РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 47 (22 грудня 2009) 

  • Володимир Систренський: «Експеримент вдалий, віддача є»




    Ще в червні поточного року начальник Дарницької дистанції колії Володимир Систренський у розмові з кореспондентом «Рабочего слова» зауважив, що дефіцит кадрів ускладнює проблеми поточного утримання колії, проте вживаються заходи, що мають виправити ситуацію.

    Саме тоді наша газета ознайомила читачів зі змістом наказів генерального директора Укрзалізниці Михайла Костюка та начальника Південно-Західної залізниці Олексія Кривопішина, згідно з якими дві дистанції колії столичної магістралі - Дарницька і Ніжинська - з 1 липня 2009 р. у дослідному порядку переходять на дільничну систему організації поточного утримання колії.

    У наказах зазначалося, що прийняття такого рішення обумовлено обмеженістю фінансових ресурсів і неможливістю виконання всього обсягу ремонтно-колійних робіт у терміни, передбачені Положенням про проведення планово-запобіжних ремонтно-колійних робіт на залізницях України, накопиченням несправностей колії, інженерних споруд і земляного полотна, які не можуть бути своєчасно усунені через велику їх кількість нечисленними бригадами поточного утримання. Також у наказах було окреслено низку положень, спрямованих на вдосконалення системи поточного утримання колії. Зокрема, передбачено формування спеціалізованих бригад із невідкладних робіт і укрупнених бригад з поточного утримання колії, укомплектування останніх моторейковим і автомобільним транспортом, засобами малої механізації, інструментами і засобами зв’язку. В наказі генерального зазначено: дослідну експлуатацію провести впродовж року, про результати доповісти.

    - Володимире Олександровичу, з того часу минуло майже п’ять місяців. Чи відчутні вже зараз результати нової системи утримання колії? Що треба робити, аби підвищити її ефективність?

    - Звичайно, позитивні зрушення від впровадження нової системи вже є. Найяскравіше свідоцтво тому - результати роботи нашої дистанції. У цьому році бригади з поточного утримання колії практично усунули всі недоліки у роботі рейкових кіл на коліях і стрілочних переводах, покращили бальну оцінку стану колії до 27 при плані 40, тобто на 113%.

    Наведу цифри, які краще будь-яких слів переконують в дієвості нової системи. Бригади з планових робіт виконали середнього ремонту - 32,685 км, комплексно-оздоровчого - 18,36 км, замінено на нові - 112 м рейок, на старопридатні - 420 м, укладено нових дерев’яних шпал - 3260, старопридатних - 1579, нових залізобетонних - 286, старопридатних - 667. Всі ці цифри помітно перевищують планові. Повторюю, що покращенню показників невідкладних і планових робіт сприяв перехід дистанції на дільничну систему утримання колії.

    - Розкажіть, будь ласка, які перетворення відбулися в Дарницькій дистанції у зв’язку з переходом на нову систему?

    - Якщо раніше в структурі дистанції було 6 дільниць, 18 околотків, 44 бригади, то тепер існує 5 дільниць, 18 околотків, 18 бригад з поточного утримання і 5 укрупнених бригад з планових робіт. Ми скоротили одну дільницю в Борисполі. В кожному з 18 околотків залишили по одній бригаді з поточного утримання.

    Щоправда, поки довести кількість працівників до необхідної в кожній бригаді не вдалося. Цьому завадила заборона приймати нових працівників, що тимчасово діє на залізниці. На трьох дільницях, двох у Дарниці і одній на Київ-Петрівці, створено укрупнені бригади по 15 осіб кожна. Проте такі бригади не вдалося створити на дільницях у Баришивці і Яготині через ту ж саму причину. На цих дільницях сьогодні працюють бригади, укомплектовані з відряджених з інших дистанцій монтерів колії та ремонтників штучних споруд.

    Дефіцит робітничих рук дуже дошкуляє дистанції у вирішенні виробничих завдань. При розрахунковому контингенті 833 штатних одиниці, затверджено план на 727, проте фактично працює лише 697. При тому неукомплектованість монтерами колії сягає 45 осіб, чергових по переїздах - 21, операторів дефектоскопічних візків -7.

    Також дистанцію поки ще не забезпечено автомобільним і моторейковим транспортом. Не існує повного комплекту необхідних нормативних документів на виконання робіт за новою схемою. На період дослідної експлуатації головним управлінням колії надано рекомендації щодо утримання колії. Виходячи з них, у дистанції розроблено та затверджено положення про терміни проведення оглядів та усунення недоліків, посадові інструкції дорожних майстрів з контролю, дорожних майстрів з експлуатації та бригадирів колії тощо.

    Однією з суттєвих особливостей нової схеми є відокремлення функцій контролю за станом колії й усунення виявлених недоліків. Для цього введено нові посади заступника начальника дистанції з діагностики, на яку затверджено колишнього начальника Бориспільської дільниці Сергія Марценюка, а також 18 (по числу бригад з поточного утримання) майстрів з контролю за станом колії.

    Результати перших місяців роботи за новою схемою підтверджують її дієвість. Проте цілком очевидно, що вона здатна проявити себе значно ефективніше. Для цього треба, аби всі пункти наказів генерального директора Укр-залізниці і начальника Південно-Західної виконувались на сто відсотків. Часу для цього ще достатньо, адже експеримент триватиме до 1 липня 2010 р. Так що в майбутнє ми дивимося з оптимізмом.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05