РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 42 (6 листопада 2009) 

  • Барометр економіки держави

    Станцію Яготин Південно-Західної залізниці розташовано на 88 км від столиці. Враховуючи сьогоднішні реалії, можна сказати, що це практично приміська зона. Тому й недивно, що після прибуття електропоїзда Київ - Яготин перон приміського вокзалу заповнюється вщент. За кілька хвилин на пероні залишаються поодинокі пасажири і станційний працівник - моторна жіночка, яка не втомлювалася наводити чистоту. Вона й привернула увагу. З’явився привід та бажання познайомитися.


    начальник ст. Яготин Богдан РУДИЧ

    Ми відрекомендувалися. Мовляв, журналісти «Рабочего слова», на ст. Яготин у відрядженні. Побачили, як справно ви працюєте, тож і звернулися.

    Спочатку наша нова знайома трохи зніяковіла. Відразу перевела розмову на те, що є спеціалісти, які заслуговують на більшу увагу. А її, як мовиться, справа досить скромна: підтримувати порядок на території вокзального комплексу. За деякий час все ж таки погодилася з нашими тезами про те, що на залізничному транспорті немає другорядних професій.

    - Раїса Іванівна ЧЕМЕРИС, - відрекомендувалася вона. - Прийшла на станцію 50 років тому. Сьомого листопада, відсвяткувала, можна сказати, свій робітничий ювілей. Пройшла всі професії на станції, тільки керівні посади не займала. Але добре пам’ятаю всіх начальників станції. Родом я із станиці Донської, де жив письменник Михайло Шолохов. Тобто козачка я, донська. Тож характер маю неспокійний. Дома всидіти не можу, тим паче, що живу близько від станції і рано вранці - вже на роботі. Правда, зараз дуже складно з людьми, культура не та, що була раніше. Ви ж бачите, скільки урн на вокзалі, а нашим пасажирам чомусь важко кинути сміття у відведену для цього ємність...

    Кабінет начальника ст. Яготин за допомогою Раїси Іванівни ми знайшли швидко. Тут, як водиться, кипіла робота. Богдан РУДИЧ - начальник станції, заступник начальника станції Віктор КУЗЬМЕНКО та старший квитковий касир Антоніна ТКАЧЕНКО проводили нараду. Розпал робочого дня. Тільки-но закінчилася селекторна нарада, і потрібно було скеровувати весь робочий день на станції. А турбот вистачає. І це не може не додати гарного настрою.

    - Станція Яготин має другий клас, - розповідає начальник станції Богдан Рудич. - Після реконструкції у 2002 році вона, безперечно, отримала новий імпульс. У нашому колективі 38 осіб. Це - складачі вагонів, прийомоздавачі, оператори, станційні працівники, касири, загалом всі ті люди, без яких неможливе життя станції. Всі вони заслуговують на повагу, їхня праця кожного дня допомагає примножувати славу нашої Південно-Західної залізниці. І якщо брати масштаби українських залізниць в цілому, то хоч невеликий, але внесок у загальну справу з боку нашого колективу, безперечно, є.

    - Це я кажу цілком щиро, - наголошує Богдан Григорович, - адже тут працюють тільки ті, хто дійсно не уявляє свого життя без магістралі. У нашому маленькому колективі, що цікаво, працює п’ять сімейних пар, а це говорить про те, що є традиції, є підтримка. В основному ми виконуємо вантажну роботу, адже розташована станція в такому, на перший погляд, невеличкому містечку, але тут зосереджено потужні виробництва. Приміром, саме у нас найбільший, тільки-но збудований елеватор України, ПП «Агрологосервіс Україна», кондитерська фабрика, розподільний центр «Плюс», зернова компанія «Мелагрей». Таким чином, ми зараз за добу завантажуємо 300 вагонів. Правда, свого транспорту ми не маємо, тому замовляємо рухомий склад із Дарниці.

    Коли дивишся на молодого начальника станції, (а йому лише лише 28!), то ще раз переконуєшся у тому, що за молодими кадрами - майбутнє залізниці. А підсилює віру у прийдешнє ще й те, що поруч є такі наставники, як Віктор Кузьменко. Він завжди готовий прийти на допомогу, порадити словом і ділом. Усі питання, які виникають під час роботи, вони вирішують разом: якщо одному потрібно їхати на звіт до Києва, інший - на місці. Так що станція не залишається без догляду.

    Разом із керівниками станції ми ознайомилися з її роботою. Відвідали товарну контору, чергового по станції. Молодий, енергійний Андрій П’ЯтницЯ працював за пультом. Його впевнені дії говорили по те, що він - справжній професіонал.

    Ст. Яготин майже за день обслуговує близько 2000 пасажирів. Влітку пасажиропотік, звичайно, більший, але й зараз у приміській касі касир Наталія КАЛІНІЧЕНКО обслуговує до півтори тисячі пасажирів за добу. Щоправда, серед них майже 400 пенсіонерів, які, наймовірніше, не додадуть доходів залізниці. А от у касі дальнього сполучення, де працює старшим касиром Антоніна Ткаченко, дохід складає 4 - 5 тисяч грн. за добу. 33 роки стажу має Антоніна Ткаченко. До речі, ще сім осіб з їхньої сім’ї також працює на залізниці. Її свекор, Микола ТКАЧЕНКО, свого часу працював понад п’ятнадцять років начальником ст. Яготин. Починав ще в Ніжині стрілочником, а потім поступово виріс до начальника станції, та й зараз, незважаючи на свій поважний вік, а 5 листопада йому виповнилося 80 років, цікавиться роботою залізниці.

    Територію станції доглянуто, останні квіти на умитих дощем клумбах догорали осіннім цвітом. По дорозі до елеватора ми продовжили розмову з Богданом Рудичем і Віктором Кузьменком. Відчувається, що вони вболівають за доручену справу. Говорили, як водиться, про роботу.

    А проблем, як, до речі, і на інших станціях, вистачає. Сьогодні вкрай необхідний станційний працівник. Підрозділ вже давно живе без пункту транспортної міліції, це при тому, що пасажиропотік весь час зростає. А ще в очікуванні Євро-2012 ст. Яготин потрібна восьма колія для сортування вагонів. Адже зовсім поруч належить збудувати автомагістраль Київ - Харків, а це - перевезення будівельних матеріалів, техніки.

    На ст. Яготин радіють тому, що є певний обсяг перевезень. За великим рахунком, завдяки замовленням на рухомий склад вони і без повідомлень із засобів масової інформації можуть виявити тенденції в економіці держави. Тобто чи «попускає» криза промисловість. Є вантажі, а це означає, що позитивні зрушення відбуваються. Вони, працівники станції, відчувають це щодня з кількості замовлень вагонів. Такий от барометр економіки.

    День на станції для нас із фотокореспондентом пройшов непомітно. Ми із задоволенням аналізували нашу роботу. І знову нас до Києва проводжала Раїса Іванівна. Власне, не особисто, вона нас не помітила, але її праця була помітною на пероні. Він був чистий і чекав на нових пасажирів, які мають нарешті оцінити її працю і підтримувати порядок. А все інше залізничники зроблять самі, бо вони - залізничники!



    черговий по станції Андрій П’ЯТНИЦЯ


    прийомоздавач Ніна ЩЕРБАКОВА


    касир приміської каси Наталія КАЛІНІЧЕНКО
    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05