РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (11 грудня 2009) 

  • Еталон якості

    У наші дні стає модним посилатись на кризові явища, щоб виправдати зниження виробничих показників. Однак є структурні підрозділи, яким криза не перешкоджає успішно працювати. Один із таких - Будівельно-монтажний поїзд №649, трудовий колектив якого очолює Василь ТИХОНЮК. У першому півріччі нинішнього року він майже на 40 відсотків перевершив планове завдання, виконавши будівельно-монтажні роботи більше ніж на 12 мільйонів гривень. Крім того, власними силами жмеринських будівельників за цей же період освоєно майже 10 мільйонів гривень. Показники, як кажуть, говорять самі про себе. Та варто розповісти й про те, що зроблено цим трудовим колективом.

    - Наші фахівці трудились на декількох важливих залізничних об’єктах, - розповідає Василь Степанович. - Зокрема займались реконструкцією вагономийного комплексу в моторвагонному депо ст. Фастів. Там же, на ст. Фастів, відремонтували покрівлю цеху, де виконується технічне обслуговування вагонів. Працівники іншої виконробської дільниці трудились у Гречанах. Там вони виконували ремонтні роботи на спорудах локомотивного депо та дистанції колії. А на ст. Війтівці виконали ремонт виробничих будівель Жмеринської дистанції електропостачання. Виробничий спектр чималий. Головне, що ми постійно працюємо над якістю будівельно-ремонтних робіт. Досвідчені зодчі, які багато років віддали залізниці, об’єднують навколо себе бригади. Цього дня варто їм сказати спасибі.

    Про роботу жмеринських будівельників у Гречанах - дещо детальніше.

    В першу чергу поцікавився у керівництва структурних підрозділів, де вони трудились - чи задоволені там якістю виконання робіт? І в локомотивному депо, і в дистанції колії відповіли, що ремонтні роботи, які передбачались, виконано в повному обсязі і з належною якістю. Працівники депо вже тривалий час потерпали від того, що протікав дах та були інші вади в окремих виробничих спорудах. Тепер, після капітального ремонту, тут поселився затишок, царює естетика вигляду. Тож і працювати в них набагато приємніше. Теж можна сказати й про будівлі Хмельницької дистанції колії, які розташовано на території ст. Гречани.

    А у Війтівцях свіжими кольорами засяяли виробничі будівлі енергетиків. Адже у них також якісно зроблено поточний ремонт.

    Хто ж виконував усі ці роботи? Серед кращих фахівців будівельно-монтажного поїзда мені назвали муляра Василя МАГЛЬОНУ. Він з 1988 р. трудиться в цьому колективі, причому самовіддано. Постійно перевиконує виробничі завдання, проявляє кмітливість, винахідливість. За це його неодноразово відзначало керівництво. А 2001 р. йому було присвоєно почесне звання «Заслужений будівельник України». Наступного року він удостоївся Почесної Грамоти Кабінету Міністрів, а також отримав Подяку від генерального директора Укрзалізниці. Погодьтесь, таких високих відзнак удостоєно не так уже й багато рядових працівників нашої залізниці.

    Також мулярами з 1988 р. працюють Едуард САВЧУК та Сергій СОТНИК. Вони успішно справляються із виробничими завданнями, за що отримали по декілька заохочень від керівництва поїзда. Те ж мені розповіли й про теслю Володимира ПОЗЮКА. Щоправда, він менше, лише сьомий рік, трудиться у цьому колективі. Та й у нього відзнаки є.

    - Ми робимо все, - додав Василь Тихонюк, - щоб виробнича марка БМП №649 була еталоном якісного будівництва, слугувала залізничникам багато років і прикрашала Південно-Західну магістраль.

    Можна назвати й інших робітників, які успішно працюють у цьому структурному підрозділі не один десяток років. Та варто згадати й тих, хто організовує та забезпечує процес залізничного зодчества. Серед них - інженер виробничо-технічного відділу Тетяна ТИХОНЮК. Вона, відносно недовго, вісім років працює у цьому колективі. Та на залізниці - значно більше. Це й дозволило їй доволі швидко увійти в курс справ і запрацювати на повну силу. Пані Тетяна своєчасно і якісно виготовляє технічну документацію, необхідну для проведення тих чи інших ремонтних робіт.

    Аж дві посади, виробничу і громадську, причому доволі довгий час, займає у жмеринському будівельно-монтажному поїзді Володимир ШКВАРКО. З 1971 р. він працює слюсарем і уже 25 років поспіль очолює профспілкову організацію цього колективу. Високих нагород у цього ветерана немає, щоправда, в нього чимало заохочень, так би мовити, місцевого значення, від керівництва структурного підрозділу.

    Умілим організатором виробництва проявив себе будівельний майстер Іван КОСТРИЦЯ. На цю посаду його призначили 1995 р. після завершення навчання у Вінницькому політехнічному інституті. А 2002 його нагородили Почесною грамотою генерального директора Укрзалізниці. Це - достойне визнання його організаторських здібностей.

    Віталій НЕСТЕРУК відноситься до молодого покоління фахівців цього структурного підрозділу. Лише 2001 р., після випуску із Вінницького транспортного коледжу, він прийшов у трудовий колектив. Та за цей час уже досяг певних результатів. Він успішно проявив себе на декількох посадах, заочно пройшов навчання у Харківській державній академії залізничного транспорту (ХарДАЗТ). А останніх два роки упевнено трудиться головним інженером БМП-649. І у тому, що колектив успішно працював у першому півріччі, є і його заслуга. Та значно більша вона у Василя Тихонюка, який дев’ятий рік очолює цей структурний підрозділ. А розпочав він у ньому трудитись ще 1987 р. муляром. Тривалий час займав посаду будівельного майстра. Тож виробничий процес він знає, як кажуть, з азів. А належну теоретичну підготовку він отримав у ХарДАЗТ, в якій заочно навчався. Тож знання та великий досвід допомагають йому вміло організовувати роботу трудового колективу. А при умілій організації середньомісячний виробіток нинішнього року тут склав понад 11 тисяч гривень на кожного працюючого, та й середня заробітна платня перевищила 2200 гривень. Це значно більше, ніж було торік. Тож і в умовах кризи можна успішно працювати.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05