РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40-41 (27 жовтня 2009) 

  • ЕНЕРГІЯ РУХУ


    Юрій Глухих, майстер - енергетик

    У різноманітних життєвих ситуаціях ми згуртовуємося для досягнення якоїсь спільної мети, перетворюємося в одну команду. У такі хвилини покращується настрій, тому що піку власної унікальності ми досягаємо лише тоді, коли одночасно з розкриттям свого потенціалу, своєї самобутності гармонійно доповнюємо більш крупнішу спільноту, стаємо її частиною. Сьогодні, в епоху глобалізації, вміння працювати злагоджено, бути в одній «упряжці», важливо як ніколи.


    Юрій Бардадим, машиніст швидкісного планувальника баласту

    Саме про це подумалося під час підготовки фоторепортажу, присвяченого одному з трудових буднів на величезному будівництві залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро. До речі, ця споруда - не лише реальна можливість розв’язати міцний вузол транспортних проблем столиці і навіть всієї України. Міст у недалекому майбутньому стане надійною магістраллю для багатьох інженерних комунікацій, що допоможуть вирішити чимало нагальних питань з постачання життєво необхідних лівобережним районам Києва газу, водних ресурсів. Тут пройдуть теплотраси та лінії зв’язку.

    Що робить життя змістовнішим?


    Колія міцніє завдяки якісному баласту. Так відбувається відсипка щебеню з «вертушки»

    Заміну колійних плітей на «новобудові», як тут називають підходи до мостового переходу з боку ст. Київ-Московський, і сам міст у той сонячний жовтневий день вели фахівці Колійної машинної станції №122 під орудою заступника начальника підрозділу Сергія КИРИЙЧУКА. Поділившись власними думками із Сергієм Івановичем, знайшов розуміння і підтримку. Більше того, він долучився до моїх роздумів щодо того, що «вузьким» спеціалістам, які вносять власну лепту у спільну справу, необхідно тісно співпрацювати із фахівцями з інших підгалузей, оскільки лише у результаті праці пліч-о-пліч і самовіддачі кожного на своєму робочому місці може бути знайдено єдине правильне з інженерної точки зору рішення. Такої ж думки і майстер Іван КОСТЮК. Час знайомитися з монтерами колії, які замінюють інвентарні рейкові пліті для монтажу безстикової колії. Без їхніх консультацій неможливо уявити масштабність величезного дійства. Бачимо, як злагоджено працюють монтери Віктор ДІДКІВСЬКИЙ та Іван ЧУДІК. Жодних зайвих рухів. Чіткі команди майстра виконуються досконало. Відчувається, що зі знанням інструкцій з охорони праці Віктор Андрійович та Іван Олександрович разом з колегами добре ознайомлені. А головне - вміють застосувати букву циркулярів безпосередньо на колії. Багатометрові «нитки», які переміщує кількасотсильний колієукладач, швидко знаходять своє місце на шпальній «клавіатурі». Надійні кріплення і... згодом міцний стик з’єднає мостову колію з усією залізничною мережею. Через якийсь час тут курсуватимуть сучасні експреси. Так народжується «оксамитова» сталева мелодія. Потрібно просуватися щойно відсипаним щебенем далі. За зрозумілих причин через ще несформований баластний прошарок йти важко. Тому скористалися «попуткою» - у бік мосту якраз квапився з усіх машинних сил швидкісний планувальник баласту іноземного виробництва з Верхівцівської філії Українського центру колійних робіт. Наче величезний плуг проводить він борозну вздовж колійної призми. Знайомимося із залізничниками. Старший машиніст Олександр СВИСТУН та його колега машиніст Юрій БАРДАДИМ на моє запитання щодо плюсів роботи у творчому тандемі відповіли лаконічно. Уточнили, що майже кожну тягову машину на залізниці розраховано для управління двома особами. Загалом, щоб створити творчий тандем, треба найперше прислухатися один до одного. Бо не завжди досвід гарантує якісну творчу співпрацю, адже вона залежить від багатьох факторів. Тому маємо намагатися порозумітися в багатьох питаннях, щоб було приємно працювати. Саме така методика виробничих стосунків робить життя змістовнішим.


    Сфотографуватися на згадку? Із задоволенням! Бригада електромонтерів БМП №392 під орудою Петра ОРЕХОВА. Вадим МЕЛЬНИК, Олександр КРАВЧУК, Ігор РЕЧМАН, Олександр ПАВЛЮК

    Натиснувши на пару кнопок на головному пульті планувальника баласту, локомотивна бригада зупиняє машину. Далі колійний плугатар не пройде через габарити конструкції мосту. А нам наче того і треба. Дякуємо за гостинність машиністам. І знову - за враженнями.

