РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 2 (17 січня 2010) 

  • 2009-й увійде в історію

    Минулий рік додав ще одну сторінку в історію розвитку Південно-Західної залізниці.

    - Цей рік виявився іспитом на міцність всього колективу, - наголосив під час останньої селекторної наради напередодні новорічних і різдвяних свят начальник столичної магістралі Олексій КРИВОПІШИН.

    Рік напруженої праці розпочався у доволі складних економічних умовах: обсяги вантажних перевезень зменшились на 43 відсотки, навантаження - понад 50 відсотків, а вивантаження - 60%. Через складне фінансове становище на залізниці було прийнято екстрені, іноді непопулярні заходи, щоб вижити, а головне, щоб зберегти залізничний колектив. Завдяки розробленій і впровадженій на кожному підприємстві, дільниці програмі щомісяця нарощувались обсяги перевезень. Приємно зазначати, що вже в середині року вдалося стабілізувати експлуатаційну роботу на всій залізниці. Впродовж липня - серпня обсяги вантажної роботи складали 72 відсотки у порівнянні з показниками 2008-го, у жовтні - 90 відсотків, а у листопаді - грудні ця складова перевищила рівень попереднього року на 10 відсотків. Результат колективних зусиль відчутний: за підсумками року залізниця виконала планове завдання на 105,5 відсотків. Понад план було навантажено 1,5 мільйона тонн різноманітної продукції.

    На покращення фінансових результатів від діяльності залізниці мали вплив заходи із впровадження прогресивних методів і технологій. На першому плані - успішне впровадження фахівцями локомотивної і служби перевезень та відповідних підрозділів курсування важковагових та транзитних поїздів на подовжених «плечах» обслуговування у напрямках від Коростеня і Козятина до Конотопа, від Жмеринки до Дарниці та від Дарниці до Хутора Михайлівського без зміни локомотивних бригад на сортувальних станціях Дарниця, Козятин, Конотоп. Підраховано: економія галузевих коштів за умов експлуатаційної діяльності завдяки ефективності використання локомотивного парку щомісячно складає майже 450 тисяч гривень.

    У другій половині минулого року залізничникам столичної магістралі вдалося досягти позитивних результатів і у роботі з вантажним рухомим складом. Оборот навантажених вагонів прискорено на 0,11 доби. Чимало зроблено для скорочення простоїв транзитних навантажених вагонів на одній технічній станції у межах нашої залізниці. Цей показник складає 5,6 год. Факт: це нижче у середньому на 1,5 - 2 години у порівнянні з аналогічними даними, отриманими на Донецькій, Південній та Одеській залізницях.

    Зрозуміло, позитивні результати від праці залізничників знаходять підтримку у пасажирів і вантажовідправників. У понад 1,5 раза вдалося зменшити кількість затримок біля заборонних сигналів. Це, у свою чергу, дозволило заощадити 2,4 мільйона кіловат-годин електроенергії та майже 37 тонн дизельного пального. Таким чином щомісячне скорочення виробничих витрат у грошовому еквіваленті коливається у межах 1,5 мільйона гривень. «Це - не межа» - наголосив Олексій Кривопішин.

    Відповідальність і професіоналізм фахівців прислужився при зміні технології розвезення місцевих вантажів на малодіяльних дільницях. Це сприяло скороченню робочого парку вивізних тепловозів на 15 одиниць. У цьому разі заощаджено 20 мільйонів гривень. Крім того, на залізниці нижче права утримувалося 10 поїзних електровозів.

    Завдяки високій якості праці на Південно-Західній найвища продуктивність локомотива, а дільнична і технічна швидкість на 10 - 12 кілометрів на годину вища, ніж на інших залізницях.

    Статистика допомагає уявити економічну ситуацію. Попри зниження обсягів перевезень вантажів і пасажирів, через незалежні від залізничників причини, доходи від транспортних послуг збільшено на 714 мільйонів гривень (на 12,6 відсотка). А саме: на 676 мільйонів гривень (на 16,2 відсотка) - від вантажних і на 38 мільйонів гривень (на 2,5 відсотка) - від пасажирських. У порівнянні з планом збільшено доходи від усіх видів діяльності на 743 мільйони (на 10,8 відсотка).

    На Південно-Західній вміють заощаджувати: за всіма видами витрат їх скорочено на 336 мільйонів гривень, або на 5,4 відсотка. Як наслідок, темпи зростання доходів перевищують темпи зростання витрат на 5,4 відсотка, у той же час адміністративні витрати знижено на 9 мільйонів гривень (4,2 відсотка).

    Оптимізму додає і той факт, що чистий прибуток, який отримала залізниця, сягає 44 мільйонів гривень (понад план на 1,2 мільйона гривень). Начальник залізниці звернув увагу і на той факт, що столична магістраль у повному обсязі забезпечила сплату податків і обов’язкових платежів до державного бюджету і у цільові фонди.

    Головне досягнення залізниці - збережено контингент і досягнутий рівень заробітної плати, яку щомісячно отримували працівники. За попередніми результатами середня зарплата на столичній магістралі є найвищою серед інших залізниць України.

    Крім того, впродовж року значні кошти спрямовувалися на соціальну підтримку залізничників. Не забували і про пенсіонерів-залізничників: матеріальну допомогу ветерани отримували з метою оплати операцій та на придбання медикаментів, лікування у галузевих санаторіях тощо.

    Іноді на результати праці залізничних будівельників, енергетиків, зв’язківців, фахівців із сигналізації, централізації та блокування чекають тисячі пасажирів. Річний план капітальних вкладень виконано у сумі 1,8 мільярда гривень. Чимало зроблено на будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро, вокзального комплексу ст. Дарниця. Завершено комплекс підготовчих робіт для курсування міського електропоїзда на дільниці ст. Київ-Петрівка - Троєщина. Крім того, завершуються роботи з реконструкції приміських платформ з одночасним встановленням турнікетних систем для проходу пасажирів. Подібні системи планується встановити на ст. Бородянка, Мотовилівка, Клавдієве та Немішаєве.

    Південно-Західна найсучасніша з усіх українських залізниць. Збудовано вагономийні комплекси для пасажирського рухомого складу на ст. Київ-Пасажирський та для електропоїздів - на ст. Фастів. На даний час впроваджується стаціонарна тягова підстанція на ст. Новоград-Волинський. Вже діють електрична централізація по ст. Біла Церква та нова цифрова автоматична телефонна станція на ст. Дарниця. Закінчується реконструкція їдальні у локомотивному депо Дарниця.

    - Рік, що настав, не обіцяє легких шляхів для виконання фінансового плану. Тож для того, щоб не лише зберегти, але й збільшити рівень заробітної плати та соціальних виплат, щоб і надалі забезпечувати технічний поступ у залізничному господарстві необхідно вишукувати додаткові джерела для фінансування. Саме із цією метою керівництвом залізниці робиться акцент на підвищення ефективності у галузях вантажних, пасажирських та приміських перевезень. На порядку денному - підвищення доходів та зменшення експлуатаційних витрат. Є резерви у сфері підсобно-допоміжної діяльності, - наголосив начальник залізниці.

    Співробітництво, чітке виконання службових обов’язків - запорука у справі забезпечення процесу перевезення пасажирів та вантажів.

    Цілеспрямованості, оптимізму, міцного здоров’я, щастя, творчих успіхів для вирішення багатьох завдань - побажав присутнім під час селекторної наради Олексій Кривопішин.

    Записав Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05