РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40-41 (27 жовтня 2009) 

  • ДВА В ОДНОМУ


    Начальник дільниці СЦБ Дарницького залізничного вузла Іван Товстенко демонструє «Каскад»

    Нестримний рух у майбутнє - ось що визначає технічну політику Південно-Західної залізниці. Навіть у кризові часи керівництво столичної магістралі не згортає програми модернізації і оновлення свого потужного господарства. Свідченням цього є широке впровадження мікропроцесорної системи диспетчерської сигналізації «Каскад». Електроніку призначено як для управління (без участі чергового) стрілочними переводами, сигналами світлофорів, так і для контролю за роботою пристроїв СЦБ. Як кажуть, два в одному.

    - Реалізація цього проекту розпочалася кілька років тому, - розповідає начальник Дарницької дистанції сигналізації та зв’язку Анатолій ІЛЬНИЦЬКИЙ. - Після впровадження в дію швидкісної залізничної лінії Київ - Дніпропетровськ на дільниці Київ - Трипілля-Дніпровське - Миронівка впровадили систему «Каскад». Всю інформацію, яку «накопичує» ця система, вивели на пульт управління Київської дирекції залізничних перевезень. За відсутності чергового по станції чи переїзду поїзний диспетчер дирекції може перебрати на себе ці функції. Згодом «Каскад» з’явився на московському напрямку, на дільниці Київ - Ніжин - Бахмач - Конотоп - Зернове. А нині і в Дарницькій дистанції встановлено обладнання цієї системи: проведено монтаж пристроїв «Каскаду», прокладання кабельних мереж, виведення їх на пульт-табло.

    За словами Анатолія Сергійовича, перший етап цієї програми вже пройдено - «Каскад» впроваджено на станції Бориспіль. Всього ж у цьому «ланцюгу» буде 12 станцій. Система «Каскад» охопить 23 залізничні переїзди. Керівництво Південно-Західної залізниці ставить завдання - до кінця поточного року ввести в дію мікропроцесорне обладнання на всій дільниці Дарниця - Гребінка.

    - Ми розуміємо, яке значення має ця система, - каже начальник дільниці СЦБ Дарницького залізничного вузла Іван ТОВСТЕНКО. - Тому усі намагаються виконати роботу якісно і в обумовлені терміни. Серед тих, хто відзначився своїм умінням, варто назвати старшого електромеханіка Миколу ДУДНИКА, електромеханіків Євгена УДОВЕНКА, Григорія ЦВІЛІЯ, Олександра ВЕРЕМЕЄНКА. Це вони вкладали кабелі, перевіряли пристрої. Знаю, що вже на підході устаткування, яке дозволить ввести в дію всю систему. Отож не за горами той день, коли «Каскад» прийде на всю дільницю й контролюватиме на ній поїзну ситуацію.

    Як з’ясувалося, нова система, про яку йдеться, вже зарекомендувала себе як найбільш прогресивна і ефективна. У режимі он-лайн, на моніторі, можна відстежувати всю ситуацію, тобто роботу стрілочних переводів, світлофорів. Все, що стосується обладнання, його найменших неполадок, то цю інформацію можна тривалий час зберігати. У Дарницькій дистанції сигналізації та зв’язку розповіли, як свого часу «Каскад» завдяки бездоганній «пам’яті» допоміг встановити істину в дорожній пригоді, що сталася з поїздом на маршруті Київ - Дніпропетровськ. Словом, нова система - це недремне око, яке все бачить і фіксує, причому, цілодобово.

    Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05