    До журналістської мети

    Через якихось 50 метрів опиняємося у зоні укладання колійних плітей на мостовому переході. Тут господарюють спеціалісти з двох колійних машинних станцій, а саме №120 та вже знайомої №122. Точні довідки про обсяги робіт отримуємо від заступника начальника КМС №120 Михайла МАЙСТРУКА.


    Партнери – людина та інструмент. Механік Колійної машинної станції №122 Володимир СИДОРЧУК

    - Темпи робіт відповідають технології. Прокладання і монтаж майбутньої колії йде за графіком - почули ми під час короткої розмови із Михайлом Володимировичем.

    Що ж, лаконічність - добрий показник. Значить, уболіває людина за доручений фронт робіт. Тут не до розмов. Ще б пак, під його керівництвом на важливій дільниці понад сорок монтерів колії, машиністи колійної техніки, механіки, їм -найбільша увага. Налагодити технологію, вивіривши кожну виробничу операцію - то півсправи. Згуртувати спеціалістів, намагаючись згладжувати гострі кути у спілкуванні з підлеглими - ось вищий пілотаж керівника. Проте такого можна досягти, якщо кожний працівник відданий справі.


    Увага, працюють висотники!

    У колективі КМС №122, як завірив мене майстер дільниці Євген БЕВЗА, принцип глібовських лебедя, рака та щуки не приживеться.

    Вчені вважають, що людям притаманне почуття колективізму. Це в нас закладено природою. Однак бажання проявити себе яскравою особистістю, максимально розкрити власні таланти для нас є ще більш характерним, тому що у кожного у цьому світі власна роль, виконати яку під силу лише одному.

    Ми зачаровано дивились на те, як зосереджено, без зайвої метушні працюють монтери Юрій КУЗЬМІН, Олександр ПАВЛЮК, Віктор ТОМАШЕВСЬКИЙ під час підготовки рейкових струн до монтажу на спеціальні залізобетонні шпали. Мить - і затиснута на міцних стропах рейка чітко опиняється над місцем свого призначення. Механізми рейкоукладального крана,

    підвладні рухам місцевих машиністів, чекають на команду монтерів «Майна!». За лічені секунди «нитка» займає своє місце точнісінько за геометричними розрахунками.


    Головне - чітке виконання технології встановлення арочних конструкцій для майбутньої контактної мережі, запевняють електромонтери БМП №392 Володимир П’ЯНКОВСЬКИЙ та Віталій КУМАНСЬКИЙ

    Ще раз про взаємозалежність

    В якихось двадцяти метрах від монтажного майданчика погляд зачаровує справжній феєрверк. Чималий електровідрізний верстат у руках механіка Володимира СИДОРЧУКА творить дива. Рейка типу Р65 ріжеться, як свіжий кусень української паляниці.

    І знову ліричний відступ: кому з нас в юності не хотілося стати неординарною особистістю? Якими значущими ми здавалися собі у ті хвилини? Ми намагалися виокремитися із загалу, відчути власну унікальність, не бути схожим на інших. А з роками відчуваються метаморфози. Не завжди вдалі. Та сьогодні не про це. Ось до якого висновку я дійшов: тут, на будівництві небаченого досі в Україні мосту, кожний із спеціалістів і є неповторною особистістю. Кожний з них на своєму місці - незамінний.

    Годі лірики. За яки-хось п’ятсот метрів від колійників у бік лівого берега Дніпра знайомимося зі спеціалістами Будівельно-монтажного поїзда №392. Майстри Віктор ШАКУЛА та Юрій ГЛУХИХ - займаються розробкою технології монтажу порталів для утримання майбутньої контактної мережі під арочними конструкціями мосту. Далі - інструктаж електромонтерам на чолі з бригадиром Петром ОРЕХОВИМ і - під хмари. Ігор РЕЧМАН, Олександр КРАВЧУК, Олександр ПАВЛЮК, Вадим МЕЛЬНИК, Віталій КУМАНСЬКИЙ, Володимир П’ЯНКОВСЬКИЙ - збірна команда монтажників-висотників. Так їх відрекомендували їхні керівники. Кожний з них наче важлива деталь у годинниковому механізмі, без якого хронометр працювати не зможе.

    Журналістський рейд закінчується. Готуючи цей передсвятковий репортаж, прийшов до єдиного висновку: завдяки подіям, які відбуваються на залізниці, починаємо усвідомлювати, що саме таким чином ми взаємозалежні один від одного. Якщо уявити, що всі ми - команда, де кожний її учасник використовує власну майстерність, викладається на повну на благо залізничної спільноти, а не лише, щоб отримати чесно зароблене, можна прийти до оптимістичних висновків. Разом ми переборемо будь-яку кризу. Як якісно перетворюється світ завдяки спільним зусиллям і старанням! Погодьтесь, це є єдиною можливістю для розкриття особистості. Ось вона енергія спільного руху.

    ...Мету досягнуто: фоторепортаж - у святковому номері. Настрій - відмінний.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05