РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (29 січня 2010) 

  • З новою технікою енергетики - на висоті


    на висоті - електромонтер Сергій ПЕТРОВ

    - Приємно зазначити, сказав в інтерв’ю газеті залізничників начальник служби електропостачання Південно-Західної залізниці Валерій СУХОМЛИНОВ, що «Звягіль» - саме таку назву має 37 тягова підстанція на столичній магістралі, починаючи з 19 січня поточного року, працює в єдиній галузевій енергосистемі. Новобудова, яку Південно-Західна магістраль звела господарським та підрядним способами, відкрила новий розділ у літописі залізничної енергетики України.

    Нагадаємо, унікальність обладнання блочного типу має низку переваг: енергомодуль від російської фірми-виробника «НИИФА-энерго» - легка металева конструкція, у «серці» якої у найкоротші строки змонтовано функціональну апаратуру, що підтримує тягове електропостачання на дільниці між Коростенем - Новоградом-Волинським - Шепетівкою. Іншими словами, сучасна тягова підстанція і технологічне обладнання сприяє покращенню пропускної спроможності поїздів на багатокілометровій залізничній дільниці. За словами головного інженера ВАТ «ДАК Энергетика» Олександра СКАКУНА, колеги якого займалися монтажем та наладкою блочно-модульного обладнання, система працює без збоїв.

    Два силових трансформатори, що мають складну назву ТДТНЖ -25000/110 (виробництво ВАТ «Уралэлектротяжмаш-Уралгидро-маш»), призначено для живлення контактної мережі та ліній поздовжнього електропостачання, а також ліній СЦБ, залізничних підрозділів і сторонніх користувачів. Як зазначають фахівці, за техніко-експлуатаційними характеристиками статичне електромагнітне устаткування, як називають трансформатори спеціалісти, дає можливість знизити втрати електроенергії холостого ходу. Важливо зазначити, що виробниками та регулювальниками обладнання гарантується безпека обслуговуючого персоналу. Для цього трансформатори з’єднано із високовольтними розподільними пристроями не за допомогою неізольованих шин, як це робилося до сьогодні, а за використання підземних силових кабелів нового типу з надійною ізоляцією. Між іншим, вперше на тяговій підстанції впроваджено комплект технологічного устаткування, розрахований на напругу 110 кВ, а саме: елегазовий вимикач, трансформатор струму і роз’єднувач. Крім того, у розподільчих модулях напругою 27,5 та 10 кВ змонтовано елегазові вимикачі та систему надійного цифрового захисту від коротких замикань на контактній мережі та повітряних лініях електропередач.

    - Негроміздкі габарити обладнання дозволили заощадити навіть земельну площу. Річ у тім, що звичайні тягові підстанції попередніх поколінь вимагали, як мінімум, одного гектара корисної площі під технологічний майданчик. «Звягіль», як мовиться, залишився задоволеним половиною гектара. Це означає, що залізничні кошти за оренду землі під об’єктом буде відповідно збережено.

    - Яким чином йде управління роботою трансформаторної підстанції? Інформація про її функціонування надходить до пульту енергодиспетчера. Далі справа вирішуватиметься як зі звичайним комп’ютером: команди поспішають галузевою електронно-інформаційною мережею для реагування з боку диспетчерського персоналу. Чутлива ЕОМ може тепер видати технологічну інформацію про місця можливих коротких замикань на контактній мережі. Складне технологічне обладнання може працювати без перевірок впродовж 20 років, а раніше ТО необхідно було проводити щорічно. Отже, у черговий раз зроблено інвестиції в майбутнє столичної магістралі.

    На спорудженні тягової підстанції вдало попрацювали залізничні енергетики з Будівельно-монтажного поїзда №392 (ст. Вінниця) під орудою Петра ШУЛЬГАНА. Пліч-о-пліч з ними - головний інженер Василь ГУЛЬКО, виконавці робіт Василь ТИМРЯКОВИЧ, Олександр АНДРІЮК, будівельний майстер Олександр ПОПОВИЧ, налагоджувальник будівельних машин та механізмів Анатолій КРУК, електромонтери Михайло БОРДЮК, Сергій БОРДЮК, Федір ЗУБАРЕЦЬ, Олександр ЧОРНЮК. Маємо назвати також колектив Коростенської дистанції електропостачання під орудою начальника Юрія ЖУБІНСЬКОГО. Тут серед передовиків - начальник технічного відділу Коростенської дистанції Микола ДУЧЕНКО та головний інженер Володимир ЗАГОРОВСЬКИЙ, електромеханік Олег МАТВЄЄВ, начальник ремонтно-ревізійної дільниці Іван КОРКУШКО та старший електромеханік Володимир ШУЛЬГА.

    З новою технікою енергетики Південно-Західної залізниці опинилися на галузевій висоті.

    Іван СОТНИКОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05