РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 42 (6 листопада 2009) 

  • Царина справжнього затишку


    Київ-Пасажирський. Сервісний центр

    Для сотень і тисяч подорожуючих, чиї маршрути беруть початок або ж завершуються в Києві, сервісний центр столичного залізничного вокзалу вже давно служить таким собі гостинним куточком, де можна не тільки відпочити, а й з користю для себе використати паузу в мандрівці.

    «Фішка» центру - швейцар, але не в тому мундирі, який знайомий кожному з часів дореволюційної епохи. Наприклад, Андрій ШАПОВАЛ, котрий того дня був на зміні, одягнутий в стильний костюм. Привітний й інтелігентний молодий чоловік чемно вітається й одразу цікавиться:

    - Ви хочете поселитися в нашому готелі чи просто відпочити кілька годин?..

    Ні, цього дня було бажання дізнатися побільше про цей затишний готель.

    Старший адміністратор Лілія ГОНЧАР, яка погодилася бути нашим гідом на правах законної господині, запрошує до невеликої екскурсії.

    - Оформлення проживання в готелі відбувається біля стійки адміністратора, - розповідає вона. - У нас - 18 номерів, із них два - люкси. Шість тримісних, дев’ять двомісних і один одномісний, перебування в якому коштує 500 гривень за добу.

    Аби якось компенсувати такий тариф і привернути увагу пасажирів до сервісного центру, тут запровадили 50% знижку на сервіс для тих, хто замовляє номер у готелі.

    Спектр послуг у центрі доволі широкий. Від затишного бару, в якому можна зустріти напрочуд тактовного й уважного бармена Юрія НАГАЧА, - до ламінування й брошурування друкованої продукції. У кого виникне необхідність відвідати власну електронну пошту чи «поблукати» в інтернеті - будь ласка! Сучасний комп’ютер у вашому розпорядженні. А з ним - ще й сканер і принтер. До речі, тут також діє гнучка система оплати за послуги для тих, хто обходиться без готелю, а просто відпочиває перед дорогою. Витрачаючи 40 гривень за годину, пасажири мають можливість залишити свій багаж в камері схову, прийняти душ, попрасувати речі, перевдягтися. Крім того, 30 хвилин можна безкоштовно «сидіти» у всесвітній «павутині».

    Якщо з’являється привід для відзначення якоїсь події - зібратися можна в банкетному залі. У сервісному центрі не забули і про ділових людей. Вони мають змогу зустрічатися й обговорювати ситуацію з бізнес-партнерами у конференц-залі.

    Лілія Василівна не в повній мірі задоволена обсягами послуг, які надає центр. Криза відвернула багатьох людей від поїздок, а отже й від справжнього сервісу. А він, як відомо, не може бути дешевим, адже столичний вокзал живе за європейськими стандартами. На те він і столичний. А працівники центру, який відкрито цілодобово, намагаються так обслуговувати гостей, аби вони з добрим настроєм вирушали в дорогу й довго згадували наше місто. І при першій нагоді навідувалися сюди, до сервісного центру. Туди, де царює справжній затишок.



    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05