РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (29 січня 2010) 

  • Основні фактори, що призводять до великих збитків

    Залізничні експерти виокремлюють три основні фактори збитковості приміських перевезень. Зокрема, низький рівень тарифів, відсутність компенсацій пільгових перевезень місцевими адміністраціями та безквиткові пасажири. Як мовиться, теорія підкріплюється практикою.

    Як повідомили у службі приміських пасажирських перевезень Південно-Західної залізниці, впродовж 12 місяців 2009 р. саме в приміському сполученні було перевезено 23,5 млн. пільгових категорій подорожан. Транспортні послуги надано на суму понад 91,3 млн. грн., у той же час компенсацію отримано «у розмірі» 26,5 млн. грн., що складає 29% від необхідної суми. Недоотримані доходи від перевезення пільгових категорій пасажирів дорівнюють майже 65 млн. грн.

    Неодноразове звернення керівництва залізниці до обласних державних адміністрацій щодо збільшення сум у бюджетах міських та районних державних адміністрацій на минулий рік позитивних рішень не дало. Керівництво «губерній» пояснює низький відсоток відшкодування за пільгове перевезення пасажирів у приміському сполученні у зв’язку зі зменшенням субвенцій з Державного бюджету України на 2009 р. місцевим бюджетам майже на 50%. Саме тому відшкодування коштів до кінця року проводились згідно із субвенціями, виділеними на початку 2009 р. Та чи легше від цього залізничникам столичної магістралі? За підсумками 2009 р., сума боргу від облдержадміністрацій складає 64,8 млн. грн., що значно впливає на розвиток інфраструктури приміського господарства.

    Статистика свідчить, що приміськими поїздами перевезено 3,4 млн. студентів вишів та учнів ПТУ на суму майже 11 млн. грн. У прямому та місцевому сполученнях перевезено 2,6 млн. студентів на суму 43,4 млн. грн. А от щодо компенсації - отримано 14,1 млн. грн.

    У приміському сполученні перевезено понад 307,5 тис. дітей віком від 6 до 14 років на суму 1373,2 тис. грн. У прямому та місцевому сполученнях перевезено понад 625 тис. дітей на суму 9352,9 тис. грн. Компенсацію з початку року від Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту не отримано.

    Від очільників головного управління приміських пасажирських перевезень Укрзалізниці доводилося неодноразово чути, що питання збитковості приміських перевезень можна вирішити шляхом створення приміських пасажирських компаній, роботу з якими буде засновано суто на договірних відносинах із місцевими органами влади. Цікаво, чи піде на такі умови влада, якщо навіть сьогодні остання ігнорує Закон про залізничний транспорт, де чорним по-білому зазначено: «Збитки залізничного транспорту загального користування від їх використання відшкодовуються залізницям за рахунок державного або місцевих бюджетів залежно від того, яким органом прийнято рішення щодо введення відповідних пільг»?

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05