РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 2 (17 січня 2010) 

  • Головне - безперебійність руху

    Упродовж останньої передноворічної доби в Україні знову випала значна кількість опадів, ситуація ускладнилася вітром і ожеледицею. Цього разу з усіх залізниць найбільше постраждала Південно-Західна.

    Основні зусилля залізничники зосередили на забезпеченні безперебійного руху пасажирських та приміських поїздів. Незважаючи на складні метеорологічні умови, рух поїздів не припинявся.

    До боротьби зі стихією було залучено понад 12,5 тисяч залізничників, задіяно 15 снігоочисних машин СМ-2, один снігоочисник СДПМ та інша спеціальна техніка. Основні снігоочисні роботи велися по станціях Дарниця, Київ-Пасажирський, Чернігів, Фастів, Миронівка, Козятин, Коростень, Жмеринка, Ніжин, Горностаївка, Кордишівка, Голендри, Чернігів, Овруч (Південно-Західна залізниця), Христинівка (Одеська залізниця). При очищенні об’єктів залізничної інфраструктури вивезено тисячі кубічних метрів снігових мас.

    Для оперативного реагування на сюрпризи зими на залізницях цілодобово працюють штаби зі снігоборотьби, повідомив прес-центр Укрзалізниці.

    Всією громадою

    Сильні снігопади намагалися блокувати роботу залізниці. І якщо на перегонах та коліях білі опади не додавали багато проблем - всю снігоприбиральну техніку підготовлено завчасно та збоїв у роботі не було, то стан перонів на вокзалах вимагав застосування додаткових сил. Зокрема складна ситуація виникла на Київ-Пасажирському. Виходячи з цього, начальник залізниці Олексій КРИВОПІШИН прийняв рішення мобілізувати на снігоборотьбу працівників управління Південно-Західної.

    У той день на перони Центрального столичного вокзалу вийшли представники всіх служб, озброєні лопатами та скребками. Участь в очищенні від снігу платформ взяли майже всі керівники. Вони й очолили свої команди. Так на першому пероні ударно працювала група під керівництвом заступника начальника залізниці з кадрів та соціальних питань Івана СОЛОВ’Я. Тут же їм допомагали фахівці служби організації праці, заробітної плати та структур управління на чолі з начальником служби Ігорем КОВТУНОМ та інші. До речі, саме керівники демонстрували підлеглим приклад у роботі - постійно були на найважчих, найвідповідальніших ділянках.

    Закінчивши роботу на першому пероні, ця група одразу перейшла в східну горловину другого. Тут же, тільки із західної сторони, представники спеціальної служби Олександр МАРЦЕНЮК та Володимир МАЛАШОК на чолі з начальником служби Миколою МАЗУКОЮ готували платформу для прийняття пасажирів. Як пізніше розповів Микола Васильович, їм навіть довелось почути слова вдячності від подорожан.

    Ударно в той день працювали й фахівці медичної служби, сигналізації та зв’язку, технічної, служби відомчої воєнізованої охорони та багатьох інших, одним словом, всі, хто був залучений до роботи.

    Достатньо роботи в той день було й у працівників господарської служби. Їхнє завдання - підтримання чистоти на території управління залізниці та прилеглих до будівель ділянок вулиць. Безперервно вони збирали та вивозили сніг із підконтрольної території. Впевнено можна сказати, що під керівництвом начальника виробничого відділу Василя ГРУБРІНА, вони зі своїм завданням впоралися на відмінно.

    Що й казати, свої зобов’язання перед пасажирами залізничники виконують у повному обсязі. Проте це навело на деякі роздуми.

    Практично така ж ситуація зі снігом була по всій столиці. Але, як засвідчили факти, ці зимові опади виявилися для комунальників, що називається, «снігом на голову». Так жителі будинку, де мешкає один із авторів газетного матеріалу, призначили на 3 січня суботник і самі вийшли звільняти від заметів подвір’я. Але ж за утримання прибудинкової території ЖЕКи нараховують гроші. І немалі. От і виникає привід для анекдоту - гроші заплати та ще й сам зроби. Думається, міському керівництву слід зробити для себе висновки, а для початку взяти приклад хоча б із залізничників.

    Не спасували

    Готовність до снігоборотьби на залізниці визначається легко: варто лише глянути на стрілочні переводи та на розклад руху пасажирських поїздів. Якщо стрілки чисті і графік не порушується - все гаразд. Телефонна розмова з головним інженером Конотопської дистанції колії Василем МИХАЛКОМ на початку по-справжньому зимового тижня підтвердила висновок: снігоприбиральні машини працюють, пневмообдувка і термообігрів стрілок діють.

    Тут треба зауважити, що сніг випав сухий, і він легко змітався простим віником. Лише забагато його було. За кілька діб випала місячна норма. Та в дирекції зиму зустріли належним чином, по-бойовому налаштованими на всіх вузлах і лінійних станціях. Стихія на рух поїздів практично не вплинула, але виявила проблеми.

    Найперша полягала в тому, що стрілочні переводи укомплектовані малопотужними електрообігрівачами. І при сильному зниженні температури метал обмерзає. За словами фахівців, подібний електрообігрів ефективний при морозі до мінус п’яти градусів. Коли нижче, а в дирекції сніг сипав і при мінус п’ятнадцяти, краще стрілки обмітати віником чи обдувати стисненим повітрям.

    Друга проблема із технікою не пов’язана. Якщо не доочистити стрілочний перевід, то у випадку потепління він може опинитися у воді. Якщо за відлигою вдарить мороз, то неприємний сюрприз відразу гарантовано. На цей недогляд звернув увагу під час однієї з апаратних нарад головний ревізор з безпеки руху поїздів дирекції Володимир КОЗЛОВ.

    У цілому дирекція той зимовий іспит склала успішно, не підозрюючи, що ще більше випробування, як і всім залізничникам України, випаде на свята. Тільки суттєвих збоїв транспортного потоку в регіоні на Новий рік і Різдво не було. За словами В’ячеслава КИРИЛЕНКА - начальника відділу перевезень Конотопської дирекції, з погляду погодних умов нинішня зима важка. Вона додала багато роботи, але ніхто не спасував. Працювали машини, самовіддано діяли люди, забезпечуючи безперебійність перевізного процесу.

    Як пригадують конотопські ветерани-залізничники, подібна складна зима була у 1986 р.

    Сергій ГУК, Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05