РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 1 (8 січня 2010) 

  • Новоріччя зустрічають у поїзді


    біля вагона Жмеринка - Москва перед виїздом у новорічний рейс провідники Володимир ПЛЬОНЦАК, Галина НЕЧИТАЙЛО, Андрій СТОЛЯРЧУК, Вероніка СВИНАРЧУК, Світлана ЖУРАВСЬКА


    Залізниця не знає перерв у роботі. Будь це день чи ніч, будень або свято. І навіть таке, як Новоріччя. Тому сотні фахівців і нинішню новорічну ніч проводять на робочих місцях. Серед них - бригада провідників поїзда Жмеринка - Москва, яку очолює Олександр ЛАРІОНОВ. Так випало за графіком, що саме цей колектив обслуговував пасажирів, які виїхали 31 грудня із Білокам’яної на Поділля.

    - Нам уже не вперше зустрічати свято у поїзді, - зауважила в розмові провідник Галина НЕЧИТАЙЛО. - За 25 років роботи у Жмеринській вагонній дільниці таке траплялось уже декілька разів. І можу сказати, що нічого «страшного» в цьому немає - звичайна робота. Єдине - намагаємось створити пасажирам святковий настрій. Щоправда, раніше, за часів Радянського союзу, це було легше робити. Люди відвертішими, веселішими були. А от останні роки якісь замкнуті, позакриваються у купе і сплять впродовж усієї новорічної ночі. Правда, нам спокійніше...

    - Чи багато є пасажирів, які мандрують у новорічну ніч? - запитую.

    - Два роки тому майже увесь поїзд було заповнено, - відповідає моя співрозмовниця. - З різних причин багато людей не встигають дістатись домівок напередодні свята, тому і їдуть у новорічну ніч. Та з пасажирами краще - ми зайняті роботою і не доводиться нудьгувати.


    оглядач-ремонтник Анатолій ОЛІЙНИК


    - Мені не лише Новий рік, а й День народження доведеться зустріти у поїзді, - долучається до розмови провідник Марина СОРОКОПУД. - Адже народилась я першого січня. І за дев’ять років, які я працюю у вагонній дільниці, це вже втретє.

    - Чимось особливим запам’ятались ті два дні народження? - допитуюсь у Марини.

    - Особливих подій не сталось. Були лише привітання від колег з Новим роком і з Днем народження. А святкувала вже лише тоді, коли повернулась у Жмеринку та здала зміну, а це - шоста ранку.


    біля колісних пар перед початком роботи зміна №2, яку очолює майстер Микола ЛАЙТАР


    Не так багато людей, які народились першого січня, тому захотілось дізнатись більше про одну із таких щасливиць. З’ясувалось, що вона із залізничної родини. Мати - Галина Михайлівна й нині працює у дільниці. Розпочинала вона трудитись у 1975 р. провідником. Згодом стала начальником поїзда, а через певний час очолила резерв провідників, потім її знову призначили на попередню посаду. А тепер - нарядник поїзних бригад. Така доля залізничника. Цікавлюсь у матері - чи не спеціально розраховувала народити доньку першого січня.

    - Був першоквітневий «жарт» і стався новорічний подарунок, - сміючись, відповідає жінка. А потім додає: - Нічого не вираховувала, але задоволена, що так сталось. А ще більше задоволена тим, що Марина продовжує мою справу. Втім і старша моя донька - Сніжана теж трудиться у дільниці. Працювала касиром, а тепер очолює сектор охорони праці. А коли врахувати й те, що мій чоловік Анатолій, на жаль, уже покійний, також трудився у нашому підрозділі поїзним електриком, то у нас уже утворилась династія. Можливо, й онуки продовжать нашу справу.


    провідник Тетяна ШКУНДЯ завжди привітна до пасажирів


    Династії - не новина на залізниці. Але це свідчення того, що ця справа хоч і важка, відповідальна, але цікава. Батьки пропонують займатись нею дітям, онукам. Хороше, коли пропозицію підтримують...

