РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (4 грудня 2009) 

  • Орієнтири ЧАСУ перетворень





    Коли ми дізнаємося про нове будівництво - це завжди вселяє надію й оптимізм. Саме так: якщо будуємось, отож рухаємося вперед і розвиваємося. Власне, інакше й бути не може. До новобудов у межах Коростенської дирекції залізничних перевезень, які мають важливе значення у перевізному процесі, належить і зведення стаціонарної тягової підстанції в Новограді-Волинському. Ми побували тут наприкінці листопада, коли вже йшли до завершення монтажні роботи сучасного устаткування. Довідалися, що доки нова підстанція не стала до ладу, її функції виконує пересувна тягова підстанція, яку спорудили під час введення в роботу електрифікованої дільниці Коростень - Новоград-Волинський у 2006 р.



    Розмовляємо про новий об’єкт, що незабаром вже буде впроваджено в експлуатацію, з начальником району контактної мережі ЕЧК-45 Володимиром Савицьким і заступником головного інженера ООО «ДАК Енергетика» з м. Дніпропетровська Анатолієм Бродацьким. Саме фахівці «ДАК Енергетика» виконують завершальний етап наладки і монтажу. Тут встановлено нове сучасне обладнання блочного типу, яке має низку переваг над тим, що користувалися досі. Сьогодні, передусім, воно простіше в обслуговуванні, має значний запас надійності. Також варто відмітити високу безпеку обслуговування і сучасний рівень роботи, технологічний процес відбувається в автоматичному режимі.



    Загалом же основне завдання нової підстанції - забезпечувати безперебійне живлення дільниці між ст. Яблунець і Шепетівка. Тобто, щоб за будь-яких умов вчасно і швидко рухалися поїзди. На цьому об’єкті, ведучи підготовчі роботи, напружено працювали фахівці з кількох підрозділів. Це працівники Коростенської дистанції електропостачання, Старокостянтинівської колійної машинної станції, Вінницького будівельно-монтажного поїзда №392, Коростенського будівельно-монтажного експлуатаційного управління. У кожного з перелічених підрозділів на відведеному для цієї новобудови майданчику був свій фронт робіт.

    Нині вже поставлені завдання виконані, й фахівці «ДАК Енергетика», які займаються монтажем тягових підстанцій на

    залізниці, виконують свій завершальний акорд.

    Орієнтири часу вдалих перетворень. Даний об’єкт, який вже незабаром запрацює, відіграє неабияке значення для дирекції, адже нова підстанція не тільки сприятиме кращій якості пропуску поїздів на дільниці Коростень - Шепетівка, а й вносить новий поштовх в роботу дільниці завдяки сучасному технічному рівню. А це для всіх дає впевненість у тому, що ми не стоїмо на місці, а розвиваємося і маємо гарні перспективи.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05