РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (11 грудня 2009) 

  • Як працювали в листопаді

    В листопаді залізниця повністю виконала планові завдання з якісних показників роботи і значно поліпшила роботу по використанню рухомого складу проти аналогічного періоду минулого року.

    Так робочий парк вагонів утримувався на залізниці на 8% нижче плану і на 10,4% менше минулого року. Цьому сприяло скорочення часу знаходження транзитних вагонів на одній технічній станції на 0,08 годин до плану і на 1,41 год. до листопада 2008 р. та місцевих вагонів під однією вантажною операцією на 1,3 год. Відповідно це позитивно вплинуло на обіг вантажних вагонів, який прискорено до плану майже на 2,5 год., до минулого року - на 14,5 год. Обіги місцевого та навантаженого вагонів прискорено до плану на 5,8 год. та 1,2 год., до минулого року на 2,5 год. та 3,1 год.

    Усі дирекції залізничних перевезень, крім Козятинської, підвищили якість роботи з місцевими вагонами і зменшили час їх знаходження під вантажними операціями.

    Простої транзитних вагонів на одній технічній станції зменшено також на всіх дирекціях, крім Жмеринської, де цей показник завищений до плану майже на 1,5 год. та до минулого року - на 0,26 год. Причиною стало зростання надходження на дирекцію транзитного вагонопотоку без переробки майже на 75% у порівнянні з минулим роком та обмеження ваги вантажного поїзда призначенням на Одеську залізницю до 4400 тонн через незадовільний стан залізничного полотна на перегоні Княжеве - Крижопіль. Це призвело до необхідності виконання додаткової маневрової роботи з транзитним поїздом по зміні його ваги.

    Значно поліпшується і якість роботи з локомотивним парком. Середньодобова продуктивність локомотива вище запланованого на 10,5% і вище минулого року на 6,5%, середньодобовий пробіг подовжено до плану на 54 км та минулого року - на 19 км.

    Збільшенню продуктивності локомотива на 112 тис. тонно-кілометрів (ткм) брутто в порівнянні з минулим роком та подовженню його середньодобового пробігу сприяло не лише підвищення ваги вантажного поїзда на 151 тонну, а й прискорення швидкості руху вантажних поїздів, за рахунок підвищення дільничної швидкості до плану на 3,7 км/год. та до минулого року - на 2,4 км/год.

    Доволі високі швидкості руху вантажних поїздів, до речі, найвищі серед залізниць України, досягнуто в умовах продовження виконання значних обсягів колійних робіт із середнього ремонту головних колій на дільницях усіх дирекцій. Майже щодня проводились роботи на дільницях Кожанка - Попільня (ДН-2), Ірша - Тетерів, Чоповичі - Малин та Пост Жлобинський - Шепетівка (ДН-4), Київ-Московський - Дарниця, Кононівка - Яготин (ДН-1), Крути - Плиски (ДН-5). Потребували ремонту й стрілочні переводи основних технічних станцій Дарниця, Клавдієве, Біличі, Мотовилівка, станцій Вінниця, Гулівці, Вирівка, Полонне, Печанівка, Кривин, Судилкове.

    Значний вплив на поліпшення якості роботи мають прогресивні методи. На залізниці продовжується робота по розповсюдженню та впровадженню методу їзди локомотивних бригад на подовжених плечах, зростає кількість локомотивних бригад, які водять транзитні поїзди від Коростеня та Козятина аж до Конотопа та від Жмеринки до Дарниці без зміни локомотивів та бригад по станціях Дарниця та Козятин.

    У листопаді локомотивними бригадами Коростенського та Козятинського локомотивних депо проведено до Конотопа 28 та 24 пари вантажних поїздів. Бригадами Жмеринського депо до Дарниці - 11 пар поїздів та Дарницькими бригадами до Хутір Михайлівського - 58 пар. Це на 15 пар поїздів більше жовтня поточного року, завдяки чому в листопаді витрати залізниці зменшено на 145,5 тис. грн., проти жовтня зекономлено на 17 тис. грн. більше.

    Значну підтримку диспетчерському апарату залізниці та дирекцій залізничних перевезень надає керівництво та інструкторський штат зазначених локомотивних депо, які з ентузіазмом приєдналися до творчої ініціативи спеціалістів господарства перевезень, постійно проводять роботу серед локомотивних бригад, готуючи їх до рейсу на подовжених плечах, проводять відповідні інструктажі, завчасно готують та підбирають електровози з часом обслуговування, що дозволяє використати його на подовженій дільниці без проведення ТО-2.

    Активну роботу в цьому напрямку проводять заступники начальників депо з експлуатації М. Черський, В. Мандзюк, М. Волковський, М. Самойлюк.

    З кінця листопада приєдналися до пропозиції керівництва служби перевезень і підтримали своїх колег-машиністів локомотивні бригади Конотопського депо на чолі із заступником начальника локомотивного депо О. Герцовським. Вони почали водити вантажні поїзди на подовжених плечах від Конотопа до Козятина, а з грудня 8 локомотивних бригад здійснили рейси від Хутір Михайлівського до Дарниці та у зворотному напрямку.

    Завдяки заходам з економічної ефективності використання рухомого складу залізниця щодобово не лише вивільняла з робочого парку до 500 вагонів та 6,5 одиниць локомотивів, а й завчасно накопичувала позитивний досвід для організації роботи по забезпеченню зростаючих обсягів перевезень існуючим тяговим рухомим складом.

    Тенденція зростання обсягів перевезень підтверджується звітними даними жовтня та листопада.

    У листопаді залізницею перевезено 3,5 млрд. ткм вантажу і перевищено минулорічні показники на 450 млн. ткм. Обсяги навантаження-вивантаження вагонів збільшено на 5,5% та 3,8%.

    Додатково до плану навантажено 90,1 тис. тонн та перевищено минулорічні показники на 230 тис. тонн.

    Хоча подолати наслідки кризи поки що повністю не вдалося, даються взнаки значні відставання у І кварталі, однак експлуатаційна робота останніх місяців дає надію на стабільну роботу в наступному році. А працювати залізничники вміють і саме головне - бажають.

    Уляна СТОЛПАКОВА, начальник технічного відділу галузевої служби перевезень
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05