РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 2 (17 січня 2010) 

  • Машиністи попереджають...

    Селекторна нарада, яку у кінці грудня минулого року провів заступник начальника Південно-Західної залізниці - головний ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту Костянтин АЗАРЕНКО стала, образно кажучи, цебром холодної води на голови багатьох командирів виробництва. Чи припустимо нехтувати багатющою «дармовою» і, головне, найоперативнішою інформацією щодо забезпечення безпеки руху, яка надходить із самісінької передової перевізного процесу? Чи назвеш мудрим того стратега, який, готуючи наступальну операцію, заплющує очі на донесення розвідки? А саме так поводяться наші залізничні стратеги на фронті боротьби за безпеку руху стосовно інформації з електронної «Книги зауважень машиністів».

    Нагадаємо, що «Книга зауважень машиністів» є найважливішим документом-збірником об’єктивної інформації про стан безпеки руху поїздів і однією з форм відповідної профілактичної роботи. А у березні минулого року за ініціативи головного ревізора Костянтина Азаренка та згідно з наказом першого заступника начальника залізниці Віталія ЖУРАКІВСЬКОГО фахівці Інформаційно-обчислювального центру Південно-Західної розробили програмне забезпечення для електронного ведення цього документа. До речі, «Рабочее слово» з цього приводу тоді писало: «Впровадження електронної «Книги зауважень машиністів» безперечно значно прискорить доведення інформації до причетних осіб, слугуватиме більш оперативному реагуванню на вирішення конкретних проблем, тим самим піде на користь покращенню безпеки руху». Та, на жаль, сталося не зовсім так, як гадалося, і ця заповітна «Книга» для багатьох зацікавлених посадовців досі залишається за сьомома печатями.

    Про важливість цього нововведення говорить той факт, що розпорядженням начальника залізниці Олексія КРИВОПІШИНА від 10 вересня 2009 р. було встановлено дослідний тримісячний термін експлуатації електронної «Книги зауважень машиністів», визначено перелік служб та підприємств, чия діяльність пов’язана з безпекою руху і які зобов’язані працювати з «Книгою». Керівникам служб та дирекцій залізничних перевезень було необхідно призначити відповідальних працівників за здійснення контролю роботи електронної «Книги». Посадою не нижче заступника начальника підрозділу. Керівникам причетних служб, головним ревізорам ревізорських дільниць з безпеки руху поїздів і автотранспорту, начальникам підрозділів слід було встановити щоденний контроль за веденням електронної «Книги», щоб надавати своєчасні відповіді на зауваження. Начальнику галузевої служби локомотивного господарства спільно з апаратом головного ревізора залізниці надавалася вказівка підготувати та надати начальнику ІОЦ пропозиції щодо вдосконалення роботи електронної «Книги зауважень машиністів».

    Та, як не прикро, аналіз роботи електронної «Книги» свідчить: її коефіцієнт корисної дії не є достатнім. Варто причетним вчасно реагувати на пропозиції машиністів.

    Які найчастіше зауваження роблять локомотивники? У «Книзі» можна прочитати повідомлення про застосування екстреного гальмування для попередження наїздів на людину, на автотранспорт, худобу, про збій кодів автоматичної локомотивної сигналізації, відсутність кодування дільниць, про відсутність освітлення посадочних платформ та переїздів, про розбиті лінзи маневрових світлофорів, про відсутність габариту, про бур’яни на колії, про «зникнення» сигнальних знаків, про відсутність чергових при зустрічі поїзда на деяких станціях та переїздах, про падіння тиску в гальмових магістралях поїздів тощо. Як бачимо, інформація різноманітна і майже в усіх випадках вимагає негайного реагування з боку керівників того чи іншого підрозділу. Та саме цього і не відбувається, або відбувається за принципом «аби з рук».

    Щоб виправити становище, головний ревізор закликав начальників дирекцій залізничних перевезень та галузевих служб до розв’язання зазначеної проблеми віднестися з усією відповідальностю, ретельно розглянути й надати свої пропозиції до апарату головного ревізора.

    На селекторній нараді було також обговорено питання й прийнято відповідні рішення щодо контролю за поточним утриманням колії і забезпечення безперебійної роботи пристроїв автоматичної локомотивної сигналізації (АЛСН).

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05