РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 43 (21 листопада 2009) 

  • Дарниця. Нові горизонти


    Дарниця - не тільки найстаріший район Києва, а й потужний залізничний вузол із сортувальним комплексом. На станції працює майже шістсот робітників. На перший погляд, пересічному громадянину здається, що тут залізничні процеси відбуваються повільно, немов самотужки, без втручання людини. Відправляються та приймаються приміські електропоїзди, прямують без зупинки состави дальнього сполучення, обробляються вантажні вагони. Втім, про таку оцінку можна тільки мріяти. Бо звичайна робота, в принципі, не терпить показного характеру. Залізничники добре розуміють: у них є конкретні обов’язки, від чіткого виконання яких залежить діяльність всього залізничного вузла.

    У різні часи Дарницький залізничний вузол мав велике значення для успішної діяльності мережі залізниць України, колишнього Союзу, а нині СНД. Були спади, підйоми і знову спади обсягів перевезень. Була й грандіозна перспектива розвитку, яку свого часу започаткував колишній міністр транспорту Георгій Кірпа. На початку перетворень він особливо підкреслив, що це будуть найбільші будівництва з усіх, які були до цієї пори, навіть більші, ніж автобан, що з’єднав Київ та Одесу. За словами головного транспортника України, новий столичний залізничний вокзал у Дарниці має бути найбільшим і найуніверсальнішим у світі. Разом з вокзалом передбачалося побудувати сучасні автомобільні розв’язки. Всі роботи планувалося завершити до 2005 р.


    Крім того, спеціалісти зазначали, що наявні потужності перевезень будуть вичерпані в межах 2010-2015 рр. Ця ситуація вимагала випереджувальних дій з метою створення нових потужностей для забезпечення залізничних перевезень. Таким чином, спорудження нового залізнично-автомобільного мостового переходу поряд з існуючим залізничним мостом мало зняти гостроту цієї проблеми. Згодом, після того, як не стало Георгія Кірпи, роботи на цих об’єктах призупинялися, відновлювалися і знову призупинялися.

    Хоча, слід зазначити: залізничники Південно-Західної магістралі в даній ситуації роблять усе можливе, аби процес спорудження Дарницького вокзального комплексу не припинявся. Сьогодні можна говорити про певні успіхи, які належним чином сприяють покращенню рівня обслуговування пасажирів. Приміром, впроваджено в експлуатацію будівлю приміського вокзалу, продовжується спорудження пасажирських перонів. Нині проводяться роботи на першому пероні приміського вокзалу, який зовсім скоро буде приймати електропоїзди Ніжинського та Гребінківського напрямків. Споруджуються тупикові платформи, міняються настили, замінюються стрілочні переводи тощо.

    Нині роботи тут проводяться за програмою розвитку Дарницького вузла, яку затверджено на початку 2009 р. У цьому документі розписано стратегію невідкладних заходів, здійснення яких потребує цей комплекс. І те, що обсяг робіт буде виконано до кінця року, не викликає сумнівів.

    У вирішенні цих досить складних питань активно працюють служби колії, сигналізації та зв’язку, будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд, служби локомотивного та вагонного господарства, підрозділи Дарницького вузла. Серед фахівців, які сьогодні працюють на колії, - Бахмацька КМС-285 (на фото) та Конотопська КМС-119. Вони займаються укладанням стрілочних переводів, ремонтом та укладанням колій, а згодом розпочнуть заміну рейко-шпальної решітки та стрілочних переводів на парній сортувальній гірці та підходів до неї. Задіяно техніку Центру механізації колійних робіт залізниці. Передбачається, що поточного року відкриють залізнично-автомобільний мостовий перехід через р. Дніпро. А це і платформа Лівий берег, яку теж «приписано» до Дарниці. Звичайно, роботи ще багато, адже економічна криза позначилася і на залізничній галузі в плані фінансування об’єктів, що будуються. Тому темп робіт не такий швидкий, як планувалося до початку кризи. Проте Південно-Західна залізниця знаходить кошти, які вкладає не лише в ремонт колій та стрілочних переводів, а й турбується про умови праці людей. Наприклад, придбання меблів для робочих місць, капітальний ремонт робочих приміщень приймальників поїздів вантажного об’єкта та компресорної (парна сортувальна гірка), дезактиваційно-промивний промпункт, влаштування покриття на робочих місцях регулювальників швидкості руху вагонів, облаштування службових проходів для працівників станції.


    З начальником станції Володимиром МІШИНИМ та станційним диспетчером Євгеном РЕВОЮ ми проводимо своєрідну екскурсію станцією. Для наших «провідників» це справа знайома. Бо вони зобов’язані щоденно, практично щохвилини, бути в курсі подій на підрозділах залізничного вузла. Для кореспондентів «Рабочего слова» це ще одна можливість порівняти певні зміни, які там відбуваються.

    Територія Дарницького залізничного вузла сягає майже 90 гектарів. Тож швидко її не пройдеш та й коротко не розкажеш про наболіле. Тому ми вели розмову про найбільш актуальні проблеми. Перерахувавши всі роботи, які виконано і які ще потрібно встигнути зробити до холодів, Володимир Мішин розповідає:

    - Щодо виконання наших виробничих планів, то у жовтні наблизилися до обсягів минулого року. На певних напрямках є показники, за якими наші успіхи дещо більші за жовтень 2008 року. Приміром, тоді виручка від вантажних перевезень була 4,6 мільйонів гривень, то зараз, ймовірно, буде 9,5 мільйонів. Адже вантажна робота не припиняється. Металобрухт, будівельні матеріали, папір, запчастини, сипучі вантажі - все це праця нашого колективу. Люди тут працьовиті, розуміють, що від кожного залежить злагоджена робота всієї залізниці. Мабуть, статус столичної станції допомагає нашому колективу підтягуватися до високих стандартів. Візьміть для прикладу хоча б чергових по станції. Всі вони в білих сорочках, приємно подивитися. Або зверніть увагу на благоустрій території. Зазначу: у жовтні ми провели суботник. Весь колектив працював.

    До того ж, ми проводимо наради. Для чого? Керівники підрозділів отримують завдання, потім, через тиждень, доповідають про те, що зроблено і знову одержують нові. Це сприяє виробничому процесу.

    Окрім того, у Дарниці щотижня проходять оперативні наради. Керівники залізниці, Київської дирекції, працівники станції мають повну картину за період, що минув. Окрім запланованих програмних дій, виникає необхідність у побічних роботах, які потрібно виконати у визначений термін. От і після об’їзду начальника Південно-Західної залізниці Олексія КРИВОПІШИНА, який в середині жовтня перевіряв станційне господарство Дарниці, за місяць потрібно усунути майже двадцять зауважень. Наразі йдеться про те, що станції найближчим часом прийдеться приймати пасажиропотік, який збільшиться під час проведення в Україні фінальної частини футбольного чемпіонату Євро-2012, а це додаткове навантаження і велика відповідальність.

    - Аби ми пишалися своєю станцією, потрібно докласти великих зусиль. Головне, щоб було затишно в ній усім - і пасажирам, і працівникам, - підкреслив Володимир Мішин.

    Цим словам віриш, адже тут працюють спеціалісти, які звикли підтверджувати свої слова реальними справами.

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05