РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 2 (17 січня 2010) 

  • Як не забути про цільову аудиторію

    Стратегія розвитку рекламної діяльності у масштабах українських залізниць - основна тема, яку обговорювали нещодавно учасники конференції, організованої фахівцями служби з управління майновими і земельними ресурсами Південно-Західної залізниці під орудою Юрія ТРУХАНОВА. Серед запрошених - начальник головного управління майнових та земельних ресурсів Укрзалізниці Михайло ОНИСЬКІВ, начальник відділу з організації рекламно-інформаційної діяльності столичної магістралі Вадим ДОВЖУК, спеціалісти з підрозділів залізниці, незалежні експерти, представники рекламного і медіа-ринку з Києва, Вінницької та Хмельницької областей.

    Час диктує: в умовах падіння обсягів залізничних перевезень як ніколи актуальними є питання з пошуку нових інструментів для залучення фінансових потоків у скарбницю магістралі. Одним із важелів, який має допомогти відкрити додаткові джерела - рекламні технології. Останні хоча і впроваджуються на терені багатьох вокзалів, станцій, у поїздах дальнього прямування і у приміських електро- та дизель-поїздах загального графіка та підвищеного комфорту, на штучних спорудах тощо, але чекають на удосконалення. Серед найактуальніших завдань - ознайомити широку аудиторію з чималими можливостями залізничних вокзалів, рухомого складу, що належить столичній магістралі, з точки зору розміщення там оголошень, іміджевої реклами тощо. 137 мільйонів пасажирів щорічно користуються приміським транспортом, ще 20 мільйонів - поїздами дальнього слідування.

    Як нагадати про себе рекламодавцям? З короткої інформації, яку надав Михайло Ониськів, для фірм, які вже прийшли на залізничний рекламний ринок або лише вивчають його, існує маса перспектив для розширення своєї діяльності. Адже річний пасажиропотік усіх українських магістралей складає 520 мільйонів подорожуючих (майже 10 мільйонів щотижня). Якщо взяти до уваги 1364 функціонуючі станції, 126 основних вокзалів, 16 пасажирських депо, понад сім тисяч пасажирських вагонів, то можна уявити, як кажуть, безмежжя інформаційного поля.

    Між іншим, основний рекламний потенціал Південно-Західної залізниці складають 22 вокзали і 312 станцій. Але ж існують поїзди, мости, будинки, смуга відводу тощо. Ось, де поле для розміщення необхідної інформації. Чи пам’ятають про це рекламодавці? Головне - розкрити очі потенційним клієнтам на те, що процес просування їхньої продукції за використання рекламних конструкцій залізниці (біллборди, сіті-лайти, вивіски тощо) може бути інтенсивним.

    За словами Вадима Довжука, надати поштовх рекламному бізнесові на столичній магістралі допоможе низка заходів. Потенційні клієнти мають знати що саме Південно-Західна залізниця займає лідируюче місце серед інших залізниць з обсягів пасажиропотоків, як у приміському (137 мільйонів подорожуючих щорічно), так і у дальньому (понад 20 мільйонів пасажирів впродовж року) сполученні. Отже вокзали і поїзди - до послуг рекламодавців.

    Як на мене, потенційних замовників на рекламні послуги від столичної магістралі мають зацікавити і такі новини. Вже найближчим часом спеціалісти Південно-Західної магістралі мають об’єднати в єдину інтернет-мережу, як мовиться, в он-лайн режимі усі рекламоносії, що належать столичній магістралі. Це означає, що кожен потенційний рекламодавець зможе контролювати процес функціонування власного замовлення на розміщення корисної інформації.

    Маючи спільні інтереси з рекламодавцями, залізничні менеджери пропонують розробити основні стратегічні методики. А для цього вже у 2010 році передбачено проведення низки заходів для залучення потенційних замовників.

    На переконання керівника експертної групи консорціуму «Менеджмент консалтинг груп» Дмитра ПІДТУРКІНА, рекламний потенціал кожної з шести українських залізниць сконцентрований у підгалузі пасажирських перевезень. Завдяки постійному розвитку цієї сфери послуг є можливість розкривати перед рекламодавцями нові горизонти. Програма впровадження денних пасажирських експресів, яка на столичній магістралі має вдале продовження, повинна, як кажуть, підштовхнути залізничних клієнтів до плідної співпраці із магістраллю. Аргументи є слушними. Справді, пасажир, перебуваючи у поїзді дальнього сполучення у середньому впродовж восьми вечірніх і нічних годин, встигає «звикнути» до кожного з рекламних носіїв у вагоні (плакати, буклети тощо). У денному експресі цей процес має доволі інший ефект. Чотири - шість годин подорожі більш сприяють засвоєнню рекламної інформації. Остання може надаватися як у друкованому вигляді, так і з відеомоніторів. Очевидно, ефект «інформаційного покриття», про який мріє кожний підприємець, саме на залізниці і можливий.

    P.S. Дозволивши прорекламувати новий щомісячний друкований орган (його творці збираються розповсюджувати безплатно у залізничних експресах), організатори конференції жодним словом не згадали про галузеві видання та інтернет-сайт Південно-Західної залізниці. Думається, даремно. Адже значення терміну «цільова аудиторія» добре відоме кожному рекламодавцеві. Будь-яка фірма повинна приступити до роботи, маючи чітке уявлення про свою цільову аудиторію. Нею можуть бути потенційні користувачі запропонованих товарів, послуг. Серед читачів, приміром, «Рабочего слова» таких чимало. Тож чи варто про це забувати залізничним експертам?! А рекламодавцям? Питання риторичні.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05