РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 3 (22 січня 2010) 

  • Головні ворота Києва

    Як відомо, 7 червня ми будемо відзначати 140-річчя столичної магістралі. Саме ця дата вважається днем народження Південно-Західної залізниці.

    Проте історія свідчить, що окремі залізничні об’єкти з’явилися на столичній мапі задовго до того дня. Так на сьогоднішній Привокзальній площі на початку лютого 1870 р. возвели величезну кам’яну будівлю. Це був перший Київський вокзал, який зв’язав «мать городов русских» з Курськом та Одесою.

    Перший поїзд відправився від перону Київського вокзалу також на початку лютого. На той час звідси за добу відправлялося сім поїздів з вагонами трьох класів зі швидкістю 20 км/год. За перші півроку роботи послугами вокзалу скористалися 25 тис. пасажирів або 140 осіб щодоби.

    Ця будівля відпрацювала більш ніж півстоліття. І, звичайно, застаріла. Тому у 1927 р. розпочалося будівництво нового вокзалу. Серед багатьох пропозицій архітекторів кращим був визнаний проект Олександра Вербицького та Павла Альошина, який залишився й на сьогодення.

    На жаль, той вокзал пропрацював недовго - під час Великої Вітчизняної війни його було зруйновано. Відновили через чотири роки по її закінченню. Пізніше, до Олімпіади-80, відбулось невелике косметичне оновлення вокзалу. І таким він простояв до 2000 р.

    Саме на межі двох століть було прийнято рішення про кардинальну реконструкцію головних столичних воріт. У рекордно стислі терміни відбулася реконструкція Центрального та Приміського вокзалів, будівництво Південного терміналу, Церкви Святого Георгія, східного та західного підземних тунелів. До речі, відбувалося все це без зупинки відправлення поїздів.

    Сьогодні Київ-Пасажирський - це просторі зали очікування, сервісні центри, повний перелік послуг для подорожуючих. За їх рівнем столичний вокзал не поступається міжнародним стандартам. А взагалі його пропускна спроможність збільшилася з 8 млн. пасажирів у 2000 р. до майже 13 млн. І це без врахування користувачів послугами Приміського вокзалу.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05