з 43 найменувань не виконано лише по двох видах. Це будівельні та інші збірні вантажі на 2,7 та 0,7 млн. тонн. По інших вантажах планові завдання перевиконано.

    Більше плану на 200 тис. тонн навантажено та відправлено по залізниці флюсів, нафтопродуктів та продтоварів (на 150 тис. тонн кожного), збільшено навантаження промсировини та цементу, на 1,9 млн. тонн зросли обсяги навантаження зернових культур і на 0,5 млн. тонн лісових вантажів.

    Також у 2009 р. поліпшено роботу з виконання графіка руху поїздів. І хоча в останні дні року через значні снігопади було допущено затримки поїздів всіх категорій, у цілому за рік графік руху пасажирських поїздів покращено на 0,4%, приміських на 1,8%, вантажних - 0,1%.

    Григорій СЕРГЕЄВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05