    З’ясувалось що ще одна провідниця цього ж поїзда Людмила БОНСЕВИЧ також народилась першого січня. За десять років, протягом яких вона працює провідником, їй уже доводилось в День народження працювати у поїздці. Тож нинішній не буде винятком. А відзначити Новий рік та День народження у сімейному колі Людмила Валентинівна, за її словами, встигне, коли повернеться до Жмеринки.


    провідник Марина СОРОКОПУД в очікуванні Дня народження


    Не лише провідники Жмеринської вагонної дільниці, яку очолює Михайло БУРЛАКУ, трудилися у новорічну ніч. Зміна оглядачів-ремонтників пасажирських вагонів на чолі з Тарасом ВИСІДАЛКОМ, також вийшла на роботу о двадцятій годині 31 грудня і працювала до восьмої ранку не лише наступного дня, зрозуміло, а й наступного місяця та року. Миколі ЯГІЧУ, Петру ТОЛСТОНОСУ, Миколі ГОНЧАРУКУ, Анатолію МУХАНОВУ, Михайлу ТВЕРДОХЛІБУ та їхнім колегам уже доводилось трудитись новорічними ночами. На їх думку, це звичайна робота, хіба що пильності потрібно дещо більше, щоб ніяким небажаним відхиленням від норм не зіпсувати людям свята. А роботи достатньо. Оглянуто понад 80 пасажирських поїздів. Саме стільки Жмеринкою проходять у нічний час та ще понад двадцять пар протягом восьми годин за світлого часу. А всього минулого року фахівцями цього пасажирського ПТО оглянуто понад 30 тис. поїздів, в яких значно більше 300 тис. вагонів. Якщо умовно скласти їх в один состав, то він не поміститься на території України.

    Коли мова зайшла про об’єми робіт, то варто назвати ще деякі показники, які характеризують роботу Жмеринської вагонної дільниці протягом уже минулого 2009 р. Іншими словами - що поклали під новорічну ялинку нашої залізниці підлеглі Михайла Бурлаку?


    провідник Людмила БОНСЕВИЧ також напередодні іменин.

    Показники тут чималі. Лише за 11 місяців із парку дільниці було відправлено в рейс понад 15 тисяч вагонів. А це майже на

    дві тисячі перевищує минулорічний показник. У цих вагонах проїхало майже 800 тисяч пасажирів, які використали понад 600 тисяч комплектів постільної білизни та випили до 700 тисяч склянок чаю чи кави на загальну суму більшу за сім млн. грн. А чистий прибуток склав майже два з половиною млн. грн. Втім не лише цифрами вимірюється робота працівників Жмеринської вагонної дільниці.

    - Мені приємно відзначити, що впродовж 2009 року, попри скруту, ми чимало зробили для покращення умов праці наших фахівців, - зазначив Михайло Олександрович. - На сьогодні уже завершено ремонтні роботи у будівлі, де міститься пункт технічного обслуговування пасажирських вагонів. У ньому облаштовано, причому на сучасному рівні, усі приміщення. Є душова, кімнати для обігріву, приймання їжі та інші, де працівники можуть переодягтись, а там на кожного встановлено по дві шафи - для чистого та робочого одягу. Словом, створено усі належні умови. Продовжуються ремонтні роботи у будівлях, де міститься резерв провідників та адміністрація дільниці. Думається, що на початку нового року і там буде зроблено усе належне. А це стимулюватиме наших працівників до ще кращої роботи. І, користуючись нагодою, хочу привітати своїх підлеглих, усіх залізничників, і тих, хто святкував у сімейному колі, і тих, хто знаходився на трудовому посту, з Новим 2010 роком. Бажаю усім міцного здоров’я, нових здобутків, а нашій залізниці - процвітання!

    Приєднуюсь

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05